Мағынаны
тану. Жаңа сабақ тақырыбы:
Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты
Интеграциялық сабақ
ретінде Тарих пәнінің мұғалімі: Айтураева Лаззат ұстаздарыңыз осы
тақырып бойынша сіздерге дайындап келген мәліметтерімен бөліседі
.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ ТАПСЫРМАСЫ. «Сұрақ қою» тәсілі
-
Қоғамда адам құқықтары
мен бостандықтары қажет пе?
-
«Адам құқығы –
мемлекеттің басты қуаты» деген сөзді қалай
түсінесіздер?
-
Зайырлы мемлекет болу
үшін адам құқығын сақтаудың маңыздылығы
неде?
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
І -
ТОП
Ә
мәтіні «Оқыған азамат»
әңгімесі
-
-
Мәтін
|
Оқыған
азамат әңгімесінде қандай мәселе көтерілді?
|
Әңгімеде
қандай мәселе көтерілді?
|
«Оқыған
азамат» әңгімесі
|
|
|
Дескриптор:
-Мәтінді мұқият
оқиды;
-мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
-
Көтерілген мәселеге
дұрыс болжам жасайды
-мәтін мазмұндық
сипатына, құрылымына мән береді;
-тақырып бойынша
пікірін білдіреді;

ІІ -
ТОП
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІНГІ ТАПСЫРМА;
А
мәтіні. «Адам құқығы
–мемлекеттің басты қуаты»
Ә
мәтіні «Оқыған
азамат»
«Тұжырым
картасы» тәсілі. Көрсетілген
сызба бойынша мәтіндердің құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық
ерекшелігін топ ішінде талдаңыз.
Формасы
|
Жанры
|
Мақсаты
|
Аудиториясы
|
Мазмұны
|
Стилі
|
Тілі: сөз,
сөйлем, мәтін
|
А-мәтіні.
«Адам құқығы
–мемлекеттің басты қуаты»
|
Мәтіннің
тақырыбы
|
Ә-мәтіні «Оқыған
азамат»
|
|
Формасы
|
|
|
Жанры
|
|
|
Аудиториясы
|
|
|
Мақсаты
|
|
|
Стилі
|
|
|
Тілі
|
|
|
Сөз, сөйлем, мәтін
|
|
Дескриптор:
-Мәтіндердің ұқсастығын
анықтайды;
-
Мәтіндердің тақырыбы мен қызметіндегі айырмашылықты
көрсетеді;
- Құрылымы
мен тілдік ерекшеліктерін салыстырады;
ІІІ-ТОП
«Пирамидалық
талқылау» стратегиясы
Тапсырма: Оқулықта берілген «
Артық болмас білгенің» айдарында берілген мәліметтер
негізінде жалғаулықты және
жалғаулықсыз ыңғайлас салалас
құрмалас сөйлемдер құрастырып жазыңыздар. (сөйлем саны 3-4
сөйлем)
Дескриптор:
- Мәтіннен мәліметтер
алады
- Сөйлем
құрастырады
- жалғаулықты және
жалғаулықсыз ыңғайлас салалас құрмалас сөйлемдер
құрастырады.
«СЕРГІТУ
СӘТІ»
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН
Мyхтар Әуезовтің
«Оқыrан азамат» әңгімесінде адам құқықтары бұзылrан ба? Ойларыңды
ортаға салып, пікірлесіңдер. қоrамдық- саяси, rылыми,
коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер
мен фразаларды таңдап, орта көлемді
монолог дайындаңдар.
WORDwall арқылы
интерактивті тест тапсырмалары
Өзін-өзі
бағалау. Оқушы бағалау критерийі бойынша өзін
бағалайды.
|