Сабақ
тың
басы
10мин
|
Үй
тапсырмасын «Колесо
фортуно» әдісі арқылы жүзеге
асырылады. Колесодан қай оқушының есімі
шықса, сол оқушы үй тапсырмасын айтады.
Психологялық
ахуал.
Анти
жалқаулық. Оқушыларға сабақ алдында анти
дәрілерін таратады. Сабақ барысында зиініңді ашады, жылдам жауап
беруге, ізденімпаз болуға көмектеседі.
Сабақты бастамас бұрын
оқушыларды «Қан қызы» әдісі арқылы 3 топқа бөліп
алады.
Сабақтың тақырыбын кино
метафора арқылы ашады.
|
Үй жұмысын айтады. Анти
жалқаулық әдісі арқылы психологиялық ахуал
тудыртады.
|
Үй жұмысын бағалау жұлдыз құрт
әдісі арқылы жүзеге асады.
ҮТ:
3б
ҚБ: мұғалімнің кері
байланысы.
|
Интерактивті тақта, анти
жалқаулық.
Оқулық Әдебиеттік
оқу
Алматы «АТАМҰРА» баспасы 2022
жыл 58 бет
https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=gLSn93JGHf1x61eF
|
Сабақтың ортасы
30
минут
|
1-тапсырма. Нақыл сөздердің
жалғасын тап.
«Пазл
әдісі» арқылы бөлінген 3 топқа
артында нақыл сөзі жазылған үш түрлі суреттер береді. Суретті
құрастыру арқылы нақыл сөзді табады.
1.Жақсымен жолдас болсаң
жетерсің мұратқа.
2. Досы көпті жау алмайды,
ақылы көпті дау алмайды.
3. Жүз теңгең болғанша, жүз
досын болсын.
Мәтінмен
жұмыс
2-тапсырма. Мәтінді түсініп
оқы. «Спираль» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Бірлік...
Мәтіннің сөздері тақтаға
спираль түрде көрсетіледі. Мәтінді оқиды, берілген сұрақтарға жауап
береді.
-Мәтін не
туралы?
-Балалардың бұл істегені дұрыс
болды ма?
- Достардың істегені жақсы
іске жатады деп ойлайсындар ма?
-Бірлік болмай, тірлік болмас
деген мақалдың мағынасын қалай
түсінесіндер?
Сөздік жұмыс- Омбы
қар-жел, боран үйіп, тапталған
қалың қар. Жазып алыңдар.
Сергіту сәті.
Би «бас,иық, тізе,
аяқ»
3-тапсырма. Топтық
жұмыс
Суретті мәтін
әдісі.
Әр топқа суреттері бар 3 түрлі
мәтін беріледі. Мәтіндегі суреттерді сөзге айналдырып
жазады.
|
Пазлды құрастыру арқылы
берілген нақыл сөзді табады. Болған топ қол шапалақтау арқылы
болғандарын білдіреді.
1.Жақсымен жолдас болсаң
жетерсің мұратқа 2. Досы көпті. жау алмайды, ақылы көпті дау
алмайды.3. Жүз теңгең болғанша, жүз досың
болсын.
Спираль мәтінің түсініп оқиды.
Берілген сұрақтарға болжамды жауаптарын
айтады.
Омбы қар жазып
алады.
Би қимылдарын қайталайды, барлық оқушы
қатысады.
Мәтіндегі суреттерді топта
ақылдасып отырып сөзге айналдырады. Бірінші болған топ қолын
шапалақтау арқылы білдіреді.
|
Дескриптор: - пазлды құрастырады – 1
б
-нақыл сөздерді табады- 1
б
-нақыл сөздің мағынасын
түсіндіреді-1б
Дескриптор: -Спираль мәтінін оқып,
берілген сұрақтарына жауап береді..
2б
ҚБ: Мұғалімнің кері
байланысы.
Дескриптор: -топта бірлесіп,
суреттегі оқиғаны жазып, әңгімелейді.
2б
|
Пазлдар.
Оқулық
Әдебиеттік оқу. Алматы «Атамұра» 2022
жыл 58
бет
Оқулық
Әдебиеттік оқу.
Алматы
«АТАМҰРА» баспасы
2022 жыл 58-59
бет,
Интерактивті тақта.
Оқулық Әдебиеттік оқу Алматы
«АТАМҰРА» баспасы 2022 жыл
59
бет
|
Сабақ
тың
соңы
5
мин
|
Қорытынды.
Осымен сабағымызды
қорытындылаймыз.
Рефлексия.
-Мен бүгінгі сабақта ...
білдім.
-Маған ... тапсырмасы қиыңға
соқты.
-Маған бүгінгі сабақта ...
түсінікті болды.
-Тағыда ... білгім
келеді.
Үй тапсырмасы. Бірлік мәнерлеп оқып
келу.
Осымен сабағымыз аяқталды,
оқушылар сау болыңыздар!
|
Сабақты қорытындылайды.
Сұрақтарға жауап береді. Үй тапсырмасын жазып
алады.
Өзін -өзі бағалайды.
|
-Бүгін қандай тақыпта сабақ
өттік?
-Бірлік шығармасын кім
жазды?
- Бұл шығарма не
туралы?
Қорытынды бағалау жұлдыз
құртта неше шаршы боялды сол бойынша 1-10ға дейінгі балдық шкаламен
бағаланады.
|
Өзін-өзі бағалау
қағаздары.
|