Саулет Куатовна Туякбаева
Е.Айшуақұлы атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Жыңғылды ауылы
Әдебиетік оқу
2 сыныптың Әдебиеттік оқу пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: Ақылшым Мұғалім Ә.Дүйсенбиев |
Мектеп: Е.Айшуақұлы атындағы орта мектеп |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Туякбаева С |
|||
|
Сынып: 2 «Ә» сыныбы |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Ұстаздың ерекше мамандық иесі екендігін үйренеді және ұстазды құрметтеу керектігін үйренеді. |
|||
|
|
Барлық оқушылар: Өлеңнің мазмұнын түсінеді |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Негізгі идиясын ұғынып және байланыстыра сөйлеуді біледі. |
||||
|
Кейбір оқушылар: Ұстаз мамандығының қасиеттін шығармашылықпен байланыстыра біледі. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: -мәнерлеп оқи алады, -түсінігін айта алады, |
|||
|
|
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: -сәбилік көңіл, баулитын өмірге, арқаңда өзіңнің, адам боп шығамын, алтын сөз |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||
|
-Мұғалімді неге ақылшы дейміз? |
||||
|
-Сен қандай мамандық иесі боласың? Оның пайдасы қандай? |
||||
|
-Ұстаздың қандай қасиетін ұнатасың? |
||||
|
-Қолдарыңа қалам үстатып, жазуды, оқуды үйреткен кім? |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу, музыка, қазақ тілі |
|||
|
Әдіс- тәсілдер |
СТО, «Өзін-өзі бағалау», «Ұтқыр ойдан-ұтымды жауап» әдісі, Миға шабуыл, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы, «Түртіп алу» әдісі, «Талдау-табыс кілті» әдісі , «Күн шұғыласы», «Ой-толғау» шығармашылық жұмыс т.б |
|||
|
|
|
|||
|
Алдыңғы оқу |
С.Бегалиннің «Зеректік» тақырыбы бойыншы түсінігін айту.Зерек және білімді оқушы болуға ынталандыру. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру
5 мин
5 мин |
Психологиялық ахуал. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Кәне достар, тұрайық Шеңберді біз құрайық Жақсы жақсы тілектер Бір бірімізге сыйлайық Қуанышпен, шаттықпен Сабақты біз бастайық. Топқа бөлу. Ойын «Түс таңда» Ұнатқан түстері бойынша топқа бөлінеді. (қызыл, көк, сары, жасыл) Мақсаты: таңдалған түстері бойынша топқа бөлінеді. Жасыл түс – қуанышты көңіл күйді, жастықты білдіреді. Көк түс – таза судың, ашық аспанның, бейбітшіліктің, ынтымақтастықтың белгісі. Сары түс – жарқыраған күннің нышаны. Қызыл түс – жеңістің, шыншылдықтың нышаны. «Өзін-өзі бағалау» Бағалау парақшасын таныстырып, өз бетінше толтыруын түсіндіремін. Әр тапсырманы орындаған сайын тиісті түспен тиісті бөлігін бояп отырады.Осы жұлдызшаның барлық бөлігі боялған болса, демек ол сабақты түсінді деген сөз. Үй тапсырмасын сұрау. «Ұтқыр ойдан-ұтымды жауап» әдісі С.Бегалиннің «Зеректік» әңгімесі бойынша сұрақтарға жауап беру. -Қазақтың ұлы ғалымы кім? -Зеректік әңгімесінің авторы кім? -Шоқанның ұстазының есімі? -Шоқан қай тілдегі шығармаларды оқи бастады? -Шоқан өандай сөзді күнделігіне жазып қойды? -Ол сөзді айтқан кім еді? -Әубәкір молда Шоқанның кітап оқығаны неліктен таңданатын ет? -Шоқанның қызығып оқыған дастаны қалай аталады? -Ол дастан туралы Шоқанның ойы қандай? -Ал әжесі дастанды қалай түсінген? -Шоқан неліктен ойланып қалды? -Ал сендер білімдеріңді неге жұмсар едіңдер? Неліктен? |
Презентация Музыкалық әуендер Түсті қағаздар Бағалау парақшасы Түсті қарындаштарбағалау парақшасы |
||
|
Ортасы
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин 5 мин |
Миға шабуыл» «Ұстазға арнау» бейнежазбасын көрсету -Оқушылар бейнежазбадан көргендері туралы өз ойларын айтады. -Алғаш қолдарыңа қалам ұстатып, жазуды, оқуды үйреткен кім? - «Ақылшы мұғалім» Ә.Дүйсенбиев Суреттер арқылы автор өмірімен таныстыру.
Қазақ балалар әдебиетінің
көрнекті өкілі, ақын, аудармашы, балаларға арналған прозалық
шығармалардың авторы, журналист Әнуарбек Дүйсенбиев 1931
жылы қазан айының 25
жұлдызында Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылында
туған. Өлеңді оқып беру Оқушыларға өлеңді оқыту «Ортадағы қаламсап» стратегиясын пайдалана отырып,өлеңді шынжырлап оқу. «Түртіп алу» әдісі Өлеңді оқу барысында түсінбеген сөздерінің астын белгілеп және оның шешімін бірлесе отырып табады. Баулитын-үйрететін, алтын-жақсы сөз, арқаңда-ұстаздың көмегімен, тіліңді аламын-тыңдаймын, адам боп шығамын-білім алған,саналы адам, «Талдау-табыс кілті» әдісі Өлеңді сатылай кешенді талдау Оқушылар өлең мазмұны бойынша өздері сұрақ дайындап, келесі топ жауап береді. -Бұл өлең кімге арналған? -Қалай адам болып шығады? -Сен кімге ұқсағың келеді? -Кімнің тілін аласың? Сергіту сәті «Ақылшым мұғалім» әнін айту «Күн шұғыласы» -Оқу, білім, ұстаз, мектеп сөздерін көз алдарына елестете отырып, сызбаға жазу.
БІЛІМ ОҚУЛЫҚ
ҰСТАЗ МЕКТЕП -Оқулық, мектеп, ұстаз, білім сияқты сөздерге түсінік беру. Сызбаларын қорғау. «Ой-толғау» шығармашылық жұмыс Тапсырманы әр топқа жеке беру. 1 топқа-«Ақылшы мұғалім» эссе жазу 2 топқа-«5 жол өлең» құрастыру 3 топқа-«Менің мамандығым мұғалім» 4 топқа-«Болашақ мектеп» туралы сурет салу |
бейнежазба Автор суреті, презентация, оқулық Қаламсап Бетшелер Маркер, стикерлер, Сызба, маркер |
||
|
Аяқталуы 2 мин 3 мин |
Критерийлермен бағалау -Өзін-өзі бағалау Бағалау парақшаларын тексеріп, тиісті бағаларын өздері қояды. -Топтық бағалау Алған бағаларды қосып ең жақсы топты анықтайды. Кері байланыс орнату.
Боялған кемелерді тақтадағы теңіз суретіне ілу. -Мектеп кеме, білім теңіз,- дегендей әрқашан мектеп атты кеменің арқасында, білім теңізінен көп-көп білім алып, білімді, еліне,халқына еңбек ететін азамат болып шығыңдар дегім келеді. |
Бағалау парақшасы Кеме суреттері, түсті қарындаштар |
||
Оқытудағы жаңа
әдіс - тәсілдер
Топпен жұмыс
«Ой – толғау» әдісі
Жеке жұмыс

«Топқа бөлу» әдісі
Топтық жұмыс
«Өзін – өзі бағалау» әдісі
Кері байланыс
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
SMART
өлшемді
түсінікті,
шынайы, нақты,
уақытпен айқындалған
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

«Бірлескен оқу » тәсілі
Топтық жұмыс
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Оқытуда АКТ пайдалану
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу Ақылшым Мұғалім 2 сынып
Әдебиеттік оқу Ақылшым Мұғалім 2 сынып
Саулет Куатовна Туякбаева
Е.Айшуақұлы атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы Жыңғылды ауылы
Әдебиетік оқу
2 сыныптың Әдебиеттік оқу пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: Ақылшым Мұғалім Ә.Дүйсенбиев |
Мектеп: Е.Айшуақұлы атындағы орта мектеп |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Туякбаева С |
|||
|
Сынып: 2 «Ә» сыныбы |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Ұстаздың ерекше мамандық иесі екендігін үйренеді және ұстазды құрметтеу керектігін үйренеді. |
|||
|
|
Барлық оқушылар: Өлеңнің мазмұнын түсінеді |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Негізгі идиясын ұғынып және байланыстыра сөйлеуді біледі. |
||||
|
Кейбір оқушылар: Ұстаз мамандығының қасиеттін шығармашылықпен байланыстыра біледі. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: -мәнерлеп оқи алады, -түсінігін айта алады, |
|||
|
|
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: -сәбилік көңіл, баулитын өмірге, арқаңда өзіңнің, адам боп шығамын, алтын сөз |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||
|
-Мұғалімді неге ақылшы дейміз? |
||||
|
-Сен қандай мамандық иесі боласың? Оның пайдасы қандай? |
||||
|
-Ұстаздың қандай қасиетін ұнатасың? |
||||
|
-Қолдарыңа қалам үстатып, жазуды, оқуды үйреткен кім? |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу, музыка, қазақ тілі |
|||
|
Әдіс- тәсілдер |
СТО, «Өзін-өзі бағалау», «Ұтқыр ойдан-ұтымды жауап» әдісі, Миға шабуыл, «Ортадағы қаламсап» стратегиясы, «Түртіп алу» әдісі, «Талдау-табыс кілті» әдісі , «Күн шұғыласы», «Ой-толғау» шығармашылық жұмыс т.б |
|||
|
|
|
|||
|
Алдыңғы оқу |
С.Бегалиннің «Зеректік» тақырыбы бойыншы түсінігін айту.Зерек және білімді оқушы болуға ынталандыру. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру
5 мин
5 мин |
Психологиялық ахуал. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Кәне достар, тұрайық Шеңберді біз құрайық Жақсы жақсы тілектер Бір бірімізге сыйлайық Қуанышпен, шаттықпен Сабақты біз бастайық. Топқа бөлу. Ойын «Түс таңда» Ұнатқан түстері бойынша топқа бөлінеді. (қызыл, көк, сары, жасыл) Мақсаты: таңдалған түстері бойынша топқа бөлінеді. Жасыл түс – қуанышты көңіл күйді, жастықты білдіреді. Көк түс – таза судың, ашық аспанның, бейбітшіліктің, ынтымақтастықтың белгісі. Сары түс – жарқыраған күннің нышаны. Қызыл түс – жеңістің, шыншылдықтың нышаны. «Өзін-өзі бағалау» Бағалау парақшасын таныстырып, өз бетінше толтыруын түсіндіремін. Әр тапсырманы орындаған сайын тиісті түспен тиісті бөлігін бояп отырады.Осы жұлдызшаның барлық бөлігі боялған болса, демек ол сабақты түсінді деген сөз. Үй тапсырмасын сұрау. «Ұтқыр ойдан-ұтымды жауап» әдісі С.Бегалиннің «Зеректік» әңгімесі бойынша сұрақтарға жауап беру. -Қазақтың ұлы ғалымы кім? -Зеректік әңгімесінің авторы кім? -Шоқанның ұстазының есімі? -Шоқан қай тілдегі шығармаларды оқи бастады? -Шоқан өандай сөзді күнделігіне жазып қойды? -Ол сөзді айтқан кім еді? -Әубәкір молда Шоқанның кітап оқығаны неліктен таңданатын ет? -Шоқанның қызығып оқыған дастаны қалай аталады? -Ол дастан туралы Шоқанның ойы қандай? -Ал әжесі дастанды қалай түсінген? -Шоқан неліктен ойланып қалды? -Ал сендер білімдеріңді неге жұмсар едіңдер? Неліктен? |
Презентация Музыкалық әуендер Түсті қағаздар Бағалау парақшасы Түсті қарындаштарбағалау парақшасы |
||
|
Ортасы
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин 5 мин |
Миға шабуыл» «Ұстазға арнау» бейнежазбасын көрсету -Оқушылар бейнежазбадан көргендері туралы өз ойларын айтады. -Алғаш қолдарыңа қалам ұстатып, жазуды, оқуды үйреткен кім? - «Ақылшы мұғалім» Ә.Дүйсенбиев Суреттер арқылы автор өмірімен таныстыру.
Қазақ балалар әдебиетінің
көрнекті өкілі, ақын, аудармашы, балаларға арналған прозалық
шығармалардың авторы, журналист Әнуарбек Дүйсенбиев 1931
жылы қазан айының 25
жұлдызында Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылында
туған. Өлеңді оқып беру Оқушыларға өлеңді оқыту «Ортадағы қаламсап» стратегиясын пайдалана отырып,өлеңді шынжырлап оқу. «Түртіп алу» әдісі Өлеңді оқу барысында түсінбеген сөздерінің астын белгілеп және оның шешімін бірлесе отырып табады. Баулитын-үйрететін, алтын-жақсы сөз, арқаңда-ұстаздың көмегімен, тіліңді аламын-тыңдаймын, адам боп шығамын-білім алған,саналы адам, «Талдау-табыс кілті» әдісі Өлеңді сатылай кешенді талдау Оқушылар өлең мазмұны бойынша өздері сұрақ дайындап, келесі топ жауап береді. -Бұл өлең кімге арналған? -Қалай адам болып шығады? -Сен кімге ұқсағың келеді? -Кімнің тілін аласың? Сергіту сәті «Ақылшым мұғалім» әнін айту «Күн шұғыласы» -Оқу, білім, ұстаз, мектеп сөздерін көз алдарына елестете отырып, сызбаға жазу.
БІЛІМ ОҚУЛЫҚ
ҰСТАЗ МЕКТЕП -Оқулық, мектеп, ұстаз, білім сияқты сөздерге түсінік беру. Сызбаларын қорғау. «Ой-толғау» шығармашылық жұмыс Тапсырманы әр топқа жеке беру. 1 топқа-«Ақылшы мұғалім» эссе жазу 2 топқа-«5 жол өлең» құрастыру 3 топқа-«Менің мамандығым мұғалім» 4 топқа-«Болашақ мектеп» туралы сурет салу |
бейнежазба Автор суреті, презентация, оқулық Қаламсап Бетшелер Маркер, стикерлер, Сызба, маркер |
||
|
Аяқталуы 2 мин 3 мин |
Критерийлермен бағалау -Өзін-өзі бағалау Бағалау парақшаларын тексеріп, тиісті бағаларын өздері қояды. -Топтық бағалау Алған бағаларды қосып ең жақсы топты анықтайды. Кері байланыс орнату.
Боялған кемелерді тақтадағы теңіз суретіне ілу. -Мектеп кеме, білім теңіз,- дегендей әрқашан мектеп атты кеменің арқасында, білім теңізінен көп-көп білім алып, білімді, еліне,халқына еңбек ететін азамат болып шығыңдар дегім келеді. |
Бағалау парақшасы Кеме суреттері, түсті қарындаштар |
||
Оқытудағы жаңа
әдіс - тәсілдер
Топпен жұмыс
«Ой – толғау» әдісі
Жеке жұмыс

«Топқа бөлу» әдісі
Топтық жұмыс
«Өзін – өзі бағалау» әдісі
Кері байланыс
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
SMART
өлшемді
түсінікті,
шынайы, нақты,
уақытпен айқындалған
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

«Бірлескен оқу » тәсілі
Топтық жұмыс
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Оқытуда АКТ пайдалану
шағым қалдыра аласыз














