Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Адамның орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Адамның орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Адамның орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.
ҚОҒАМДЫҚ ГУМАНИТАРЛЫҚ БАҒЫТ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
Координация және
реттелу
Педагогтің
аты–жөні:
Күні:
Сыныбы:
10
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Адамның орталық жүйке
жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның
құрылысы мен қызметтері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
10.1.7.1 - жұлын мен мидың
құрылысы мен қызметтерін оқып
білу
Сабақтың
мақсаты:
Адамның орталық
жүйке жүйесінің және мидың құрылысы мен қызметтерін түсіну,
жұлынның құрылысы мен қызметтерін
сипаттау
Сабақтың
барысы
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс–әрекеті
Оқушының
іс–әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу.
Түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру жүзеге
асырылады.
Сабақ барысында
оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары
беріледі.
Оқушыларды адамның
бас миының суреттері арқылы топқа
бөлу
1 топ. Сопақша
ми
2 топ. Аралық
ми
3 топ.
Мишық
Берілген смайликтерді
көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат
береді.
Бағалау парақтары
таратылады
Оқушылар бас миының
суреттерін таңдау арқылы 3 топқа
бөлінеді
Мақсаты:оқушылардың сабаққа деген
назарын бұру.
Тиімділігі:оқушылардың жаңа сабақ
алдындағы көңіл-күйін
анықтау.
Саралау:оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында
өткізіледі.
Оқушылар бағалау парағындағы
берілген адам басының бейнесіндегі баллдық жүйелерді бояу арқылы
өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген б аллдық жүйені
пайланады
Презентация, қол
смайликтері
Т аратпа
материал
Ми бөлімдерінің
суреттері
Жаңа сабаққа
кіріспе
7
мин
(Ұ).Үй тапсырмасын еске
түсіру
Үй тапсырмасын өткен сыныптар
бойынша еске түсіру мақсатында“Банкомат”әдісі көмегімен тест-ойынын
жүргізу:
Жүйке жасушасының
ғылыми атауы қандай? -нейрон
Жүйке жасушаларын не
құрайды? -Ұзын және қысқа
өсінділерден
Жүйке ұлпасының
жасушалары қай кезеңде көбейеді ?жаңа туған
сәбиде
Орталық жүйке
жүйесі:ми және
жұлын
Екі жүйке
жасушасының арасындағы саңылау қалай аталады?
–синапс
Қозғалтқыш
нейрондардың қызметі қандай?Тітіркенуге
жауап
береді
2.«Чипсы»
әдісі. Чипсы ішіндегі сұрақтарға
жауап беріңдер?
Жүйке жасушасы зақымдалса қайта қалпына келтіруге
болама?
Жүйке жасушасының басты қызметі
қандай?
Адамның жануарлардан
ерекшелігі қандай?
Оқушылар банкоматқа карточка
салып, кодын теріп, ақша алу мақсатында сұрақтарға жауап
береді
Әр топ киіз үй ішіндегі
жасырылған сұрақтарға жауап
береді.
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса
білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай
орнату.
Саралау:Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады.
Тиімділігі:Алдында өтілген тақырыпқа шолу
жүргізіледі. Инновациялық технологияны
қолдану.
SMART
тақта
Презентация
Сәйкестендіру
парағы
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
12
мин
«Стоп кадр» әдісі
арқылы «Бейнежазба» көрсету. «Бейнежазбадан не
байқадыңдар?
Бейнежазбаны көру арқылы
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады
Бейнежазбадан көрген ақпарат
туралы өз ойларын айтады.
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу,
ақпаратты анализдей
алу.
Презентация
Бейнематериал
SMARTтақта
Ұжымдық
жұмыс
5
мин
Тапсырма1.
1
топ.«3
Д»әдісімен кюар кодты енгізу
арқылымидың құрылысын сипаттай
отырып, ерекшеліктерін
көрсетіңдер?
2
топ.
Постер қорғау.
Жұлынның құрылысын сипаттап постер
қорғаңдар?
3
топ.«Модельдеу»әдісі арқылы вегетативті жүйке
жүйесін модельдеңдер?
1 топ. Оқушылар ұялы
телефондарымен
3
Дплатоформасына кіріп берілген
суретке сипаттама жасап
талдайды
2 топ. Оқушылар
Ортаңғы ми бөлімінің ерекшелігін сипаттап постер
қорғайды
3 топ«Модельдеу»әдісі арқылы вегетативті жүйке
жүйесін түсіндіріп
модельдейді
Мақсаты: Білім алушы өз ойын
талдайды және сараптайды, ойлау логикасын
дамытады.
Тапсырма 2.
«Спиннер»әдісі арқылы тапсырма
орындау
Әр топқа әр түрлі
сұрақтағы спиннерге жазылған термин сөздер беріледі. Жұп-жұппен
отырып сәйкес анықтамалармен спиннерді
толтырады
Дескриптор:
- Жүйке жүйесінің
құрылысын сипаттады;
Жалпы– .....
балл
оқулық,
спиннерлер
маркерлер
Жеке
жұмыс
2мин
Тапсырма
3.Дәптермен
жұмыс.
Мидың әр түрлі бөлімдері өз
қызметтерін тоқтатқанда ағзада қандай өзгерістер жүруі мүмкін
екендігін дәптер бетіне
түсіріңдер?
Оқушылар дәптермен
жұмыс жасайды. Берілген сұраққа жауапты дәптерге
түсіреді
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
Сабақты
бекіту
5мин
Ви
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз