|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 20. Адам үшін жаралған табиғат |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау; 9.5.1.2 жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалай алады; жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастырып, «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушыларменшаттық шеңберін орнатамыз. Шеңбер барысында оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін. Күлтегін,Тоныкөк, Білгеқаған тарихи ескерткіштері ұлттық байлығымыз болып есептеледі.Сондықтан 1-топ.Күлтегін 2-топ.Тоныкөк 3-топ.Білге қаған деп топқа бірігеді. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын топта талқылайды. • Кері байланыс. «Бутерброды»әдісі.Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіремін. Маған ұнады ......, себебі ..... Енді келесі жолы ..... |
«Смайликтер» ҚБ :«Ым-ишарат» әдісімен бағалаудың ауызша түрі.(керемет, тамаша, жақсы, т.б. |
Слайд Қима қағаздар |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Негізделген-основан Бүкіл-весь Кезеңге-на период Сай-подходит Жалпы-общий Айтылым Ойлан тап. ( Дұрыс жауабын тап,белгіле) Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі тапсырма Айтылым Оқылым Айтылым 2- тапсырма Топтық жұмыс «Дербес пікір» әдісі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Жазылым Жұптық жұмыс 3- тапсырма. ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Айтылым Қосымша тапсырма
Жазылым Айтылым Жеке жұмыс 4-тапсырма Айтылым 5-тапсырма 6-тапсырма Жазылым 7-тапсырма Айтылым 8-тапсырма Жазылым Жазылым Айтылым Айтылым |
Тыңдалым,айтылым. «Таныс, түсін, қолдан» әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтінде берілген таныс емес сөздерді жазып, олардың аудармасын сөздіктің көмегімен табады. Дәптерлеріне жазады. Айтылым Ойтүрткі
Айтылым Суреттерге қарап, ойыңды айт. 1.Суреттерде не бейнеленген? 2.Оларды бүгінгі тақырыппен қалай байланыстырар едің? 3.Сен «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ» деген тіркесті естідің бе? Айтылым Мәтінді оқы.
Жазайық Сөйлемдерді ретімен орналастыр.
Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Айтылым Жазылым «Табиғат» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.
Жазылым Айтылым Шығарма үзінділеріне төмендегі тақырыптарды бер. Таңдауыңды түсіндір. Айтылым Сәметжан оянғанда қандай өзгерістерді байқайтынын анықтап, белгіле. Жазылым Үзінділердің қысқаша мазмұнын дәптерге жаз. Айтылым Өзгерістерді анықтап жазыңдар. Жазылым Нұсқаулық жаз.
Айтылым Ойтаразы. «Бес саусақ» тәсілі |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Түсінік береді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді Смайликтер Дескриптор: -Салыстырады Пікірін айтады «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 3 балл -Ойын айтады «Үш шапалақ» |
Оқулық сөздік слайд Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 9, 12- тапсырма |
|
||||||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Адам үшін жаралған табиғат 9 сынып ҚМЖ
Адам үшін жаралған табиғат 9 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 20. Адам үшін жаралған табиғат |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.4.1 шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау; 9.5.1.2 жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалай алады; жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастырып, «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушыларменшаттық шеңберін орнатамыз. Шеңбер барысында оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін. Күлтегін,Тоныкөк, Білгеқаған тарихи ескерткіштері ұлттық байлығымыз болып есептеледі.Сондықтан 1-топ.Күлтегін 2-топ.Тоныкөк 3-топ.Білге қаған деп топқа бірігеді. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын топта талқылайды. • Кері байланыс. «Бутерброды»әдісі.Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіремін. Маған ұнады ......, себебі ..... Енді келесі жолы ..... |
«Смайликтер» ҚБ :«Ым-ишарат» әдісімен бағалаудың ауызша түрі.(керемет, тамаша, жақсы, т.б. |
Слайд Қима қағаздар |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Негізделген-основан Бүкіл-весь Кезеңге-на период Сай-подходит Жалпы-общий Айтылым Ойлан тап. ( Дұрыс жауабын тап,белгіле) Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі тапсырма Айтылым Оқылым Айтылым 2- тапсырма Топтық жұмыс «Дербес пікір» әдісі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Жазылым Жұптық жұмыс 3- тапсырма. ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Айтылым Қосымша тапсырма
Жазылым Айтылым Жеке жұмыс 4-тапсырма Айтылым 5-тапсырма 6-тапсырма Жазылым 7-тапсырма Айтылым 8-тапсырма Жазылым Жазылым Айтылым Айтылым |
Тыңдалым,айтылым. «Таныс, түсін, қолдан» әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтінде берілген таныс емес сөздерді жазып, олардың аудармасын сөздіктің көмегімен табады. Дәптерлеріне жазады. Айтылым Ойтүрткі
Айтылым Суреттерге қарап, ойыңды айт. 1.Суреттерде не бейнеленген? 2.Оларды бүгінгі тақырыппен қалай байланыстырар едің? 3.Сен «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ» деген тіркесті естідің бе? Айтылым Мәтінді оқы.
Жазайық Сөйлемдерді ретімен орналастыр.
Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Айтылым Жазылым «Табиғат» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.
Жазылым Айтылым Шығарма үзінділеріне төмендегі тақырыптарды бер. Таңдауыңды түсіндір. Айтылым Сәметжан оянғанда қандай өзгерістерді байқайтынын анықтап, белгіле. Жазылым Үзінділердің қысқаша мазмұнын дәптерге жаз. Айтылым Өзгерістерді анықтап жазыңдар. Жазылым Нұсқаулық жаз.
Айтылым Ойтаразы. «Бес саусақ» тәсілі |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Түсінік береді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді Смайликтер Дескриптор: -Салыстырады Пікірін айтады «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 3 балл -Ойын айтады «Үш шапалақ» |
Оқулық сөздік слайд Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 9, 12- тапсырма |
|
||||||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз

















