Материалдар / Адамзат әрекетінің атмосферға тигізетін кері әсері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адамзат әрекетінің атмосферға тигізетін кері әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2023
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Мектеп : Кішкенекөл қазақ мектеп гимназиясы

Пәні: География

Мұғалім аты жөні: Молдыбаева Н.А

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Адамзат әрекетінің атмосферға тигізетін кері әсері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.2.6 адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады

Бағалау критерийлері

Атмосфера қабаттарын біледі.

Атмосфера құрамына түсінік бере алады.

Адамзат әрекетінің атмосфераға тигізетін кері әсерін анықтайды және талдайды.

Адамзаттың атмосфераға кері әсерінен болатын өзекті мәселелерді шешудің жолдарын ұсынады

Ойлау дағдыларының деңгейлері


Білу,түсіну

Құндылықтарды дарыту

Оқылым – айтылым: Мәтінді оқи отырып, атмосфераның маңыздылығын, климатқа тигізетін кері әсерін зерделейді.

Тыңдалым – жазылым: Ойларын ортаға салады, бір – бірінің пікірін тыңдайды, атмосфера қабаттарын жазып шығады.

Термин сөздер: атмосфера,тропосфера,стротосфера.

Пәнаралық байланыстар

Химия - ауа құрамының химиялық қасиеттерін анықтайды

Математика – температураның жылынуын есептейді

АКТ қолдану дағдылары


Карта, атлас, интербелсенді тақта

Бастапқы білім


Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Топтарға бөлу. Сурет арқылы


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Хат ішінде сәлемдеме!»


1-топ: алтын адам

2-топ: алма ағашы

3-топ: Ұлы жібек жолы

Сабақтың ортасы

20 мин

Жаңа сабақ мақсатымен таныстырып, тақырыбына тапсырма беремін

2-тапсырма Кейс стади

USB (ю-эс-би, ағыл. Universal Serial Bus — "әмбебап бірізді шина") — жүйелі интерфейс деректерін беру үшін есептеу техникасындағы орташа жылдамдықты және баяу жылдамдықты перифериялық құрылғылар.


Қоршаған ортаға антропогендік факторлар қалай әсер етеді?

Радиоктивті заттармен ластанған Қазақстанның аймақтарын атаңдар?

3. Климаттың адамның шаруашылық әрекетіне қандай әсерін тигізеді

Дескриптор:

1. Қоршаған ортаға антропогендік факторлардың кері әсерін біледі

2. Радиоктивті заттармен ластанған Қазақстанның аймақтарын атайды

3. Климаттың адамның шаруашылық әрекетіне қандай әсерін түсіндіреді


3-тапсырма

«Кім жылдам» әдісі бойынша топтар бір – біріне картадан сұрақтар қойып . Экологиялық аймақтарға, анықтама береді

Адам әрекетінің климатқа кері әсері.

Озон қабатының адам өміріндегі маңызы

Атмосфераның ластанудан қорғау жолдары

Дикриптор:

1.Ғаламдық климаттың жылынуын түсінеді.

2.Озон қабатының жұқару себептерін айтады,оған адамның кері әсерін талдайды.

3.Атмосфераның ластанудан қорғау жолдарын біледі,тиімді жолдарын ұсынады.

Топтық бағалау. «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бір бірін бағалайды.

3. Шығармашылық тапсырма

1 топ Климат туралы қызықты мәліметтер

2 топ Ауа туралы көрініс

3 топ Презентация

«Кезбе тілші » әдісі. Әр оқушы тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, топта талқылап,тиімді сұрақтарын оқушы аралап жүріп микрофон ұстап басқа оқушыларға қояды .


Карта,атлас кескін жұмыс дәптер




Оқулық































Сабақтың соңы

10 мин

Қорытынды

Оқушыларға жақсы жұмыс істеген үшән сыйлықтар беру





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!