Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
1.2.2.1. Сурет бойынша 2-3
сөйлеммен өз ойын
білдіру.
1.3.3.1. мәтіннің жанрын
ажырату
1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен
мәтіннің мазмұні немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не?
қанша? Қандай? Неше?) сұрақ қоя
білу
1.5.2.1. Әріп пен дыбысты
ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Ертегі кейіпкерлерін атай
алады, ертегі мазмүұны бойынша кейіпкерлердің рөлін ойнай алады. Ң
дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, ң дыбысы кездесетін
сөздер қатарын атай
алады.
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Шаттық
шеңбері
Біз
қандаймыз
Әдеміміз,әдептіміз
Біз
қандаймыз
Зерекпіз,талаптымыз
Біз
қандаймыз
Ақылдымыз,талаантымыз
Бәріміз
қандаймыз
Тәп-тәтті
балдаймыз!
Слайд арқылы суреттерді
көрсетіп, жаңа сабақтың тақырыбын не туралы болатынына болжам
жасау
Жұмбақ
Өзі сондай
нәзік,
Су құйсаң
кетеді,
Алақанын
жайып
Шаңда
бар,
Желде
жоқ
Тозаңда
бар,
Құйында
жоқ
Бұл қайдай
әріп?
Жаңа
сөздер:
түс,
сыйлаймын,ұнайды
1-тапсырма. Тыңда.
Оқы.
Қарашы, қандай әдемі
гүл!
Мен анама гүл
сыйлаймын Есте
сақта!
Мен
сыйлаймын
Сен
сыйлайсың
Сіз
сыйлайсыз
Ол
сыйлайды
Түрлі-түсті гүлдермен танысу
түстерін атау
Есіңде
сақта!
Ң дыбысынан басталатын сөз жоқ
ң дыбысы сөздің ортасында соңында
кездеседі
Дыбысты айтып
жаттығамыз:
Алдымен аузымызды ашамыз,
тіліміздің арғы жағын таңдайымызға тигіземіз енді дыбысты
айтамыз
ң-ң-ң-ң-ң
ң дыбысын айтқанда
мұрнымыздан
шығады
ң дыбысы дауыссыз дыбыс оны
көк текшемен
белгілейміз.
Тосын
сый: Көгершін хат алып келеді.
Бала ларды гүлдер әлеміне шақырады
онда қызықты тапсырмалар мен ойындар бар
дейді
Балалар гүлдер әлеміне барамыз
ба?
Ол үшін автобусқа мініп
барайық көңіл күйімізді көтеру үшін әуен арқылы билеп
алайық
(музыка қойылып іс-қимылмен
орындау)
|
Сәлемдеседі.
Сұраққа жауап
береді.
Жаңа сабақтың
тақырыбына болжау жасайды
Сөздермен жұмыс
жүргізеді
ия
|
Мадақтау
сөздер
Смайликпен
бағалау
Мадақтау
сөздер
Мадақтаулар
|
оқулық
көрнекіліктер
қима-қағаздар
№1
слайд
№2
слайд
№3
слайд
+
суреттер
№4
слайд
|