Материалдар / Адал дос пен амал дос

Адал дос пен амал дос

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты "Адал дос пен амал дос" 7-сынып оқушыларына арналған. Сабақтың мақсаты оқушы бойына достық, татулық сезімдерін ұялату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2021
611
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбие сағатының жоспары

Мектеп:

Тәрбиешінің аты-жөні:

Мерзімі:

Қатысқандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

«Адал дос пен амал дос»

Оқу жылына кәсіби даму мақсаты:

Ұжымдық шаралар арқылы, оқушылар бейімділігінің тиімділігін арттыру

Құндылықтарды дарыту:

Құндылықтарды дамыту арқылы оқушылардың бойына ұйымшылдық, ынтымақтастық, құрмет сезімдерін сіңіру.

Пәнаралық байланыс:

Қазақ тілі, орыс тілі, өзін-өзі тану

Өткізілу формасы:

Тренинг.

Күтілетін нәтиже:

Достық қасиеттің құндылығын сезіну



Тәрбие сағатының жоспарлы кезеңдері

(уақыты көрсетіледі)

Тәрбие сағатында орындалатын іс-әрекеттер

Ресурстар

Кіріспе

3 мин

Қызығушылықты ояту

«Мен қалаған бет-бейнем»

Тәрбиеленушілер жартылай шеңбер құрып отырады. Тәрбиеленушілерге айна ұсынылады да , айнасы бар бала айнаға қарап көшісіне ұсынады, ал қалғандары бақылап отырады. Айнаға қарар алдында мен өзімді қандай адам ретінде көргім келеді деген ойына баса назар аудару керектігі ескертіледі.

Нәтижесінде ой түйін сұралады. Тәрбиеленушілер ойын жүйелі жеткізу үшін төмендегі жетекші сұрақтар қойылады.

-Балалар сыныпқа кірген кездегі және айнаға қараған кезде қандай эмоционалды өзгерістер байқадыңдар?

-Айнаға қарағанда неге озгересіңдер?

- Ал біз, досымызды сыртынан бақылағанда нені байқадыңдар?

- Бұл тақырыптың бүгінгі сабақпен қандай байланысы болуы мүмкін деп ойлайсыз? (бұл жерде сабақтың тақырыбын ашу мақсатында осы сипаттамалар арқылы болжау жасалып, бүгінгі сабақтың тақырыбы айтылады)

Айна

АКТ, слайд

Негізгі бөлім

«Дос іздеймін...» жарнама жасау.

- Әр адам нағыз дос табуды армандайды. Мүмкін кейбіріңде ондай дос бар да шығар, кейбіреуің іздеп жүрген шығарсыңдар, кейбіреуің таныс, жақын достар арасынан нағыз досты таңдай алмай жүрген болуларың да мүмекін. Кейбіреуің қасыңдағы жүрген достарыңды байқамай жүрген болуларың да мүмкін. Қорыты айтсақ нағыз дос ешкімге артық болмайды.

Қазір осы себептен редакцияға «Дос іздеймін» деген хабарландыру жасаймыз.

Кез-келген адам, бәлкім, шынайы дос болуды армандайды. Сіздердің кейбіреулеріңіз, бәлкім, қазірдің өзінде сәттілікке ие, және сізде мұндай дос бар. Біреудің достары мен таныстарының көптігі бар, бірақ олардың біреуін мақтанышпен дос деп атаған адамнан таңдау қиын. Біреу болса, мүмкін, ұялшақтық немесе қарсылыққа байланысты, жалғыздық сезінеді және достарының жоқтығына өзін өзі мойындайды. Бірақ кез келген жағдайда шынайы дос ешкімге зиян келтірмейді.

Енді мен тегін арнайы газет редакторы боламын. Ол «Дос іздеймін» деп аталады. Сіздердің әрқайсыңызда дос табу туралы жарнама орналастырасыздар. Бұл жарнамада сөз шектеулері жоқ.

Кез келген форма қабылданады.. Өзіңіз туралы айтуға болады. Бір сөзбен айтқанда, хабарландыруды өзіңіз қалағандай етіп жасаңыз. Бірақ сіз өзіңіздің хабарландыруыңыздың басқаларға назар аударуына көз жеткізуіңіз керек.
Қағаз парақтарын, қаламсаптарды, қарындаштарды алыңыз және жарнамаңызды жалғастырыңыз. Дайындау уақыты - 3 минут. Жарнамаға аты-жөндеріңді жазудың қажеті жоқ.

-Уақыт бітті. Жарнамаларымызды үстелге қоямыз.Енді олардың барлығын үнсіз оқып, өздеріңе ұнаған 1-2 жарнамаға белгі қойыңызЕнді хабарландыруыңызға жауап бергеніңізді көріңіз. Парақтарыңыздағы бақылау белгілерінің санын санаңыз.

- Сізге не себепті бұл жарнамалар ұнады?

- Сізге басқа жарнамаларға жауап беруге не кедергі болды?

- Болашақ досына қойылатын талаптар көп болғаны туралы не ойлайсыз ?

Әрине, жоғары сұранысты қанағаттандыру оңай емес. Әрқайсысымыздың «қасиетті» және т.б. сияқты тамаша қасиеттері бар. Және содан кейін ең бастысы: мұндай хабарландыруларда олар бірдеңе беруі керек бірнәрсе іздейді және өзі ештеңе ұсынбайды.

Жарнама берушiге қызмет етуге талап етiлетiн досқа осындай тұтынушылық көзқарас түсінушілік пен жанашырлықпен кездеспейді. Тәжірибе көрсеткендей, адамның өзі достық қарым-қатынастың ортақ қазынасына ұсынатын хабарламалармен, яғни ол достық қарым-қатынастар үшін тек қана бірнәрсе алып қана емес шын тиетпен беруі де тиіс


7 минут















































































Қорытынды бөлім

Сказка притча о дружбе


4 минут

https: //ok.ru/video/399315174806


Тәрбие сағатының кері байланысы:

«Достық шеңбері»

  • Бүгінгі сабақ ұнады ма?

  • Ендеше алақандарға осы сабаққа байланысты бір бір сөз жазып смайликтен күн жасайық?


2 минут

Жалпы бағалау:

Тәрбие сағатының қандай аспектілеріжақсы жүзеге асты( оқу мен оқытудың өмірмен байланысы болды ма, ойланыңыз)










Тәрбие сағатты жақсартуға не ықпал етуші еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?








Тәрбие сағаты барысында тәрбиеленушілер туралы немесе олардың жетістіктері туралы нені анықтадым/ жекеленген оқушылардағы қиындықтар(көшбасшылық), келесі лидер сағатында неге баса назар аударылу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ