|
1-бөлім. «Таза, мінсіз асыл сөз» |
«Ө.Жаңабаев атындағы орта мектеп» КММ |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: 1/1.Халық ауыз әдебиеті. Ертегілер |
Мұғалім. М.Қабылбекова |
||||
|
Сыныбы: 5 «а» |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||
|
Күні: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
||||
|
Сабақ нәтижесі |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Халық ауыз әдебиеті |
||||
|
Бағалау критерийлері: |
Мәтін үзінділері бойынша оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады. Негізгі құрылымын сақтай отырып, графиктік сызбаны мәтінге айналдыра алады. |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлу үшін білім алушылардың қаламсаптары, қазақ тілі оқулығы, стикерлер |
||||
|
Алдыңғы оқу |
4-сыныпта өткен білімді қайталау |
||||
|
Жосрпар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Үй тапсырмасы
|
Білім алушылармен сәлемдесу, таныстық ретінде әр білім алушы орнынан тұрып өзін таныстырып өтеді. Психологиялық ахуал тудыру «Мынау менің елім, Мынау менің жерім, Мен елімді сүйемін» хормен айтып орындарына отырады. «Ортадағы қаламсап» стратегиясы. 1. «Әдебиет» сөзінің мағынасы қандай? 2. Сөздің асыл болуы неден? 3. Ауыз әдебиеті қалай пайда болды? 4. Әдебиет пәнін оқығанда біз нені үйренеміз? 5. «Әдебиет» сөзінің мән – мағынасына түсінік берген кім? |
«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
І топқа. Ауыз әдебиеті түрлері және жазба әдебиеттен айырмашылығы туралы флипчартқа жазып шығуды тапсыру.
ІІ топқа. Халық ауыз әдебиетін топтастырып жаз.
ІІІ топқа. 5 минуттық эссе. «Әдебиет – сөз өнері» тақырыбында эссе жазуды тапсырылады. |
Топтар бірін-бірі формативті бағалайды. |
|||
|
Сабақтың соңы
Бағалау Кері байланыс |
Сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып қалдырады.
«Кітап сенің жан досың» тақырыбында ойтолғау жазу тапсырылады. |
|
|||
|
Қосымша мәлімет: |
|||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Әдеби шығармалардың тақырыптары мен идеясын анықтау"
"Әдеби шығармалардың тақырыптары мен идеясын анықтау"
|
1-бөлім. «Таза, мінсіз асыл сөз» |
«Ө.Жаңабаев атындағы орта мектеп» КММ |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: 1/1.Халық ауыз әдебиеті. Ертегілер |
Мұғалім. М.Қабылбекова |
||||
|
Сыныбы: 5 «а» |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||
|
Күні: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
||||
|
Сабақ нәтижесі |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Халық ауыз әдебиеті |
||||
|
Бағалау критерийлері: |
Мәтін үзінділері бойынша оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжай алады. Негізгі құрылымын сақтай отырып, графиктік сызбаны мәтінге айналдыра алады. |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлу үшін білім алушылардың қаламсаптары, қазақ тілі оқулығы, стикерлер |
||||
|
Алдыңғы оқу |
4-сыныпта өткен білімді қайталау |
||||
|
Жосрпар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау түрлері |
|||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Үй тапсырмасы
|
Білім алушылармен сәлемдесу, таныстық ретінде әр білім алушы орнынан тұрып өзін таныстырып өтеді. Психологиялық ахуал тудыру «Мынау менің елім, Мынау менің жерім, Мен елімді сүйемін» хормен айтып орындарына отырады. «Ортадағы қаламсап» стратегиясы. 1. «Әдебиет» сөзінің мағынасы қандай? 2. Сөздің асыл болуы неден? 3. Ауыз әдебиеті қалай пайда болды? 4. Әдебиет пәнін оқығанда біз нені үйренеміз? 5. «Әдебиет» сөзінің мән – мағынасына түсінік берген кім? |
«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру |
|||
|
Сабақтың ортасы
|
І топқа. Ауыз әдебиеті түрлері және жазба әдебиеттен айырмашылығы туралы флипчартқа жазып шығуды тапсыру.
ІІ топқа. Халық ауыз әдебиетін топтастырып жаз.
ІІІ топқа. 5 минуттық эссе. «Әдебиет – сөз өнері» тақырыбында эссе жазуды тапсырылады. |
Топтар бірін-бірі формативті бағалайды. |
|||
|
Сабақтың соңы
Бағалау Кері байланыс |
Сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып қалдырады.
«Кітап сенің жан досың» тақырыбында ойтолғау жазу тапсырылады. |
|
|||
|
Қосымша мәлімет: |
|||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||
шағым қалдыра аласыз













