Материалдар / Адалдық- адамдықтың белгісі 9 сынып

Адалдық- адамдықтың белгісі 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өзінөзі тану пән мұғалімдеріне арналған 9 сыныптың сабақ жоспары. құндылығы және қасиеттері жазылып сабақ барысында ашылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
1146
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзін-өзі тану сабағының жоспары Мектеп: Күні: 15 сабақ. Тақырыбы: Адалдық - адамдықтың белгісі Құндылық : Ақиқат Қасиеттер: мәңгілікті уақытшадан, шындықты жалғаннан ажыраты білу, жауапкершілік.  Мұғалім: Г.Ергешева Сыныбы: 9 . Оқушылар саны: 20
Сабақ мақсаты: Оқушылардың бойындағы адалдық қасиеті негізінде ақиқат құндылығын ашу. Сабақ міндеті: 1.Оқушыларға мәңгілікті уақытшадан ажырату керектігін түсіндіру. 2. Оқушыларға шындықты жалғаннан ажырата білуді үйрету. 3. Оқушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.  Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)
Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтағы жағымды күйге келу
  • Тыныштық сәтi. «Нұрға бөлену» Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз!... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.Балалар қандай сезімде болдыңдар?Нұр денемізге тарап, бізді қандай қасиетке бөледі?




    Әдемі әуен: « Хрустальная грусть»
    2.Үй тапсырмасы: Зейін Шашкиннің «Темірқазық» әңгімесі 1. «Адалдық – өмірдің Темірқазығы», - деп неге айтады? 2. «Адалдық – адамдықтың белгісі», - дегенді қалай түсінесіндер? 3. Адалдық пен ақиқаттың айырмашылығы неде? 

    3. Дәйек сөз. «Ақиқат жол – жөнекей жұлып ала салатын гүл емес, Ол ұзақ жолдың түпкі мақсаты» Гераклит 1. Ақиқатқа апаратын жол қайда? 2. Ақиқат шыңына қалай қол жеткіземіз? 3. Ақиқат қандай болады? 

    4. Әңгiмелеу (Мұғалім сыйы). Аңыз әңгіме: Адам ақиқатты қалай таниды? Ертеде шығыс елінің бір шаһарға піл әкелген екен. Естігені болмаса өмірлерінде көрмеген мақұлықты көруге ынтызар жұрт қаптап алаңға жиналады. Сөйтсе пілді көрем деушілерден ақы алмаққа оны иелері қараңғы қораға жасырып қойса керек. Бірен – саранында болмаса, көпшілігінде қаражат жоқ, олар тым болмаса қораға кіріп, пілді өз көзімен көріп шыққандардан сұрап білмекші болады. Ең алдымен кіріп шыққан адам жан-жағына қоқилана қарап Пілдің дәл қасына барып, қолыммен ұстап көрдім, құдды бөренеден аумайды дейді. Екінші шыққан адам оған сенбеңдер, қайдағы бөрене, тура жалпақ тақта дерсің дейді. Үшіншісі алғашқы екеудікі де жалған, аумаған құбыр сияқты екен дейді. Сөйтсе үшеуі де қараңғыда түртінектеп, қолдарымен бірі аяғын, бірі жотасын, ал үшіншісі тұмсығын сипалап көрген ғой. Егер де бір кішкене балауыз шамды жаққанда үшеуі де анық көре алар еді. Долбарларының дұрыс емес екендігіне көздері жетер еді. Иә, өтірікке сенейін деп сенбейді, қисынына сеніп қалады деп ескертпеп пе еді аталарымыз. Ақиқат жалғыз, бірнешеу болмайды, әрбір тұжырым не – ақиқат, не – жалған. Ақиқат бірнешеу болса жаңағы үшеудікі де дұрыс болар еді, екі жерде екіміз төрт, бес, тағы басқа кез келген сан болар еді, су нөл градуста да, жүз градуста да қайнайды десек ақиқат болар еді. Онда тіпті кез келген адамның өз ойына сүйеніп айтқан кез келген топшылауы, долбары дұрыс болар еді, әсіресе қоғамтанудың әр саласындағы «ғалымдардың», қаптаған «сәуегей сарапшылардың», сезімтал жазғыштардың, ойсоқты пәлсапашылардың. Иә, ақиқат біреу-ақ, яғни ақиқатқа апаратын жол да біреу-ақ, қалған жолдардың барлығы одан алыстатады. Жарықсыз көру де жоқ, яғни ақиқатқа апаратын жол міндетті түрде жарық нұрлы жол, ал қалған жолдардың барлығы керісінше түнектегі жолдар. Ал, қараңғыда көзің мың жерден өткір болса да жол табу, ақиқатты тану жоқ. Мейлің тіріл, мейлің өл, ақиқат деген осы! 5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Көздері байланған 5 оқушы жасырылған затты қолдарымен сипап не екенін табады? (қамшы) 

    6. Топпен ән айту. «Адалдық өткелі» Сөзі: Ақмарал Леубаева Әні: Жарылқасын Дәулетов Сүйетініме шүбәм жоқ, Сүймей ме деген күмән көп. Түстім бе деген тура жол, Көрінбейді тұман боп. Қайырмасы: Бақытқа толы мұң-кесем, «Жалған» дер дұшпан «шын» десем. Қай жаққа болсын кетер ем, Қолымнан ұстап «жүр» десең. Көзіңді жұмып тұнығым, Соңымнан ерші, құлыным. Өзгелер қолы жетпеген, Өзіңмен өтсін ғұмырым. Тағдырға сенбей болмайды, Шын бақыт екі қонбайды. Адалдық дейтін өткелден, Көп адам өте алмайды. 

    7. Үй тапсырмасы. № 16 сабақ Қ.Толыбаевтың «Ақиқат» әңгімесін оқып келу «Менің ақиқатым» эссе жазып келу. 

    8.Сабақтағы соңғы тыныштық сәті. Баяу әуен қойыладыБүгінгі сабақта игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп жүрегімізге сақтайық.



    Пайдаланған әдебиеттер:1.Өзін-өзі тану пәні бағдарламасы 1-11 сынып « Бөбек» 20102.Әдістемелік құрал - 9 сынып « Бөбек» 20103.Өзін-өзі тану 9 сынып « Бөбек» 2010

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ