Материалдар / Адамның қаңқасы Ашық сабақ 6сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адамның қаңқасы Ашық сабақ 6сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға. Қысқа мерзімді сабақ жоспраы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2021
1117
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың Мектеп: №65мг

тарауы:6 ҚОЗҒАЛЫС

Пәні:жаратылыстану

Күні: 13.03.2020 ж Мұғалімнің аты-жөні:Мусина Е.С.

Сынып: 6 «Д» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Адамның тірек-қимыл жүйесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

6.5.2.3 адам қаңқасының құрылысын сипаттау;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады: ТҚЖ адам қаңқасы құрылысын көрсетіп, қызметін анықтайды. Құрылыс ерекшелігін сипаттайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: адам қаңқасының құрылысы мен қызмет ерекшелігін талқылайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: Қаңқа сүйектерін оқулықтан тауып, атауларын , қызметін дәлелдейді. Қаңқаның орналасуына байланысты топтастырады және дәлелдейді.



Бағалау критерийі

Адам қаңқасының құрылысы мен қызметін сипаттайды.


Тілдік мақсаттар

Биологиялық термин сөздердің мағынасын ажырата алады


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім құндылығы бойынша оқушыларды ынтымақтастыққа,еңбекке, шығармашылыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

Денешынықтыру, медицина

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут













Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау.

Оқушыларға миға шабуыл

Бір оқушы шығып, жаттығу жасатады. Түзел, тік тұр, Қозғалыс-Қорғаныс

Сұрақ: Жаттығу ненің көмегімен жасалды? Демек, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? ТҚЖ

Оқушылар ойларын ортаға салады.

Адамның тірек-қимыл жүйесінің құрылысы қызметін анықтаймыз.

І топ. Анатомия

ІІ топ. Гигиена

ІІІ топ. Физиология

ІVтоп. Биология



Сабақтың ортасы

3минут





Бейнетаспа

Тірек қимыл жүйесінің құрылысы” тақырыбына арналған бейнежазбаны көріп, тақырыпты зерттеуді бастаймыз.

Бейне таспа көрсетілімі.

1.Бұл бейне жазбада не көрсетілді?

2.Бейне жазбадан көрген және мәтінде берілген мәліметтеріңізді пайдалана отырып, вертуалды зертханадан тапсырмаға мәлімет аламыз.


3минут



7минут


















2минут




6 минут ЖЖ














































2минут









7минут



ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

Вертуалдық зертхана

1-тапсырма ТҚЖ құрылысы мен қызметін талдау.


Дескриптор:

-Тірек-қимыл жүйесінің маңызын айтады.

-Қаңқа бөлімдерін атап, көрестеді.

-Қаңқа бөлімдерін құрайтын сүйектердің қызметін айтты.

1.Бас,2. Тұлға,3. Иық қол,4.Жамбас аяқ сүйектерін зерттеу

ҚБ Өзара топтық бағалау «От шашу » әдісі арқылы топтар өзара бағалайды

Жұппен жұмыс

(Ж) 2-тапсырма:«Ойлан, жұптас, талқыла»  әдісі арқылы орындалады.


1.Суреттен омыртқа жотасының бөлімдерін ата.


1Прямоугольник 1 Прямоугольник 2 .________________________________________2.________________________________________3.________________________________________4._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Кеуде куысы сүйектерін атап, қызметін түсіндіріңіз.

1 .__________________________________

2.__________________________________3.__________________________________

4.__________________________________




3. Қол аяқ сүйектерін атаңдар.



Қол


Аяқ

1


1


2


2


3


3


4


4


5


5


Дескриптор:

1.Омыртқа жотасының бөлімдерін атап жазады;

2.Кеуде куысы сүйектерін атайды, қызметін түсіндіреді;

3. Қол аяқ сүйектерін жазады;

Қалыптастырушы бағалау. Өзара бағалау «БББ » әдісі арқылы топтар өзара бағалайды.



(Ж )3 - Тапсырма. «Сандар сыры»

Төменде сандар берілген. Сол сандардың мағынасын анықтау.


І

ІІ

ІІІ

1

12

Арқа омыртқасы

2

26

толарсақ

3

7

мойын

4

33-34

омыртқа

5

4-5

құйымшақ

6

5

бел

7

12 жұп

қабырға

8

40

Омыртқа жотасының ұзындығы











Дескриптор

-терді атайды;

-сүйектерді топтастырады;

Қалыптастырушлақ» әдісі арқылы бағалаймын.

Жеке жұмыс

3 тапсырма Толғанайға арналған тапсырма.

Қаңқа бөліктерін атап,қызметін жаз.

  1. Миды қорғайды

  2. Еркін козғайды

  3. Бас сүйекті ұстап тұрады

  4. Жүректі қорғайды

А Ә Б В

  1. 770 ₸ - Сатып алу

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!