Топ сағаттары
|
Соңы (бекіту) |
«Ой ашар» сұрақ – жауап
әдісі. 1.«Тас қақпа» Мақалдарды жалғастыр: 1.Еңбек түбі — ……. . (зейнет) 2.Жақсы жұмыс — …….. ……… . (жанға тыныс) 3.Еңбек мұратқа ………. . (жеткізер) 4.Жалқаулық аздырады, ………. ………. . (еңбек оздырады) 5.Еңбек етсең ерінбей, ……… ……… ………… . (Тояды қарның тіленбей) 6.Еңбек ердің – көркі, ……. …….. ……. . (Ер елдің көркі) 7.Еңбексіз өмір — ……. ……. . (сөнген көмір)
Еңбектін көзін
тапқан,
Еңбек мұратқа
жеткізер, 10.Еңбегің қатты болса, ….. …… …… . (татқаның тәтті болар) 2. «Қола қақпа»
—
Бұл сөздерді кім
айтқан? Қанағат, рақым, ойлап қой – Бес асыл іс көнсеңіз. (Абай) Елге сіңірген еңбек жақсы, Еңбекті елеген ел жақсы. (Спандияр Көбеев) Адамды адам еткен – еңбек. (Фрейдрих Энгельс) Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар. (Абай) Еңбексіз өмір кешуге жол жоқ. Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен. (М.Әуезов) —Бұл қандай мамандық? (жұмбақ шешу) Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырығы күшті адам. /милиционер/ Бал тамған мәзір, Ол бар жерде әзір. /аспазшы/ Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. /мұғалім/ Өскен шашты жаратпайды, Қайшысы бар жалақтайтын /шаштараз/ Келіп баған қасына, Өрмеледі басына. /монтер/ Еңбек орны-танабы, Сүйікті ән- дала әні. Егін салып, мәпелеп, Асырайды қаланы. /дихан/ Өңкей сығай екі топта Таласып жүр бір допқа. Бұл кім ? /футболшы/ Күміс қанат сұңқары, Көкке еркін сүңгиді. Бұлттан да тым әрі Кеткен жанды кім дейді? /ұшқыш/ 3. «Күміс қақпа» «Суреттер сөйлейді» (Суреттер бойынша не айтамыз?) Осы суреттерді бір-бірімен байланыстырып,оқушылар өз ойларын баяндайды. 2.«Слепи сам своё счастье» видеоролигін қарап,оқушылар өз ойларын ортаға салып,бір-бірінің пікірлерін толықтырады. 4. «Алтын қақпа 1. Венн диаграммасы бойынша «Еңбектің пайдасын» топтастырады. Топ жетекшінің сөзі: Итальяндық ғалым, суретші Леонардо да Винчидің «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді» деген екен. Олай болса, еңбектің пайдасын жекелеп айта отырып, мына диаграмманы толықтырып көрелік. Мысалы: Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақыт-ты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтыра-ды. 2. «Біз –еңбекқор жастармыз» бір шумақ өлең шығару. «Ортадағы қаламсап» стратегиясы бойынша бір шумақ өлең шығарады. Бекіту. Сонымен, оқушылар, біз бүгінгі тәрбиелік шарамызда еңбектің мәні,мағынасын жан-жақты түсінуге тырыстық. Адамды адам еткен – еңбек» — деп Фрейдрих Энгельс айтқандай, адамның адам болып қалыптасуында еңбек шешу-ші роль атқарғандығын, адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене бергенін,сөйтіп талмай, қажымай еңбек етудің арқасында адамзат қоғамы жан-жақты дамып,жетіліп осынау жоғары өркениетке жетіп отыр-ғандығын бүгінгі шарада айтып жеткіздік. Олай болса, «Адал еңбектің нәтижесі адамды қуанышқа бөлейді. Адам өз мақсатына ерінбей еңбек еткенде ғана қол жеткізе алады» — дей келе, жақсы әуен тыңдай отырып,қолымыздан ұстай отырып бір-бірімізге игі тілектер айтып шарамызды аяқтаймыз.Кері байланыс. Не білдім? Не үйрендім? «Жақсы тілек» оқушылар тілектерін білдіреді. |
Топ жетекші: Н.Абдикаримова
Топ жетекші: Н.Абдикаримова
Топ сағаты.
|
Соңы (бекіту) |
Мен сендерге сенемін ! Кей адамдар көңіл көтеріп, демалу үшін , ренжігенін басу үшін шылым шегіп , ішімдік ішеді. Ал оның адам өміріне соншалықты зиянды екендігін өздерің де атап өттіңдер. Бұндай сезімнен арылу үшін жанға жайлы музыка тыңдау керек. Кері байланыс.
- Ендеше, балалар
бүгін не туралы білдік?
|
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 31.10.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
Қыздарға қырық өнерде аз «Әдептілік – әдемілік белгісі: адамгершілік негіздері». |
|
|
Топ сағатының мақсаты: |
қыз балаларға адамгершілік, адалдық, іс-қимыл, жүріс-тұрыс дағдысы, қыз намысы, сымбаты туралы жан-жақты мағлұмат беру арқылы қыз балалардың бойына рухани -адамгершілік, әдептілік, сыпайылық, тиянақтылық, имандылық, тазалық қасиеттерді дамыту. Жеке бас гигиенасын сақтауға, әдепсіз болмауға тәрбиелеу. |
|
|
Топ сағатының міндеті: |
Бұрынғы салт - дәстүрді жаңғырта отырып, қазіргі таңдағы қыздарға қазақ халқының тәрбие маңызын, ақыл кеңесін түсіндіру. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
қазақ халқының әдет-ғұрпы арқылы қыз бала тәрбиесіне тән қасиеттерді бойына сіңіру. |
|
|
Топ сағатының түрі: |
Тәрбие сағаты |
|
|
Игерілетін дағды: |
Айтылым, жазылым |
|
|
Ресурстар: |
«Қыз - елдің көркі» газеті, суреттер көрмесі, нақыл сөздер, мақал-мәтелдер. Проектор.
|
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру Алғашқы сөз (кезең) Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі Соңы (бекіту) |
Қазақ халқы «Қыз» деген сөздің өзін әдеміліктің, инабаттылықтың, сұлулықтың белгісі деп таныған. Халқымыздың халық ауыз әдебиетінде көптеген ақындарымыз қызға көптеген керемет суреттемелер берген. Сондай-ақ қыз баланың ұқыптылығын, шеберлігін, сүйкімділігін, жанының нәзіктігін, өнер, білімге бейім тұратынын жоғары бағалап, оның ол қасиеттерін бейнелі сөздер арқылы ерекше көрсеткен. Мысалы: «Қыздың жиған жүгіндей», «Қыздың тіккен кестесіндей», «Қыз –елдің көркі, гүл - жердің көркі», «Жақсы қыз – жағадағы құндыз», «Қызы бар үйдің қызығы бар», т.б. Халқымыз «қыз – қонақ» деп, төрінен орын беріп, қыздарды алтынның сынығына балап өсірген. Жалпы бала тәрбиесіне, соның ішінде қыз бала тәрбиесіне өте көп көңіл бөлген. Ата-бабаларымыз «Қызға қырық үйден тыю, қала берсе қара күңнен тыю» деген мақалға қанша ой сыйғызған. Яғни қыз бала тәрбиесіне тек ата-анасы жауапты емес, бүкіл ауыл, ел жауапты болып отыр. Оқушыларға тапсырмалар беріледі.
1. Бүйіріңді
таянба Тәрбие отбасынан басталады. Қазақ отбасындағы қыз бала тәрбиесі оң жолға қойылуы керек. Келешекте ұлттық салт-дәстүрлермен тәрбиеленген қыздар ел қорғайтын ұлтжанды жас ұрпақты тәрбиелей алатынына біз сенімдіміз. |
|
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 07.11.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
«Өңірдің экологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары». |
|
|
Топ сағатының |
- Жердің ластануына әсер ететін факторларды анықтау арқылы табиғатқа қамқорлық көрсетуге деген саналы көзқарас қалыптастыру арқылы қоғамдық орындарда өзін ұстай білу мәдениетіне баулу. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Топ сағатының міндеті |
|
|
|
Бағалау критерийлері: |
|
|
|
Топ сағатының түрі: |
Балалар антикафесі (anticafe) Антикафе (сонымен қатар бос кеңістік, тайм-клуб, тайм-кафе) — әлеуметтік бағыттағы қоғамдық мекемелердің бір түрі, негізгі сипаттамасы-ең алдымен уақытты төлеу, оның құнына ойын-сауық және іс-шаралар кіреді. |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
Кесте, бейнематериал, флипчарт т.б. |
|
|
Функциональдық сауаттылық: |
Тұрмыстық сауаттылық (оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамытудың негізі) |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйстіру |
Топ жетекшісі алдын ала топ бөлмесін кафе үлгісінде (парталардың топтың үлгісі) дайындап қояды. Бұл жерде «үстел» үстін әдемі гүл салынған құмырамен немесе интерьерлік заттармен әсемдеу ұсынылады. Топ белсенділері даяшы ретінде қызмет атқаруын үйлестіру сынып сағатының әсерлі өтуіне жағдай туғызады. «Даяшылар» қонақтардың кафеге өтіп, орналасуына ілтипат көрсетеді. Топ жетекші (бұл жерде кафе иесі):
— әлеуметтік бағыттағы қоғамдық мекемелердің бір түрі, негізгі сипаттамасы-ең алдымен уақытты төлеу, оның құнына ойын-сауық және іс-шаралар кіреді. Құрметтілерім, бүгінгі біздің анти-кафемізде «Табиғат - біздің ортақ үйіміз» тақырыбында әңгімелесіп, табиғаттың ғажайып суреттеріне марқаятын боламыз. Тапсырма №1 «Табиғатты аялайық адамзат!» ертегісінің бейнематериалын тамашала.Бейнематериал желісіне сәйкес сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар:
Бейнематериал сілтемесі: https://youtu.be/Br6NbzxTi6g Дискриптор:
Тапсырма №2 Бейнематериал мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер айт. Өзіңе ұнаған мақалдың мазмұнын өз ойыңмен түсіндір. Көмекке келер жеделхат Жер - таусылмайтын қазына. Жер-ырыстың кіндігі, Еңбек - ырыстың қазығы. Жер тағдыры - ел тағдыры. Жер бауыры - жазық. Сұлулық жерден өніп, көктен жауады. Жері байдың елі бай. Дискриптор:
Мақал-мәтелдерден ұнаған біреуінің мазмұнына түсінік береді. Кері байланыс: «Есептесу рәсімі» әдісімен кері байланыс орнату. Бұл әдіс арқылы оқушылар кафенің ақысына төлеген алтын уақытының пайдалы жағы мен пайдасыз болғандығын айтып өтеді. |
|
|
Алғашқы сөз (кезең) |
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы (бекіту) |
||
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 14.11.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
« Ұлағатты отбасы - ұлт құндылығы». |
|
|
Топ сағатының |
«Отбасы» құндылығы туралы
түсініктерді отбасы туралы ұғымдарды кеңейту, оны сүйе білуге
үйрету. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Топ сағатының міндеті |
Отбасы тәрбиесінің мән - маңызын ашып көрсете отырып, ұлттық салтты, дәстүрді түсініп, құрметтеуге баулу, алдағы өмірге даярлау. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
«Отбасы» құндылығы туралы
түсініктерді отбасы туралы ұғымдарды кеңейту, оны сүйе біледі. |
|
|
Топ сағатының түрі: |
Пікір алмасу, психологиялық жаттығулар, психологиялық минут, анкета, сұрақ – жауап, тыныштық сәті. |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
Тіл туралы жазылған нақыл сөздер, кітап көрмесі, Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би суреттері. |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру |
1. Ұйымдастыру
кезеңі. |
|
|
|
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы (бекіту) |
||
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Педагогтің аты-жөні |
Абдикаримова Наргиза Муминжановна |
|
|
Күні: |
21.11.2024 ж. |
|
|
Тобы: 11-241 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тлоп сағатының тақырыбы |
Буллингтен қорған! «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Өмірге салауатты қадам. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-Буллинг және оның түрлері туралы ақпарат беру, буллингтен қорғану жолдарын үйреу; - оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. |
|
|
ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ
|
||
|
3-апта дәйексөзі: |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі
|
|
|
Құндылық |
әділдік және жауапкершілік заң және тәртіп |
|
|
Индикаторлар |
• Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы • Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу |
|
Сабақтың барысы
|
Топ сағат кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Рес урс тар |
|
Басы 10 мин |
Психологиялық дайындық
Мұғалімнің кіріспе сөзі: -Балалар, сендер мектепке келген күннен бастап қоғам деген не екенін, әрбір адам сол қоғамның мүшесі екенін білесіңдер. Қоғамда өмір сүретін әрбір адамның пайда-ланатын құқықтары мен орындай-тын міндеттері бар. Сонымен бірге біз өмір сүретін ортада белгілі бір тәртіп ережелерін сақтау керегін де білесіңдер. Мысалы: көшеде жүру ережесі , қоғамдық орындарда өзіңді дұрыс ұстау, мектеп ережесі, отба-сындағы сыйластық, айналаңдағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасау керектігі туралы үнемі айтамыз. Ендеше өзіміз білетін ақпараттарды ортаға салайықшы: Топтық жұмыс Постер жаса Суреттер мен сызбаларды пайдала-нып постер жаса және сұрақтарға жауап бер.(әр топқа дайын суреттер мен сызбаларды және сұрақтарды таратып беру керек) 1-топ. Қоғам деген не? Қоғамдағы тәртіп ережелерін сақтау не үшін қажет? (көшеде жүру ережесі, қоғамдық орында өзін дұрыс ұстау) 2-топ.Құқықтарың мен міндеттеріңе мысал келтір.(Қандай құқықтарыңды пайдаланып, қандай міндеттеріңді орындап жүрсіңдер?) 3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарыңмен) дұрыс қарым-қатынас жасау не үшін қажет? (отбасындағы сыйластық, мектеп ережесін сақтау)
|
Күздің күні терезеден Бізге күле қарапты. Сондай жақсы көңіл-күймен Бастайық бұл сабақты.
Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтады. Топтық жұмыс Балалар топқа бірігіп суреттер мен сызбаларды пайдаланып постер жасайды, сұрақтарға жауап береді. Өз жұмыстарын қорғайды. 1-топ.Қоғам дегеніміз бізді қоршаған ортадағы бізбен бірге өмір сүретін адамдар. Барлық адамдар белгілі бір тәртіпке бағынып өмір сүру керек. Мысалы көшеде жүргенде жолда жүру ережесін сақтау керек, қоғамдық орындарда әдептілік пен мәдениеттілікті сақтау керек. Ондай болмаған жағдайда адамдардың өмір сүруі қиындайды. Адамдардың арасында ұрыс-керіс болады, дау- жанжал туындайды. 2-топ. Менің құқықтарым Менің міндеттерім Біз мектепте тегін білім аламыз және отбасында ата-анамыздың қамқорлығында өсіп келеміз. Ал ауырып қалсақ дәрігерге тегін қаралып, емделеміз. Сонымен қатар, еліміздің рәміздерін құрметтеп, табиғатты аялау керектігін білеміз,ал үлкен болып өскенде елімізді қорғаймыз.
3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарымызбен) дұрыс қарым –қатынас жасау адамдардың өмір сүруін жеңілдетеді. Мысалы, біз отбасында сыйластықты сақтасақ, ал мектепке келгенде мектеп ережелерін сақтасақ барлық адамның көңіл-күйі жақсы болар еді. Ал керісінше айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл-күйімізді түсіріп, ренішті жағдайларға әкеледі.
|
Сурет Тер
Сызба Лар
Суреттер
Сызбалар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы 25 мин |
Мұғалім: -Балалар, жаңа ғана өздерің айтқандай айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл- күйімізді түсіріп, ренішті жағдайға әкеледі екен. Ендеше бүгінгі сабақта буллинг туралы білетін боламыз және буллингті болдырмау жолдарын қарастырамыз. Буллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллинг дегеніміз не? Зорлық-зомбылық көрсету Физикалық немесе сөзбен қорлау, қауіп төндіру. Қысым көрсету Басқа адамдардың пікірлерін, әрекеттерін бақылауға тырысу. Қорқыту Қорқу сезімін тудыру, қауіп төндіру арқылы бағындыру. Кибербуллинг дегеніміз – біреуді цифрлық технологиялардың көмегіменқудалау. Кибербуллинг әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде, ойын платформалары мен ұялы телефондарда орын ала алады. Бұл – қудалау нысанына айналған адамды қорқыту, ашуландыру немесе масқаралауды көздейтін мақсатты мінез-құлық үлгісі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін Сұрақ-жауап (Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылау, қорытынды жасау) -Суретте кімдерді көріп тұрсыңдар? -Балалардың қандай дұрыс емес-әрекетін байқадыңдар? - Буллингке, кибербуллингке ұшыраған баланың көңіл-күйі қалай өзгерді? - Бұл балалардың әрекетіне қандай баға берер едіңдер? -Ал жәбірленген балаға қандай ақыл-кеңес бересіңдер? - Ол кімнен көмек сұраса болады?
Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдары қандай болады? Деген сұрақты жұп болып талқылайды. Буллинг немесе кибербуллинг күнделікті өмірде Сұрақ: -Балалар, сендер күнделікті өмірде буллингке (қорлау, жаман сөздер айту, итеріп жіберу, мазақтау, кемсіту, шеттету, ауыр соққы жасау) немесе кибербуллингке ұшыраған сәттерің болды ма? 1.Отбасында 2.Көшеде 3.Мектепте -Сендер бұл туралы кімге айттыңдар? Кімдерден көмек сұрадыңдар? -Осындай сәттерде сендерге кім көмекке келді? -Кімнен көмек сұрауға болады деп ойлайсыңдар? -Кейін ол жағдай қайталанды ма? Есте сақта! Буллинг, кибербуллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс.
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. -Бүгінгі сабақта қауіпсіздік ережелерін және төтенше қызметтердің телефон нөмірлерін білетін боламыз. Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс. Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама! 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар. • ӨРТ ҚЫЗМЕТІ. Оның негізгі міндеттері: өрттің алдын алуды ұйымдастыру, өрт кезінде адамдар мен мүлікті құтқару, өртті сөндіру, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу. • ПОЛИЦИЯ (құқық қорғау жүйесі). Оның негізгі міндеттері: қала көшелері мен қоғамдық орындардағы тәртіпті қамтамасыз ету, қылмыстардың алдын алу және жедел ашу, құқықбұзушылыққа кінәлі тұлғаларды ұстап, бөлімге жеткізу. • ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ (денсаулық сақтау жүйесі). Оның негізгі мақсаттары: науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу. • ГАЗ. тұрғын үйлердегі газдың қауіпсіз пайдаланылуын бақылауды, тұрақты түрде әртүрлі тексерулерді жүргізуді және газ жабдықтарының ақауларын жоюды міндеттейді. • Төтенше жағдай кезінде жедел көмек көрсету үшін арнайы қызмет ұйымдастырылады. Кезекшілік-диспетчерлік қызметі, оның құрамына: өрттен қорғау, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі, төтенше жағдайларды жою қызметі кіреді. БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». «112» қызметінің негізгі міндеті: оператордың оқиға туралы хабарламасын алу, бұл ақпаратты әрекет ету үшін тиісті төтенше жағдайлар қызметтеріне беру, қауіп төнген адамдарға консультация және психологиялық көмек көрсету және тиімді қамтамасыз ету. |
Балалар буллинг туралы түсінік алады және оның түрлерімен танысады. Осы әрекеттер қай жерлерде, қандай жағдайларда орын алатынын айтады. Буллингтің түрлері Психологиялық шабуыл: қорлау, жаман сөздер айту, мазақтау, кемсіту, шеттету. физикалық шабуыл итеріп жіберу , ауыр соққы жасау
Сұрақ-жауап Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылайды, қорытынды жасайды. -Балалар, екінші баланы мазақтады, кемсітті, жаман сөздер айтты, шеттетті, ойынға, ортаға қоспай қойды. -Ол баланың көңіл-күйі түсті, жылады, өзін жалғыз сезінді. -Бұл балалардың әрекеті дұрыс емес. -Жәбірленуші балаға осындай жаман іс-әрекеттер болып жатқаны туралы ұстазыңа, ата-анаңа, достарыңа айтып көмек сұра. Өзіңді қорға! Қорқып үндемей қалма деп кеңес берер едім. Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдарын жұп болып талқылайды
Балалар мұғалімнің қойған сұрақтары бойынша отбасында, көшеде, мектепте болған өзіне қатысты жағдайларды , ол жағдайларды шешуге кімнен көмек сұрағанын, кім көмекке келгенін , кімнен көмек сұрауға болатынын айтады.
Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді, төтенше қызмет нөмірлерімен танысады. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»
Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз.
|
Сызба Лар
Сурет Тер
.
https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
суреттер
Кестелер
суреттер
|
|
Соңы 5 мин |
Мұғалім: -Буллинг болмау үшін әр адам өз бойына жақсы қасиеттерді сіңіріп, жаман қылықтардан аулақ болу керек. Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды біле жүрейік. Жұптық жұмыс Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендір. Мұғалім қорытындылайды Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллингке қарсы күрес әдістері 1. Ересектермен сөйлесің Мұғалім, ата-ана немесе сенімді адаммен бөліс, көмек сұра, үндемей қалма. 2. Қорғаныс стратегиясын қолдан Өзіңді қорғау үшін жақсы әрекеттер жасауды үйрен. 3. Өзіңді қорғауға тырыс Өзіңе сен, өз ойыңды айт, басқалардың жаман әрекеттеріне қарсы тұр. |
Жұптық жұмыс Балалар жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендіреді, жақсы қасиеттерді дәптерге жазып алады, жаман қылықтың соңы неге әкелетінін түсіндіреді Жауапкершілік, мазақтау, өтірік айту, мейірімділік, адалдық, Жақсы қасиет жаман қылық өсек айту, қатігездік, әділдік, жанашырлық , мақтану
|
Сөздер |
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 28.11.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
«СПИД – қасірет қақпаны». 1 желтоқсан спидке қарсы күн тәрбие сағаты (Бүкіл әлемдік СПИД-ке қарсы күрес күні) Адамзатқа төнген қауіпті дерт |
|
|
Топ сағатының |
Оқушыларға темекі, арақ, есірткі, СПИД-тің
қазіргі таңдағы адамзаттың басты проблемасы екенін, оның зиянды
жақтарын түсіндіру, ғасыр дертіне айналып отырған кеселдердің
залалын жан-жақты меңгерту, зиянды заттардан барынша аулақ болуға
шақыру, сана-сезімдерін дамыта
түсу. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Топ сағатының міндеті |
Оқушыларды ЖИТС (жүре п.б. иммундық тапшылық синдромы) немесе ЖЖБА-дан сақтану әдістерін үйрету, төтенше жағдай кезінде дұрыс шешім қабылдай білу қабілеттілігін дамытатын қажетті білім, білік,дағды /ББД/ қалыптастыру. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
Елбасының «Қазақстан – 2030» Жолдауы негізінде
салауатты өмір салтын қалыптастыру және осы тәрбиені ұрпақ боййына
сіңіру ұстаздар алдында тұрған үлкен
мәселе. Сабақта берілген нәтижелер арқылы оқушылар шылым шегудің физиологиялық зардабын және тірі ағзаға әсерін сипаттай алуы қажет. |
|
|
Топ сағатының түрі: |
Пікір алмасу, психологиялық жаттығулар, психологиялық минут, анкета, сұрақ – жауап, тыныштық сәті. |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
«Ойлануға арналған бұрыш» («Сенің қалауың» кітапшасы, СПИД дертінің жұғу жолдары бейнеленген плакаттар), баяндама,оқушылардың өзіндік жұмыстары,салған суреттері «нақыл сөздер көрнекілікке алынды. Және көрме ұйымдастырылады |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру |
І
ұйымдастыру кезеңі:
Барлық жасөспірімдерге алкоголь, темекі және
есірткі ұсынса, әрқайсысы олардың бетін қайтара бермейді. Олай
болса, тағы да ойлануға арналған бұрышқа көңіл бөлейік.
Сол сияқты, алкоголь – қосындыларды
ашытудан алынатын, күллі әлемге таралған ертеден келе жатқан
есірткі. Біздің қоғамда алкоголь қалыпты өмірдің бір бөлігі сияқты.
Алкоголь қанға араласады, одан әрі миға шабады екен. Алкоголь адам
ағзасы үшін улы. Егер адам шамадан тыс ішсе, гастрит, жүрек ауруы,
дәрумен жетіспеушілік және бауыр циррозы, белсіздікке ұшырайды,
ауруларды жұқтырудың 10 оқиғасының 9-ы мас күйде болады. Егер
алкоголь қан құрамында 0,1 – 1,15 пайызы болса, машина жүргізу аса
қауіпті. 0,2 пайызы болса, түсініксіз сөз, қисалаңдап жүру
байқалады. 0,4 пайызы – ес-түстен айырылуға әкеледі. 0,6-0,7 пайызы
болса – адам өледі.Арақ туралы не білесіңдер?
СПИД біріншіде дұрыс
білінбейді. Адам өзін сау адамдай ұстайды, ештеңе сезбейді. ВИЧ
адамның жасушасына жабысып, дамиды екен. Дами келе, СПИД-ке айналады. Ол басқа
аурулардың астарларына тығылады. Мысалы, грипп, өкпе аурулары, т.б.
Ол алғашқы 3-4 айдың ішінде байқалмайды. Ал СПИД-ке қарсы ешқандай
дәрі-дәрмек жоқ. Әрине, адам өмірін ұзартатын дәрі бар. Бірақ СПИД
вирусы күшейіп алса, адамды аурулардан қорғайтын иммунитетті істен
шығарады. Дәрі бұған төтеп бере алмайды. Ал бұл адамның өліміне
әкеледі. Бұл ауруға күресті ұйымдастыру үшін мемлекет жылына 66
млрд доллар керек етеді. Бұл үшін Денсаулық сақтау ұйымы бәріне жыл
сайын ақша бөліп, алдын ала жұмыстарын жасауда. Осы туралы Гүлназ
қысқаша шолу жасаса:
Ғалымдардың есептеуі бойынша
ЖИТС (СПИД) ең алғаш 20
ғасырдың 70 жылдары АҚШ, Гаити, Африкада
тіркелген, 1979-81 жылдары Нью-Йорк пен
Лос-Анжелес дәрігерлері адамдардан
иммунитеттің нашарлығын байқаған. Олар
қан тамырының ісігі (саркома Капоши)
және пневманияның сирек формасымен
ауыратын адамдар. ЖҚТБ-ның екінші сатысына Айгерім
тоқталып өтеді өлімге жеткізетін кесел. ЖИТС-пен ауру-өлім жазасына кесілгенмен бірдей. Себебі дүние жүзінде осы уақытқа дейін әлі оны толық жазатын емжоқ.
Тек қана
бірақ жол-ол сақтану, алдын
алу.
Қорыта
айтқанда әр оқушы аурудың алдын алу
үшін ауырмай тұрып, ауырмайтын жол
іздеу керек. Салауатты өмір салтын ұстану,
жеке бастың тазалығын сақтау арқылы
айналасындағыларға дерттің алдын алуға
мүмкіндік жасайды. (Көрме бұрышына
тоқталу) |
|
|
|
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы (бекіту) |
||
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Адал адам. Адал еңбек. Адал табыс!».
«Адал адам. Адал еңбек. Адал табыс!».
Топ сағаттары
|
Соңы (бекіту) |
«Ой ашар» сұрақ – жауап
әдісі. 1.«Тас қақпа» Мақалдарды жалғастыр: 1.Еңбек түбі — ……. . (зейнет) 2.Жақсы жұмыс — …….. ……… . (жанға тыныс) 3.Еңбек мұратқа ………. . (жеткізер) 4.Жалқаулық аздырады, ………. ………. . (еңбек оздырады) 5.Еңбек етсең ерінбей, ……… ……… ………… . (Тояды қарның тіленбей) 6.Еңбек ердің – көркі, ……. …….. ……. . (Ер елдің көркі) 7.Еңбексіз өмір — ……. ……. . (сөнген көмір)
Еңбектін көзін
тапқан,
Еңбек мұратқа
жеткізер, 10.Еңбегің қатты болса, ….. …… …… . (татқаның тәтті болар) 2. «Қола қақпа»
—
Бұл сөздерді кім
айтқан? Қанағат, рақым, ойлап қой – Бес асыл іс көнсеңіз. (Абай) Елге сіңірген еңбек жақсы, Еңбекті елеген ел жақсы. (Спандияр Көбеев) Адамды адам еткен – еңбек. (Фрейдрих Энгельс) Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас, Қардың суы секілді тез суалар. (Абай) Еңбексіз өмір кешуге жол жоқ. Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен. (М.Әуезов) —Бұл қандай мамандық? (жұмбақ шешу) Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырығы күшті адам. /милиционер/ Бал тамған мәзір, Ол бар жерде әзір. /аспазшы/ Оқу-білім бағдары, Заманының бағбаны. /мұғалім/ Өскен шашты жаратпайды, Қайшысы бар жалақтайтын /шаштараз/ Келіп баған қасына, Өрмеледі басына. /монтер/ Еңбек орны-танабы, Сүйікті ән- дала әні. Егін салып, мәпелеп, Асырайды қаланы. /дихан/ Өңкей сығай екі топта Таласып жүр бір допқа. Бұл кім ? /футболшы/ Күміс қанат сұңқары, Көкке еркін сүңгиді. Бұлттан да тым әрі Кеткен жанды кім дейді? /ұшқыш/ 3. «Күміс қақпа» «Суреттер сөйлейді» (Суреттер бойынша не айтамыз?) Осы суреттерді бір-бірімен байланыстырып,оқушылар өз ойларын баяндайды. 2.«Слепи сам своё счастье» видеоролигін қарап,оқушылар өз ойларын ортаға салып,бір-бірінің пікірлерін толықтырады. 4. «Алтын қақпа 1. Венн диаграммасы бойынша «Еңбектің пайдасын» топтастырады. Топ жетекшінің сөзі: Итальяндық ғалым, суретші Леонардо да Винчидің «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді» деген екен. Олай болса, еңбектің пайдасын жекелеп айта отырып, мына диаграмманы толықтырып көрелік. Мысалы: Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақыт-ты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтыра-ды. 2. «Біз –еңбекқор жастармыз» бір шумақ өлең шығару. «Ортадағы қаламсап» стратегиясы бойынша бір шумақ өлең шығарады. Бекіту. Сонымен, оқушылар, біз бүгінгі тәрбиелік шарамызда еңбектің мәні,мағынасын жан-жақты түсінуге тырыстық. Адамды адам еткен – еңбек» — деп Фрейдрих Энгельс айтқандай, адамның адам болып қалыптасуында еңбек шешу-ші роль атқарғандығын, адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене бергенін,сөйтіп талмай, қажымай еңбек етудің арқасында адамзат қоғамы жан-жақты дамып,жетіліп осынау жоғары өркениетке жетіп отыр-ғандығын бүгінгі шарада айтып жеткіздік. Олай болса, «Адал еңбектің нәтижесі адамды қуанышқа бөлейді. Адам өз мақсатына ерінбей еңбек еткенде ғана қол жеткізе алады» — дей келе, жақсы әуен тыңдай отырып,қолымыздан ұстай отырып бір-бірімізге игі тілектер айтып шарамызды аяқтаймыз.Кері байланыс. Не білдім? Не үйрендім? «Жақсы тілек» оқушылар тілектерін білдіреді. |
Топ жетекші: Н.Абдикаримова
Топ жетекші: Н.Абдикаримова
Топ сағаты.
|
Соңы (бекіту) |
Мен сендерге сенемін ! Кей адамдар көңіл көтеріп, демалу үшін , ренжігенін басу үшін шылым шегіп , ішімдік ішеді. Ал оның адам өміріне соншалықты зиянды екендігін өздерің де атап өттіңдер. Бұндай сезімнен арылу үшін жанға жайлы музыка тыңдау керек. Кері байланыс.
- Ендеше, балалар
бүгін не туралы білдік?
|
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 31.10.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
Қыздарға қырық өнерде аз «Әдептілік – әдемілік белгісі: адамгершілік негіздері». |
|
|
Топ сағатының мақсаты: |
қыз балаларға адамгершілік, адалдық, іс-қимыл, жүріс-тұрыс дағдысы, қыз намысы, сымбаты туралы жан-жақты мағлұмат беру арқылы қыз балалардың бойына рухани -адамгершілік, әдептілік, сыпайылық, тиянақтылық, имандылық, тазалық қасиеттерді дамыту. Жеке бас гигиенасын сақтауға, әдепсіз болмауға тәрбиелеу. |
|
|
Топ сағатының міндеті: |
Бұрынғы салт - дәстүрді жаңғырта отырып, қазіргі таңдағы қыздарға қазақ халқының тәрбие маңызын, ақыл кеңесін түсіндіру. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
қазақ халқының әдет-ғұрпы арқылы қыз бала тәрбиесіне тән қасиеттерді бойына сіңіру. |
|
|
Топ сағатының түрі: |
Тәрбие сағаты |
|
|
Игерілетін дағды: |
Айтылым, жазылым |
|
|
Ресурстар: |
«Қыз - елдің көркі» газеті, суреттер көрмесі, нақыл сөздер, мақал-мәтелдер. Проектор.
|
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру Алғашқы сөз (кезең) Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі Соңы (бекіту) |
Қазақ халқы «Қыз» деген сөздің өзін әдеміліктің, инабаттылықтың, сұлулықтың белгісі деп таныған. Халқымыздың халық ауыз әдебиетінде көптеген ақындарымыз қызға көптеген керемет суреттемелер берген. Сондай-ақ қыз баланың ұқыптылығын, шеберлігін, сүйкімділігін, жанының нәзіктігін, өнер, білімге бейім тұратынын жоғары бағалап, оның ол қасиеттерін бейнелі сөздер арқылы ерекше көрсеткен. Мысалы: «Қыздың жиған жүгіндей», «Қыздың тіккен кестесіндей», «Қыз –елдің көркі, гүл - жердің көркі», «Жақсы қыз – жағадағы құндыз», «Қызы бар үйдің қызығы бар», т.б. Халқымыз «қыз – қонақ» деп, төрінен орын беріп, қыздарды алтынның сынығына балап өсірген. Жалпы бала тәрбиесіне, соның ішінде қыз бала тәрбиесіне өте көп көңіл бөлген. Ата-бабаларымыз «Қызға қырық үйден тыю, қала берсе қара күңнен тыю» деген мақалға қанша ой сыйғызған. Яғни қыз бала тәрбиесіне тек ата-анасы жауапты емес, бүкіл ауыл, ел жауапты болып отыр. Оқушыларға тапсырмалар беріледі.
1. Бүйіріңді
таянба Тәрбие отбасынан басталады. Қазақ отбасындағы қыз бала тәрбиесі оң жолға қойылуы керек. Келешекте ұлттық салт-дәстүрлермен тәрбиеленген қыздар ел қорғайтын ұлтжанды жас ұрпақты тәрбиелей алатынына біз сенімдіміз. |
|
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 07.11.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
«Өңірдің экологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары». |
|
|
Топ сағатының |
- Жердің ластануына әсер ететін факторларды анықтау арқылы табиғатқа қамқорлық көрсетуге деген саналы көзқарас қалыптастыру арқылы қоғамдық орындарда өзін ұстай білу мәдениетіне баулу. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Топ сағатының міндеті |
|
|
|
Бағалау критерийлері: |
|
|
|
Топ сағатының түрі: |
Балалар антикафесі (anticafe) Антикафе (сонымен қатар бос кеңістік, тайм-клуб, тайм-кафе) — әлеуметтік бағыттағы қоғамдық мекемелердің бір түрі, негізгі сипаттамасы-ең алдымен уақытты төлеу, оның құнына ойын-сауық және іс-шаралар кіреді. |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
Кесте, бейнематериал, флипчарт т.б. |
|
|
Функциональдық сауаттылық: |
Тұрмыстық сауаттылық (оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамытудың негізі) |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйстіру |
Топ жетекшісі алдын ала топ бөлмесін кафе үлгісінде (парталардың топтың үлгісі) дайындап қояды. Бұл жерде «үстел» үстін әдемі гүл салынған құмырамен немесе интерьерлік заттармен әсемдеу ұсынылады. Топ белсенділері даяшы ретінде қызмет атқаруын үйлестіру сынып сағатының әсерлі өтуіне жағдай туғызады. «Даяшылар» қонақтардың кафеге өтіп, орналасуына ілтипат көрсетеді. Топ жетекші (бұл жерде кафе иесі):
— әлеуметтік бағыттағы қоғамдық мекемелердің бір түрі, негізгі сипаттамасы-ең алдымен уақытты төлеу, оның құнына ойын-сауық және іс-шаралар кіреді. Құрметтілерім, бүгінгі біздің анти-кафемізде «Табиғат - біздің ортақ үйіміз» тақырыбында әңгімелесіп, табиғаттың ғажайып суреттеріне марқаятын боламыз. Тапсырма №1 «Табиғатты аялайық адамзат!» ертегісінің бейнематериалын тамашала.Бейнематериал желісіне сәйкес сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар:
Бейнематериал сілтемесі: https://youtu.be/Br6NbzxTi6g Дискриптор:
Тапсырма №2 Бейнематериал мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдер айт. Өзіңе ұнаған мақалдың мазмұнын өз ойыңмен түсіндір. Көмекке келер жеделхат Жер - таусылмайтын қазына. Жер-ырыстың кіндігі, Еңбек - ырыстың қазығы. Жер тағдыры - ел тағдыры. Жер бауыры - жазық. Сұлулық жерден өніп, көктен жауады. Жері байдың елі бай. Дискриптор:
Мақал-мәтелдерден ұнаған біреуінің мазмұнына түсінік береді. Кері байланыс: «Есептесу рәсімі» әдісімен кері байланыс орнату. Бұл әдіс арқылы оқушылар кафенің ақысына төлеген алтын уақытының пайдалы жағы мен пайдасыз болғандығын айтып өтеді. |
|
|
Алғашқы сөз (кезең) |
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы (бекіту) |
||
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 14.11.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
« Ұлағатты отбасы - ұлт құндылығы». |
|
|
Топ сағатының |
«Отбасы» құндылығы туралы
түсініктерді отбасы туралы ұғымдарды кеңейту, оны сүйе білуге
үйрету. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Топ сағатының міндеті |
Отбасы тәрбиесінің мән - маңызын ашып көрсете отырып, ұлттық салтты, дәстүрді түсініп, құрметтеуге баулу, алдағы өмірге даярлау. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
«Отбасы» құндылығы туралы
түсініктерді отбасы туралы ұғымдарды кеңейту, оны сүйе біледі. |
|
|
Топ сағатының түрі: |
Пікір алмасу, психологиялық жаттығулар, психологиялық минут, анкета, сұрақ – жауап, тыныштық сәті. |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
Тіл туралы жазылған нақыл сөздер, кітап көрмесі, Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би суреттері. |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру |
1. Ұйымдастыру
кезеңі. |
|
|
|
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы (бекіту) |
||
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Педагогтің аты-жөні |
Абдикаримова Наргиза Муминжановна |
|
|
Күні: |
21.11.2024 ж. |
|
|
Тобы: 11-241 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тлоп сағатының тақырыбы |
Буллингтен қорған! «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Өмірге салауатты қадам. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-Буллинг және оның түрлері туралы ақпарат беру, буллингтен қорғану жолдарын үйреу; - оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. |
|
|
ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ
|
||
|
3-апта дәйексөзі: |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі
|
|
|
Құндылық |
әділдік және жауапкершілік заң және тәртіп |
|
|
Индикаторлар |
• Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы • Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу |
|
Сабақтың барысы
|
Топ сағат кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Рес урс тар |
|
Басы 10 мин |
Психологиялық дайындық
Мұғалімнің кіріспе сөзі: -Балалар, сендер мектепке келген күннен бастап қоғам деген не екенін, әрбір адам сол қоғамның мүшесі екенін білесіңдер. Қоғамда өмір сүретін әрбір адамның пайда-ланатын құқықтары мен орындай-тын міндеттері бар. Сонымен бірге біз өмір сүретін ортада белгілі бір тәртіп ережелерін сақтау керегін де білесіңдер. Мысалы: көшеде жүру ережесі , қоғамдық орындарда өзіңді дұрыс ұстау, мектеп ережесі, отба-сындағы сыйластық, айналаңдағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасау керектігі туралы үнемі айтамыз. Ендеше өзіміз білетін ақпараттарды ортаға салайықшы: Топтық жұмыс Постер жаса Суреттер мен сызбаларды пайдала-нып постер жаса және сұрақтарға жауап бер.(әр топқа дайын суреттер мен сызбаларды және сұрақтарды таратып беру керек) 1-топ. Қоғам деген не? Қоғамдағы тәртіп ережелерін сақтау не үшін қажет? (көшеде жүру ережесі, қоғамдық орында өзін дұрыс ұстау) 2-топ.Құқықтарың мен міндеттеріңе мысал келтір.(Қандай құқықтарыңды пайдаланып, қандай міндеттеріңді орындап жүрсіңдер?) 3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарыңмен) дұрыс қарым-қатынас жасау не үшін қажет? (отбасындағы сыйластық, мектеп ережесін сақтау)
|
Күздің күні терезеден Бізге күле қарапты. Сондай жақсы көңіл-күймен Бастайық бұл сабақты.
Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтады. Топтық жұмыс Балалар топқа бірігіп суреттер мен сызбаларды пайдаланып постер жасайды, сұрақтарға жауап береді. Өз жұмыстарын қорғайды. 1-топ.Қоғам дегеніміз бізді қоршаған ортадағы бізбен бірге өмір сүретін адамдар. Барлық адамдар белгілі бір тәртіпке бағынып өмір сүру керек. Мысалы көшеде жүргенде жолда жүру ережесін сақтау керек, қоғамдық орындарда әдептілік пен мәдениеттілікті сақтау керек. Ондай болмаған жағдайда адамдардың өмір сүруі қиындайды. Адамдардың арасында ұрыс-керіс болады, дау- жанжал туындайды. 2-топ. Менің құқықтарым Менің міндеттерім Біз мектепте тегін білім аламыз және отбасында ата-анамыздың қамқорлығында өсіп келеміз. Ал ауырып қалсақ дәрігерге тегін қаралып, емделеміз. Сонымен қатар, еліміздің рәміздерін құрметтеп, табиғатты аялау керектігін білеміз,ал үлкен болып өскенде елімізді қорғаймыз.
3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарымызбен) дұрыс қарым –қатынас жасау адамдардың өмір сүруін жеңілдетеді. Мысалы, біз отбасында сыйластықты сақтасақ, ал мектепке келгенде мектеп ережелерін сақтасақ барлық адамның көңіл-күйі жақсы болар еді. Ал керісінше айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл-күйімізді түсіріп, ренішті жағдайларға әкеледі.
|
Сурет Тер
Сызба Лар
Суреттер
Сызбалар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы 25 мин |
Мұғалім: -Балалар, жаңа ғана өздерің айтқандай айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл- күйімізді түсіріп, ренішті жағдайға әкеледі екен. Ендеше бүгінгі сабақта буллинг туралы білетін боламыз және буллингті болдырмау жолдарын қарастырамыз. Буллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллинг дегеніміз не? Зорлық-зомбылық көрсету Физикалық немесе сөзбен қорлау, қауіп төндіру. Қысым көрсету Басқа адамдардың пікірлерін, әрекеттерін бақылауға тырысу. Қорқыту Қорқу сезімін тудыру, қауіп төндіру арқылы бағындыру. Кибербуллинг дегеніміз – біреуді цифрлық технологиялардың көмегіменқудалау. Кибербуллинг әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде, ойын платформалары мен ұялы телефондарда орын ала алады. Бұл – қудалау нысанына айналған адамды қорқыту, ашуландыру немесе масқаралауды көздейтін мақсатты мінез-құлық үлгісі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін Сұрақ-жауап (Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылау, қорытынды жасау) -Суретте кімдерді көріп тұрсыңдар? -Балалардың қандай дұрыс емес-әрекетін байқадыңдар? - Буллингке, кибербуллингке ұшыраған баланың көңіл-күйі қалай өзгерді? - Бұл балалардың әрекетіне қандай баға берер едіңдер? -Ал жәбірленген балаға қандай ақыл-кеңес бересіңдер? - Ол кімнен көмек сұраса болады?
Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдары қандай болады? Деген сұрақты жұп болып талқылайды. Буллинг немесе кибербуллинг күнделікті өмірде Сұрақ: -Балалар, сендер күнделікті өмірде буллингке (қорлау, жаман сөздер айту, итеріп жіберу, мазақтау, кемсіту, шеттету, ауыр соққы жасау) немесе кибербуллингке ұшыраған сәттерің болды ма? 1.Отбасында 2.Көшеде 3.Мектепте -Сендер бұл туралы кімге айттыңдар? Кімдерден көмек сұрадыңдар? -Осындай сәттерде сендерге кім көмекке келді? -Кімнен көмек сұрауға болады деп ойлайсыңдар? -Кейін ол жағдай қайталанды ма? Есте сақта! Буллинг, кибербуллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс.
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. -Бүгінгі сабақта қауіпсіздік ережелерін және төтенше қызметтердің телефон нөмірлерін білетін боламыз. Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс. Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама! 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар. • ӨРТ ҚЫЗМЕТІ. Оның негізгі міндеттері: өрттің алдын алуды ұйымдастыру, өрт кезінде адамдар мен мүлікті құтқару, өртті сөндіру, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу. • ПОЛИЦИЯ (құқық қорғау жүйесі). Оның негізгі міндеттері: қала көшелері мен қоғамдық орындардағы тәртіпті қамтамасыз ету, қылмыстардың алдын алу және жедел ашу, құқықбұзушылыққа кінәлі тұлғаларды ұстап, бөлімге жеткізу. • ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ (денсаулық сақтау жүйесі). Оның негізгі мақсаттары: науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу. • ГАЗ. тұрғын үйлердегі газдың қауіпсіз пайдаланылуын бақылауды, тұрақты түрде әртүрлі тексерулерді жүргізуді және газ жабдықтарының ақауларын жоюды міндеттейді. • Төтенше жағдай кезінде жедел көмек көрсету үшін арнайы қызмет ұйымдастырылады. Кезекшілік-диспетчерлік қызметі, оның құрамына: өрттен қорғау, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі, төтенше жағдайларды жою қызметі кіреді. БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». «112» қызметінің негізгі міндеті: оператордың оқиға туралы хабарламасын алу, бұл ақпаратты әрекет ету үшін тиісті төтенше жағдайлар қызметтеріне беру, қауіп төнген адамдарға консультация және психологиялық көмек көрсету және тиімді қамтамасыз ету. |
Балалар буллинг туралы түсінік алады және оның түрлерімен танысады. Осы әрекеттер қай жерлерде, қандай жағдайларда орын алатынын айтады. Буллингтің түрлері Психологиялық шабуыл: қорлау, жаман сөздер айту, мазақтау, кемсіту, шеттету. физикалық шабуыл итеріп жіберу , ауыр соққы жасау
Сұрақ-жауап Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылайды, қорытынды жасайды. -Балалар, екінші баланы мазақтады, кемсітті, жаман сөздер айтты, шеттетті, ойынға, ортаға қоспай қойды. -Ол баланың көңіл-күйі түсті, жылады, өзін жалғыз сезінді. -Бұл балалардың әрекеті дұрыс емес. -Жәбірленуші балаға осындай жаман іс-әрекеттер болып жатқаны туралы ұстазыңа, ата-анаңа, достарыңа айтып көмек сұра. Өзіңді қорға! Қорқып үндемей қалма деп кеңес берер едім. Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдарын жұп болып талқылайды
Балалар мұғалімнің қойған сұрақтары бойынша отбасында, көшеде, мектепте болған өзіне қатысты жағдайларды , ол жағдайларды шешуге кімнен көмек сұрағанын, кім көмекке келгенін , кімнен көмек сұрауға болатынын айтады.
Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді, төтенше қызмет нөмірлерімен танысады. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»
Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз.
|
Сызба Лар
Сурет Тер
.
https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
суреттер
Кестелер
суреттер
|
|
Соңы 5 мин |
Мұғалім: -Буллинг болмау үшін әр адам өз бойына жақсы қасиеттерді сіңіріп, жаман қылықтардан аулақ болу керек. Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды біле жүрейік. Жұптық жұмыс Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендір. Мұғалім қорытындылайды Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллингке қарсы күрес әдістері 1. Ересектермен сөйлесің Мұғалім, ата-ана немесе сенімді адаммен бөліс, көмек сұра, үндемей қалма. 2. Қорғаныс стратегиясын қолдан Өзіңді қорғау үшін жақсы әрекеттер жасауды үйрен. 3. Өзіңді қорғауға тырыс Өзіңе сен, өз ойыңды айт, басқалардың жаман әрекеттеріне қарсы тұр. |
Жұптық жұмыс Балалар жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендіреді, жақсы қасиеттерді дәптерге жазып алады, жаман қылықтың соңы неге әкелетінін түсіндіреді Жауапкершілік, мазақтау, өтірік айту, мейірімділік, адалдық, Жақсы қасиет жаман қылық өсек айту, қатігездік, әділдік, жанашырлық , мақтану
|
Сөздер |
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
Топ сағаты.
|
Тобы: Тгн.11-241 |
Уақыты: 28.11.2024ж. |
Топ жетекшісі: Абдикаримова Н. |
|
Топ сағатының тақырыбы: |
«СПИД – қасірет қақпаны». 1 желтоқсан спидке қарсы күн тәрбие сағаты (Бүкіл әлемдік СПИД-ке қарсы күрес күні) Адамзатқа төнген қауіпті дерт |
|
|
Топ сағатының |
Оқушыларға темекі, арақ, есірткі, СПИД-тің
қазіргі таңдағы адамзаттың басты проблемасы екенін, оның зиянды
жақтарын түсіндіру, ғасыр дертіне айналып отырған кеселдердің
залалын жан-жақты меңгерту, зиянды заттардан барынша аулақ болуға
шақыру, сана-сезімдерін дамыта
түсу. |
|
|
мақсаты: |
||
|
Топ сағатының міндеті |
Оқушыларды ЖИТС (жүре п.б. иммундық тапшылық синдромы) немесе ЖЖБА-дан сақтану әдістерін үйрету, төтенше жағдай кезінде дұрыс шешім қабылдай білу қабілеттілігін дамытатын қажетті білім, білік,дағды /ББД/ қалыптастыру. |
|
|
Бағалау критерийлері: |
Елбасының «Қазақстан – 2030» Жолдауы негізінде
салауатты өмір салтын қалыптастыру және осы тәрбиені ұрпақ боййына
сіңіру ұстаздар алдында тұрған үлкен
мәселе. Сабақта берілген нәтижелер арқылы оқушылар шылым шегудің физиологиялық зардабын және тірі ағзаға әсерін сипаттай алуы қажет. |
|
|
Топ сағатының түрі: |
Пікір алмасу, психологиялық жаттығулар, психологиялық минут, анкета, сұрақ – жауап, тыныштық сәті. |
|
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
|
Ресурстар: |
«Ойлануға арналған бұрыш» («Сенің қалауың» кітапшасы, СПИД дертінің жұғу жолдары бейнеленген плакаттар), баяндама,оқушылардың өзіндік жұмыстары,салған суреттері «нақыл сөздер көрнекілікке алынды. Және көрме ұйымдастырылады |
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру |
І
ұйымдастыру кезеңі:
Барлық жасөспірімдерге алкоголь, темекі және
есірткі ұсынса, әрқайсысы олардың бетін қайтара бермейді. Олай
болса, тағы да ойлануға арналған бұрышқа көңіл бөлейік.
Сол сияқты, алкоголь – қосындыларды
ашытудан алынатын, күллі әлемге таралған ертеден келе жатқан
есірткі. Біздің қоғамда алкоголь қалыпты өмірдің бір бөлігі сияқты.
Алкоголь қанға араласады, одан әрі миға шабады екен. Алкоголь адам
ағзасы үшін улы. Егер адам шамадан тыс ішсе, гастрит, жүрек ауруы,
дәрумен жетіспеушілік және бауыр циррозы, белсіздікке ұшырайды,
ауруларды жұқтырудың 10 оқиғасының 9-ы мас күйде болады. Егер
алкоголь қан құрамында 0,1 – 1,15 пайызы болса, машина жүргізу аса
қауіпті. 0,2 пайызы болса, түсініксіз сөз, қисалаңдап жүру
байқалады. 0,4 пайызы – ес-түстен айырылуға әкеледі. 0,6-0,7 пайызы
болса – адам өледі.Арақ туралы не білесіңдер?
СПИД біріншіде дұрыс
білінбейді. Адам өзін сау адамдай ұстайды, ештеңе сезбейді. ВИЧ
адамның жасушасына жабысып, дамиды екен. Дами келе, СПИД-ке айналады. Ол басқа
аурулардың астарларына тығылады. Мысалы, грипп, өкпе аурулары, т.б.
Ол алғашқы 3-4 айдың ішінде байқалмайды. Ал СПИД-ке қарсы ешқандай
дәрі-дәрмек жоқ. Әрине, адам өмірін ұзартатын дәрі бар. Бірақ СПИД
вирусы күшейіп алса, адамды аурулардан қорғайтын иммунитетті істен
шығарады. Дәрі бұған төтеп бере алмайды. Ал бұл адамның өліміне
әкеледі. Бұл ауруға күресті ұйымдастыру үшін мемлекет жылына 66
млрд доллар керек етеді. Бұл үшін Денсаулық сақтау ұйымы бәріне жыл
сайын ақша бөліп, алдын ала жұмыстарын жасауда. Осы туралы Гүлназ
қысқаша шолу жасаса:
Ғалымдардың есептеуі бойынша
ЖИТС (СПИД) ең алғаш 20
ғасырдың 70 жылдары АҚШ, Гаити, Африкада
тіркелген, 1979-81 жылдары Нью-Йорк пен
Лос-Анжелес дәрігерлері адамдардан
иммунитеттің нашарлығын байқаған. Олар
қан тамырының ісігі (саркома Капоши)
және пневманияның сирек формасымен
ауыратын адамдар. ЖҚТБ-ның екінші сатысына Айгерім
тоқталып өтеді өлімге жеткізетін кесел. ЖИТС-пен ауру-өлім жазасына кесілгенмен бірдей. Себебі дүние жүзінде осы уақытқа дейін әлі оны толық жазатын емжоқ.
Тек қана
бірақ жол-ол сақтану, алдын
алу.
Қорыта
айтқанда әр оқушы аурудың алдын алу
үшін ауырмай тұрып, ауырмайтын жол
іздеу керек. Салауатты өмір салтын ұстану,
жеке бастың тазалығын сақтау арқылы
айналасындағыларға дерттің алдын алуға
мүмкіндік жасайды. (Көрме бұрышына
тоқталу) |
|
|
|
||
|
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы (бекіту) |
||
Топ жетекші: Абдикаримова Н.
шағым қалдыра аласыз




























