Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Әдебиеттік оқу
2-сынып
Сынып: 2 «Б» Оқушының аты-
жөні: ------------------------------------------------------------------------------------
Әдебиеттік
оқу пәнінен «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша
жиынтық бағалау. БЖБ №
1
Оқу
мақсаты: 2.1.1.1 Шығарманың
мазұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап
беру.
2.1.3.1
Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп
оқиғаның соңын болжау.
2.1.5.1 Өз
ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып
жеткізу
Бағалау
критерийі:Мәтіннің мазмұны
бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Білу және
түсіну.Қолдану
Орындау
уақыты: 20 минут
Балл саны
: 10
Мерзімі:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тапсырмалар: Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және
айтылым.
1.Мәтінді мұқият
тыңда. 
Жазғы демалыс басталды.Арман мен Нұрлан атасы мен әжесінің
ауылына қыдырып барды. Бірде олар аталарына аула ішіндегі
бау-бақшаны арам шөптерден тазартып, ретке келтіруге көмектесіп жүр
еді. Арман Нұрланды шақырды.Барса, жерде шиқылдап сары ауыз балапан
жатыр екен. Бұл ағаш басындағы ұядан құлап түскен торғайдың
балапаны болып шықты. Өзі кіп-кішкентай, жүні жоқ,
қызылшақа.Балапан шиқылдай береді.
Арман басқышқа мініп, балапанды ұясына қайта салды. Арман
мен Нұрлан балапанға қарайлап, үнемі қамқорлық жасап жүретін
болды.
Берілген жоспарға
сүйеніп ,мәтіннің мазмұнын айт.
1.Ауылға
қыдыру
2.Әлжуас
балапан
3.Қамқорлық
2.Тыңдалған мәтін
бойынша сөз тіркестерінің қай бөлімге қатысты екенін
анықтап,сәйкестендір.
Сөз
тіркесі
|
|
Мәтін
бөліктері
|
Қыдырып
барды
|
Қамқорлық
|
Қайта
салды
|
Әлжуас
балапан
|
Шиқылдай
берді
|
Ауылға
қыдыру
|
Мәтін бойынша
сұрақтарға жауап бер.
1.Арман мен Нұрлан
қандай бала деп ойласың? Неліктен?

2.Мәтінге ат
қой. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Пән мұғалімі: Ата – ана
:
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша айтады.
|
1
|
жоспар бойынша
айтады
|
1
|
оқиға желісін сақтай
отырып,мәтінді жоспарға сай,жүйелі
мазмұндайды;
|
1
|
автордың сөз орамдарын
қолданып,мәтінге жуық,мазмұндайды;
|
1
|
сөздерді мағынасына сәйкес
қолданады;
|
1
|
сөйлем құрылымын дұрыс
сақтайды
|
1
|
Тірек сөздер арқылы тақырыпқа
сай мәтін жазады.
|
2
|
кейіпкерлерге қатысты сөз
тіркестерін анықтайды;
мәтін бөліктерімен
сәйкестендіреді.(екеуден кем емес)
|
1
|
|
мәтін кейіпкерлеріне мінездеме
береді
|
1
|
|
кейіпкердің іс-әрекеттеріне
сүйсініп,өз көзқарасына дәлел
келтіреді.
Мәтінге ат
қояды.
|
1
1
1
|
Барлығы
|
|
|
10
|
Әдебиеттік оқу пәнінен «Өзім туралы» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
Оқу жетістіктерінің
деңгейі
|
Төмен
|
Орташа
|
Жоғары
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша айтады
|
1
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша айтуда қиналады
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша айтуда қателеседі
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша айтады
|
Өз ойын жеткізу үшін тірек
сөздерді қолданады
|
2
|
Өз ойын жеткізу үшін тірек
сөздерді қолдануда қиналады
|
Өз ойын жеткізу үшін тірек
сөздерді қолдануда қателеседі
|
Өз ойын жеткізу үшін тірек
сөздерді орынды қолданады
|
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Өзім туралы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Тыңдалым
және
айтылым
2.1.2.1
Шығ