Адам тіршілігіндегі йодт nfың биологиялық ролі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам тіршілігіндегі йодт nfың биологиялық ролі

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам тіршілігіндегі йодтың биологиялық ролі тақырыбынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

10.4А

Маңызды p-элементтер және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Алахаева Л.Ж

Күні:


Сыныбы: 10. ҚГБ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Адам тіршілігіндегі йодтың биологиялық ролі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.9 - адам ағзасындағы йодтың биологиялық ролін білу және Қазақстан территориясында йод жетіспеушілігіне байланысты туындайтын ауруларды түсіндіру және осы мәселелерді шешу жолын ұсыну

Сабақтың мақсаты:

адам ағзасындағы йодтың биологиялық ролін айтады

Қазақстан территориясында йод жетіспеушілігіне байланысты туындайтын ауруларды атайды

осы мәселелерді шешу жолын ұсынады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.







2. «Химиялық тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

3.Өткен тақырыпты қайталау

Мақсаты : Өткен білімді қайталай отырып, жаңа біліммен байланыстыру

«Wordwall» платформасын арқылы сұрақтарға жауап беру

1.Галогендер қай топта орналасқан?(VII)

2. «Галоген» (Тұз тұзуші) мағынасы?

3.Галогендерді кіретін элементтер?(Фтор, хлор, бром,йод,астат)

4.Хлорсутекің формуласы қандай?(HCl)

5.Тұз қышқылын қолдану салаларын айт? (Кез келген жауап)

4. Топқа бөлу.

Мақсаты: Ынтымақтастық ортада, рөлдік функцияны бөле отырып бір бірін жетілдіру

Nish.mat платформасы арқылы топтқа бөледі.




-Пән мұғалімімен амандасады

-Кезекші сынып туралы ақпарат береді

Оқушылар бір-біріне тілек айтады























Оқушылар «Wordwall» платформасы арқылы берілген сұраққа жауап береді.



















Оқушылар «Nish.mat» қосымшасы арқылы 3 топқа бөлінеді







Мұғалім : Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөзлер:

«Жарайсыңдар!»

«Тамаша!





Дескриптор

1.Галогендер қай топта орналасқаның айтады

2.Галоген сқзінің мағынасын айтады

3.Галогендерді атайды

4.Хлорсутек формуласын жазады

5.Тұз қышқылын қолдану салаларын айтады

Жалпы 1 балл. Әр дұрыс жауапқа 1 балл








Слайд 1



































«Wordwall»



Слайд 2









NISH. MAT












Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин


(Ұ) «Жұмбақ » әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Алғашқы көмекке пайдаланатын бейметалл. (Йод)

«Телеграмма» әдісі

«10 сыныпқа телеграмма келді. Телеграмма Менделеев мемлекеті, Галогендер қаласы, 7 көше, 5 үй, 53 қабат 127 квартирадан.»

-Ал , оқушылар телеграмма қай элементтен келіпті?

- адам ағзасындағы йодтың биологиялық ролін қандай деп ойлайсыздар?



Сабақ тақырыбы , мақсаттарымен таңыстырады









Оқушылар жұмбақты табады.

Өз жауабын дәлелдейді.

















Сабақ тақырыбын болжап айтады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Слайд 3





















Слайд 4

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу 6 мин.

«Кинокадр» әдісі арқылы бейнематериал көрсетеді.

«Түртіп алу» әдісі.

Арасында тоқтатып сұрақтар қойып отырады

1.Йодты биологиялық ролі қандай?

2.Йод организмде азаю қандай ауыруларға алып келеді?

3.Организмде йод тапшылығы қандай аталады?

4.Аяғы ауыр аелдерге йод тапшылығы қандай кері әсері көрсету мүмкін ?






Оқушылар бейнематериалды көреді. Керекті мәліметтерді жазып алады



Сұрақ арға жауап береді

Мұғалім : Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

«Жарайсыңдар!»

« Тағы да қосатындарың бар ма?

Мұғалім : Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөзлер:

Жақсы, тағы да қосатындарың бар ма?

https://www.youtube.com/watch?v=VFyk24v2voQ



Слайд 5

Топтық жұмыс

10 мин

Жаңа тақырып меңгеруде оқушыларға бағыт бағдар беру арқылы «Ойлан, топтас, бөліс » әдісі арқылы үш топқа оқулық бойынша талқылау сұрақтары беріледі,постер құруға тапсырма беріледі.

«Адам ағзасындағы йодтың биологиялық ролі» тақырыбында постер құрастыру


Мұғалім нұсқаулығын тыңдай отырып үш топ берілген тақырып бойынша негізгі бөлімдерді талдап, талқылап, салыстырып, үш топ постер құрастырады. Құрастырған постерді бір біріне түсіндіреді, керек ақпаратты дәптерге жазып алады.


Дескриптор

1. адам ағзасындағы йодтың биологиялық ролін айтады

2.Қазақстан территориясында йод жетіспеушілігіне байланысты туындайтын ауруларды атайды

3.осы мәселелерді шешу жолын ұсынады

ҚБ: «Екі жұлдыз-бір тілек» әдісі


Слайд 6

А4,маркер,

оқулық,

таратпа материалдары

Жеке жұмыс

8 мин



ҚБ тапсырмасы

«Кестемен жұмыс» әдісі

Берілген кестені толтыр

Мақсаты: Жаңа білімді жинақтау.

Оқыту бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттарының орындалысы бойынша оқушылар алған білімлерін тексеремін

ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетіп отырамын


Ауру атауы

Белгілері

Алдыны шешу жолдары



























Оұушылар сабақта алған білімдерін кесте толтыру арқылы тексереді.







ЕББҚ оқушы ауру атауын және бергілерін жазады

Дескриптор

1.Йод тапшылығы келтіретін ауруларды жазады-1 балл

2.Йод жетіспеуішілігінің белгілерін жазады-2 б

3.Йод жетіспеуішілігінің алдын алу жолдарын ұсынады-3 балл



ҚБ: Оқушы-оқушы кері байланысы

Слайд 7-8

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

5 мин

Бекіту тапсырмасы

Жаңа тақырыпта алған білімдерін бекіту мақсатында Quizizz.com платформасы арқылы тест сұрақтар қою.

Quizizz.com платформасы арқылы тест тапсырмаларды орындайды

Дескриптор

1.Платформа арқылы тест тапсырмаларды орындайды

Бағалау 3 балл

3 дұрыс жауапқа 1 балл



https://quizizz.com/profile/61655e6b90cf5e001d928eab



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

4 мин.

«Padlet » . платформасы арқылы кері байланыс алу

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын Padlet арқылы жазбаша алады





Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын Padlet тақтпсына жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

https://padlet.com/lazzatalahaeva2/padlet-j3g25b3k39rur9us





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
140
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі