Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім

    Қозғалыс.Биофизика

    Педагогтың аты-жөні

    Мукашева А.Б

    Күні

    24.01.2024ж

    Сынып 8 а,ә

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

    Оқу мақсаттары

    8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты


    Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін анықтау

    Қаңқа бөлімдерін атап, ерекшеліктерін сипаттау

    Бағалау критерийі

    Адам ағзасындағы сүйектің маңызын анықтайды

    Қаңқа бөлімдерін және сүйек түрлерінің ерекшеліктерін ажыратады

    Тірек қимыл жүйесінің қызметтерін түсіндіреді

    Құндылыққа баулу

    Мәңгілік ел» құндылығы:

    Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім

    Мектеп құндылығы: ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық

    Сабақтың барысы

    Сабақтың басы

    0-3мин

    1. «Ұйымдастыру сәті.

    2. Оқушылармен амадасады, түгелдейді

    3. Психологиялық ахуал туғызу.

    Егер сіздің досыңыз болса-көршіңнің басын сипа

    Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз- Аяқтарыңды топырлатыңдар

    Егер сіз өз еліңді жақсы көрем десеңіздер- қол соғыңыздар

    Көңіл күйлері көтеріледі


    «Жеребе» арқылы 3 топқа бөлінеді.
    Үй жұмысын тексеру «Мені таны» ойыны атты жүргізу.

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Оқушылар биологиялық әдіспен қағаз қиындыларын құрайды

    3- топқа бірігеді.

    1-топ Бас қаңқасы

    2-топ Кеуде қуысының қаңқасы

    3

    19

    -топ Аяқ- қол қаңқасы





    Мұғалімнің қошеметі

    Жарайсыздар!

    Керемет!





    Бағалау парағы таратылады

    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақ



    Сабақтың ортасы

    3-10мин






















    Жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға сандары бар құпия тапсырма ұсынады. Әр санда таңдай отырып қандай сурет жасырынғандығын анықтайды. Сұрақтар тізбегін ұсынады.



    1. Ағзамыздағы сүйектің қандай тірек қимыл жүйесі бар деп ойлайсыздар?

    2. Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыздар?

    3. Адам денесіндеқаншасүйек бардепойлайсыздар?

    4.Сүйек қандай қызметтер атқарады



    Оқушылардың тақырыпты толық түсіну мақсатында бейнекөрстеілімі ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді


    .Теорияны бекіту тапсырмасын платформада ұсыну

    1-тапсырма

    Оқушылар берліген тапсырмадан сандарды таңдай отырып құпия суретті ашады, тақырыпты анықтайды сұрақтарға болжамды жауаптарын айтады









    Оқушылар берілген тапсырманы орындайды


    Жарайсыздар!

    Өте жаксы жауап!

    Ұтымды жауап!

    Мұғалім қошеметі

















    Дескриптор:

    -бас сүйектерін сәйкестендіреді

    -кеуде сүйектерін ажыратады

    -аяқ-қол сүйектерін көрсете алады-2балл

    Бағалау парағы


    Суретті тап

    https://learningapps.org/watch?v=p9g001euj24



    бейнекөрсетілім

    https://youtu.be/5_hD7AWdT_Y?si=QrKYH61aA15EtT-5



    тапсырма

    https://learningapps.org/view23706897





    Shape2




    10-25мин

    «Қаңқаны сөйлет» тапсырмасы Топтық жұмыс

    Оқушыларға жасанды интелект арқылы қаңқаның тапсырмасын бейнеүндеуін көрсетеді

    1-топ Бас қаңқасы бөлімдерін сипаттау

    2-топ Кеуде қуысының қаңқасы талдау

    3-топ Аяқ- қол қаңқасын ажырату


    Топтар өз жұмыстарын қорғап болып сызбаны толтыруларын ұсынады

    Оқушылар берілген тапсырманы бейнені тыңдай отырып, топта орындайды.



    Тақырып бойынша сызбанұсқаны дұрыс толтырып қорытындылайды


    Бағалау критерийі:

    -Бас қаңқасы бөлімдерін сипаттайды

    - Кеуде қуысының қаңқасы талдайды

    - Аяқ- қол қаңқасын ажыратады

    -сызбаны толтырады

    Бағалау: топтар бірін бірі мөр қою арқылы бағалайды

    https://youtu.be/UOqv8z89mLE?si=U86XAqxzeiF9j9N_



    https://learningapps.org/watch?v=pyxh2da2j23



    Жеке жұмыс

    25-30мин

    Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалар беріледі, тапсырманы дәптерлеріне орындайды

    2-Тапсырма: № 2;4;6; 8 сандарымен берілген сүйектерді атаңыз және қызметін анықтаңыз.


    №2____________________________________________

    №4____________________________________________

    №6____________________________________________

    №8___________________________________________

    Бағалау критерийі:


    - Тірек– қимыл жүйесінің қызметтерін анықтайды;




    Дескриптор:


    - тірек- қимыл жүйесіне қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген сүйектерді атайды – 1 балл;

    - тірек-қимыл жүйесіне қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген қызметін сипаттайды– 2 балл;

    Бағалау парағы

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері




    Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма.

    30-37 мин


    «Көршіңмен ойлас» тәсілі

    3-тапсырма Құйымшақтың ерекше қасиеті

    Адам баласының құрсақтағы жара­тылысы мен дамуы құйым­шақтан басталатынын көпшілік біле бермейтіні рас. Адамның осы аталған мүшесі шірімей, Қиямет күніне дейін сақталатынын да біреу білсе, біреу білмес.



    С он­дықтан құйымшақ денедегі ең мық­ты сүйек болып табылады. Мұның қасиеті туралы біле жүр­геніңіз абзал

    А)Құйымшақ бел омыртқаның қай бөлімінде орналасқан ______________________________________________________________________________________________

    В) Құйымшақты жаралап алу қауіпті деп ойлайсың ба? Өзұсынысыңдыжаз__________________________________________________________________________________________________________

    С:Тірек-қимыл жүйесі мен олардың қызметі арасында қандай байланыс бар екенін анықтаңдар. Олардың қозғалмалы және қозғалмайтынбөліктері қалай аталады?

    -Денеміздің қандай жұп жалпақ бөліктері бірігіп кеткен үш сүйектентұрады?

    -Жалпақ сүйектердің басты қызметіқандай?

    -Қаңқаның қандай бөлімінде 12 жұп жалпақ сүйек орналасқанынкөрсетіңдер. Осы бөлімнің тағы қандай сүйектерінбілесіңдер?

    -Қандай сүйектерде қоректік заттар қоры бар екеніне және неше жастаболатынына мысалдар келтіріңдер.

    -Ағзаға кальций мен фосфор не үшін керек екені туралы пікірлеріңдіайтыңдар. Олар қайда болады?



    Оқушылар топта жұптаса отырып адам қаңқасының құрылымдарын зерделейді;

    А)Адам денесінің жамбас бөлігінде орналасқан құйымшақ арқадағы омыртқа бағанының ең ұшында, сегізкөзден төмен орналасқан.

    В) құйымшақты жаралап алған кезде жамбас сүйегі аумағы ауырып, жағымсыз әсер тудырады. Бұндай жарақаттар құйымшақты соғып алғанда, шығарып алғанда туындайды




    Ситуациялық сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады

    Дескриптор:

    Құймышақтың қай бөлімде орналасқандығын сипаттайды-2



















    -адам қаңқасының құрылымдарын біледі және маңызын сипаттайды– 2 балл;



    Бағалу парағы









    Суреттер

    Үлес тріме материалдар





    37-43мин

    Сабақты бекіту: «Соңғы сөзді мен айтам» тәсілі

    4-тапсырма

    Қаңқа,бұлшық­ет,

    ­түтік­тәрізді­сүйектер,

    ­жалпақ­сүйектер,­

    бассүйек,­ми­бөлігі,­бет­бөлігі,

    ­кеуде­қуысы,­омыртқа­жотасы

    ,­иық­белдеуі,­қолдың­еркін­қозғалатын­сүйектері,

    ­жамбас­белдеуі,­аяқтың­еркін­қозғалатын­сүйектері.


    Оқушылар берілген сөздерді тақырыптан не түсінгендерін бір ауыз сөзбен жеткізеді,








    Дескрпитор:

    -терминдерге анықтамасын айтады

    Әрбір жауап -1балл

    Смарт сағат










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мукашева Асемгуль Ботабаевна
    23 Сәуір 2024
    248
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін анықтау Қаңқа бөлімдерін атап, ерекшеліктерін сипаттау
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім

    Қозғалыс.Биофизика

    Педагогтың аты-жөні

    Мукашева А.Б

    Күні

    24.01.2024ж

    Сынып 8 а,ә

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

    Оқу мақсаттары

    8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты


    Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін анықтау

    Қаңқа бөлімдерін атап, ерекшеліктерін сипаттау

    Бағалау критерийі

    Адам ағзасындағы сүйектің маңызын анықтайды

    Қаңқа бөлімдерін және сүйек түрлерінің ерекшеліктерін ажыратады

    Тірек қимыл жүйесінің қызметтерін түсіндіреді

    Құндылыққа баулу

    Мәңгілік ел» құндылығы:

    Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім

    Мектеп құндылығы: ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық

    Сабақтың барысы

    Сабақтың басы

    0-3мин

    1. «Ұйымдастыру сәті.

    2. Оқушылармен амадасады, түгелдейді

    3. Психологиялық ахуал туғызу.

    Егер сіздің досыңыз болса-көршіңнің басын сипа

    Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз- Аяқтарыңды топырлатыңдар

    Егер сіз өз еліңді жақсы көрем десеңіздер- қол соғыңыздар

    Көңіл күйлері көтеріледі


    «Жеребе» арқылы 3 топқа бөлінеді.
    Үй жұмысын тексеру «Мені таны» ойыны атты жүргізу.

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Оқушылар биологиялық әдіспен қағаз қиындыларын құрайды

    3- топқа бірігеді.

    1-топ Бас қаңқасы

    2-топ Кеуде қуысының қаңқасы

    3

    19

    -топ Аяқ- қол қаңқасы





    Мұғалімнің қошеметі

    Жарайсыздар!

    Керемет!





    Бағалау парағы таратылады

    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақ



    Сабақтың ортасы

    3-10мин






















    Жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға сандары бар құпия тапсырма ұсынады. Әр санда таңдай отырып қандай сурет жасырынғандығын анықтайды. Сұрақтар тізбегін ұсынады.



    1. Ағзамыздағы сүйектің қандай тірек қимыл жүйесі бар деп ойлайсыздар?

    2. Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыздар?

    3. Адам денесіндеқаншасүйек бардепойлайсыздар?

    4.Сүйек қандай қызметтер атқарады



    Оқушылардың тақырыпты толық түсіну мақсатында бейнекөрстеілімі ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді


    .Теорияны бекіту тапсырмасын платформада ұсыну

    1-тапсырма

    Оқушылар берліген тапсырмадан сандарды таңдай отырып құпия суретті ашады, тақырыпты анықтайды сұрақтарға болжамды жауаптарын айтады









    Оқушылар берілген тапсырманы орындайды


    Жарайсыздар!

    Өте жаксы жауап!

    Ұтымды жауап!

    Мұғалім қошеметі

















    Дескриптор:

    -бас сүйектерін сәйкестендіреді

    -кеуде сүйектерін ажыратады

    -аяқ-қол сүйектерін көрсете алады-2балл

    Бағалау парағы


    Суретті тап

    https://learningapps.org/watch?v=p9g001euj24



    бейнекөрсетілім

    https://youtu.be/5_hD7AWdT_Y?si=QrKYH61aA15EtT-5



    тапсырма

    https://learningapps.org/view23706897





    Shape2




    10-25мин

    «Қаңқаны сөйлет» тапсырмасы Топтық жұмыс

    Оқушыларға жасанды интелект арқылы қаңқаның тапсырмасын бейнеүндеуін көрсетеді

    1-топ Бас қаңқасы бөлімдерін сипаттау

    2-топ Кеуде қуысының қаңқасы талдау

    3-топ Аяқ- қол қаңқасын ажырату


    Топтар өз жұмыстарын қорғап болып сызбаны толтыруларын ұсынады

    Оқушылар берілген тапсырманы бейнені тыңдай отырып, топта орындайды.



    Тақырып бойынша сызбанұсқаны дұрыс толтырып қорытындылайды


    Бағалау критерийі:

    -Бас қаңқасы бөлімдерін сипаттайды

    - Кеуде қуысының қаңқасы талдайды

    - Аяқ- қол қаңқасын ажыратады

    -сызбаны толтырады

    Бағалау: топтар бірін бірі мөр қою арқылы бағалайды

    https://youtu.be/UOqv8z89mLE?si=U86XAqxzeiF9j9N_



    https://learningapps.org/watch?v=pyxh2da2j23



    Жеке жұмыс

    25-30мин

    Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалар беріледі, тапсырманы дәптерлеріне орындайды

    2-Тапсырма: № 2;4;6; 8 сандарымен берілген сүйектерді атаңыз және қызметін анықтаңыз.


    №2____________________________________________

    №4____________________________________________

    №6____________________________________________

    №8___________________________________________

    Бағалау критерийі:


    - Тірек– қимыл жүйесінің қызметтерін анықтайды;




    Дескриптор:


    - тірек- қимыл жүйесіне қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген сүйектерді атайды – 1 балл;

    - тірек-қимыл жүйесіне қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген қызметін сипаттайды– 2 балл;

    Бағалау парағы

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері




    Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма.

    30-37 мин


    «Көршіңмен ойлас» тәсілі

    3-тапсырма Құйымшақтың ерекше қасиеті

    Адам баласының құрсақтағы жара­тылысы мен дамуы құйым­шақтан басталатынын көпшілік біле бермейтіні рас. Адамның осы аталған мүшесі шірімей, Қиямет күніне дейін сақталатынын да біреу білсе, біреу білмес.



    С он­дықтан құйымшақ денедегі ең мық­ты сүйек болып табылады. Мұның қасиеті туралы біле жүр­геніңіз абзал

    А)Құйымшақ бел омыртқаның қай бөлімінде орналасқан ______________________________________________________________________________________________

    В) Құйымшақты жаралап алу қауіпті деп ойлайсың ба? Өзұсынысыңдыжаз__________________________________________________________________________________________________________

    С:Тірек-қимыл жүйесі мен олардың қызметі арасында қандай байланыс бар екенін анықтаңдар. Олардың қозғалмалы және қозғалмайтынбөліктері қалай аталады?

    -Денеміздің қандай жұп жалпақ бөліктері бірігіп кеткен үш сүйектентұрады?

    -Жалпақ сүйектердің басты қызметіқандай?

    -Қаңқаның қандай бөлімінде 12 жұп жалпақ сүйек орналасқанынкөрсетіңдер. Осы бөлімнің тағы қандай сүйектерінбілесіңдер?

    -Қандай сүйектерде қоректік заттар қоры бар екеніне және неше жастаболатынына мысалдар келтіріңдер.

    -Ағзаға кальций мен фосфор не үшін керек екені туралы пікірлеріңдіайтыңдар. Олар қайда болады?



    Оқушылар топта жұптаса отырып адам қаңқасының құрылымдарын зерделейді;

    А)Адам денесінің жамбас бөлігінде орналасқан құйымшақ арқадағы омыртқа бағанының ең ұшында, сегізкөзден төмен орналасқан.

    В) құйымшақты жаралап алған кезде жамбас сүйегі аумағы ауырып, жағымсыз әсер тудырады. Бұндай жарақаттар құйымшақты соғып алғанда, шығарып алғанда туындайды




    Ситуациялық сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады

    Дескриптор:

    Құймышақтың қай бөлімде орналасқандығын сипаттайды-2



















    -адам қаңқасының құрылымдарын біледі және маңызын сипаттайды– 2 балл;



    Бағалу парағы









    Суреттер

    Үлес тріме материалдар





    37-43мин

    Сабақты бекіту: «Соңғы сөзді мен айтам» тәсілі

    4-тапсырма

    Қаңқа,бұлшық­ет,

    ­түтік­тәрізді­сүйектер,

    ­жалпақ­сүйектер,­

    бассүйек,­ми­бөлігі,­бет­бөлігі,

    ­кеуде­қуысы,­омыртқа­жотасы

    ,­иық­белдеуі,­қолдың­еркін­қозғалатын­сүйектері,

    ­жамбас­белдеуі,­аяқтың­еркін­қозғалатын­сүйектері.


    Оқушылар берілген сөздерді тақырыптан не түсінгендерін бір ауыз сөзбен жеткізеді,








    Дескрпитор:

    -терминдерге анықтамасын айтады

    Әрбір жауап -1балл

    Смарт сағат










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    23.04.2024
    248
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мукашева Асемгуль Ботабаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации