Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Бөлім: Атақты тұлғалар

    Күні: 20 .02.20 ж.

    Сынып: 3 В

    Мектеп: №129 мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні:.Айдекова М

    Қатысқандар саны:23

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Қазақтың бас ақыны

    М.Әуезов «Бала Абай»


    Оқу мақсаттары

    3.2.2.1 шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру;.


    Сабақ мақсаттары

    Барлық: мәтінді түсініп оқиды, мазмұнын түсінеді.

    Көптеген оқушылар: мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады, мәтін мазмұнын айтуда сурет нұсқасын қолданады;

    Кейбір оқушылар: бағалауға, шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды және жауап береді.


    Бағалау критерийлері

    мәтін мазмұнын айта алады;

    мәтінді қатесіз,түсініп оқиды;

    мәтін бойынша сұрақтар қояды;

    мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

    суреттерді қолданып, мазмұндайды;




    Тірек сөздер

    Оқушылар:

    Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды, жауап береді.


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Бала Абай, Ынтыға тыңдайтын, әңгімешіл екен, сыртқаттанып қалып.


    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Абай ертегі, аңыз, әңгіме, қиссаларды тыңдап өсті, себебі ...


    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық өмір бойы білім алуға ынталандырады, еңбек пен шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Адамгершілікті, ана мен бала арасындағы ізгілікті, отбасылық құндылықтарды насихаттау.


    Пәнаралық байланыстар

    Абай туралы білетіндерін айту барысында өз ойларын жүйелі жеткізеді, сөйлемдегі сөздердің байланысын, мәтіннің ішінен күрделі сөз табу, жалқы есімді табу арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады. Ақынның әндерін еске түсіріп, тыңдауда музыка пәнімен байланыс орнайды. Топқа бөлуде пішін пайдалану арқылы математика пәнімен байланысты.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игерулері

    Оқушылар атақты тұлғалар, Абай, Мұхтар туралы біледі. Бар білімді белсенді ету оқушылар суреттерді пайдаланып, оларды салыстыратын топтық жұмыс арқылы жүзеге асырылады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    2 минут






    Топтарға бөлу



    4 минут


    Тыңдалым



    Ширату тапсырмасы.

    Шаттық шеңбері.

    Балалар бір біріне жақсы тілек тілейді. Абайдың шумақтары арқылы топқа бөлу. Өлең шумақтарын бір біріне құрастыру арқылы әр кім өз тобын табады.

    Бағалау парақшаларымен таныстыру

    Белсенді Толықтыру қажет көмек керек


    І топ. Білімділер

    ІІ топ. Дарындылар

    ІІІ топ. Еңбексүйгіштер


    Жұмыс ережесін келісу

    Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    Уақытты үнемдейміз!

    Нақты,дәл жауап береміз!

    Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    Оқушылар топ аттарын айтады.

    «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдайды,

    Допты қағып алу әдіі арқылы сұрақтарға жауап береді.


    -Әнді кім жазған?

    -Абай Құнанбаев

    -Ән қалай аталады?

    -Желсіз түнде жарық ай

    -Абай туралы әдебиетте кім жазған?

    - Мұхтар Әуезов

    -Балалар бүгінгі сабақта нені үйренеміз?

    - Не жайында оқимыз?

    Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Мақсаты: Жазушы, ғалым Мұхтар Әуезов туралы теренірек біліп «Бала Абай» мәтінімен танысу.



    Геометриялық фигуралар және суреттері, интербелсенді тақта.







    Үнтаспа

    Сабақтың ортасы

    3 минут







    Айтылым


    2 минут орында

    1 минут оқу











    Оқылым


    7 минут

    7 минут
























    Жазылым

    2 минут


    1 минут















    Сабақтың соңы


    5 минут

    Бекіту



















    3 минут

    Бағалау

    Кері байланыс











    3 минут






    1-тапсырма 1- топқа

    Мәтінмен жұмыс Джигсо әдісі

    (Абай туралы мәлімет жинап келу алдын ала тапсырылады)

    Қағазға берілген үлгіні түсініп оқып, жауап жазады.


    Үлгі: Қазақтың бас ақыны- Абай (шын аты - Ибраһим) Құнанбаев. Одан асқан біз білетін ақын болған жоқ.

    Сөздің шырайлы, ажарлы болуына ойдың шеберлігі керек.

    Ұнамды, орынды болуына шыншылдық керек.

    Мағыналы, маңызды болуына білім керек.

    Абайда осы үшеуі де болған.

    Бұрыннан білемін

    Жаңа мәлімет

    Зере – Абайдың әжесі. Ұлжан – анасы. Құнанбай – әкесі. Өлеңдері әртүрлі тақырыпқа арналған. 45 қара сөзі бар.

    Абай Құнанбайұлы мен Жамбыл Жабаев – замандас ақындар.

    Жиырма жеті әнінің отыз алты нұсқасы нотаға түсірілген.

    Ол - музыкант




    (Б) «Күн- белсенді, бұлт - толықтыру қажет, жауын- көмек керек» суреттері арқылы топты бағалау.


    2 - топқа

    Мәтінді түсініп оқы. Мәтін ішінен қосарланған қос сөзді тапқызу. Жалпы және жалқы зат есімді сұрау.


    3-топқа

    Мәтін авторы туралы түсіндіру.

    Автор жайлы мәлімет:


    Дескриптор:

    мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады

    Сұрақ жауап әдісі.

    1.Ол кім?

    2.Қайда туған?

    3.Қандай әңгімесі, романы бар?

    4.Әкесінің аты кім?

    5. Атасы кім?

    6. Әжесінің аты кім?

    7. Анасының аты кім?


    Қосымша: Мұхтар Әуезов - қазақтың ұлы жазушысы, қоғам қайраткері, ғұлама ғалым. Қазіргі Шығыс Қазақстан облысындай Абай ауданында дүниеге келген. Әкесі Омархан, атасы Әуез сауатты кісілер болған. Мұхтар атасының қолында өскен Ол алты жасында Абайдың өлеңдерін ауылдастарына жатқа оқып береді екен. «Абай жолы», «Қорғансыздың күні», «Көксерек» т.б. шығармалары бар.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.


    Дәптермен жұмыс (деректемелерді көшірі)


    Сергіту сәті.


    Топтық жұмыс.


    2 -тапсырма.

    1-топқа. Абай туралы


    2-топқа. Өлеңмен жұмыс. Абай Құнанбаевтын «Ғылым таппай мақтамба» өленіңен

    Бес асыл іс

    Бес дұшпаның (жаман іс)

    Талап

    Өсек

    Еңбек

    Өтірік

    Терең ой

    Мақтаншақ

    Қанағат

    Еріншек

    Рақым

    Мал шашпақ

    жаздыру.


    3-топқа. Білім , ғылым туралы мақал-мәтел жаздыру.


    Ойтолғау.


    3 – тапсырма. Суретке зер салып әжесі мен Абайға мінездеме беру.

    Топтық жұмыс.


    4– тапсырма. «Ой шақыру» стратегиясы арқылы сөзжұмбақты шешеді.

    1. Мәтін қалай аталады? Бала Абай

    2. Бала Абайдың жасы он үшке толған еді.

    3. Абайдың әжесі әңгімесін неден бастап еді?

    - Тақпақтап бастап еді.

    4. Абай қайдан көп шықпайтын болды? Үйден

    5. Абайға әңгімені кім көп айтушы еді? Әжесіне

    6. Биыл әсіресе Абайды бойы өскен

    7. Абайдың шешесінің есімі кім? Ұлжан

    8. Абай әжесінің әңгімесін қалай тыңдайтын? Ынтыға

    Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шешеді.


    5-тапсырма

    Сөзжұмбақтың жасыл түсті торкөздеріндегі сөз тіркесін дауыстап оқы.

    - «Абай жолын » кім жазған?

    - Мұхтар Әуезов жазған.


    «Күн- белсенді, бұлт - толықтыру қажет, жауын- көмек керек» суреттері арқылы топты бағалау.



    Абай туралы қысқаша айту


    Оқулықтың 51-беті







    2 сөйлем жазу 2- тапсырманы оқып болғаннан кейін жаздыру 2-минут








    Түсіндіру,тізбектей оқыту


    Слайд көрсету, түсіндіру






















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айдекова Маржан Кенжебековна
    07 Желтоқсан 2021
    512
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттен Бала Абай

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттен Бала Абай

    Материал туралы қысқаша түсінік
    шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру;.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Бөлім: Атақты тұлғалар

    Күні: 20 .02.20 ж.

    Сынып: 3 В

    Мектеп: №129 мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні:.Айдекова М

    Қатысқандар саны:23

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Қазақтың бас ақыны

    М.Әуезов «Бала Абай»


    Оқу мақсаттары

    3.2.2.1 шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру;.


    Сабақ мақсаттары

    Барлық: мәтінді түсініп оқиды, мазмұнын түсінеді.

    Көптеген оқушылар: мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады, мәтін мазмұнын айтуда сурет нұсқасын қолданады;

    Кейбір оқушылар: бағалауға, шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды және жауап береді.


    Бағалау критерийлері

    мәтін мазмұнын айта алады;

    мәтінді қатесіз,түсініп оқиды;

    мәтін бойынша сұрақтар қояды;

    мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

    суреттерді қолданып, мазмұндайды;




    Тірек сөздер

    Оқушылар:

    Мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қояды, жауап береді.


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Бала Абай, Ынтыға тыңдайтын, әңгімешіл екен, сыртқаттанып қалып.


    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Абай ертегі, аңыз, әңгіме, қиссаларды тыңдап өсті, себебі ...


    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық өмір бойы білім алуға ынталандырады, еңбек пен шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Адамгершілікті, ана мен бала арасындағы ізгілікті, отбасылық құндылықтарды насихаттау.


    Пәнаралық байланыстар

    Абай туралы білетіндерін айту барысында өз ойларын жүйелі жеткізеді, сөйлемдегі сөздердің байланысын, мәтіннің ішінен күрделі сөз табу, жалқы есімді табу арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады. Ақынның әндерін еске түсіріп, тыңдауда музыка пәнімен байланыс орнайды. Топқа бөлуде пішін пайдалану арқылы математика пәнімен байланысты.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игерулері

    Оқушылар атақты тұлғалар, Абай, Мұхтар туралы біледі. Бар білімді белсенді ету оқушылар суреттерді пайдаланып, оларды салыстыратын топтық жұмыс арқылы жүзеге асырылады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    2 минут






    Топтарға бөлу



    4 минут


    Тыңдалым



    Ширату тапсырмасы.

    Шаттық шеңбері.

    Балалар бір біріне жақсы тілек тілейді. Абайдың шумақтары арқылы топқа бөлу. Өлең шумақтарын бір біріне құрастыру арқылы әр кім өз тобын табады.

    Бағалау парақшаларымен таныстыру

    Белсенді Толықтыру қажет көмек керек


    І топ. Білімділер

    ІІ топ. Дарындылар

    ІІІ топ. Еңбексүйгіштер


    Жұмыс ережесін келісу

    Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    Уақытты үнемдейміз!

    Нақты,дәл жауап береміз!

    Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


    Оқушылар топ аттарын айтады.

    «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдайды,

    Допты қағып алу әдіі арқылы сұрақтарға жауап береді.


    -Әнді кім жазған?

    -Абай Құнанбаев

    -Ән қалай аталады?

    -Желсіз түнде жарық ай

    -Абай туралы әдебиетте кім жазған?

    - Мұхтар Әуезов

    -Балалар бүгінгі сабақта нені үйренеміз?

    - Не жайында оқимыз?

    Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Мақсаты: Жазушы, ғалым Мұхтар Әуезов туралы теренірек біліп «Бала Абай» мәтінімен танысу.



    Геометриялық фигуралар және суреттері, интербелсенді тақта.







    Үнтаспа

    Сабақтың ортасы

    3 минут







    Айтылым


    2 минут орында

    1 минут оқу











    Оқылым


    7 минут

    7 минут
























    Жазылым

    2 минут


    1 минут















    Сабақтың соңы


    5 минут

    Бекіту



















    3 минут

    Бағалау

    Кері байланыс











    3 минут






    1-тапсырма 1- топқа

    Мәтінмен жұмыс Джигсо әдісі

    (Абай туралы мәлімет жинап келу алдын ала тапсырылады)

    Қағазға берілген үлгіні түсініп оқып, жауап жазады.


    Үлгі: Қазақтың бас ақыны- Абай (шын аты - Ибраһим) Құнанбаев. Одан асқан біз білетін ақын болған жоқ.

    Сөздің шырайлы, ажарлы болуына ойдың шеберлігі керек.

    Ұнамды, орынды болуына шыншылдық керек.

    Мағыналы, маңызды болуына білім керек.

    Абайда осы үшеуі де болған.

    Бұрыннан білемін

    Жаңа мәлімет

    Зере – Абайдың әжесі. Ұлжан – анасы. Құнанбай – әкесі. Өлеңдері әртүрлі тақырыпқа арналған. 45 қара сөзі бар.

    Абай Құнанбайұлы мен Жамбыл Жабаев – замандас ақындар.

    Жиырма жеті әнінің отыз алты нұсқасы нотаға түсірілген.

    Ол - музыкант




    (Б) «Күн- белсенді, бұлт - толықтыру қажет, жауын- көмек керек» суреттері арқылы топты бағалау.


    2 - топқа

    Мәтінді түсініп оқы. Мәтін ішінен қосарланған қос сөзді тапқызу. Жалпы және жалқы зат есімді сұрау.


    3-топқа

    Мәтін авторы туралы түсіндіру.

    Автор жайлы мәлімет:


    Дескриптор:

    мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады

    Сұрақ жауап әдісі.

    1.Ол кім?

    2.Қайда туған?

    3.Қандай әңгімесі, романы бар?

    4.Әкесінің аты кім?

    5. Атасы кім?

    6. Әжесінің аты кім?

    7. Анасының аты кім?


    Қосымша: Мұхтар Әуезов - қазақтың ұлы жазушысы, қоғам қайраткері, ғұлама ғалым. Қазіргі Шығыс Қазақстан облысындай Абай ауданында дүниеге келген. Әкесі Омархан, атасы Әуез сауатты кісілер болған. Мұхтар атасының қолында өскен Ол алты жасында Абайдың өлеңдерін ауылдастарына жатқа оқып береді екен. «Абай жолы», «Қорғансыздың күні», «Көксерек» т.б. шығармалары бар.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.


    Дәптермен жұмыс (деректемелерді көшірі)


    Сергіту сәті.


    Топтық жұмыс.


    2 -тапсырма.

    1-топқа. Абай туралы


    2-топқа. Өлеңмен жұмыс. Абай Құнанбаевтын «Ғылым таппай мақтамба» өленіңен

    Бес асыл іс

    Бес дұшпаның (жаман іс)

    Талап

    Өсек

    Еңбек

    Өтірік

    Терең ой

    Мақтаншақ

    Қанағат

    Еріншек

    Рақым

    Мал шашпақ

    жаздыру.


    3-топқа. Білім , ғылым туралы мақал-мәтел жаздыру.


    Ойтолғау.


    3 – тапсырма. Суретке зер салып әжесі мен Абайға мінездеме беру.

    Топтық жұмыс.


    4– тапсырма. «Ой шақыру» стратегиясы арқылы сөзжұмбақты шешеді.

    1. Мәтін қалай аталады? Бала Абай

    2. Бала Абайдың жасы он үшке толған еді.

    3. Абайдың әжесі әңгімесін неден бастап еді?

    - Тақпақтап бастап еді.

    4. Абай қайдан көп шықпайтын болды? Үйден

    5. Абайға әңгімені кім көп айтушы еді? Әжесіне

    6. Биыл әсіресе Абайды бойы өскен

    7. Абайдың шешесінің есімі кім? Ұлжан

    8. Абай әжесінің әңгімесін қалай тыңдайтын? Ынтыға

    Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шешеді.


    5-тапсырма

    Сөзжұмбақтың жасыл түсті торкөздеріндегі сөз тіркесін дауыстап оқы.

    - «Абай жолын » кім жазған?

    - Мұхтар Әуезов жазған.


    «Күн- белсенді, бұлт - толықтыру қажет, жауын- көмек керек» суреттері арқылы топты бағалау.



    Абай туралы қысқаша айту


    Оқулықтың 51-беті







    2 сөйлем жазу 2- тапсырманы оқып болғаннан кейін жаздыру 2-минут








    Түсіндіру,тізбектей оқыту


    Слайд көрсету, түсіндіру






















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 4 сынып
    07.12.2021
    512
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айдекова Маржан Кенжебековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации