Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Әдебиеттік оқу» пәнінен

    1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

    Тыңдалым және айтылым

    1. Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Қатқан нан

    Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріп келеді. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңа ғана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді.

    Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барған жоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр.

    • Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді... – деді анасы жай ғана.


    Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған.



    • Бүгін неге қатқан нан берілген? – деп сұрады балалар.



    • Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, – деді Арман.

    Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жеп отыр.

    Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта:

    А) Арманның шешесі қандай адам?

    В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі? С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды? D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?

    1. Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:

    А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.

    В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.

    С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.

    1. Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.

    3.Айтылым. Берілген жоспарға сүйеніп, мәтіннің бір бөлігінің мазмұнын айтып бер.

    Жоспар:


      1. Арманның әкесі

      2. Қатқан нан тіліктері


    Оқылым

    1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

    Ерік пен Серік – ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегі тоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап, қызықтайды.

    Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясына салып, үйіне әкелді. Әкесі оған:

        • Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай – пайдалы құс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, - деді.

    Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.

    1. Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.

      • Балалар қайда тұрады?

      • Тоғайда нелер көп?

      • Бозторғай қандай құс?


    1. Мәтінге ат қой ____________________________________


    1. Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың? _____________________

    _____________________________________________________________________







    Жазылым



    1. Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.



    Тірек сөздер:





    шығамыз

    біргеміз

    аулаймыз

    жүреміз

    күлеміз


    Достар бірге жүреміз,


    Орман, көлге, шыңға біз,




    Бірге ойнаймыз, ______________________.

    Саяхатқа _____________________ .


    Бірге балық __________________________,

    Тату-тәтті ____________________ ,


    Міне, біздер қандаймыз!


    Бөлінбейді іргеміз,





    Әрқашанда __________ !






















    Оқушының аты-жөні:























    Балл қою кестесі

    Тыңдалым және айтылым

    Тапсырма№

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    D)

    1


    2.

    С)

    1


    3.

    Білім алушының ықтимал жауабы:

    1

    Оқиғаның желісін сақтай



    Арманның әкесі - наубайшы.

    Оның


    отырып, мәтінді жоспарға



    пісірген

    ыстық нанын

    мектептің


    сай жүйелі мазмұндайды.



    асханасына да әкеледі. Бүгін ол кісі




    1

    Лексикалық нормаларды



    ауырып қалды. Мектептің асханасына



    ыстық

    нан

    әкелінбеді.

    Түсте


    (сөздерді қайталамау,



    оқушылар асханаға келді. Олар


    диалект сөздерді қолданбау,



    үстелдегі

    қатып қалған нан тіліктерін


    сөздерді мағынасына қарай



    көрді. Оның себебін сұрады.




    қолдану) сақтайды.



    - Менің

    әкем ауырып

    қалды,




    1

    Грамматикалық нормаларды



    сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, –



    деді Арман.





    (жалғаулар, сөйлемнің



    Балалар қатқан нанды жерге түсіріп


    құрылымы) сақтайды.



    алмауға тырысып жеді.















    Барлығы





    5












    Оқылым

    Тапсырма

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат


    №










    2



    Білім алушының





    сөйлемнің астын




    3

    сызғаны, дәптерге





    көшіріп жазғаны да





    қабылданады.








    Тоғайда/ Бозторғайдың жұмыртқасы/

    1

    Мәтіннің мазмұнына



    Балалардың кателігі/ Құстардың


    қатысты берілген



    пайдасы.


    барлық дұрыс





    жауаптар



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Амангелдиева Молдир Бисенгалиева
    20 Қазан 2020
    924
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әдебиеттік оқу ТЖБ тапсырмалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әдебиеттік оқу ТЖБ тапсырмалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тапсырмаларды орындау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Әдебиеттік оқу» пәнінен

    1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

    Тыңдалым және айтылым

    1. Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Қатқан нан

    Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріп келеді. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңа ғана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді.

    Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барған жоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр.

    • Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді... – деді анасы жай ғана.


    Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған.



    • Бүгін неге қатқан нан берілген? – деп сұрады балалар.



    • Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, – деді Арман.

    Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жеп отыр.

    Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта:

    А) Арманның шешесі қандай адам?

    В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі? С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды? D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?

    1. Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:

    А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.

    В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.

    С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.

    1. Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.

    3.Айтылым. Берілген жоспарға сүйеніп, мәтіннің бір бөлігінің мазмұнын айтып бер.

    Жоспар:


      1. Арманның әкесі

      2. Қатқан нан тіліктері


    Оқылым

    1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

    Ерік пен Серік – ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегі тоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап, қызықтайды.

    Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясына салып, үйіне әкелді. Әкесі оған:

        • Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай – пайдалы құс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, - деді.

    Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.

    1. Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.

      • Балалар қайда тұрады?

      • Тоғайда нелер көп?

      • Бозторғай қандай құс?


    1. Мәтінге ат қой ____________________________________


    1. Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың? _____________________

    _____________________________________________________________________







    Жазылым



    1. Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.



    Тірек сөздер:





    шығамыз

    біргеміз

    аулаймыз

    жүреміз

    күлеміз


    Достар бірге жүреміз,


    Орман, көлге, шыңға біз,




    Бірге ойнаймыз, ______________________.

    Саяхатқа _____________________ .


    Бірге балық __________________________,

    Тату-тәтті ____________________ ,


    Міне, біздер қандаймыз!


    Бөлінбейді іргеміз,





    Әрқашанда __________ !






















    Оқушының аты-жөні:























    Балл қою кестесі

    Тыңдалым және айтылым

    Тапсырма№

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    D)

    1


    2.

    С)

    1


    3.

    Білім алушының ықтимал жауабы:

    1

    Оқиғаның желісін сақтай



    Арманның әкесі - наубайшы.

    Оның


    отырып, мәтінді жоспарға



    пісірген

    ыстық нанын

    мектептің


    сай жүйелі мазмұндайды.



    асханасына да әкеледі. Бүгін ол кісі




    1

    Лексикалық нормаларды



    ауырып қалды. Мектептің асханасына



    ыстық

    нан

    әкелінбеді.

    Түсте


    (сөздерді қайталамау,



    оқушылар асханаға келді. Олар


    диалект сөздерді қолданбау,



    үстелдегі

    қатып қалған нан тіліктерін


    сөздерді мағынасына қарай



    көрді. Оның себебін сұрады.




    қолдану) сақтайды.



    - Менің

    әкем ауырып

    қалды,




    1

    Грамматикалық нормаларды



    сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, –



    деді Арман.





    (жалғаулар, сөйлемнің



    Балалар қатқан нанды жерге түсіріп


    құрылымы) сақтайды.



    алмауға тырысып жеді.















    Барлығы





    5












    Оқылым

    Тапсырма

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат


    №










    2



    Білім алушының





    сөйлемнің астын




    3

    сызғаны, дәптерге





    көшіріп жазғаны да





    қабылданады.








    Тоғайда/ Бозторғайдың жұмыртқасы/

    1

    Мәтіннің мазмұнына



    Балалардың кателігі/ Құстардың


    қатысты берілген



    пайдасы.


    барлық дұрыс





    жауаптар



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сыныптан тыс жұмыс 2 сынып
    20.10.2020
    924
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Амангелдиева Молдир Бисенгалиева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации