Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Әдебиеттік оқу" пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Қазақ әдебиеті
(оқыту қазақ тілінде)
5-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 5-сынып білім алушыларына «Қазақ әдебиеті (оқыту қазақ тілінде)» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 11
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 18
«Адамгершілік - асыл қасиет» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 23
«Отбасы құндылықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Таза, мінсіз асыл сөз»
Тақырып |
Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы, «Қобыланды батыр» жыры |
|||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.2.2.1 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 5.3.2.1 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
Орындау уақыты |
15-20 минут |
|||||||||||||||||||||||
1-тапсырма Шығармадан келтірілген үзінділерді пайдалана отырып, автордың бейнесін (негізгі ойын, көзқарасын) анықтаңыз.
2-тапсырма «Қобыланды батыр» жырындағы батыр бейнесін қазіргі шынайы өмірдегі батыр бейнесімен салыстырыңыз, айырмашылығы мен ұқсастығын сөздер мен сөз тіркестері арқылы жазыңыз.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы автордың бейнесін анықтайды. |
1 |
шығармадан келтірілген үзінділерден жерге қатысты қасиеттерді анықтайды; 1-қасиет 2-қасиет 3-қасиет 4-қасиет 5-қасиет |
1 1 1 1 1 |
үзінділер бойынша автор бейнесіне 2-3 сөйлеммен қорытынды жасайды; |
1 |
||
Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды. |
2 |
жырдағы батырдың әрекеттері және оны сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды; |
1 |
қазіргі замандағы батырлардың ерекшелігін өз сөзімен сипаттайды; |
1
|
||
екі замандағы батырларға тән ортақ ұқсастықтарды табады. |
1 |
||
Барлығы 9 |
«Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Шығармадағы автордың бейнесіне талдау жасайды |
Үзінділерден жерге қатысты қасиеттерді анықтау, ү зінділер бойынша автор бейнесіне 3-5 сөйлеммен қорытынды жасау қиындық туғызады |
Шығармадан келтірілген үзінділерден жерге қатысты қасиеттерді анықтауда, ү зінділер бойынша автор бейнесіне 3-5 сөйлеммен қорытынды жасауда қателіктер жібереді |
Шығармадан келтірілген үзінділерден жерге қатысты қасиеттерді анықтайды, ү зінділер бойынша автор бейнесіне 5 сөйлеммен толық қорытынды жасайды |
Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды |
Жырдағы батырдың әрекеттері және оны сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестерін анықтауда, қазіргі замандағы батырлардың ерекшелігін өз сөзімен сипаттауда, е кі замандағы батырларға тән ортақ ұқсастықтарды табуда қиналады |
Жырдағы батырдың әрекеттері және оны сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестерін анықтауда, қазіргі замандағы батырлардың ерекшелігін өз сөзімен сипаттауда, е кі замандағы батырларға тән ортақ ұқсастықтарды табуда қателіктер жібереді |
Жырдағы батырдың әрекеттері және оны сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды, қазіргі замандағы батырлардың ерекшелігін өз сөзімен сипаттайды, е кі замандағы батырларға тән ортақ ұқсастықтарды табады |
Бөлім «Таза, мінсіз асыл сөз»
Тақырып |
«Қобыланды батыр» жыры |
||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 5.2.3.1 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||
Орындау уақыты |
15-20 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||
1-тапсырма «Екі жақты түсіндірме күнделігі» арқылы «Қобыланды батыр» жырының тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. Кестенің сол жағына мәтіннен тақырыбы мен идеясына байланысты (шығарма бойынша) үзінділер жазыңыз. Оң жағына үзінділердің түсіндірмесін өз сөзіңізбен жазыңыз.
2-тапсырма Жырдан төмендегі сөздердің тура мағынасын анықтаңыз, бейнелеуіш құрал түрін жазыңыз.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығарманың басты тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды. |
1 |
жырдан тақырып пен идеяға қатысты үзінділер табады; |
1 1 |
үзінділердің мағынасын өз сөзімен айтады; |
1 |
||
үзінділер негізінде жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды; |
1 1 |
||
Шығармадан тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын ажыратады. |
2 |
берілген сөздердің тура мағынасын анықтайды; |
1 |
бейнелеуіш құрал түрлерін анықтайды. |
1 |
||
Барлығы |
7 |
«Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні _____________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды
|
Т ақырып пен идеяға қатысты үзінділерді табу, мағынасын өз сөзімен түсіндіру, үзінділер негізінде жырдың тақырыбы мен идеясын анықтау қиындық туғызады |
Ж ырдан тақырып пен идеяға қатысты үзінділерді табуда, мағынасын өз сөзімен түсіндіруде, үзінділер негізінде жырдың тақырыбы мен идеясын анықтауда қателіктер жібереді |
Ж ырдан тақырып пен идеяға қатысты үзінділерді табады, мағынасын өз сөзімен айтады, үзінділер негізінде жырдың тақырыбы мен идеясын анықтайды |
Тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын ажыратады |
С өздердің тура мағынасын, бейнелеуіш құрал түрін анықтауда қиналады |
С өздердің тура мағынасын, бейнелеуіш құрал түрін анықтауда қателіктер жібереді |
С өздердің тура мағынасын, бейнелеуіш құрал түрін анықтайды |
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Тәрбиенің қайнар бұлағы»
Тақырып |
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт» |
|||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.2.1.1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу 5.3.3.1 Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Орындау уақыты |
15-20 минут |
|||||||||||||||||||||||||
1-тапсырма «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінен цитаталар келтіре отырып, Қыпшақ Сейітқұл мен ағасының образдарын салыстырыңыз.
2-тапсырма Суреттерге назар аударып, «Атымтай Жомарт» туралы әңгіме үзіндісін оқыңыз. Осы шығармадағы автордың ойын жалғастырып, «Бүгінгінің Атымтай Жомарты қандай?» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.
|
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
||||||||||||||||||||||
Білім алушы |
|
|||||||||||||||||||||||||
Салыстыра суреттеу мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады. |
1 |
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінен цитаталар келтіреді; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||
Екі кейіпкердің іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табады; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||
Кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасай отырып, әдеби эссе жазады. |
2 |
Суреттегі кейіпкерге әңгіме үзіндісі тұрғысынан назар аударады; |
1
|
|
||||||||||||||||||||||
Автордың ойын жалғастырады; |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||
«Бүгінгінің Атымтай Жомарты қандай?» тақырыбында, жеке құндылығын ескере отырып, әдеби эссе жазады |
1 1 1 |
|
||||||||||||||||||||||||
Барлығы |
7 |
|
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Салыстыра суреттеу мен қарама-қарсы суреттеулерді ажыратады
|
Әңгімеден цитаталар келтіруде, екі кейіпкердің іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табуда қиналады |
Әңгімеден цитаталар келтіруде, екі кейіпкердің іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табуда қателіктер жібереді |
Әңгімеден цитаталар келтіреді, екі кейіпкердің іс-әрекетін берудегі салыстыра суреттеулерді табады |
Кейіпкердің жеке құндылығына талдау жасап, әдеби эссе жазады |
Суреттегі кейіпкерге әңгіме үзіндісі тұрғысынан назар аударуда, автордың ойын жалғастыруда, т ақырыпқа қатысты жеке құндылықты ескере отырып, әдеби эссе жазуда қиналады |
Суреттегі кейіпкерге әңгіме үзіндісі тұрғысынан назар аударуда, автордың ойын жалғастыруда, тақырыпқа қатысты жеке құндылықты ескере отырып, әдеби эссе жазуда қателеседі
|
Суреттегі кейіпкерге әңгіме үзіндісі тұрғысынан назар аударады, автордың ойын жалғастырады, т ақырыпқа қатысты жеке құндылықты ескереді, әдеби эссе жазады |
Бөлім «Тәрбиенің қайнар бұлағы»
Тақырып |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» |
||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу 5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу |
||||||||||||
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
||||||||||||
|
|
||||||||||||
Орындау уақыты |
15-20 минут |
||||||||||||
1-тапсырма Кейіпкердің әрекеттері мен портретін образды ашуда қолданыңыз.
2-тапсырма Өлеңнен алған әсеріңізді білдіре отырып, жетім бала Ақтан жасқа хат жазыңыз. |
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекеттері арқылы образын сипаттайды |
1 |
кейіпкерді анықтайды; |
1
|
кейіпкердің әрекеттері мен портретін образды ашуда қолданады;
|
1 1
|
||
автордың кейіпкер образын ашудағы сөз қолданысын ажыратады; |
1 |
||
Шығармадан алған әсерін өз пікірі арқылы жазбаша (авторға хат, өлең жазу) жеткізеді |
2 |
шығармадан алған әсерін сипаттап жазады; |
1
|
хат құрылымын сақтайды; |
1 |
||
хат жазады. |
1 |
||
Барлығы |
7 |
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» бөлімі бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні _______________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекеттері арқылы образын сипаттайды |
Кейіпкерді анықтауда, әрекеттері мен портретін образды ашуда қолдануда, автордың кейіпкер образын ашудағы сөз қолданысын ажыратуда қиналады |
Кейіпкерді анықтауда, әрекеттері мен портретін образды ашуда қолдануда, автордың кейіпкер образын ашудағы сөз қолданысын ажыратуда қателеседі
|
Кейіпкерді анықтайды, кейіпкер әрекеттері мен портретін образды ашуда қолданады, автордың кейіпкер образын ашудағы сөз қолданысын ажыратады |
Шығармадан алған әсерін өз пікірі арқылы жазбаша (авторға хат, өлең жазу) жеткізеді
|
Ш ығармадан алған әсерін сипаттап жазуда, хат құрылымын сақтап жазуда қиналады |
Ш ығармадан алған әсерін сипаттап жазуда, хат құрылымын сақтап жазуда қателеседі |
Ш ығармадан алған әсерін сипаттап, хат құрылымын сақтап жазады |
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Адамгершілік - асыл қасиет»
Тақырып |
М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы Шығарманың жанрына сәйкес фабуласы мен сюжеттік дамуын айтады
Білу және түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||
Орындау уақыты |
15-20 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||
1-тапсырма Шығармадағы оқиғаларды сюжеттер желісімен орналастырыңыз.
2-тапсырма Әңгіме мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Білім алушы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Шығарманың жанрына сәйкес фабуласы мен сюжеттік дамуын айтады Мазмұн бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. |
1 |
шығарманың мазмұны бойынша оқиғалардың ретін белгілейді; |
1 1 1 1 1 1 1 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 |
берілген үш сұраққа жауап береді. |
1 1 1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Барлығы |
11 |
|
«Адамгершілік - асыл қасиет» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні _____________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Шығарманың жанрына сәйкес фабуласы мен сюжеттік дамуын айтады
|
Шығармадағы оқиғаларды сюжеттер желісімен орналастыруда қиналады |
Ш ығармадағы оқиғаларды сюжеттер желісімен орналастыруда қателеседі |
Шығармадағы оқиғаларды сюжеттер желісімен орналастырады |
Б ерілген үш сұраққа мазмұн бойынша жауап беруде қиналады |
Б ерілген үш сұраққа (1,2,3-сұрақтар) мазмұн бойынша жауап беруде қателіктер жібереді |
Берілген үш сұраққа мазмұн бойынша толық жауап береді |
Бөлім «Адамгершілік - асыл қасиет»
Тақырып |
А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі |
Оқу мақсаты |
5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу 5.3.2.1 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Жоғары деңгей дағдылары |
|
|
Орындау уақыты |
15-20 минут |
|
|
Тапсырма Ақынның «Тұқымын адалдықтың шаштым, ектім...» деген өлең жолдарындағы басты ойын дамыта отырып, өз пікіріңізді білдіріп, замандастарыңызға арнап хат жазыңыз. Шынайы өмірмен байланыстырыңыз. |
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап хат жазады, құрылымын сақтайды. |
1 |
хат құрылымын сақтайды; |
1 1 |
кіріспе бөлімде автор өлеңінен алған әсерін жеткізеді; |
1 |
||
негізгі бөлімде автор айтқан қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына дәлелдер келтіреді; |
1 |
||
қорытынды бөлімде замандастарын адамгершілік қасиеттерге шақырады; |
1 |
||
Өмірмен байланыстырады. |
шынайы өмірмен байланыстырады. |
1 1 |
|
|
7 |
«Адамгершілік - асыл қасиет» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ______________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап хат, өлең жазады, құрылымын сақтайды
|
Хат құрылымын сақтап, кіріспе бөлімде автор өлеңінен алған әсерін жеткізу, негізгі бөлімде автор айтқан қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына өмірден дәлелдер келтіру, қорытынды бөлімде замандастарын адамгершілік қасиеттерге шақырып, хатты рәсімдеу қиындық туғызады |
Хат құрылымын сақтауда, кіріспе бөлімде автор өлеңінен алған әсерін жеткізуде, негізгі бөлімде автор айтқан қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына өмірден дәлелдер келтіруде, қорытынды бөлімде замандастарын адамгершілік қасиеттерге шақырып, хатты рәсімдеуде қателіктер жібереді |
Хат құрылымын сақтайды, кіріспе бөлімде автор өлеңінен алған әсерін жеткізеді, н егізгі бөлімде автор айтқан қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына өмірден нақты дәлелдер келтіреді, қорытынды бөлімде замандастарын адамгершілік қасиеттерге шақырып, хатты рәсімдейді |
Өмірмен байланыстырады
|
Ш ынайы өмірмен байланыстыру қиындық туғызады |
Ш ынайы өмірмен байланыстыруда қателіктер жібереді |
Ш ынайы өмірмен байланыстырады |
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Отбасы құндылықтары»
Тақырып |
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі |
Оқу мақсаты |
5.1.4.1 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
Тапсырма «Автор орындығын» пайдаланып, «Нағыз әже қайда?» әңгімесі бойынша кейіпкерлер атынан мәнерлеп, жатқа үзінді оқыңыз. Нұсқау: Білім алушылар жасырылған кейіпкерлер атын таңдап алады. Өзіне тиесілі кейіпкерді рөлге ене отырып, дауыс нақышына салып, мәнерлеп (монолог) жатқа оқиды. Кейіпкерлер:
Мысалы: Азаттың әйелі (Жақсы кісілер. Тіпті айтары жоқ, оңды адамдар. Асты-үстімізге түсіп, жандары қалмай жүгіріп жүр. Қонаққа да өңкей тамаша адамдар жиналған екен.) |
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. |
1 |
жасырынған кейіпкерді таңдайды; |
1 1 |
кейіпкер рөліне енеді; |
1 1 1 |
||
үзіндіні мәнерлеп жатқа айтады. |
1 1 |
||
Барлығы |
7 |
«Отбасы құндылықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ______________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады |
Кейіпкерді таңдау, рөлге ену, үзіндіні мәнерлеп жатқа айту қиындық туғызады |
Жасырынған кейіпкерді таңдауда кейіпкер рөліне енуде ү зіндіні мәнерлеп жатқа айтуда қателіктер жібереді |
Жасырынған кейіпкерді таңдайды, кейіпкер рөліне енеді, үзіндіні мәнерлеп жатқа айтады |
«Отбасы құндылықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Д.Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі |
|||||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.2.3.1 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау 5.3.1.1 Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
|||||||||||||||
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||
Орындау уақыты |
15-20 минут |
|||||||||||||||
1-тапсырма «Мексика ұлы» әңгімесінің желісі бойынша берілген сөйлемдерден сюжеттік кезеңдерін суретпен сәйкестендіріңіз, ауыспалы мағынадағы сөздерді ажыратыңыз.
|
2-тапсырма
Кейіпкерге сыни тұрғыдан баға бере отырып, эссе жазыңыз.
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадан тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды. |
1 |
әңгімедегі автордың тіл шеберлігін, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) ажыратады, суретпен салыстыру арқылы анықтайды; |
1 1 |
берілген сөйлемдерден сюжеттік кезеңдерді суреттермен сәйкестендіреді. |
1 1 |
||
Кейіпкерді ерекшелігіне талдайды. |
2 |
кейіпкерге сыни баға беріп, эссе жазады. |
1 1 1 |
Барлығы |
7 |
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесі. «Отбасы құндылықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ____________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды |
Ә ңгімедегі автордың тіл шеберлігін, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) ажырату, суретпен салыстыру арқылы анықтау, берілген сөйлемдерден сюжеттік кезеңдерді суреттермен сәйкестендіру қиындық туғызады |
Ә ңгімедегі автордың тіл шеберлігін, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) ажыратуда, суретпен салыстыру арқылы анықтауда, берілген сөйлемдерден сюжеттік кезеңдерді суреттермен сәйкестендіруде қателіктер жібереді |
Ә ңгімедегі автордың тіл шеберлігін, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер) ажыратады, суретпен салыстыру арқылы анықтайды, берілген сөйлемдерден сюжеттік кезеңдерін суреттермен сәйкестендіреді |
Кейіпкерді ерекшелігіне талдайды |
К ейіпкерге сыни баға беріп, эссе жазу қиындық туғызады |
К ейіпкерге сыни баға беріп, эссе жазуда қателіктер жібереді |
К ейіпкерге сыни баға беріп, эссе жазады |