А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде ұсынып отырмын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: А.Байтұрсынұлының «Егіннің бастары» өлеңі.

Мектеп: Дмитрий Карбышев атындағы №16 орта мектеп

Күні:17.01.18.


Мұғалімнің аты-жөні:Курманкулова З.М.

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

А.Байтұрсынов «Егіннің бастары» өлеңі

Оқу мақсаттары

5Т\Ж3Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

5.2.4.1- көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу, өлең жазу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің образын салыстырады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тақырып аясында өз көзқарасын білдіреді

Бағалау критерилері


Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды;

Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдау жасайды;

Тілдік мақсат


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: дән, егінші, тәкаппар.

Диалог құруға\шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Сайран ету, тағзым ету, көкке қарау, қайран қалу.                         

Талқылауға арналған сұрақтар

Бидай қандай болу керек?

Ол әкесінен не туралы сұрады?

Әкесі не деп жауап берді?

Құндылықтарға баулу



Жас ұрпақты қайырымдылыққа, жанашырлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу, жаман әдеттен жирендіру.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану, қазақ тілі, сурет

Алдыңғы оқу

А. Байтұрсынов туралы білетінімен байланыстырамын

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


8 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосфера орнату. Оқушылар бір–біріне жылы лебіздерін білдіреді.

Топты егін алқабында өсетін дақылдар арқылы бөлу.

  1. Бидай

  2. Арпа

  3. Тары

  4. Сұлы


Миға шабуыл.

  1. Тұлғаны тану.   
      2. Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесіңдер?
     
    3. Қандай шығармаларын айта аласыңдар?


Ахмет

Байтұрсынов








Сурет арқылы

-Балалар, қандай суреттер көріп тұрмыз.

- Осы суреттердің бір-бірімен қандай байланысы бар?

- Бірінші суретте бидай, одан кейін бидайдың өңделген түрі ұн, үшіншісінде ұннан жасалған ас атасы- нан және ұннан жасалған тағамдар.

- Осы суреттегі ұн және ұннан жасалған тағамдар неден шыққан?




















«Топтастыру»

әдісі





"Ой шақыру" әдісі
















Ортасы


27 минут


Интербелсенді тақтадан мәтінді тыңдату


1-тапсырма.ТЖ «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі арқылы өлеңнің тақырыбы мен идеясын  анықтаңдар. (Мәтінмен жұмыс)

Дескриптор

 1. Өлеңді мәнерлеп оқи алады.
 2. Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекеттері арқылы шығарманың идеясын аша алады.
 3. Мазмұнын нақты жеткізе алады.


2-тапсырма. ТЖ. Әр топқп тапсырма беру

 1 – топ:  мәтінде әке мен бала қайда келгенін және нені байқағанын анықтаңдар.
 2 – топ: әке мен бала арасындағы диалогты тауып оқыңдар
 
3 – топ: неліктен баланың көзі жалғыз бидайға түсті?
 
4 – топ: шығармаға өз ойларыңмен қорытынды жасаңдар


Дескриптор

Өлеңнің идеясын аша алады.
Себебін түсіндіреді.
Мысалдармен дәлелдей алады.
Қорытынды ой келтіреді


3-тапсырма. ТЖ Әр топқа тапсырманы бөліп беремін

1-топ: Сәйкестендіру

Шекірейіп

басқаларды менсінбеу

Теңгермейтін

тең көрмейтін

Сұқтанба

таңдана қарама

Тәкаппар

ешкімді менсінбейді


Дескриптор:

- сәйкестендіреді.


2-топ: Т.Ж. Кейіпкерлерді салыстырыңдар


Дәні бар егіннің басы


ортақтастық

Дәні жоқ егіннің басы







Дескриптор:

  • кейіпкерлерді салыстырады.




3- топ: Ж.Ж. Кімнің сөзі екенін табыңдар

Кейіпкер сөзі

бала

әке

автор

Баланың сол бидайға көзі түсіп,

Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап




Мұның мәнін түсіндірші,

Бір іске тұрмын өзім қайран қалып!




Өзгесі төмен қарап бүгілгенге,

Ойлама, кем екен деп бәрі сонан




Сұқтанба құр сорайған қарасына




Дескриптор:

  • кейіпкерлердің сөзін табады.


4- топ: Т.Ж. Кейіпкерлердің образына талдау жасаңдар

Кейіпкерлер

Кейіпкерлердің образы

Кейіпкерлерге берілетін баға





Дескриптор:

  • талдау жасайды

4- тапсырма Ж.Ж «Егіннің бастары» өлең жолдарына өз тұжырымдамаларыңды жазыңдар

Тәрбиелік мәні бар өлең жолы

Өз тұжырымдамаңыз

Елде көп бұл бидайдай адам,- деді,

Тәкаппар, оны халық жаман, - дейді.

Қалпы емес тәкаппарлық данышпанның,

Тұтынба бұл мінезді,балам, - деді.



Дескриптор:

  • өлең жолына өз тұжырымын жазады

5-тапсырма. ЖЖ Егіннің бастарына хат жазу

Дескриптор:

  • хат жазады

Оқулық

Акт










«Кейіпкер әлемі» әдісі
























« Ойлан,тап!» әдісі








«Венн диаграмма» әдісі










«Семантикалық кесте» әдісі




































«Автор орындығы» әдісі

Соңы

5 минут

Кері байланыс: «Бағдаршам»

Үй тапсырмасы: Өлеңді жатқа айту;

«Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау жазу



Қосымша мәлімет


Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?


Барынша қолдау

Кейіпкелерді сәйкестіріңдер

Кейіпкерлер



Әке

Бала

Бидай

Кейіпкерлердің образы


ақылшы

тәкаппар

ерке, ақылды

Басты кейіпкердің образына баға беріңдер

3

4

5


Орташа қолдау

Кейіпкерлердің образын талдаңдар

Кейіпкерлер



Әке

Бала

Бидай

Кейіпкерлердің образы



Басты кейіпкердің образына баға беріңдер



Қолдау аз

Кейіпкерлердің образын талдаңдар

Кейіпкерлер




Кейіпкерлердің образы



Басты кейіпкердің образына баға беріңдер





Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.05.2018
1104
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі