«Көркем әдебиет және эпикалық сарын» бөлім бойынша жиынтық бағалауға
арналған тапсырмалар
Оқу мақсаты: 8.2.2.1. Автор бейнесі. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.
8.3.4.1. Шығармашылық жұмыс. Шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп, креативті жазу.
1.Тапсырма тест жұмысы
1. Шәкәрім Құдайбердіұлының Абайға қандай туыстық қатынасы бар?
А) шәкірті
Ә) немере інісі
Б) жиен ағасы
2. 1879 ж. жазылған өлеңдер жинағы:
А) «Сәнқойлар»
Ә) «Насихат»
Б) «Жастарға»
3. Шәкәрім поэзиясының негізгі арнасы:
А) ар тазалығы, имандылық
Ә) оқу-білімге құштарлық
Б) діни сауаттылыққа шақыру
4.1912 ж. Семей қаласындағы «Жәрдем» баспасынан жарық көрген шығармаларын ата:
А) «Қалқаман-Мамыр», «Ләйлә-Мәжнүн», «Еңлік-Кебек»
Ә) «Боран», «Үш анық», «Сен ғылымға»
Б) «Жастық туралы», «Мұсылманшылық шарты», «Қодардың өлімі»
5.Ақынның қанша әні бар?
А) Отызға жуық
Ә) Елуден аса
Б) Жиырмаға жуық
2.Тапсырма«Тауда қалған сәби» тақырыбында дастанды ертегі түрінде жалғастырып жаз. (сөз саны-80-90)
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Тест |
1 |
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ 4-сұрақ 5-сұрақ |
1 1 1 1 1 |
|
Шығарманы ертегі түрінде жалғастырып жазады |
2 |
Ертегі жазады; |
1 |
|
Ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды; |
1 |
||
|
Құрылымын сақтап жазады; |
1 |
||
|
Ойын жүйелі жеткізеді; |
1 |
||
|
Тақырыпты ашады; |
1 |
||
|
Барлығы |
|
10 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиет 8-сынып №2БЖБ ІІ тоқсан
Әдебиет 8-сынып №2БЖБ ІІ тоқсан
«Көркем әдебиет және эпикалық сарын» бөлім бойынша жиынтық бағалауға
арналған тапсырмалар
Оқу мақсаты: 8.2.2.1. Автор бейнесі. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.
8.3.4.1. Шығармашылық жұмыс. Шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп, креативті жазу.
1.Тапсырма тест жұмысы
1. Шәкәрім Құдайбердіұлының Абайға қандай туыстық қатынасы бар?
А) шәкірті
Ә) немере інісі
Б) жиен ағасы
2. 1879 ж. жазылған өлеңдер жинағы:
А) «Сәнқойлар»
Ә) «Насихат»
Б) «Жастарға»
3. Шәкәрім поэзиясының негізгі арнасы:
А) ар тазалығы, имандылық
Ә) оқу-білімге құштарлық
Б) діни сауаттылыққа шақыру
4.1912 ж. Семей қаласындағы «Жәрдем» баспасынан жарық көрген шығармаларын ата:
А) «Қалқаман-Мамыр», «Ләйлә-Мәжнүн», «Еңлік-Кебек»
Ә) «Боран», «Үш анық», «Сен ғылымға»
Б) «Жастық туралы», «Мұсылманшылық шарты», «Қодардың өлімі»
5.Ақынның қанша әні бар?
А) Отызға жуық
Ә) Елуден аса
Б) Жиырмаға жуық
2.Тапсырма«Тауда қалған сәби» тақырыбында дастанды ертегі түрінде жалғастырып жаз. (сөз саны-80-90)
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Тест |
1 |
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ 4-сұрақ 5-сұрақ |
1 1 1 1 1 |
|
Шығарманы ертегі түрінде жалғастырып жазады |
2 |
Ертегі жазады; |
1 |
|
Ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды; |
1 |
||
|
Құрылымын сақтап жазады; |
1 |
||
|
Ойын жүйелі жеткізеді; |
1 |
||
|
Тақырыпты ашады; |
1 |
||
|
Барлығы |
|
10 |
|
шағым қалдыра аласыз













