|
Сабақтың тақырыбы: Әдебиет теориялары |
№7 Бетқайнар колледжі Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі: Табыс А.Б |
|||||||||||
|
Курс: Топ: |
Күні: |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіру. |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіру. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіреді. |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Медеу Сәрсеке кім? |
|
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі,тарих |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||
|
Уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер
|
|||||||||||
|
Басталуы
Ортасы |
Қызығушылықтарын ояту. «Миға шабуыл» әдісі арқылы. Әдебиет теориясы деген не?
Әдебиет теориясы – әдебиеттану ғылымының сөз өнерінің табиғатын, оның әдістері мен методологиясын, әдеби процесс, рухани-эстетикалық құндылықтар заңдылықтарын зерттейтін саласы. Дескриптор Ресурстармен таныс болады. Ойларын ортаға салады.
Қалыптастырушы бағалау: Студент жұмыстарын «Смайликтер» әдісі арқылы бағалайды.
2-тапсырма 1.Жаңа тақырыпты қысқаша түсіндіру мақсатында “Джиксо» әдісі бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беріледі, өз беттерінше дайындық жасайды.Ресурстармен таныс болған соң,бір студент түсінгенін келесі студентке айтады,ол студент өзінен кейінгі студентке баяндайды.
Дескриптор: Қолдарындағы мәліметті оқиды. Мәтінді талқылайды Ойларын ортаға салады
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» Студенттер жеке-жеке бір-бірін бағалайды.Сәтті болса Жұлдыз,қателіктеріне ұсыныс айтады
Ребус шешу.
Дескриптор Кестені толтырады. Ойларымен бөліседі.
|
Мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.
Осы әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді.
Смайликтерді көрсету арқылы бағалайды.
Жұлдызша арқылы бағалайды.
Жұлдызшалар арқылы бағалайды немесе ұсыныс айтады.
Ребусті шешу арқылы сабаққа деген ынтасын оятады.
Кластермен жұмыс жасау барысында тұлғалармен жақын таныс болады,ойларын ортаға алады.
|
||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Cтуденттердің үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Әдебиет теориясы" тақырыбында
"Әдебиет теориясы" тақырыбында
|
Сабақтың тақырыбы: Әдебиет теориялары |
№7 Бетқайнар колледжі Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі: Табыс А.Б |
|||||||||||
|
Курс: Топ: |
Күні: |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіру. |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіру. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіреді. |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Медеу Сәрсеке кім? |
|
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі,тарих |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||
|
Уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер
|
|||||||||||
|
Басталуы
Ортасы |
Қызығушылықтарын ояту. «Миға шабуыл» әдісі арқылы. Әдебиет теориясы деген не?
Әдебиет теориясы – әдебиеттану ғылымының сөз өнерінің табиғатын, оның әдістері мен методологиясын, әдеби процесс, рухани-эстетикалық құндылықтар заңдылықтарын зерттейтін саласы. Дескриптор Ресурстармен таныс болады. Ойларын ортаға салады.
Қалыптастырушы бағалау: Студент жұмыстарын «Смайликтер» әдісі арқылы бағалайды.
2-тапсырма 1.Жаңа тақырыпты қысқаша түсіндіру мақсатында “Джиксо» әдісі бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беріледі, өз беттерінше дайындық жасайды.Ресурстармен таныс болған соң,бір студент түсінгенін келесі студентке айтады,ол студент өзінен кейінгі студентке баяндайды.
Дескриптор: Қолдарындағы мәліметті оқиды. Мәтінді талқылайды Ойларын ортаға салады
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» Студенттер жеке-жеке бір-бірін бағалайды.Сәтті болса Жұлдыз,қателіктеріне ұсыныс айтады
Ребус шешу.
Дескриптор Кестені толтырады. Ойларымен бөліседі.
|
Мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту.
Осы әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді.
Смайликтерді көрсету арқылы бағалайды.
Жұлдызша арқылы бағалайды.
Жұлдызшалар арқылы бағалайды немесе ұсыныс айтады.
Ребусті шешу арқылы сабаққа деген ынтасын оятады.
Кластермен жұмыс жасау барысында тұлғалармен жақын таныс болады,ойларын ортаға алады.
|
||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Cтуденттердің үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













