Адам үшін жаралған табиғат 9 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам үшін жаралған табиғат 9 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам үшін жаралған табиғат 9 сынып ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 20. Адам үшін жаралған табиғат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау;

9.5.1.2 жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалай алады;

жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

1.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастырып, «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушыларменшаттық шеңберін орнатамыз. Шеңбер барысында оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін. Күлтегін,Тоныкөк, Білгеқаған тарихи ескерткіштері ұлттық байлығымыз болып есептеледі.Сондықтан 1-топ.Күлтегін 2-топ.Тоныкөк 3-топ.Білге қаған деп топқа бірігеді.

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл

«Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын топта талқылайды. • Кері байланыс. «Бутерброды»әдісі.Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіремін. Маған ұнады ......, себебі ..... Енді келесі жолы .....







«Смайликтер»




ҚБ :«Ым-ишарат» әдісімен бағалаудың ауызша түрі.(керемет, тамаша, жақсы, т.б.

Слайд



Қима қағаздар

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

Негізделген-основан

Бүкіл-весь

Кезеңге-на период

Сай-подходит

Жалпы-общий




Айтылым

Ойлан тап. ( Дұрыс жауабын тап,белгіле)

Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

тапсырма

Айтылым










Оқылым Айтылым

2- тапсырма

Топтық жұмыс

«Дербес пікір» әдісі

Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды


Жазылым

Жұптық жұмыс

3- тапсырма.

ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,



Айтылым

Қосымша тапсырма






Жазылым Айтылым

Жеке жұмыс

4-тапсырма


Айтылым

5-тапсырма


6-тапсырма

Жазылым



7-тапсырма

Айтылым


8-тапсырма

Жазылым




Жазылым Айтылым

Айтылым

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

«Таныс, түсін, қолдан» әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтінде берілген таныс емес сөздерді жазып, олардың аудармасын сөздіктің көмегімен табады. Дәптерлеріне жазады.

Айтылым Ойтүрткі

Айтылым

Суреттерге қарап, ойыңды айт.

1.Суреттерде не бейнеленген?

2.Оларды бүгінгі тақырыппен қалай байланыстырар едің?

3.Сен «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ» деген тіркесті естідің бе?

Айтылым

Мәтінді оқы.

Сөз

Мағынасы

Жәшік

Тетік

Жаңалық

Куәгер

Микроклимат

...

Жазайық

Сөйлемдерді ретімен орналастыр.

Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді.

Айтылым Жазылым

«Табиғат» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.

Жазылым Айтылым

Шығарма үзінділеріне төмендегі тақырыптарды бер. Таңдауыңды түсіндір.

Айтылым

Сәметжан оянғанда қандай өзгерістерді байқайтынын анықтап, белгіле.

Жазылым

Үзінділердің қысқаша мазмұнын дәптерге жаз.

Айтылым

Өзгерістерді анықтап жазыңдар.

Жазылым

Нұсқаулық жаз.

Айтылым Ойтаразы.

«Бес саусақ» тәсілі





«Қол шапалақ»









Дескриптор

3 балл

-Түсінік береді


«Бас бармақ»












Дескриптор

4 балл

-Сұраққа жауап береді


Смайликтер

















Дескриптор:

-Салыстырады

Пікірін айтады



«Бағдаршам»



Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»













Дескриптор

3 балл

-Ойын айтады

«Үш шапалақ»

Оқулық

сөздік

слайд



Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер






















Слайд

Оқулық















Оқулық



слайд



Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 9, 12- тапсырма


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы.


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
134
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі