Оқушыныңаты-жөні:_______Темір Әнел________
Әдебиеттік оқу пәнінен ТЖБ 1 тоқсан. 4 сынып
1 тапсырма. Мәтінді түсініп оқу.
Қостанайда Құсмұрын деген жер бар. Мұнда қазақ халқының ұлы ғалымы Шоқан Уәлиханов дүниеге келген. Қостанай дегенде мидай жазық дала көзге елестейді. Құсмұрын табиғаты мүлде өзгеше. Салдыраған бұлақтары мен айна көлдері бар шоқылы тау мен қыраттар. Солардың бәрі алыстан құс тұмсығына ұқсап көрінеді. Сондықтан ол өңір Құсмұрын атанған. Қыраттың қапталы қайысқан қайың, көкорай шалғын. Бұл қайыңдарды ертеде Шоқан әкесі екеуі отырғызған.
«Балдырған» журналынан
(60 сөз)
А) Мәтінде қандай жер туралы айтылған? _____________________________________________
- Неліктен бұл өңір Құсмұрын деп аталған? ______________________________________________
- Шоқан Уалиханов кім?---------------------------------------------------------------------------------------
- Құсмұрынның табиғаты қандай?----------------------------------------------------------------------------------
- Мәтінге тақырып қой. -----------------------------------------------------------------------------------------------
[5 балл]
2-тапсырма.А ) Мәтінді түсініп оқып тапсырманы орында.

А) Мәтін кейіпкерлеріне тән қасиеттерді анықтап, теріпжаз.

Ә
ділет Досан
-
Мәтіннің түрін анықта _____________________________________________________
-
Осы мәтін арқылы автордың айтқысы келген ойы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[4 балл]
Ә) Мәтінге жаңа кейіпкерлер қосып мәтіннің соңын болжап жаз.
3 тапсырма
А) Мәтін бөліктерінің ретін анықтап, 1,2,3,4 цифрларымен белгілеп көрсет. Мәтіннің соңғы бөлімін көшіріп жаз
Жиде ағашының қол жетер жеріндегі өнімін екеулеп әп-сәтте теріп алды. Содан соң әжей жиде ағашын қолымен сілкіп-сілкіп қалып еді, жоғарғы жақтаға жиделер жерге топ-топ етіп түсе бастады.
-
Келе ғой, Нұргүл. Жидені теріс. Бір өзім үлгере алар емеспін. Биыл өте көп салыпты – деп, Нұргүлді демде-ақ жанына үйіріпалды.
Қоңыр күз. Күн көзі көрінгенімен, ауа салқын. Есік алдындағы жиде әбден піскен. Көрші үйдегі әжей кішкентай Нұргүлдішақырды.
Жарайды, әже. Көмектесемін – депНұргүлүлкентостаққажиденітеріпсалабастады.

(2 балл)
Дескриптор: -мәтіннің құрылымдық бөліктерінанықтайды;
- каллиграфиялық нормаларды сақтапжазады.
Ә) Мәтін мазмұнына байланысты бір сұрақ құрастырып жаз және оған жауап жаз.
-
Сұрақ: -------------------------------
-
Жауап : ------------------------------------- ( 2 балл)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әдебиеттік оқу ТЖБ 1 тоқсан 4 сыныпқа арналған
Әдебиеттік оқу ТЖБ 1 тоқсан 4 сыныпқа арналған
Оқушыныңаты-жөні:_______Темір Әнел________
Әдебиеттік оқу пәнінен ТЖБ 1 тоқсан. 4 сынып
1 тапсырма. Мәтінді түсініп оқу.
Қостанайда Құсмұрын деген жер бар. Мұнда қазақ халқының ұлы ғалымы Шоқан Уәлиханов дүниеге келген. Қостанай дегенде мидай жазық дала көзге елестейді. Құсмұрын табиғаты мүлде өзгеше. Салдыраған бұлақтары мен айна көлдері бар шоқылы тау мен қыраттар. Солардың бәрі алыстан құс тұмсығына ұқсап көрінеді. Сондықтан ол өңір Құсмұрын атанған. Қыраттың қапталы қайысқан қайың, көкорай шалғын. Бұл қайыңдарды ертеде Шоқан әкесі екеуі отырғызған.
«Балдырған» журналынан
(60 сөз)
А) Мәтінде қандай жер туралы айтылған? _____________________________________________
- Неліктен бұл өңір Құсмұрын деп аталған? ______________________________________________
- Шоқан Уалиханов кім?---------------------------------------------------------------------------------------
- Құсмұрынның табиғаты қандай?----------------------------------------------------------------------------------
- Мәтінге тақырып қой. -----------------------------------------------------------------------------------------------
[5 балл]
2-тапсырма.А ) Мәтінді түсініп оқып тапсырманы орында.

А) Мәтін кейіпкерлеріне тән қасиеттерді анықтап, теріпжаз.

Ә
ділет Досан
-
Мәтіннің түрін анықта _____________________________________________________
-
Осы мәтін арқылы автордың айтқысы келген ойы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[4 балл]
Ә) Мәтінге жаңа кейіпкерлер қосып мәтіннің соңын болжап жаз.
3 тапсырма
А) Мәтін бөліктерінің ретін анықтап, 1,2,3,4 цифрларымен белгілеп көрсет. Мәтіннің соңғы бөлімін көшіріп жаз
Жиде ағашының қол жетер жеріндегі өнімін екеулеп әп-сәтте теріп алды. Содан соң әжей жиде ағашын қолымен сілкіп-сілкіп қалып еді, жоғарғы жақтаға жиделер жерге топ-топ етіп түсе бастады.
-
Келе ғой, Нұргүл. Жидені теріс. Бір өзім үлгере алар емеспін. Биыл өте көп салыпты – деп, Нұргүлді демде-ақ жанына үйіріпалды.
Қоңыр күз. Күн көзі көрінгенімен, ауа салқын. Есік алдындағы жиде әбден піскен. Көрші үйдегі әжей кішкентай Нұргүлдішақырды.
Жарайды, әже. Көмектесемін – депНұргүлүлкентостаққажиденітеріпсалабастады.

(2 балл)
Дескриптор: -мәтіннің құрылымдық бөліктерінанықтайды;
- каллиграфиялық нормаларды сақтапжазады.
Ә) Мәтін мазмұнына байланысты бір сұрақ құрастырып жаз және оған жауап жаз.
-
Сұрақ: -------------------------------
-
Жауап : ------------------------------------- ( 2 балл)
шағым қалдыра аласыз













