|
Бөлім: Адам құқығы мен бостандығы |
Мектеп: № 80ІТ мектеп -лицейі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 08.12.2022 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Бердалиева А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
«Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты» тақырыбына жазылған әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды, салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім(2-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Адам құқығы туралы білімдерін дамытады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 15 - мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал. (амандасу, қол бұлғау, «өте жақсы» белгісі) Жаңа сабақтың Оқу мақсатымен таныстыру. Оқушылар оқу мақсатын талқылайды. Талқылау үшін сұрақтар:
(Оқушыларда оқу мақсаты туралы түсінік қалыптасқаннан кейін топқа бөлу әрекеті жүзеге асады) І Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу. «Жалғаулықтар» әдісі 1-топ Қарсылықты салалас құрмалас «Тәртіпке бас иген құл болмайды» 2- топ Ыңғайлас салалас құрмалас «Балам бол, басқа бол-бәріңе заң біреу» 3- топ Талғаулы салалас құрмалас «Тура биде туған жоқ, туғанды биде иман жоқ» ІІ Үй тапсырмасын сұрау: Оқушыларға үй тапсырмасына «Азаматтардың құқықтары мен бостандығы» тақырыбында 7- тапсырма берілген. Теория бойынша жай сөйлем мен салалас құрмалас сөйлем.
(Қосымша сұрақтар бойынша білімдерін тексер)
|
Оқушылар назарын сабаққа аударады. «Жалғаулықтар» әдісі бойынша 3-топқа топқа бөлінеді. |
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
жалауша |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
25 мин
|
Мағынаны тану. Жаңа сабақ тақырыбы: Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты Интеграциялық сабақ ретінде Тарих пәнінің мұғалімі: Айтураева Лаззат ұстаздарыңыз осы тақырып бойынша сіздерге дайындап келген мәліметтерімен бөліседі .
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ ТАПСЫРМАСЫ. «Сұрақ қою» тәсілі
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
І - ТОП
Ә мәтіні «Оқыған азамат» әңгімесі
Дескриптор: -Мәтінді мұқият оқиды; -мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; - Көтерілген мәселеге дұрыс болжам жасайды -мәтін мазмұндық сипатына, құрылымына мән береді; -тақырып бойынша пікірін білдіреді;
ІІ - ТОП ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІНГІ ТАПСЫРМА; А мәтіні. «Адам құқығы –мемлекеттің басты қуаты» Ә мәтіні «Оқыған азамат» «Тұжырым картасы» тәсілі. Көрсетілген сызба бойынша мәтіндердің құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшелігін топ ішінде талдаңыз.
Дескриптор: -Мәтіндердің ұқсастығын анықтайды; - Мәтіндердің тақырыбы мен қызметіндегі айырмашылықты көрсетеді; - Құрылымы мен тілдік ерекшеліктерін салыстырады;
ІІІ-ТОП
«Пирамидалық талқылау» стратегиясы
Тапсырма: Оқулықта берілген « Артық болмас білгенің» айдарында берілген мәліметтер негізінде жалғаулықты және жалғаулықсыз ыңғайлас салалас құрмалас сөйлемдер құрастырып жазыңыздар. (сөйлем саны 3-4 сөйлем)
Дескриптор: - Мәтіннен мәліметтер алады - Сөйлем құрастырады - жалғаулықты және жалғаулықсыз ыңғайлас салалас құрмалас сөйлемдер құрастырады.
«СЕРГІТУ СӘТІ»
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН Мyхтар Әуезовтің «Оқыrан азамат» әңгімесінде адам құқықтары бұзылrан ба? Ойларыңды ортаға салып, пікірлесіңдер. қоrамдық- саяси, rылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдап, орта көлемді монолог дайындаңдар. WORDwall арқылы интерактивті тест тапсырмалары
Өзін-өзі бағалау. Оқушы бағалау критерийі бойынша өзін бағалайды. |
Оқушылар ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.
Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.
Өзара ой бөліседі
Топтық жұмыс.
Ізденіп тапсырманы орындайды
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Адам құқығы – мемлекеттің басты қуатыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Адам құқығы – мемлекеттің басты қуаты
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Адам құқығы – мемлекеттің басты қуатыМатериал туралы қысқаша түсінік
Сабақ барысы кіріктілген сабақ ретінде өтілді. Кіріктілген пән тарих болды
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















