Материалдар / Әдебиеттік оқу пәнінен БЖБ, ТЖБ тапсырмалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу пәнінен БЖБ, ТЖБ тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен І, ІІ тоқсан бойынша бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары дайындалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2024
207
1 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

,

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Оқушының аты-жөні:_________________________________________________



БЖБ № 1 «Өзім туралы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты: 2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз

сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/ сахналау

2.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып

жеткізу

Бағалау критерийі: Білім алушы

Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады


Ойлау дағдыларының деңгейі : Білу және

Түсіну

Орындау уақыты: 20 минут

1 тапсырма

Мәтінді мұқият тыңда

Досжан қолына шелек алып, құдыққа қарай беттеді. Құдық басында кісі көп екен. Жетпістегі Қалтай қария бүкшеңдеп су тартып жатыр. Бір-екі бала анадайда состиып қарап тұр. Досжан оларға алара бір қарады. Ол қарияның шелегін сұрап алды. Атын суғарып берді. Бағила әжейдің шелегін суға толтырып, үйіне дейін апарып берді.

Қариялар Досжанға алғыс айтып, батасын берді.



Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда. Жоспар:

1. Құдық басында

2. Досжанның көмегі

[4 ]

2 тапсырма

Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.



Сөз тіркестері: состиып тұр, алара қарады, ентігіп қалыпты.



Досжан


Қалтай қария


Балалар




3. Досжан қандай бала деп ойлайсың? Неліктен?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



[4]

БЖБ № 2 «Менің отбасым және достарым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқушының аты-жөні:_________________________________________________

Сөйлеу әрекетінің түрлері



Оқу мақсаты







Бағалау критерийі






Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты

Оқылым Жазылым



2.2.3.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.2.6.1 Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен ісрекетін бағалау

2.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Білім алушы

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды Кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады

Мәтінге жоспар құрады

Қолдану



20 минут

1- тапсырма. Мәтінді оқы.

Ораз бен Асқар есік алдында ойнап жүр. Екеуі допты әрі-бері тепті. Біраздан кейін ашық тұрған қораның есігін қақпа етіп алды. Енді допты соған дәлдеп ұрды.

Қатты тебілген доп қораның ішіне кіріп кетті. Ораз добын іздей бастады. Қараңғыда допты әрең тауып алды. Сыртқа шыға бергенде бұрышта тұрған шелекті қағып кетті. Ішіндегі сүт төгіліп қалды.

Ораз не істерін білмей тұрып қалды.

- Қорықпа, сүтті мысық төгіп кетіпті дейміз, - деді Асқар.

- Жоқ. Мен өтірік айтпаймын. Байқаусызда төгіп алдым деймін, - деді Ораз.



  1. Мәтінге ат қой

_________________________________________

2) Мәтіндегі негізгі ойға сәйкес келетін мақалды анықта.

А) Балалы үйдің ұрлығы жатпас.

В) Күлме досыңа, келер басыңа.

С) Ойыннан өрт шығады.

D) Қолмен істегенді мойныңмен көтер.



2- тапсырма. Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнамады? Неліктен? Сөйлемді толықтырып жаз.

Маған_____ _______________________________________________,

себебі ________________________________________________________________.



[3]









3-тапсырма. Берілген сұрақтарға сүйене отырып, мәтінге жоспар құр.



Мәтіннің бөліктері

Сұрақтар

Жоспар

Басы

Оқиға неден басталды?

1.

Ортасы

Ары қарай не болды?

2.

Соңы

Оқиға немен аяқталды?

3.


[3]


4 - тапсырма

Мәтін бойынша 2 сұрақ құрастырып жаз .

1._________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________


2.___________________________________________________________________________________________________________________________________________



Жазған сұрағыңның жауабын жаз.


1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



2.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


[2]




«Әдебиеттік оқу» пәнінен

1-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Оқушының аты-жөні:_________________________________________________

Тыңдалым және айтылым

1 тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.



Қатқан нан



Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріп келеді. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңа ғана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді.

Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барған жоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр.

- Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді... – деді анасы жай ғана.

Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған. - Бүгін неге қатқан нан берілген? – деп сұрады балалар.

- Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, – деді Арман.

Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жеп отыр.


1) Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта:

А) Арманның шешесі қандай адам?

В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі?

С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды?

D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?


2) Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:

А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.

В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.

С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.

D) Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.


3) Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің бір

бөлігінің мазмұнын айтып бер.

Жоспар:

1) Арманның әкесі

2) Қатқан нан тіліктері


[3]






2 тапсырма.Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.



Ерік пен Серік ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегі тоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап, қызықтайды.

Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясына салып, үйіне әкелді. Әкесі оған:

- Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай пайдалы құс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, - деді.

Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.

1) Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.

Балалар қайда тұрады?

Тоғайда нелер көп?

Бозторғай қандай құс?

2) Мәтінге ат қой ____ _____________________ ________________________________



3) Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың?

_____________________ _____________________ _____________________

_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

[3]

3 тапсырма. Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.

Тірек сөздер:

Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

шығамыз біргеміз аулаймыз жүреміз күлеміз





___________________













[3]

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



Оқушының аты-жөні:_________________________________________________

БЖБ № 1 «Менің мектебім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Сөйлеу әрекетінің түрлері

Оқу мақсаты






Бағалау критерийі




Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты

Тыңдалым және айтылым


2.1.3.1 Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне астапқы бөліміне) сүйеніп оқиғаның соңын болжау

2.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

Білім алушы

Мәтіннің тақырыбы мен үзіндісі бойынша оқиғаның соңын болжайды

Өз ойын түсіндіру үшін тірек сөздерді қолданады

Қолдану




20 минут



1 – тапсырма.1.Берілген үзіндіні мұқият тыңда. Ары қарай не болуы мүмкін? Жалғастырып айт.

Кітапханада

Біздің мектептің екінші қабатында кітапхана бар. Кітапханада әр түрлі кітаптар көп. Біз сыныбымызбен кітапханаға келдік. Бізді кітапханашы Айжан апай қарсы алды...

(3)

2. Сұрақтарға сүйене отырып, өз мектебіңдегі кітапхана туралы әңгімелеп бер. Сипаттау сөздерін қолдан.

Сенің мектебіңде кітапхана бар ма?

Ол қандай?

Ол жерге не үшін барасың?

Қандай кітаптар оқығанды жақсы көресің бе?

(4)

3. Берілген үзіндінің мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып жаз.

1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3.___________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(3)

БЖБ № 2 «Менің туған өлкем» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқушының аты-жөні:_________________________________________________

Сөйлеу әрекетінің түрлері

Оқу мақсаты






Бағалау критерийі








Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты

Оқылым Жазылым

2.2.2.1 Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Білім алушы

Мәтін бойынша қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

Мәтінде жіберілген қателерді анықтайды және түзетеді

Қолдану


20 минут



1- тапсырма

1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.



Алматының әсемдігіне сөз жетпейді. Қала Алатаудың баурайында орналасқан. Қаланың орталығында Үлкен Алматы, Кіші Алматы өзендері бар. Көшелері оқтай түзу. Зәулім үйлер, театрлар мен жоғарғы оқу орындары көп. Алматы ғылым мен мәдениеттің орталығы. Халқымыздың мақтанышы болып саналатын «Медеу» мұз айдыны да Алматыда. Алматыда дүниежүзіне әйгілі апорт алмасы өседі.



1) Жауабын мәтіннен тап және астын сыз.



Shape6 Алматы қаласы қайда орналасқан? Қалада қандай өзендер бар?

Shape7 (2)

Shape8 2) Сұрақтың жауабын белгілеп көрсет: Иә (V) Жоқ (×)




Shape9 Shape11 Shape10

Дүниежүзіне әйгілі апорт алмасы Алматыда өсе ме?


Shape12

Shape14 Shape13

Халқымыздың мақтанышы болып саналатын

«Медеу» мұз айдыны Алматыда ма?





Shape15 Shape17 Shape16

Алматы қаласында Үлкен Алматы және Кіші Алматы

өзендері жоқ.

3) Мәтін бойынша «иә» немесе «жоқ» деп жауап беретіндей сұрақтар құрастырып жаз.

1._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2._________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________


3._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


(3)

2- тапсырма

Мәтінде жіберілген қателерді тап. Мәтінді қатесіз көшіріп жаз.

Shape18



Мен қазір астанада тұрамын. Өзім алыстағы бал-ықшы ауылында туып өстім. Мен туған жерімді сағынып жүрмін.



__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


(2

Әдебиеттік оқу» пәнінен 2-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Оқушының аты-жөні:_________________________________________________

Тыңдалым және айтылым

1 - тапсырма

1. Мәтінді мұқият тыңда. Ары қарай не болуы мүмкін? Әңгімеле.



Бейбіт бақша ішінде жерді қопарып ойнап жүр еді. Қасынан өтіп бара жатқан бір қария:

- Әй, балам, Жерді неге қорлайсың? Ол сенің анаң ғой, - деді. Қарияның сөзіне таң қалған Бейбіт:

- Менің анам үйде, аты Зейнеп, - деді.

- Балам, онда сол Зейнеп анаңнан сұра, түсіндіреді, - деп кете берді қария. Бейбіт ештеңе түсінбей қалды. Ол ....



2. Сұрақтарға жауап бер.

Анасы Бейбітке не айтады деп ойлайсың?

Жерді қорлау дегенді қалай түсінесің?

Адамдар жерді неліктен анаға теңейді?

Мәтіннен өзіңе қандай сабақ алдың? [5]

Оқылым

  1. тапсырма

Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.



Ерлік жасаған екеу


Бақыт пен Қазбек есік алдында әңгімелесіп отыр еді. Бір кезде түтіннің иісін сезді. Орындарынан тұрып, жан-жағына қарады. Қазбек көрші үйдің ескі қорасы өртене бастағанын байқады. Екеуі солай қарай жүгірді.

Өртке кінәлі кішкентай балалар болып шықты. Екі бала өртті сөндіруге кірісті. Үлкендер Бақыт пен Қазбектің ісіне риза болды.



1) Мәтін қай жанрда жазылған? Белгіле (v)



Shape19 Shape20 Shape21 Shape22 ертегі өлең әңгіме жұмбақ



2) Мәтінге қатысты 3 дұрыс ақпаратты анықтап, белгіле (V).



Shape23 Үлкендер балалардың ісіне риза болды.





Shape24 Өрттің шығуына Бақыт пен Қазбек кінәлі.




Shape25 Көрші үйдің ескі қорасы өртене бастады.





Shape26 Өрттің шығуына кішкентай балалар кінәлі.


3) Мәтіннен кейіпкерлердің жасаған ерлігін сипаттайтын сөйлемді тауып, көшіріп жаз. ________________________________________________________________

[3]

Жазылым

Сызықшаның орнына тиісті сөздерді қойып, өлеңді толықтырып жаз.



Керекті сөздер:

Shape27 Shape28 Shape29 Shape30 Shape31 пайда ал орамал қойма бар


Shape32

Бөбектерім, оқы, ойна!



Оқу-білім саған__________________________________,

Кітабыңның шетін жыртып,

Сияменен бояп __________________________________.

Қолыңды жу, тырнағыңды________________________,

Болсын таза бет __________________________________,

Мұнтаздай боп мектепке _________________________




[2]



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!