4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР
«Су-тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша
жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
|
Тыңдалым және айтылым
|
Оқу мақсаты
|
3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы
мен іс- әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжау
3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі
сөздерді
қолдана отырып жеткізу
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
•
Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сүйеніп оқиғаның
соңын болжайды
•
Сөйлеу барысында көркем сөздерді
қолданады
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
|
Орындау уақыты
|
20
минут
|
1-нұсқа
1-тапсырма
Мәтінді мұқият
оқы. Тапсырмаларды
орында.
Бұлақ көзі
тазаланып, Мөлдір су сықылықтап күліп ақты. Тұнық судан ары-бері
жүрген адамдар мен жануарлар бір сімірмей өтпейтін болды. Бұл Лай
суға ұнамады. Ол Мөлдір суды лайламақ болып, өз арнасын бұрды.
Мөлдір судың үстін бастыра ақты. Бірақ жер астынан қайнап шығып
жатқан Мөлдір су өңін бұзбай, сол қалпында аға берді. Лай су жаман
ойының іске аспағанына ыза
болды.
- Өзеннің бұл арнасына мен иелік етуім керек, - деп
кеудесін қақты.
- Онда Көлге барайық. Әділдікті сол айтсын,- деп
Мөлдір су Лай суды келісімге
шақырды.
Екеуі Көлге
келді.
Қате пікірді белгіле ().
Лай суға Мөлдір судың күліп
аққаны ұнамады.
Лай суға Мөлдір судың
тазалығы ұнамады.
Кейіпкерлерді
сипаттайтын сөздерді анықтап,
сәйкестендір.
Лай су
Мөлдір су
адал, таза, тұнық,
көңілді
әділ, қызғаншақ,
ақылды
өзімшіл, қызғаншақ,
күншіл
2-тапсырма
Оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың?
Кейіпкерлерді сипаттайтын көркем сөздерді қолданып, оқиғаның соңын
жалғастырып жаз.
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Кейіпкерлердің іс- әрекетіне сүйеніп, оқиғаның
соңын болжайды
Сөйлеу
барысында көркем сөздерді қолданады
|
1
|
қате
берілген пікірді анықтайды;
|
1
|
кейіпкерлерді сипаттайтын сөздерді
анықтайды:
-
Бірінші
кейіпкерді;
-
екінші
кейіпкерді;
|
1
1
|
2
|
берілген
оқиғаға сәйкес болжам жасайды;
|
1
|
оқиғаның
соңын мәтінмен жүйелі
байланыстырып
әңгімелейді;
|
1
|
көркем
сөздерді орынды қолданады;
|
1
|
ойын
жүйелі, еркін жеткізеді;
|
1
|
сөйлеу
барысында тілдік нормаларды
сақтайды.
|
1
|
Барлығы
|
8
|
«Су-тіршілік көзі» ортақ
тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
|
Тыңдалым және айтылым
|
Оқу мақсаты
|
3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы
мен іс- әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжау
3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі
сөздерді
қолдана отырып жеткізу
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
•
Кейіпкерлердің іс-әрекетіне сүйеніп оқиғаның
соңын болжайды
•
Сөйлеу барысында көркем сөздерді
қолданады
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
|
Орындау уақыты
|
20
минут
|
2-нұсқа
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды
орында.
Көктемде Жайық өңіріне аққулар
қос – қостан ұшып келеді. Талқайраңдағы көкшалғынға киіз үй
тіккенбіз. Сыртта тұрып, сыбызғының үніндей сыңғырлаған аққулар
дыбысын таңдадым. Тобымен орман ішіне
қонды.
Таңертең ерте оянып, тысқа
шықтым. Шығыс жақ қызыл шапақ шашып тұр. Сүрлеумен өзенге қарай
жүгірдім. Кешке кешкісін қармақ құрып кеткенбіз. Қармақ аяғына
кіріп кетіпті.
Жалма –
жан көйлегімді шешіп тастап, аққудың қасына жүзіп
жеттім.
Аққу су
сабалап, сыңсыды. Аузын ашып, айбат шекті.
Аяғынан ұстадым да, қармақты
босаттым......
Қате пікірді белгіле
().
Аузын
ашып, айбат шекті..
Аққулар өзенге қонды
Кейіпкерлерді
сипаттайтын сөздерді анықтап,
сәйкестендір.
Мен
Аққулар
су сабалап
сыбызғының үніндей
тысқа шығып,жүгірдім күншіл
2-тапсырма
Оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың?
Кейіпкерлерді сипаттайтын көркем сөздерді қолданып, оқиғаның соңын
жалғастырып айт.
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Кейіпкерлердің іс- әрекетіне сүйеніп, оқиғаның
соңын болжайды
Сөйлеу
барысында көркем сөздерді қолданады
|
1
|
қате
берілген пікірді анықтайды;
|
1
|
кейіпкерлерді сипаттайтын сөздерді
анықтайды:
-
біріншікейіпкерді;
-
екінші
кейіпкерді;
|
1
1
|
2
|
берілген
оқиғаға сәйкес болжам жасайды;
|
1
|
оқиғаның
соңын мәтінмен жүйелі
байланыстырып
әңгімелейді;
|
1
|
көркем
сөздерді орынды қолданады;
|
1
|
ойын
жүйелі, еркін жеткізеді;
|
1
|
сөйлеу
барысында тілдік нормаларды
сақтайды.
|
1
|
Барлығы
|
8
|