Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Адал досым - Сәбина!
Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып оқушысының шығармасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қараша 2018
254
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Күні:Сынып: 5 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік сабақ 3 | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.1натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;5.5.2.6сандарды салыстырудың нәтижесін белгілері арқылы жазу;5.5.2.7натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу; | |
Сабақтың мақсаттары | оқушыларға натурал сандарды салыстыру, натурал сандарды координаталық сәуледегі кескіндері бойынша салыстыру, көп таңбалы натурал сандарды разрядтары бойынша салыстыру тақырыбы бойынша оқушылардың білімдері мен тиянақтылығын тексеру | |
Жетістік критерийлері | 1 . Теңсіздік белгілері арқылы натурал сандарды салыстырады;2. Разрядтарына қарап отырып натурал сандарды салыстырады;3. Проценті бойынша санды табуды үйренеді;4. Қос теңсіздік ұғымымен танысады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
Тілдік құзыреттілік | Қар-снег | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | «Миға шабуыл» стратегиясы (Карточкалар көмегімен берілген сұрақтарға жауап беру)1. Математикадағы “” және “_________деп аталады.2. Мұндағы, “” және “3. Координаталық сәуледе кіші сан_______жақтағы нүктемен, ал одан үлкен сан ____жақтағы нүктемен кескінделеді.4.Салыстырылатын екі натурал санның разрядтар саны __________.5. Разрядтар саны әр түрлі екі натурал санның қайсысының разряды __________ болса, сол сан үлкен болады.6.Салыстырылатын екі натурал санның разрядтар саны __________________.7.Разрядтар саны бірдей екі натурал сан жоғарғы разрядтарынан бастап _______________ разрядтары бойынша салыстырылады.8.Егер екі натурал санның разрядтар саны бірдей және аттас разрядтардағы цифрлары бірдей болса, онда мұндай натурал сандар өзара___________________болады.9.Кез келген 3 санды салыстыру___________түрінде жазылады.10.Қос теңсіздіктер___________ саннан бастап оқылады. | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы8 минут | I тәсіл. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру.Анықтама: Екі натурал санды санағанда өсуретімен алғашқы айтылғаны кіші, ал кейін айтылғаны үлкен болады. Мысал келтіріңдер:II тәсіл. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру. Анықтама: Екі натурал санның жазылуында қайсысының разряды үлкен болса, сол сан үлкен және қайсысының разряды кіші болса сол сан кіші болады. Мысалы, 101 > 99, өйткені 101 санның жазылуында үш разряд, ал 99 санның жазылуында екі разряд бар, яғни 101 санның разрядтар саны 99 санның разрядтар санынан көп. Анықтама: Разрядтары бірдей екі натурал санның қайсысының (солдан оңға қарай) бірдей разрядтағы цифры үлкен болса, сол сан үлкен болады.Мысалы, | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут Қызықты тапсырма8 минут | 5, 0 және 3 цифрларының әрқайсысы бір рет қана пайдаланып, үш таңбалы сандарды жазыңдар. Осы сандардың ең үлкені ең кішісінен қанша артық?Шешуі:305; 350; 503; 530 сандары; 530-305=225-ке артық.Сандарды кему ретімен ата:25 , 98 , 78 , 64 , 52 , 46 , 89 , 8748 , 32 , 23 , 19 , 91 , 84 , 71 , 17Сандарды өсу ретімен ата:18 , 28 , 5 , 14 , 15 , 29 , 105189 , 156 , 12 , 31 , 178 , 10Жауабы:Сандарды кему ретімен ата:98 , 89 , 87 , 78 ,64 , 52 , 46 , 2591 , 84 , 71 , 48 , 32 , 23 , 19 , 17Сандарды өсу ретімен ата:5 , 14 , 15, 18 , 28 , 29 , 10510 , 12 , 31 , 156 , 178 , 189 | Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут | РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. | Микрафон |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Математика сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)