Ы.Алтынсарин атындағы
гимназия
(білім беру ұйымының
атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Адам мен табиғат – егіз ұғым
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Ұлттық экологиялық мәдениет |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Жаппаспаева Ж.С. |
|
|
Күні: |
03.12.2020 ж. |
|
|
Сынып: 10 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Желтоқсанның үші Сынып жұмысы Адам мен табиғат – егіз ұғым |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу 10. 3. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтін- дердің (тезис) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог» барысында пікірін дәлелдеуге түсе алады. Көбісі: тақырып бойынша «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу алады. Кейбіреуі: ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтін- дердің (тезис) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдай алады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ |
Табиғат адамға не береді? Табиғат пен адамның байланысы қандай?
|
|
|
|
|
Тапсырмалар |
7-тапсырма, Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, баспасөз парағына Көкшетау туралы шағын мәтін жазыңдар. 73-бет. |
|
Бағалау критерийі: -шағын мәтін құрастырады – 5 балл -Көкшетаудың табиғатын таныстырады – 3 балл -Сан есімдерді қолданады – 2 балл |
|
|
Бекіту |
Сәкен Сейфуллиннің «Көкшетау» әнін тыңдап, мазмұнын айтады. |
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Бір сөйлем» әдісімен тақырып бойынша бір сөйлем айтып, конференциядан шығады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшілігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.
_______________________________________________________
(наименование организации образования)
Поурочный план или краткосрочный план для
педагога организаций среднего
образования
____________________________________________________ (тема
урока)
|
Раздел: |
|
|
|
ФИО педагога |
|
|
|
Дата: |
|
|
|
Класс: |
Количество присутствующих: |
Количество отсутствующих: |
|
Тема урока |
|
|
|
Цели обучения в соответствии |
|
|
|
Цели урока |
Все обучающиеся Большинство: Некоторые |
|
Ход урока
|
Этап урока/ Время |
Действия педагога |
Действия ученика |
Оценивание |
Ресурсы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Данные пункты плана урока являются обязательными. Педагог имеет право внести дополнительные элементы с учетом особенностей предмета и потребностей учащихся.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам мен табиғат - егіз ұғым
Адам мен табиғат - егіз ұғым
Ы.Алтынсарин атындағы
гимназия
(білім беру ұйымының
атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Адам мен табиғат – егіз ұғым
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Ұлттық экологиялық мәдениет |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Жаппаспаева Ж.С. |
|
|
Күні: |
03.12.2020 ж. |
|
|
Сынып: 10 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Желтоқсанның үші Сынып жұмысы Адам мен табиғат – егіз ұғым |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу 10. 3. 2. 1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтін- дердің (тезис) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог» барысында пікірін дәлелдеуге түсе алады. Көбісі: тақырып бойынша «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу алады. Кейбіреуі: ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтін- дердің (тезис) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдай алады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ |
Табиғат адамға не береді? Табиғат пен адамның байланысы қандай?
|
|
|
|
|
Тапсырмалар |
7-тапсырма, Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, баспасөз парағына Көкшетау туралы шағын мәтін жазыңдар. 73-бет. |
|
Бағалау критерийі: -шағын мәтін құрастырады – 5 балл -Көкшетаудың табиғатын таныстырады – 3 балл -Сан есімдерді қолданады – 2 балл |
|
|
Бекіту |
Сәкен Сейфуллиннің «Көкшетау» әнін тыңдап, мазмұнын айтады. |
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Бір сөйлем» әдісімен тақырып бойынша бір сөйлем айтып, конференциядан шығады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшілігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.
_______________________________________________________
(наименование организации образования)
Поурочный план или краткосрочный план для
педагога организаций среднего
образования
____________________________________________________ (тема
урока)
|
Раздел: |
|
|
|
ФИО педагога |
|
|
|
Дата: |
|
|
|
Класс: |
Количество присутствующих: |
Количество отсутствующих: |
|
Тема урока |
|
|
|
Цели обучения в соответствии |
|
|
|
Цели урока |
Все обучающиеся Большинство: Некоторые |
|
Ход урока
|
Этап урока/ Время |
Действия педагога |
Действия ученика |
Оценивание |
Ресурсы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Данные пункты плана урока являются обязательными. Педагог имеет право внести дополнительные элементы с учетом особенностей предмета и потребностей учащихся.
шағым қалдыра аласыз














