Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
8 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Созылып оңға
бір,
Созылып солға
бір.
Иіліп
алдыға,
Шалқаям артқа
бір.
Отырсаң
ұзақтау,
Жаттығу қажет
бір.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-«Бақыт құсы» ертегісінен көкейіңе не
түйдің?
-Бақыт құсын қайтару үшін Әмзеге қандай кеңес
бересің?
-Қырсыз деген қандай мағына
береді?
-Қырау түсе бастаған
кез деп қай кезді
айтады?
-
М. Жұмабаевтың «Балалық шақ» өлеңін мәнерлеп
оқыңдар.
-Өлеңде ақын не туралы
айтқан?
-Нені өсиет етеді?
-Адам өміріндегі білім алудың маңызын сен қалай
түсінесің?
-
Әңгіме кейіпкеріне бақыт құсын
қайтаруға көмектесу үшін жазған хатыңда ақынның қандай өсиетін
пайдаландың?
-
Олай болса, бүгінгі сабағымызда «Уақыт» ортақ тақырыбынан не
үйренгендеріңді анықтау үшін тапсырмалар
орындаймыз.
|
-
Жаттығу жасайды.
Оқу
тапсырмасын мазмұндайды. Сұрақтарға жауап береді.
Топқа бірігеді, сурет
құрастырады.
Сұрақтарға жауап береді.
Тақырыпты ашады.
|
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
|
Бекіту
33
мин
2
мин
|
(Т) 1- тапсырма
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен
орындалады.
1)
Адамның жас кезеңдеріне
қатысты халық дәстүрлерін білесің бе? Кластер құрастыр. Осы
дәстүрге сай оқыған шығармаңды қосып, кластерді
толықтыр.

2. Таңғы, түскі, кешкі ас туралы
нақыл сөздерді есіңе түсір.
3. Қақпаға үйіріле соғады,
терезені қағады, көкті жабады
деген тіркестерде не туралы
айтылған?
–
жаңбыр
–
боран
–
жел
4. «Жас уақытта көңіл – гүл» деп
кім айтқан?
–
М. Жұмабаев
–
А. Құнанбаев
–
М. Дулатов
5. «Бақыт құсы» деген тақырыпта
өз ойыңды жаз.
«Әр
адамның бақыт құсы болады» – басталуы.
«Еңбекті ұнататын адамдарға үйір болады»
– жалғасуы.
«Бақыт құсымды ұшырмаймын» –
аяқталуы.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
-Адам өміріндегі уақыттың
қадірін сен қалай түсінесің?
-Уақытты қадірлеу туралы мақал-мәтелдер
айт.
Сергіту сәтінде қазақ
күйіне билейді.
|
Кластер
құрады.
Тапсырма
орындайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Билеп сергиді.
|
Дескриптор:-
- Кластер құрады
-2балл.
- Таңғы, түскі, кешкі ас
туралы нақыл сөздерді жазады-2балл.
-
Қақпаға үйіріле соғады,
терезені қағады, көкті жабады
деген тіркестерде не туралы айтылғанын табады-1 балл.
- «Жас уақытта көңіл – гүл»
деп кім айтқанын табады -1балл.
-«Бақыт құсы» деген тақырыпта
өз ойын жазады-4балл.
|
Оқулық
|
Кері байланыс
5
мин
|
Кері
байланысты «Жетістік баспалдағы»
әдісі арқылы береді. Мұғалім
оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын
қояды.
Оқу
тапсырмасы: Өткенді
қайталау.
|
Сабаққа кері байланыс жасайды.
|
ҚБ қойылады.
|
|