Әдебиеттік оқу 3-сынып 57-59 сабақтар ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Әдебиеттік оқу 3-сынып 57-59 сабақтар ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу 3-сынып 57-59 сабақтар ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

57 сабақ. Қазақ биі. «Қазақ биі» Шара Жиенқұлова

«Өнерпаздар» Әдібай Табылды.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

3.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану

Сабақтың мақсаты

Сөйлеуде суреттерді қолданады

Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут






















Сергіту сәті

2 минут
















Сабақты қорыту

8минут












Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру


Өткенді пысықтау

«Галареяға саяхат» әдісі

Мәтін мен өлең бойынша қандай сурет салар едің? Суретіңді бізге ьаныстыр.Өз суретіңді сөйлет.



Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру

Жаңа тақырып

1-тапсырма

«Еркін әңгіме» әдісі

Суретпен жұмыс:

-Суретке зер сал. Бидің адамға пайдасы туралы әңгімеле.


2-тапсырма

Мәтінмен жұмыс.

«Қазақ биі» мәтінін түсініп тізбектей дауыстап оқыңдар.

ФС тапсырмасы

3-тапсырма

Кейіпкер туралы әңгіме:

Шара Жиенқұлова Алматы қаласында туған. Қазақ би өнерін дамытуға үлкен үлес қосқан. Ол 16 жасында «биші қыз» атанған. 1936 жылы Мәскеуде өткізілген Қазақстанның мәдениеті мен өнерінің онкүндік мәдени шарасына қатысып, ұлттық би өнерімен танылды.


ЕБҚ

Өз отбасыңда немесе туыстарың бишілер бар ма? Олардың билеген сәтін есіңе түсіріп әңгімеле.


«Қара жорға» биі


4-тапсырма

Мәтінге сүйеніп, әр бағанға ортақ атау ойластырыңдар. Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, тізімде не артық екенін анықтап, осы тізімді өз беттеріңше жалғастырыңдар.

Ж: 1) Садақ тарту

2) Сырмақ басу


ЕҚБ

Сыныптастарыңа «Өнерпаздар» өлеңін мәнерлеп оқып бер


Топтық жұмыс

6-тапсырма

«Кезбе тілші» әдісі

Сыныптарыңда өнерпаз балалар бар ма? Олардың таңдаған өнері туралы 3 сұрақ дайындаңдар. Сұхбат алыңдар.


Үй тапсырмасы

7-тапсырма

«Қазақтың би өнері» тақырыбындағы фотокөрмеге қандай сурет ұсынар едіңдер? Ойларыңды дәлелдеңдер.


Кері байланыс





Өлең жолдарын хормен оқиды








Өткенді пысықтайды











Суретпен жұмыс жасайды






Мәтінді оқиды






Тапсырманы орындайды





Жеке жұмыс жасайды





Би билейді




Артық сөйлемді табады






Жеке жұмыс жасайды



Топтық жұмыс жасайды


Әр топ келесі топтың 3 сұрағына жауап береді







Үй тапсырмасын алады




Кері байланыс жасайды









Дескриптор:

Өз шығармашылығы

мен таныстырады-1б



Дескриптор:

Суретті сипаттайды-1балл.

Бидің адамға пайдасы туралы әңгімелейді-1б


Дескриптор:

Мәтінді тізбектей дауыстап оқиды-1балл.




Дескриптор:

Кейіпкер туралы әңгімелейді -1балл.




Тамаша жұмыс!






Дескриптор:

Мәтінге сүйеніп, әр бағанға ортақ атау ойластырады, тізімді жалғастырады-1б




Жарайсыңдар!






Дескриптор:

Өнерпаз сыныптастарынан сұхбат алады-1балл











«Тик Токі» әдісі







Суреттер








Оқушы жұмыстары








Оқулық











Оқулық




Жұмыс дәптері






Музыка







Суреттер










Микрофон




Оқулық




Суреттер





Кері байланыс тақтасы

















Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

58 сабақ. Шебердің қолы ортақ.

«Зергер» Фариза Оңғарсынова

«Тобылғы» Бауыржан Жақып

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

Сабақтың мақсаты

Қосымша мәліметтер алады және әңгімелейді

Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут












































Сергіту сәті

2 минут





Сабақты қорыту

8минут






















Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуал қалыптастыру


Өткенді пысықтау

7-тапсырма

«Фотокөрме» әдісі

«Қазақтың би өнері» тақырыбындағы фотокөрмеге қандай сурет ұсынар едіңдер? Ойларыңды дәлелдеңдер


Құндылық мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Суреттерге зер сал. Ортақ тақырып тап.

2-тапсырма

Түсініп оқы.

«Зергер» Фариза Оңғарсынова

«Үштік» әдісі (Ойлан, жұптас, бөліс)

Топ бойынша тапсырманы оқиды. Топтағы оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.


ЕҚБ

3-тапсырма

Ақынның сұрағына жауап бер

«Білесің бе бұл істі?

Зергерлікке кім дайын?»


ЕБҚ

4-тапсырма

Зергерлік өнер жайлы өз ойыңды айт



Ұжымдық жұмыс

5-тапсырма

«Төрт сөйлем» әдісі

Үнтаспадан Бауыржан Жақыптың «Тобылғы» өлеңін тыңдау

1. Пікір. Тыңдаған материал бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жазады.

2. Дәлел. Өлеңдегі көркем сөздерді табады,түсінік береді

3. Сұрақ. Өлеңге сүйеніп, тобылғы туралы сұрақ ойластырады.

4. Қорытынды. Өлеңнен нақты ақпаратты тауып, сызба түрінде көрсетеді


Жұптық жұмыс

6-тапсырма

« Ғажайып көрме» әдісі

Өлеңдер бөліктерге бөлініп беріледі. Оқушылар өлеңнің бөліктерін оқиды. Оқыған бөліктері бойынша сурет салады. Жұмысты жұппен орындайды


7-тапсырма

Зергерлік өнерге қатысты кесте бойынша сөйле.

Білемін

Білдім

Білгім келеді

Зергерлер әшекей жасайды




Тобылғы

дан қамшы жасайды

Зергерлер тағы не жасайды?


Үй тапсырмасы

8-тапсырма

« Жаңалық ашамыз» әдісі

Оқушыларға түрлі дереккөздер ұсынылады.Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыру




Кері байланыс







Өлең жолдарын хормен оқиды








Өткенді пысықтайды










Тапсырманы орындайды











Өлеңді оқиды










Жеке жұмыс жасайды












Өлең мазмұнымен жұмыс жасайды











Тапсырманы орындайды








Кестені толтырады










Үй тапсырмасын алады










Кері байланыс жасайды
















Дескриптор:

Фотосуреттер таңдап, оны неге таңдағанын айтады-1б




Дескриптор:

Суреттерге ортақ тақырып табады-1б







Дескриптор:

Топ бойынша тапсырманы оқиды-1б

Өлең мазмұнын түсінеді-1б






Тамаша жұмыс!


Дескриптор:

Тыңдаған материал бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жазады-1б

Өлеңдегі көркем сөздерді табады,түсінік береді-1б

Өлеңге сүйеніп, тобылғы туралы сұрақ ойластырады-1б

Өлеңнен нақты ақпаратты тауып, сызба түрінде көрсетеді-1б



Дескриптор:

Өлеңнің бөліктерін оқып,оқыған бөліктері бойынша сурет салады-1б




Дескриптор:

Зергерлік өнерге қатысты кесте бойынша сөйлейді-1б











Жарайсыңдар!






«Ноутбок» әдісі


















Суреттер












Оқулық






Суреттер












Оқулық





Жұмыс дәптері














Суреттер

















Оқулық


Кесте





Оқулық












Кері байланыс тақтасы









































Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

59 сабақ. Ат – ер қанаты.

«Атқа міндім» Қастек Баянбай

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу;

Сабақтың мақсаты

Ойын көркемсөздермен жеткізеді

Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут










































Сергіту сәті

2 минут





















Сабақты қорыту

8минут























Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру

Өткенді пысықтау

8-тапсырма

« Жаңалық ашамыз» әдісі

Оқушыларға түрлі дереккөздер ұсынылады.Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыру



Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Түсініп оқы. Пікір білдір.

1. Ат – ердің қанаты.

2. Жылқы – малдың патшасы.

3. Жылқының сүті – шекер, еті – бал.




ЕБҚ

Жылқы туралы суреттерді пайдаланып, өзің білетін мәліметтер келтір.



2-тапсырма

Өлеңді тыңда

Қастек Баянбай «Атқа міндім» өлеңі

«Стоп кадр» әдісі

Оқушыларға өлең таратылып беріледі. Стоп кадр әдісі арқылы өлеңді мұқият оқиды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады. Өлеңді оқып отырған кезде белгілі бір сигнал беріледі, белгі берілген кезде «стоп кадр» деп біреуді түртіп қалғанда тоқтаған жерінде кейіпкердің іс-әрекетін айтады. Мәтін аяқталғанша дейін осылай жалғасады.




3-тапсырма

Автормен танысу

Қастек Баянбай 1936 жылы Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ ауылында туған. «Балаларға базарлық», «Тәтті сабақ», «Асар» және т.б өлең жинақтарының авторы.


ЕҚБ

4-тапсырома

«Оқиғалар желісі» әдісі.

Оқушыға сурет қиындыларын беріп, суреттерді ретімен орналастыруды тапсырады.Оқушы оқиға желісін ретімен орналастырады


Топтық жұмыс

5-тапсырма

«Дөңгелек үстел» әдісі

Алғаш атқа мінген балаға хат жаз.

Сөйлем саны топ мүшелерінің санына қарай шектеулі, мысалы, топта 5 оқушы болса хат тек 5 сөйлемнен құралуы керек.

Топ мүшелерінің біріншісі хаттың алғашқы сөйлемін жазып, жанындағы оқушыға береді, ол оқушы хаттың екінші сөйлемін жазып келесі оқушыға береді, ол оқушы да үшінші сөйлемін жазып келесіне береді. Осылайша топ мүшелері бірінің жазғанын бірі толықтырып ортақ 1 хат жазып шығады



6-тапсырма

Жырдың мазмұны бойынша қандай сурет салауға болатыныны оқушылардан сұралады. Оқушылар топта бірлесіп сурет салады. «Галереяға шарлау» әдісі бойынша топтардың жұмысын аралап қарайды, салған сурет бойынша сұрақтарын стикерге жазады.

Сұрақтар:

-Баланың алғаш атқа мінгенін өлеңнің қай шумақтарынан аңғардың?

-Алғаш атқа мінген бала қандай сезімде болады?

-Бала аттан қорыққанын неге сездіргісі келмеді?



Үй тапсырмасы

Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс

1.Атқа міну-өнер

2.Атқа міну-спорттың түрі

3.Атқа міну-ұлттық ойын



Кері байланыс







Өлең жолдарын хормен оқиды








Өткенді пысықтайды











Пікір білдіреді









Жеке жұмыс жасайды









Тапсырманы орындайды













Автормен танысады









Жеке жұмыс жасайды








Топта хатты толықтырып жазады


















Тапсырманы орындайды











Үй тапсырмасын орындайды








Кері байланыс жасайды













Дескриптор:

Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастырады-1б





Дескриптор:

Жылқы туралы пікірін білдіреді-1б





Тамаша жұмыс!







Дескриптор:

Өлеңді мұқият оқиды-1б

Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады-1б




Жарайсыңдар!






Дескриптор:

Автор туралы мәліметтер біледі-1б











Дескриптор:

Алғаш атқа мінген балаға хат жазады-1б

Топ мүшелері бірінің жазғанын бірі толықтырып ортақ 1 хат жазып шығады-1б



Тамаша жұмыс орындадыңдар!








Дескриптор:

Оқушылар топта бірлесіп сурет салады-1б

Сұрақтарға жауап береді-1б



Керемет!











«Әуе шарлары» әдісі


















Суреттер
















Оқулық












Суреттер








Оқулық





Жұмыс дәптері
















Суреттер





Конверт



Оқулық






Жұмыс парақтары











Суреттер




Оқулық







Оқулық






Оқулық






Кері байланыс тақтасы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
235
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі