1.
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
|
Оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсаттарын
түсіндіру.
|
Оқушыларды таныстыру, сабаққа
дайындалу.
|
Сабақтың
мақсаттарын түсінгені туралы сұрақтар қою.
|
Слайдтар,
тақта
|
2. Тапсырма
1: Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді
қолдану (15 мин)
|
Тапсырманы түсіндіру, қадамдармен жұмыс
жасау әдісін көрсету.
Тапсырма
1:
Топтық
Абсолютті және
салыстырмалы сілтемелерді қолдану
Мақсаты: Абсолютті және
салыстырмалы сілтемелерді қолдануды
үйрену.
Қадамдар:
1. Электрондық кестені
ашып, айлық табыс және шығындар туралы мәліметтерді
енгізіңіз
. 2. Ай сайынғы
шығындардың жалпы сомасын есептеу үшін салыстырмалы сілтемелерді
қолданыңыз.
3. Әр түрлі
категориялар бойынша жалпы шығындарды есептеу үшін абсолютті
сілтемелерді қолданыңыз.
4. Есептің нәтижесін
тексеріп, шығындарды әр категория бойынша
есептеңіз. Дескрипторлар:
1. Салыстырмалы
сілтемелерді қолдана отырып жалпы сомаларды дұрыс есептейді.
-1б
2. Абсолютті
сілтемелерді қолдана отырып әр категорияның жалпы шығындарын дұрыс
есептейді.-1б
3. Барлық есептеулер
дұрыс орындалады және нәтижелер көрсетіледі.
-1б
-
|
Оқушылар
электрондық кестеде мәліметтерді енгізіп, сілтемелерді қолдана
бастайды.
Дскрипторға сәйкес
тапсырмаларды ехсел программасында
орындайды.
|
Тапсырманың дұрыстығын
тексеру: сілтемелердің дұрыс қолданылуы.
Бағалау критерийлері:
Абсолютті және салыстырмалы сілтемелердің дұрыс қолданылуы.
Электрондық кестеде есептеулердің дұрыстығы. Тапсырманың толық
орындалуы. ---
|
Электрондық кесте
|
3.
Тапсырма 2: Деректер пішімдерін пайдалану (10
мин)
|
Деректер
пішімдерін қолдану жолдарын көрсету.
Тапсырма
2:Жұптық
Деректер пішімдерін
пайдалану Мақсаты: Электрондық кестеде әр түрлі деректер пішімдерін
қолдануды үйрену.
Қадамдар:
. Әр түрлі деректер
түрлерін енгізіңіз (мысалы, сандық мәндер, мәтіндер,
мерзімдер).
2. Әрбір дерек үшін
сәйкес пішімді қолданыңыз (мысалы, сандық мәндер үшін сан пішімі,
мерзімдер үшін дата пішімі).
3. Пішімдермен жұмыс
жасағанда әртүрлі ұяшықтарды пішімдеу құралдарымен өңдеңіз (жазу
түсі, шрифт, жасушаның шекарасы).
4. Жұмыс жасағаннан
кейін мәліметтерді тексеріп, дұрыс пішімделгенін
тексеріңіз. Дескрипторлар:
1. Әр түрлі дерек
пішімдері дұрыс қолданылған.-1б
2. Барлық деректердің
пішімі сәйкес көрсетілген.-1б
3. Кесте визуалды түрде
дұрыс пішімделген. -1б
|
Оқушылар деректер
пішімдерін дұрыс қолданып, кестені
пішімдейді.
|
Деректер пішімдерін
дұрыс қолдануы бойынша бағалау.
2-тапсырма
Бағалау критерийлері:
Деректер пішімдерінің дұрыс қолданылуы. Кестенің визуалды көрінісі
мен дұрыс пішімделуі. Тапсырманың толық орындалуы.
---
|
Электрондық кесте
|
4.
Тапсырма 3: Кестеде мәліметтерді сұрыптау (10
мин)
|
Мәліметтерді сұрыптау жолдарын
түсіндіру.
Тапсырма
3: Жеке
Кестеде мәліметтерді
сұрыптау Мақсаты: Электрондық кестеде мәліметтерді сұрыптауды
үйрену.
Қадамдар:
1. Электрондық кестеде
мәліметтер жинағын енгізіңіз (мысалы, студенттердің бағалары,
сатылған өнімдер тізімі).
2. Мәліметтерді өсім
немесе кему бойынша сұрыптаңыз.
3. Әрбір бағанды түрлі
критерийлер бойынша сұрыптап, нәтижелерін
тексеріңіз.
4. Мәліметтерді
сұрыптағаннан кейін оларды тексеріп, дұрыстығын
бағалаңыз.
Дескрипторлар:
1. Мәліметтерді сұрыптау
дұрыс орындалған.-1б
2. Қажетті сұрыптау
критерийлері бойынша мәліметтер дәл көрсетілген.
-1б
3. Сұрыпталған
мәліметтер толық тексерілген. -1б
--- Бұл тапсырмалар
оқушыларға электрондық кестеде жұмыс істеудің негізгі дағдыларын
дамытуды мақсат етеді, ал бағалау критери мен дескрипторлар олардың
орындайтын тапсырмалар бойынша нәтижелерін бағалауға мүмкіндік
береді.
Бағалау
критерийлері:
-
Абсолютті және салыстырмалы
сілтемелердің қолданылуы.
-
Тапсырманың дұрыс және толық
орындалуы.
-
Жұптық және топтық жұмысқа
қатысу.
Дескрипторлар:
-
Сілтемелердің форматын дұрыс
жазады (абсолютті және салыстырмалы).
-
Топпен бірге жұмыс істегенде
нәтижелерін тиімді талқылайды.
-
Жеке тапсырманы дербес
орындайды.
-
Тапсырманы уақытында және дұрыс
аяқтайды.
|
Оқушылар
мәліметтерді сұрыптап, нәтижелерді тексереді.
|
Сұрыптау
дұрыстығы мен критерийлерді бағалау.
3-тапсырма
Бағалау критерийлері:
Мәліметтердің дұрыс сұрыпталуы. Мәліметтерді сұрыптау кезінде
қолданылған критерийлердің дұрыстығы. Тапсырманың толық
орындалуы.
|
Электрондық кесте
|
5.
Сабақты қорытындылау (5 мин)
|
Сабақтың
қорытындысын шығару, оқушылардың сұрақтарына жауап
беру.
|
Оқушылар
өздеріне қиын болған тұстарды айтады, сұрақтар
қояды.
|
Оқушылардың сұрақтарына жауап беру арқылы
сабақты бағалау.
|
Тақта,
слайдтар
|
Үйге
тапсырма
|
Тапсырма:
Электрондық кестеде өзіңіздің айлық шығындарыңыз туралы
мәліметтерді енгізіңіз (мысалы, тамақ, көлік, коммуналдық қызметтер
және т.б.). Әр бағанды салыстырмалы және абсолютті
сілтемелерді пайдаланып
есептеңіз.
|
|
|
|