Уақыты
|
Педагогің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы.
8-минут
|
Психалогиялық
ахуал:
Ұжымдық жұмыс. «Тарсия»
әдісі
Нұсқаулық:Гул жапырақтарын
таратып, мақалдардың жалғасын табады. Гүл түстеріне қарай топқа
бөлінеді
Алдыңғы білімді еске
түсіру
Жаңа тақырыпты
ашу.
Сұрақтарға жауап
беру арқылы
әңгімелеуге жетелейді.
Сабақта
саған қандай тапсырмаларды орындаған ұнайды?
(математика,қазақ
тілі,көркем еңбек сабақтарынан тапсырмалар
дайындау)
Қандай
тапсырмаларды орындау қиын болды?
|
Мақал-мәтелдерді оқып,
мағынасын түсіндіреді.
Тапсырманы орындай отырып,жаңа
тақырыпты ашады.
|
ҚБ «5
минут»
Оқушылар «Менің
уақытым»парағын белгілейді
|
Гүлдер
|
10-мин
|
Оқу мақсатын
таныстырамын.
ҚБ 1-
тапсырма.Жұптық
жұмыс «Сағат -дос»
әдісі Ойлау дағдыларының
деңгейі:білу,түсіну,қолдану
Оқылым «Қулық»
мәтіні
Нұсқау: Оқушылардың мәтінді
тізбек бойынша оқуына
мүмкіндік тудырады.
Балалардың тізбекті
үзбей, мәнерлеп, түсініп
оқуына қолдау
көрсетеді
|
Балалар «Қулық» мәтінін тізбек
бойынша оқиды.
Оқыған мәтін мазмұнын топта
талдап, мазмұнын
топта баяндайды.
|
Бағалау
критерийі: Өз ойы мен сезімін тірек
сөздерді пайдалана отырып жеткізеді
Дескрипторы: шығарманы
оқып,
кейіпкерлерді сипаттайды.3
блл
ҚБ «5
минут»
|
Оқулық
|
10-минут
|
ҚБ 2
-тапсырма. (Т) «Сағат дос»
әдісі топтық тапсырмаларлы
алады. Ойлау дағдыларының
деңгейі:білу,түсіну, қолдану
Нұсқау: Мұғалім оқушыларға
қолдау көрсетіп, оқиғаны
өрбіте алуына
ықпал етеді
Оқиға қалай
аяқталады деп ойлайсың?
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі
төмен) балаға тапсырма
Мәтінді мәнерлеп
оқиды
|
«Ең керемет
кітап» үзіндісін оқушылар іштей
оқиды.
Оқылым
алдында берілген
тапсырмалар бойынша
ақпараттарды белгілеп
алады.
|
Бағалау
критерийі:
Шығарманың тақырыбы мен
үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның
соңын
болжайды Дескрипторы:
мәтін соңын
болжайды.2
балл
|
Оқулық,
дәптер
|
2 мин
|
Сергіту
сәті:
Абайдың әні «Ғылым таппай
мақтанба» Караоке
|
|
Жарайсыңдар!
|
Колонка
ноутбук
|
10
мин
|
ҚБ 3 тапсырма.
«Сағат дос» әдісі Ойлау дағдыларының деңгейі:білу,түсіну,
қолдану
Нұқау: Мұғалім оқушылардың
мәтін мазмұнына сәйкес өз
ойын айтып, дәлелдер
келтіруіне бағыт
береді.
– Нұрланның қулығына қандай баға
берер едің?
– Қай бала
қу?
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен)
балаға тапсырма
Жырттық кітапты
сипаттап,айтады.
|
ОқушыларЕрланныңдәптерін не
үшін жасырғанын анықтайды.
Осы сұрақтар төңірегінде
ойланып, өз ойын ортаға салады.
|
Бағалау
критерийі: Сұраққа жауапты анықтамалық
кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу
және
ақпаратты берілген үлгі
кестеге салады Дескрипторы:
кітапхана туралы өз
ойын ортаға
салады.
|
Оқулық
дәптер
|
Сабақ
тың
соңы
5 мин
|
Бүгінгі сабақта не
ұнады?
-Сабақтан қандай ой
түйдің?
-Бүгінгі сабақтан
алған білімің үшін өзіңе қандай баға бересің?
-Ержанның орнында
сен не істер едің?
Рефлексия: «Белгі» әдісі бойынша
өтеді.
Оқу тапсырмасы: «Үлкендердің
көмегімен кітап туралы қосымша дерек іздеу.
|
«Ерланның орнында
болсаң, сен не істер едің?» деген сұрақ төңірегінде оқушылар өз
өмірімен байланыстыра, дәлел келтіре жауап береді
Жинаған лайктары бойынша
белгілерді қолдарымен көрсетеді.
|
ҚБ «5
минут»
Оқушылар «Менің
уақытым»парағын белгілейді
|
|