Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
Сабақ басы (13
мин)
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі.
5Т
ережесі Тәртіп
Талап
Тазалық
Тыныштық
Татулық Оқушылар ережені есімізге түсіріп, тобымыздың
тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып,
тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
«Жүректен жүрекке» бір-бірімізге жылы сөздер айту арқылы көңіл
күйлерімізді жақсартып алу.
-
Оқушыларға "Адалдық деген не?"
деген сұрақ қойып, пікірлерін тыңдаймыз.
-
Адалдық пен адамгершіліктің
мағынасын қысқаша түсіндіру.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
Оқушылардың пікірі
тыңдалады
|
Компьютер
|
Ортасы (20
мин)
|
Тапсырма 1: Адал болу үшін қандай қасиеттер
керек?
Мақсаты: Оқушылардың
адалдық туралы өз түсініктерін тереңдетіп, адал болу үшін қажетті
қасиеттерді анықтау.
-
Оқушылар топ болып жұмыс
істейді.
-
Әр топқа қағаз бен маркерлер
беріледі.
-
Оқушылар топ болып адал болу
үшін қандай қасиеттер болуы керек екендігін
талқылайды. Оларды қағазға жазып, флипчартқа
іледі.
-
Мысал
ретінде:
-
Шыншылдық
-
Әділдік
-
Құрмет
-
Төзімділік
-
Жауапкершілік
-
Жомарттық
-
Талқылау
кезінде әр топ өз көзқарасын ортаға салып, пікір алмасады. Оқушылар
әрбір қасиеттің неге адалдыққа ықпал ететінін түсіндіріп беруге
тырысады.
Әр топ адалдық үшін қажетті
қасиеттерді анықтап, өз ойларын жинақтап
қорытынды жасайды.
Тапсырма 2: Адалдықтың маңыздылығын өмірден
мысал келтіріп түсіндіріңдер.
Мақсаты:
Оқушылардың адалдықтың өмірдегі маңыздылығын түсінуін тереңдету
және нақты мысалдар келтіру арқылы осы қасиеттің қоғамдағы орнына
мән беру.
Әр топ өмірден мысалдар
келтіреді:
Оқушылар
өмірден мысалдар келтіре отырып, адалдықтың маңыздылығын ашып
көрсетеді.
Бүгінгі
сынып сағатымызда адалдық пен адамгершілік тақырыбына терең
үңілдік. Әрқайсымыз адалдықтың қоғамдағы маңызды рөлін түсініп,
оның бізге және біздің айналамыздағы адамдарға қалай әсер ететінін
пайымдадық. Адал болу — тек өзімізге ғана емес, қоғамға да пайдалы
қасиет. Біз өзіміздің іс-әрекетіміз арқылы ғана емес, сөздеріміз
бен қылықтарымыз арқылы да адал болуға тиіспіз
|
Флипчартпен жұмыс
жасайды
|
слайд
|
Қауіпсіздік
10
мин
|
Тапсырма
Оқушыларға жедел қызмет нөмірлерін
таныстыру, олардың маңыздылығын түсіндіру және қай жағдайда қай
қызметке қоңырау шалатынын үйрету.
Оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға әртүрлі жедел қызметтер туралы ақпарат беріледі,
олар қызметтің маңыздылығын, жұмыс істеу ерекшеліктерін түсінуге
тиіс. Әр қызметтің қандай жағдайда қолданылатынына қатысты нақты
мысалдар мен жағдайлар ұсынылады. Оқушылар нақты жағдайларда қай
жедел қызмет нөміріне қоңырау шалатындарын
анықтайды.
-
Түсінік беру (5 минут): Мұғалім оқушыларға жедел қызмет нөмірлері туралы түсінік
береді. Мысалы:
-
Жедел жәрдем
(103):
Қажет болғанда, егер адам ауыр жағдайда болса, жарақат алған болса
немесе денсаулығы күрт нашарлап кетсе, жедел жәрдем шақыру
қажет.
-
Полиция
(102):
Егер қылмыс жасалса, қауіпті жағдай туындаса немесе тәртіп
бұзушылық орын алса, полицияны шақыру керек.
-
Өрт сөндіру қызметі
(101):
Өрт шығу жағдайында, егер ғимаратта немесе ашық алаңда өрт шықса,
өрт сөндірушілерді шақыру қажет.
-
Газ қызметі
(104):
Егер газдың ағып кетуіне немесе басқа да газға қатысты төтенше
жағдайға тап болсаңыз, газ қызметін шақыру керек.
-
Құтқарушылар (ТЖМ)
(112):
Табиғи апаттар, су тасқыны, жер сілкінісі немесе кез келген басқа
төтенше жағдай кезінде құтқарушыларды шақыру қажет
Әр қызметтің нақты
жағдайдағы рөлі туралы түсінік беру (5 минут):
Мұғалім
әр жедел қызметтің маңызды рөлін нақты өмірден мысалдармен
түсіндіреді.
Мысалы:
-
Егер үйде өрт
шықса, өрт
сөндірушілер өртті сөндіру үшін
келеді.
-
Егер көлік апаты
болса, жедел
жәрдем көмек көрсету үшін келеді,
ал полиция оқиға орнын бақылайды,
жазатайым оқиғаның себебін тексереді.
-
Газ қызметі апат
кезінде газ ағып
кетсе, ол қауіпті болуы мүмкін,
сондықтан оны тез арада тоқтату қажет.
|
«Жедел қызмет нөмірлері туралы түсінік
беру» ойыны
|
|
Соңы
|
Құрметті оқушылар, бүгін біз
жедел қызмет нөмірлеріне қатысты маңызды ақпарат алдық. Бұл
нөмірлер — біздің өмірімізді қауіп-қатерден қорғау үшін қажет
болатын шұғыл көмек қызметтерін шақыруға мүмкіндік
береді.
Бүгінгі сынып сағатында біз
«Адалдық жүрген жерде, адамдық жүреді» деген ұлы сөздің мәнін
тереңірек түсінуге тырыстық. Адалдық пен адамгершілік — бұл тек сөз
емес, бұл біздің күнделікті өмірімізде ұстанатын ұстанымдарымыз,
біздің қоғамда алатын орнымыз, біздің бір-бірімізбен
қарым-қатынасымыз.
|
Оқушылардың мақалды
жалғасытырып мағынасын
ашады
|
слайд
|