Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Худайбергенова А.И.

    Пән/Сынып:

    Биология, 8 сынып

    Тарау немесе бөлім атауы:

    4-бөлім. Қоректену

    Сабақтың тақырыбы:

    Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы.

    Оқу мақсаты:

    8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау Түзетуші – қалдық көруін сақтай білуге машықтай отырып, көз жаттығуларын жасату

    Бағалау критериі:

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын түсінеді

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтайды

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Оқушы іс – әрекеті (дискриптор)

    Бағалау

    Ресурстар

    1 минут








    3-5мин















    2-3 мин

    Ұйымдастыру







    Өткен

    ді қайта

    лау












    Тақы

    рыпты ашу

    «Ақ тілек» шеңбері

    Мейірімді жүрекпен

    Ақ пейілді тілекпен

    Амандасып алайық

    Бір жадырап қалайық.

    Еңбек етіп ерінбей,

    Жақсы баға алайық

    «Миға шабуыл»

    1. Тістің қызметі? /мех үгіту

    2. Тіс неше бөліктен тұрады? /3

    3. Тістің мойын бөлігі қай жерде орналасқан /қызыл иекте

    4. Кіреуке тістің қай бөлігінде?/ беткі

    5. Дентин дегеніміз не?/ тістің қатты 2 қабаты

    6. Адам тістерінің типтері қанша, қандай?-4 күрек,ит,кішіазу,үлкеназу

    7. Ит тістерінің саны қанша? /4

    8. Күрек тістерінің саны нешеу?/ 8

    9. Азу тістердің түрлері және олардың саны?/2 , кіші8,




    үлкен 12

    1. Сүт тістері қанша жасқа дейін шығуы керек?/3


    1. Тұрақты тістер саны нешеу,/32

    2. Тістің қан тамырлармен жүйке тамырлары орналасқан қабаты қалай аталады?/пульпа



    Видио көрініс «Дәрігер»

    Дәрігер қай ағзаларын ультрадыбыстық зерттеуге түсіруге жіберді?


    Сабақтың тақырыбы: Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы мен қызметі

    Мақсаты: 8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау.

    Түзетуші – қалдық көруін сақтай білуге машықтай отырып, көз жаттығуларын жасату



    Сабақта білетіндеріміз:

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын білеміз

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтаймыз











    өткен тқырып

    ты еске түсіру, қайталау, нығайту.











    Сұрақты тыңдайды, түсінеді -1

    Сұраққа жауап береді -1






    Сабақтың тақырыбын ашады












    житон


    Презентация



    Слайд 1

    Слайд 2





    7-8 минут




    Жаңа сабақ

    Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы


    Көз жаттығуларын жасату




    Жаңа тақырып ты меңгеру.




















































    Презентация Слайд 3





























    Слайд 4







    Слайд 5


    Слайд6



    Слайд 7

    10-15 мин





    Сабақтың ортасы



    1.тапсырма. уақыты 5 мин

    Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын, суреттегі сандармен байланыстырыңыз.



    Тікішек, өңеш, бауыр, асқазан, ашішек, ауыз қуысы, тоқішек, ұйқы безі, жұтқыншақ


    Дұрыс жауаптар:

    1-ауыз қуысы

    2- жұтқыншақ

    3-өңеш

    4-асқазан

    5-бауыр

    6-ұйқы безі

    7-ашішек

    8-тоқішек

    9-тікішек




    Брайль тапсырмасы: макетпен жұмыс ; Асқорыту мүшелерін жинақта


    Жеке тапсырма Жібекпен Ақжолға ; Суреттпен жұмыс. Суретке қарап пазлды құрастыр, және асқорыту мүшелерін атап өт


    2 тапсырма. Уақыты 5 мин

    Жұппен жұмыс

    Асқорыту бездері, оның бөлетін сөлі және қызметін сипаттаңыз

    Асқорыту бездері

    Асқорыту бездері сөлі

    қызметі


    1

    өт




    2.


    Тамақтың оңай жұтылуына, дәмін анықтауға, ауыз қуысындағы зиянды бактерияларды жояды залалсыздандырады

    3 Ұйқы безі


    Қанға инсулин, глюкагон.

    Панкреатин асқорыту сөлі






    Дұрыс жауаптар:

    1. 1Бауыр Қан бауырда сүзіледі және улы заттарды зарарсыздандырылады, өтті өндіреді

    2. Сілекей безі. Сілекей

    3. Қанға инсулин, глюкагон панкреатин асқорыту сөлі. Қан құрамында қант мөлшерін реттейді, майларды глицерин мен қышқылдарға ыдыратады

    Жаңа тақырып

    ты








    тапсырмалар

    арқылы меңгеру







    Жеке жұмыс:



    Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1

    Атауымен байланыстырады -1























    Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1

    Атауымен жинақтайды -1









    Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1

    Атауымен құрайды-1


    Жұппен жұмыс

    Оқулықпен жұмыс







    Бездерді біледі -1

    Бездердің қызметтерін сипаттайды -1












    .


























    Презен

    Слайд 8



    Слайд9





























    Слайд 10













    Слайд 11

    Слайд 12


    Слайд 13

    3 минут
























    Рефлек

    сия

    1 мин







    Үй жұмысы

    Бекіту:

    3 Тапсырма: Уақыты 3 мин

    Адамның асқорыту мүшелерінің қызметтеріне сәйкес асқорыту мүшесін жаз

    1.Механикалық өңдеу жүретін мүше –

    2.Нәруыздың қорытылуы жүретін мүше -

    3.Майлардың ыдырауы жүреді -

    4.Қоректік заттар қаңға өтеді –

    5.Жасұнық ыдырап, К, В дәрумендері түзіледі -

    6.Ас асқазанға өтеді -

    Дұрыс жауап:

    1.Механикалық өңдеу жүретін мүше –ауыз қуысы

    2.Нәруыздың қорытылуы жүретін мүше - бауыр

    3Майлардың ыдырауы жүреді – ұйқы безі

    4 Қоректік заттар қаңға өтеді-ашішек

    5. Жасұнық ыдырап, К, В дәрумендері түзіледі – апендикс,тоқішек

    6 Ас асқазанға өтеді-өңеш


    Жеке тапсырма Жібекпен Ақжол: Макетпен жұмыс жасайды. Асқорыту мүшелерінің орналасуын, қызметін анықтайды


    ОЙ ҚОЗҒАУ

    Осы ағзалардың біреуі болмаса асқорыту жүйесі толыққанды қызметін атқара аладыма?





    Қарным аш Шөлдедім

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Худайбергенова Айнур Ибрахимовна
    08 Желтоқсан 2023
    365
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқушылар адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын түсінеді және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Худайбергенова А.И.

    Пән/Сынып:

    Биология, 8 сынып

    Тарау немесе бөлім атауы:

    4-бөлім. Қоректену

    Сабақтың тақырыбы:

    Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы.

    Оқу мақсаты:

    8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау Түзетуші – қалдық көруін сақтай білуге машықтай отырып, көз жаттығуларын жасату

    Бағалау критериі:

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын түсінеді

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтайды

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


    Бірлескен жұмыс

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Тапсырма

    Тапсырманың мақсаты

    Оқушы іс – әрекеті (дискриптор)

    Бағалау

    Ресурстар

    1 минут








    3-5мин















    2-3 мин

    Ұйымдастыру







    Өткен

    ді қайта

    лау












    Тақы

    рыпты ашу

    «Ақ тілек» шеңбері

    Мейірімді жүрекпен

    Ақ пейілді тілекпен

    Амандасып алайық

    Бір жадырап қалайық.

    Еңбек етіп ерінбей,

    Жақсы баға алайық

    «Миға шабуыл»

    1. Тістің қызметі? /мех үгіту

    2. Тіс неше бөліктен тұрады? /3

    3. Тістің мойын бөлігі қай жерде орналасқан /қызыл иекте

    4. Кіреуке тістің қай бөлігінде?/ беткі

    5. Дентин дегеніміз не?/ тістің қатты 2 қабаты

    6. Адам тістерінің типтері қанша, қандай?-4 күрек,ит,кішіазу,үлкеназу

    7. Ит тістерінің саны қанша? /4

    8. Күрек тістерінің саны нешеу?/ 8

    9. Азу тістердің түрлері және олардың саны?/2 , кіші8,




    үлкен 12

    1. Сүт тістері қанша жасқа дейін шығуы керек?/3


    1. Тұрақты тістер саны нешеу,/32

    2. Тістің қан тамырлармен жүйке тамырлары орналасқан қабаты қалай аталады?/пульпа



    Видио көрініс «Дәрігер»

    Дәрігер қай ағзаларын ультрадыбыстық зерттеуге түсіруге жіберді?


    Сабақтың тақырыбы: Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы мен қызметі

    Мақсаты: 8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау.

    Түзетуші – қалдық көруін сақтай білуге машықтай отырып, көз жаттығуларын жасату



    Сабақта білетіндеріміз:

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын білеміз

    -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтаймыз











    өткен тқырып

    ты еске түсіру, қайталау, нығайту.











    Сұрақты тыңдайды, түсінеді -1

    Сұраққа жауап береді -1






    Сабақтың тақырыбын ашады












    житон


    Презентация



    Слайд 1

    Слайд 2





    7-8 минут




    Жаңа сабақ

    Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы


    Көз жаттығуларын жасату




    Жаңа тақырып ты меңгеру.




















































    Презентация Слайд 3





























    Слайд 4







    Слайд 5


    Слайд6



    Слайд 7

    10-15 мин





    Сабақтың ортасы



    1.тапсырма. уақыты 5 мин

    Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын, суреттегі сандармен байланыстырыңыз.



    Тікішек, өңеш, бауыр, асқазан, ашішек, ауыз қуысы, тоқішек, ұйқы безі, жұтқыншақ


    Дұрыс жауаптар:

    1-ауыз қуысы

    2- жұтқыншақ

    3-өңеш

    4-асқазан

    5-бауыр

    6-ұйқы безі

    7-ашішек

    8-тоқішек

    9-тікішек




    Брайль тапсырмасы: макетпен жұмыс ; Асқорыту мүшелерін жинақта


    Жеке тапсырма Жібекпен Ақжолға ; Суреттпен жұмыс. Суретке қарап пазлды құрастыр, және асқорыту мүшелерін атап өт


    2 тапсырма. Уақыты 5 мин

    Жұппен жұмыс

    Асқорыту бездері, оның бөлетін сөлі және қызметін сипаттаңыз

    Асқорыту бездері

    Асқорыту бездері сөлі

    қызметі


    1

    өт




    2.


    Тамақтың оңай жұтылуына, дәмін анықтауға, ауыз қуысындағы зиянды бактерияларды жояды залалсыздандырады

    3 Ұйқы безі


    Қанға инсулин, глюкагон.

    Панкреатин асқорыту сөлі






    Дұрыс жауаптар:

    1. 1Бауыр Қан бауырда сүзіледі және улы заттарды зарарсыздандырылады, өтті өндіреді

    2. Сілекей безі. Сілекей

    3. Қанға инсулин, глюкагон панкреатин асқорыту сөлі. Қан құрамында қант мөлшерін реттейді, майларды глицерин мен қышқылдарға ыдыратады

    Жаңа тақырып

    ты








    тапсырмалар

    арқылы меңгеру







    Жеке жұмыс:



    Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1

    Атауымен байланыстырады -1























    Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1

    Атауымен жинақтайды -1









    Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1

    Атауымен құрайды-1


    Жұппен жұмыс

    Оқулықпен жұмыс







    Бездерді біледі -1

    Бездердің қызметтерін сипаттайды -1












    .


























    Презен

    Слайд 8



    Слайд9





























    Слайд 10













    Слайд 11

    Слайд 12


    Слайд 13

    3 минут
























    Рефлек

    сия

    1 мин







    Үй жұмысы

    Бекіту:

    3 Тапсырма: Уақыты 3 мин

    Адамның асқорыту мүшелерінің қызметтеріне сәйкес асқорыту мүшесін жаз

    1.Механикалық өңдеу жүретін мүше –

    2.Нәруыздың қорытылуы жүретін мүше -

    3.Майлардың ыдырауы жүреді -

    4.Қоректік заттар қаңға өтеді –

    5.Жасұнық ыдырап, К, В дәрумендері түзіледі -

    6.Ас асқазанға өтеді -

    Дұрыс жауап:

    1.Механикалық өңдеу жүретін мүше –ауыз қуысы

    2.Нәруыздың қорытылуы жүретін мүше - бауыр

    3Майлардың ыдырауы жүреді – ұйқы безі

    4 Қоректік заттар қаңға өтеді-ашішек

    5. Жасұнық ыдырап, К, В дәрумендері түзіледі – апендикс,тоқішек

    6 Ас асқазанға өтеді-өңеш


    Жеке тапсырма Жібекпен Ақжол: Макетпен жұмыс жасайды. Асқорыту мүшелерінің орналасуын, қызметін анықтайды


    ОЙ ҚОЗҒАУ

    Осы ағзалардың біреуі болмаса асқорыту жүйесі толыққанды қызметін атқара аладыма?





    Қарным аш Шөлдедім

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    08.12.2023
    365
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Худайбергенова Айнур Ибрахимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации