|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Худайбергенова А.И. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Биология, 8 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
4-бөлім. Қоректену |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау Түзетуші – қалдық көруін сақтай білуге машықтай отырып, көз жаттығуларын жасату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
-адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын түсінеді -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Оқушы іс – әрекеті (дискриптор) |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут 3-5мин 2-3 мин |
Ұйымдастыру Өткен ді қайта лау Тақы рыпты ашу |
«Ақ тілек» шеңбері Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық. Еңбек етіп ерінбей, Жақсы баға алайық «Миға шабуыл»
үлкен 12
Видио көрініс «Дәрігер» Дәрігер қай ағзаларын ультрадыбыстық зерттеуге түсіруге жіберді? Сабақтың тақырыбы: Адамның ас қорыту жолдарының құрлысы мен қызметі Мақсаты: 8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау. Түзетуші – қалдық көруін сақтай білуге машықтай отырып, көз жаттығуларын жасату Сабақта білетіндеріміз: -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын білеміз -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтаймыз |
өткен тқырып ты еске түсіру, қайталау, нығайту. |
Сұрақты тыңдайды, түсінеді -1 Сұраққа жауап береді -1 Сабақтың тақырыбын ашады |
житон |
Презентация Слайд 1 Слайд 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы
Көз жаттығуларын жасату
|
Жаңа тақырып ты меңгеру. |
|
|
Презентация Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 Слайд6 Слайд 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10-15 мин |
Сабақтың ортасы |
1.тапсырма. уақыты 5 мин Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын, суреттегі сандармен байланыстырыңыз.
Тікішек, өңеш, бауыр, асқазан, ашішек, ауыз қуысы, тоқішек, ұйқы безі, жұтқыншақ Дұрыс жауаптар: 1-ауыз қуысы 2- жұтқыншақ 3-өңеш 4-асқазан 5-бауыр 6-ұйқы безі 7-ашішек 8-тоқішек 9-тікішек
Брайль тапсырмасы: макетпен жұмыс ; Асқорыту мүшелерін жинақта Жеке тапсырма Жібекпен Ақжолға ; Суреттпен жұмыс. Суретке қарап пазлды құрастыр, және асқорыту мүшелерін атап өт 2 тапсырма. Уақыты 5 мин Жұппен жұмыс Асқорыту бездері, оның бөлетін сөлі және қызметін сипаттаңыз
Дұрыс жауаптар:
|
Жаңа тақырып ты
тапсырмалар арқылы меңгеру
|
Жеке жұмыс:
Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1 Атауымен байланыстырады -1
Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1 Атауымен жинақтайды -1
Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді- 1 Атауымен құрайды-1
Жұппен жұмыс Оқулықпен жұмыс
Бездерді біледі -1 Бездердің қызметтерін сипаттайды -1
|
.
|
Презен Слайд 8
Слайд9
Слайд 10
Слайд 11 Слайд 12
Слайд 13 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут
Рефлек сия 1 мин
Үй жұмысы |
Бекіту: |
3 Тапсырма: Уақыты 3 мин Адамның асқорыту мүшелерінің қызметтеріне сәйкес асқорыту мүшесін жаз 1.Механикалық өңдеу жүретін мүше – 2.Нәруыздың қорытылуы жүретін мүше - 3.Майлардың ыдырауы жүреді - 4.Қоректік заттар қаңға өтеді – 5.Жасұнық ыдырап, К, В дәрумендері түзіледі - 6.Ас асқазанға өтеді - Дұрыс жауап: 1.Механикалық өңдеу жүретін мүше –ауыз қуысы 2.Нәруыздың қорытылуы жүретін мүше - бауыр 3Майлардың ыдырауы жүреді – ұйқы безі 4 Қоректік заттар қаңға өтеді-ашішек 5. Жасұнық ыдырап, К, В дәрумендері түзіледі – апендикс,тоқішек 6 Ас асқазанға өтеді-өңеш
Жеке тапсырма Жібекпен Ақжол: Макетпен жұмыс жасайды. Асқорыту мүшелерінің орналасуын, қызметін анықтайды
ОЙ ҚОЗҒАУ Осы ағзалардың біреуі болмаса асқорыту жүйесі толыққанды қызметін атқара аладыма?
Қарным
аш Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Мұғалімнің аты-жөні: Худайбергенова А.И. Пән/Сынып: Биология, 8
сынып Тарау немесе бөлім атауы: 4-бөлім.
Қоректену Сабақтың тақырыбы: Адамның ас қорыту жолдарының
құрлысы. Оқу мақсаты: 8.1.2.3 адамның ас
қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара
байланысты анықтау Түзетуші – қалдық көруін
сақтай білуге машықтай отырып, көз жаттығуларын
жасату Бағалау критериі: -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын
түсінеді -адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен
қызметтері арасындағы өзара байланысын анықтайды Саралап оқыту
тапсырмалары Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Бірлескен жұмыс Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну
арқылы үйрету Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен
орындауы Уақыты Кезеңдері Тапсырма Тапсырманың
мақсаты Оқушы іс – әрекеті
(дискриптор) Бағалау Ресурстар 1
минут 3-5мин 2-3 мин Ұйымдастыру Өткен ді
қайта лау Тақы рыпты ашу «Ақ тілек» шеңбері Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап
қалайық. Еңбек етіп
ерінбей, Жақсы баға
алайық «Миға шабуыл» Тістің қызметі? /мех
үгіту Тіс неше бөліктен тұрады?
/3 Тістің мойын бөлігі қай жерде
орналасқан /қызыл иекте Кіреуке тістің қай бөлігінде?/
беткі Дентин дегеніміз не?/ тістің
қатты 2 қабаты Адам тістерінің типтері қанша,
қандай?-4 күрек,ит,кішіазу,үлкеназу Ит тістерінің саны қанша?
/4 Күрек тістерінің саны нешеу?/
8 Азу тістердің түрлері және
олардың саны?/2 , кіші8,
үлкен
12 Сүт тістері қанша жасқа дейін
шығуы керек?/3 Тұрақты тістер саны
нешеу,/32 Тістің қан тамырлармен жүйке
тамырлары орналасқан қабаты қалай
аталады?/пульпа Видио көрініс «Дәрігер» Дәрігер қай ағзаларын ультрадыбыстық
зерттеуге түсіруге жіберді? Сабақтың
тақырыбы: Адамның ас қорыту жолдарының
құрлысы мен қызметі Мақсаты: 8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің
құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты
анықтау. Түзетуші – қалдық көруін сақтай білуге
машықтай отырып, көз жаттығуларын жасату Сабақта
білетіндеріміз: -адамның ас қорыту жүйесінің
құрылысын білеміз -адамның ас қорыту жүйесінің
құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысын
анықтаймыз өткен тқырып ты еске түсіру, қайталау,
нығайту. Сұрақты тыңдайды, түсінеді -1 Сұраққа жауап береді -1 Сабақтың тақырыбын ашады житон Презентация Слайд 1 Слайд 2 7-8
минут Жаңа сабақ Адамның асқорыту жүйесінің
құрылысы Көз жаттығуларын жасату Жаңа тақырып ты
меңгеру. Презентация Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 Слайд6 Слайд 7 10-15 мин Сабақтың ортасы 1.тапсырма. уақыты 5
мин Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын, суреттегі
сандармен байланыстырыңыз. Тікішек, өңеш, бауыр, асқазан,
ашішек, ауыз қуысы, тоқішек, ұйқы безі,
жұтқыншақ Дұрыс
жауаптар: 1-ауыз қуысы 2-
жұтқыншақ 3-өңеш 4-асқазан 5-бауыр 6-ұйқы безі 7-ашішек 8-тоқішек 9-тікішек Брайль тапсырмасы: макетпен
жұмыс ; Асқорыту мүшелерін жинақта Жеке тапсырма Жібекпен Ақжолға
; Суреттпен жұмыс. Суретке қарап пазлды құрастыр, және асқорыту
мүшелерін атап өт 2
тапсырма. Уақыты 5
мин Жұппен
жұмыс Асқорыту бездері, оның бөлетін сөлі және қызметін
сипаттаңыз Асқорыту бездері Асқорыту бездері сөлі қызметі 1 өт 2. Тамақтың оңай жұтылуына,
дәмін анықтауға, ауыз қуысындағы зиянды бактерияларды жояды
залалсыздандырады 3
Ұйқы безі Қанға инсулин, глюкагон. Панкреатин асқорыту сөлі
Дұрыс жауаптар:
1Бауыр
Қан бауырда сүзіледі және улы
заттарды зарарсыздандырылады, өтті
өндіреді
Сілекей безі. Сілекей
Қанға инсулин, глюкагон
панкреатин асқорыту сөлі. Қан құрамында қант мөлшерін реттейді,
майларды глицерин мен қышқылдарға
ыдыратады
Жаңа тақырып
ты
тапсырмалар
арқылы меңгеру
Жеке
жұмыс:
Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді-
1
Атауымен байланыстырады -1
Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді-
1
Атауымен жинақтайды -1
Асқорыту жүйесінің құрылысын түсінеді-
1
Атауымен
құрайды-1
Жұппен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
Бездерді біледі -1
Бездердің қызметтерін сипаттайды
-1
.
Презен
Слайд 8
Слайд9
Слайд 10
Слайд 11
Слайд 12
Слайд 13
3 минут
Рефлек
сия
1 мин
Үй жұмысы
Бекіту:
3 Тапсырма: Уақыты 3
мин
Адамның асқорыту мүшелерінің
қызметтеріне сәйкес асқорыту мүшесін жаз
1.Механикалық өңдеу жүретін
мүше –
2.Нәруыздың қорытылуы жүретін мүше
-
3.Майлардың ыдырауы жүреді -
4.Қоректік заттар қаңға өтеді
–
5.Жасұнық ыдырап, К, В
дәрумендері түзіледі -
6.Ас асқазанға өтеді
-
Дұрыс жауап:
1.Механикалық өңдеу жүретін
мүше –ауыз қуысы
2.Нәруыздың қорытылуы жүретін
мүше - бауыр
3Майлардың ыдырауы жүреді –
ұйқы безі
4 Қоректік заттар қаңға
өтеді-ашішек
5.
Жасұнық ыдырап, К, В
дәрумендері түзіледі – апендикс,тоқішек
6 Ас асқазанға
өтеді-өңеш
Жеке тапсырма Жібекпен Ақжол:
Макетпен жұмыс жасайды. Асқорыту мүшелерінің орналасуын, қызметін
анықтайды
ОЙ ҚОЗҒАУ
Осы ағзалардың біреуі болмаса
асқорыту жүйесі толыққанды қызметін атқара
аладыма?
Қарным
аш | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||





















