|
Тәрбие сағаты |
Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді |
|
|
Сынып жетекшісі: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға адалдық пен адамгершіліктің мәнін түсіндіру. Әр оқушының өзара құрмет, адалдық туралы пікірлерін тыңдап, талқылау. Адалдық пен адамгершілікті өмірде қолдануға бағыттау.. |
|
|
4-апта дәйексөзі |
Шығармашыл бала – ойлы бала |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 минут |
Жедел қызмет нөмірлері |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
Жедел қызмет нөмірлерін білу. Қай жағдайда қандай қызметке хабарласу керек екенін түсіну. Оқушыларды жедел қызмет нөмірлерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
|
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
мақал – мәтелдер жазылған плакаттар |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) Сабақ басы (13 мин) |
5Т
ережесі
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. Оқушылардың пікірі тыңдалады |
Компьютер |
|
Ортасы (20 мин) |
Тапсырма 1: Адал болу үшін қандай қасиеттер керек?Мақсаты: Оқушылардың адалдық туралы өз түсініктерін тереңдетіп, адал болу үшін қажетті қасиеттерді анықтау.
Әр топ адалдық үшін қажетті қасиеттерді анықтап, өз ойларын жинақтап қорытынды жасайды. Тапсырма 2: Адалдықтың маңыздылығын өмірден мысал келтіріп түсіндіріңдер.Мақсаты: Оқушылардың адалдықтың өмірдегі маңыздылығын түсінуін тереңдету және нақты мысалдар келтіру арқылы осы қасиеттің қоғамдағы орнына мән беру. Әр топ өмірден мысалдар келтіреді:
Оқушылар өмірден мысалдар келтіре отырып, адалдықтың маңыздылығын ашып көрсетеді. Бүгінгі сынып сағатымызда адалдық пен адамгершілік тақырыбына терең үңілдік. Әрқайсымыз адалдықтың қоғамдағы маңызды рөлін түсініп, оның бізге және біздің айналамыздағы адамдарға қалай әсер ететінін пайымдадық. Адал болу — тек өзімізге ғана емес, қоғамға да пайдалы қасиет. Біз өзіміздің іс-әрекетіміз арқылы ғана емес, сөздеріміз бен қылықтарымыз арқылы да адал болуға тиіспіз |
Флипчартпен жұмыс жасайды |
слайд |
|
Қауіпсіздік 10 мин |
ТапсырмаОқушыларға жедел қызмет нөмірлерін таныстыру, олардың маңыздылығын түсіндіру және қай жағдайда қай қызметке қоңырау шалатынын үйрету.Оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға әртүрлі жедел қызметтер туралы ақпарат беріледі, олар қызметтің маңыздылығын, жұмыс істеу ерекшеліктерін түсінуге тиіс. Әр қызметтің қандай жағдайда қолданылатынына қатысты нақты мысалдар мен жағдайлар ұсынылады. Оқушылар нақты жағдайларда қай жедел қызмет нөміріне қоңырау шалатындарын анықтайды.
Әр қызметтің нақты жағдайдағы рөлі туралы түсінік беру (5 минут): Мұғалім әр жедел қызметтің маңызды рөлін нақты өмірден мысалдармен түсіндіреді. Мысалы:
|
«Жедел қызмет нөмірлері туралы түсінік беру» ойыны |
|
|
Соңы |
Құрметті оқушылар, бүгін біз жедел қызмет нөмірлеріне қатысты маңызды ақпарат алдық. Бұл нөмірлер — біздің өмірімізді қауіп-қатерден қорғау үшін қажет болатын шұғыл көмек қызметтерін шақыруға мүмкіндік береді. Бүгінгі сынып сағатында біз «Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді» деген ұлы сөздің мәнін тереңірек түсінуге тырыстық. Адалдық пен адамгершілік — бұл тек сөз емес, бұл біздің күнделікті өмірімізде ұстанатын ұстанымдарымыз, біздің қоғамда алатын орнымыз, біздің бір-бірімізбен қарым-қатынасымыз. |
Оқушылардың мақалды жалғасытырып мағынасын ашады |
слайд |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді
Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді
|
Тәрбие сағаты |
Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді |
|
|
Сынып жетекшісі: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға адалдық пен адамгершіліктің мәнін түсіндіру. Әр оқушының өзара құрмет, адалдық туралы пікірлерін тыңдап, талқылау. Адалдық пен адамгершілікті өмірде қолдануға бағыттау.. |
|
|
4-апта дәйексөзі |
Шығармашыл бала – ойлы бала |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 минут |
Жедел қызмет нөмірлері |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
Жедел қызмет нөмірлерін білу. Қай жағдайда қандай қызметке хабарласу керек екенін түсіну. Оқушыларды жедел қызмет нөмірлерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
|
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
мақал – мәтелдер жазылған плакаттар |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
Презентация |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) Сабақ басы (13 мин) |
5Т
ережесі
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. Оқушылардың пікірі тыңдалады |
Компьютер |
|
Ортасы (20 мин) |
Тапсырма 1: Адал болу үшін қандай қасиеттер керек?Мақсаты: Оқушылардың адалдық туралы өз түсініктерін тереңдетіп, адал болу үшін қажетті қасиеттерді анықтау.
Әр топ адалдық үшін қажетті қасиеттерді анықтап, өз ойларын жинақтап қорытынды жасайды. Тапсырма 2: Адалдықтың маңыздылығын өмірден мысал келтіріп түсіндіріңдер.Мақсаты: Оқушылардың адалдықтың өмірдегі маңыздылығын түсінуін тереңдету және нақты мысалдар келтіру арқылы осы қасиеттің қоғамдағы орнына мән беру. Әр топ өмірден мысалдар келтіреді:
Оқушылар өмірден мысалдар келтіре отырып, адалдықтың маңыздылығын ашып көрсетеді. Бүгінгі сынып сағатымызда адалдық пен адамгершілік тақырыбына терең үңілдік. Әрқайсымыз адалдықтың қоғамдағы маңызды рөлін түсініп, оның бізге және біздің айналамыздағы адамдарға қалай әсер ететінін пайымдадық. Адал болу — тек өзімізге ғана емес, қоғамға да пайдалы қасиет. Біз өзіміздің іс-әрекетіміз арқылы ғана емес, сөздеріміз бен қылықтарымыз арқылы да адал болуға тиіспіз |
Флипчартпен жұмыс жасайды |
слайд |
|
Қауіпсіздік 10 мин |
ТапсырмаОқушыларға жедел қызмет нөмірлерін таныстыру, олардың маңыздылығын түсіндіру және қай жағдайда қай қызметке қоңырау шалатынын үйрету.Оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға әртүрлі жедел қызметтер туралы ақпарат беріледі, олар қызметтің маңыздылығын, жұмыс істеу ерекшеліктерін түсінуге тиіс. Әр қызметтің қандай жағдайда қолданылатынына қатысты нақты мысалдар мен жағдайлар ұсынылады. Оқушылар нақты жағдайларда қай жедел қызмет нөміріне қоңырау шалатындарын анықтайды.
Әр қызметтің нақты жағдайдағы рөлі туралы түсінік беру (5 минут): Мұғалім әр жедел қызметтің маңызды рөлін нақты өмірден мысалдармен түсіндіреді. Мысалы:
|
«Жедел қызмет нөмірлері туралы түсінік беру» ойыны |
|
|
Соңы |
Құрметті оқушылар, бүгін біз жедел қызмет нөмірлеріне қатысты маңызды ақпарат алдық. Бұл нөмірлер — біздің өмірімізді қауіп-қатерден қорғау үшін қажет болатын шұғыл көмек қызметтерін шақыруға мүмкіндік береді. Бүгінгі сынып сағатында біз «Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді» деген ұлы сөздің мәнін тереңірек түсінуге тырыстық. Адалдық пен адамгершілік — бұл тек сөз емес, бұл біздің күнделікті өмірімізде ұстанатын ұстанымдарымыз, біздің қоғамда алатын орнымыз, біздің бір-бірімізбен қарым-қатынасымыз. |
Оқушылардың мақалды жалғасытырып мағынасын ашады |
слайд |
шағым қалдыра аласыз













