|
Педагогтің аты-жөні |
Амантаев Ж.А |
|
|
Күні: |
29.09.2025ж |
|
|
Сынып: 10 А |
Қатысушыларсаны:12 |
Қатыспағандарсаны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
«Әділ болу – елге қызмет етудің бастауы» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(5 мин) Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Топқа бөлу Жеребе арқылы 4 топқа бөлу
«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды тақырыпты ашуға шақыру. Сұрақ:
|
-Жеребе арқылы 4 топқа бөлінеді; -әр оқушы қағазда көрсетілген топтарына барып отырады; -Padlet тақтасында өз жауаптарын, ойларын жазады |
Мадақтау |
Топтың аты жазылған қағаздар Padlet тақтасы, смартфондар https://padlet.com/zhibektuleugazym/padlet-2padoxmky931suxd |
|
(10 мин) |
«Ойлан,жұптас,бөліс»
Білім саласында Қолданылатын 4 сала бойынша жұмыс жасау
Басшылықта
Қолдану салалары
Сот жүйесінде Күнделікті өмірде
1-топ Басшылықта: Әділ шешім қабылдайтын басшы – халықтың қамын ойлайды. 2- топ Білім саласында: Әділ ұстаз – шәкірттің болашағына жол ашады. 3- топСот жүйесінде: Әділ сот – қоғамдағы әділеттіліктің кепілі. 4-топКүнделікті өмірде: Әділ болу – отбасында, достар арасында, жұмыста да маңызды. |
–топта берілген тапсырманы әр сала бойынша қағаз бетіне түсіреді; -жазғандарын түсіндіреді; -қорытындылайды. |
мадақтау |
|
|
Сабақтың ортасы: (5 мин) Сабақты қорытындылау 8 мин |
2 тапсырма: Бейнеролик көрсету, және талқылау Сұрақ-жауап
3 тапсырма Мәтінмен жұмыс Мысал:
Ертеде бір басшы түн ортасында мемлекеттік іспен шұғылданып отырады. Сол кезде оның үйіне жеке шаруасын айтып бір адам келеді. Басшы шапшаң орнынан тұрып, жанып тұрған майшамды сөндіреді де басқасын жағады. Ештеңе түсінбеген әлгі адам: «Екеуі де майшам ғой. Біреуін сөндіріп, екіншісін жаққаныңыз не?» деп сұрайды. Сонда әлгі басшы: «Сөндірген майшам – мемлекеттікі. Сенімен жеке шаруа жайында әңгімелесу үшін мемлекеттікін қолдануға хақым жоқ. Сондықтан оны сөндірдім де, өз ақшама алған майшамды жақтым» деп жауап береді. Тапсырма:
Мәжіліс депутаты регламенттен тыс анасын туған күнімен құттықтады. (Мысалға сүйене отырып жауап беріңіз!) 1.Депутаттың бұл іс-әрекетін бағалаңыз. 2. Мемлекеттік микрофон қай тұрғыда қолданылуы керек деп ойлайсыз? 3. Заң деген- әділеттік. Мәжіліс- заң шығарушы орган! Депутаттың негізгі іс-әрекеті қандай болуы керек? Қорытынды сөз: «Әділ болу – елге қызмет етудің бастауы» дегеніміз – қоғамға, мемлекетке пайдалы болғысы келген әрбір адамның ең алдымен әділдік қағидатын ұстануы керектігін білдіреді. |
-оқушылар бейнероликті көреді, -оқушылар бейнероликті сараптайды; -сұрақтарға жуап береді; -сынып арасында талқылайды. -оқушылар таратпа материалдағы мысалды түсінеді; -тапсырманы орындауда қолданады; |
Мадақтау мадақтау |
Бейнеролик
. Таратпа материалдар |
|
Сабақтың соңы: (2 мин)
|
«Иә немесе Жоқ» әдісі арқылы қорытындылау. |
Оқушылар сабақта түсініікті болса ИӘ жауабын көтереді; -сабақта түсінбеген жерлері болса, сұрақтары туындаса ЖОҚ жауабын көтереді |
мадақтау |
ИӘ немесе ЖОҚ дөңгелектері |
Әділдік – сенімнің негізі. Халық әділ басшыға, әділ мұғалімге, әділ дәрігерге, әділ сотқа сенеді. Сенім бар жерде бірлік, тұрақтылық, даму болады.
Қызмет ету – тек әрекет емес, ниет. Елге қызмет ету – тек жұмыс істеу емес, шын ниетпен жақсылық жасау. Ал әділдік – сол ниеттің тазалығын көрсетеді.
Әділ адам – үлгі. Әділдік танытқан адам айналасына үлгі болады, өзгелерді де әділ болуға жетелейді.
? Қолдану салалары:
Басшылықта: Әділ шешім қабылдайтын басшы – халықтың қамын ойлайды.
Білім саласында: Әділ ұстаз – шәкірттің болашағына жол ашады.
Сот жүйесінде: Әділ сот – қоғамдағы әділеттіліктің кепілі.
Күнделікті өмірде: Әділ болу – отбасында, достар арасында, жұмыста да маңызды.
✍️ Қорытынды:
Әділдік – елге қызмет етудің бастауы ғана емес, оның жүрегі. Әділ болу арқылы адам өз қадірін арттырады, қоғамға сенім ұялатады, елдің дамуына үлес қосады.
Қаласаңыз, осы ойды негізге алып, шағын эссе, мақала немесе сөйлеу мәтінін дайындап бере аламын. Қалай жалғастырғым келеді?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Әділ болу – елге қызмет етудің бастауы»
«Әділ болу – елге қызмет етудің бастауы»
|
Педагогтің аты-жөні |
Амантаев Ж.А |
|
|
Күні: |
29.09.2025ж |
|
|
Сынып: 10 А |
Қатысушыларсаны:12 |
Қатыспағандарсаны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
«Әділ болу – елге қызмет етудің бастауы» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(5 мин) Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Топқа бөлу Жеребе арқылы 4 топқа бөлу
«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды тақырыпты ашуға шақыру. Сұрақ:
|
-Жеребе арқылы 4 топқа бөлінеді; -әр оқушы қағазда көрсетілген топтарына барып отырады; -Padlet тақтасында өз жауаптарын, ойларын жазады |
Мадақтау |
Топтың аты жазылған қағаздар Padlet тақтасы, смартфондар https://padlet.com/zhibektuleugazym/padlet-2padoxmky931suxd |
|
(10 мин) |
«Ойлан,жұптас,бөліс»
Білім саласында Қолданылатын 4 сала бойынша жұмыс жасау
Басшылықта
Қолдану салалары
Сот жүйесінде Күнделікті өмірде
1-топ Басшылықта: Әділ шешім қабылдайтын басшы – халықтың қамын ойлайды. 2- топ Білім саласында: Әділ ұстаз – шәкірттің болашағына жол ашады. 3- топСот жүйесінде: Әділ сот – қоғамдағы әділеттіліктің кепілі. 4-топКүнделікті өмірде: Әділ болу – отбасында, достар арасында, жұмыста да маңызды. |
–топта берілген тапсырманы әр сала бойынша қағаз бетіне түсіреді; -жазғандарын түсіндіреді; -қорытындылайды. |
мадақтау |
|
|
Сабақтың ортасы: (5 мин) Сабақты қорытындылау 8 мин |
2 тапсырма: Бейнеролик көрсету, және талқылау Сұрақ-жауап
3 тапсырма Мәтінмен жұмыс Мысал:
Ертеде бір басшы түн ортасында мемлекеттік іспен шұғылданып отырады. Сол кезде оның үйіне жеке шаруасын айтып бір адам келеді. Басшы шапшаң орнынан тұрып, жанып тұрған майшамды сөндіреді де басқасын жағады. Ештеңе түсінбеген әлгі адам: «Екеуі де майшам ғой. Біреуін сөндіріп, екіншісін жаққаныңыз не?» деп сұрайды. Сонда әлгі басшы: «Сөндірген майшам – мемлекеттікі. Сенімен жеке шаруа жайында әңгімелесу үшін мемлекеттікін қолдануға хақым жоқ. Сондықтан оны сөндірдім де, өз ақшама алған майшамды жақтым» деп жауап береді. Тапсырма:
Мәжіліс депутаты регламенттен тыс анасын туған күнімен құттықтады. (Мысалға сүйене отырып жауап беріңіз!) 1.Депутаттың бұл іс-әрекетін бағалаңыз. 2. Мемлекеттік микрофон қай тұрғыда қолданылуы керек деп ойлайсыз? 3. Заң деген- әділеттік. Мәжіліс- заң шығарушы орган! Депутаттың негізгі іс-әрекеті қандай болуы керек? Қорытынды сөз: «Әділ болу – елге қызмет етудің бастауы» дегеніміз – қоғамға, мемлекетке пайдалы болғысы келген әрбір адамның ең алдымен әділдік қағидатын ұстануы керектігін білдіреді. |
-оқушылар бейнероликті көреді, -оқушылар бейнероликті сараптайды; -сұрақтарға жуап береді; -сынып арасында талқылайды. -оқушылар таратпа материалдағы мысалды түсінеді; -тапсырманы орындауда қолданады; |
Мадақтау мадақтау |
Бейнеролик
. Таратпа материалдар |
|
Сабақтың соңы: (2 мин)
|
«Иә немесе Жоқ» әдісі арқылы қорытындылау. |
Оқушылар сабақта түсініікті болса ИӘ жауабын көтереді; -сабақта түсінбеген жерлері болса, сұрақтары туындаса ЖОҚ жауабын көтереді |
мадақтау |
ИӘ немесе ЖОҚ дөңгелектері |
Әділдік – сенімнің негізі. Халық әділ басшыға, әділ мұғалімге, әділ дәрігерге, әділ сотқа сенеді. Сенім бар жерде бірлік, тұрақтылық, даму болады.
Қызмет ету – тек әрекет емес, ниет. Елге қызмет ету – тек жұмыс істеу емес, шын ниетпен жақсылық жасау. Ал әділдік – сол ниеттің тазалығын көрсетеді.
Әділ адам – үлгі. Әділдік танытқан адам айналасына үлгі болады, өзгелерді де әділ болуға жетелейді.
? Қолдану салалары:
Басшылықта: Әділ шешім қабылдайтын басшы – халықтың қамын ойлайды.
Білім саласында: Әділ ұстаз – шәкірттің болашағына жол ашады.
Сот жүйесінде: Әділ сот – қоғамдағы әділеттіліктің кепілі.
Күнделікті өмірде: Әділ болу – отбасында, достар арасында, жұмыста да маңызды.
✍️ Қорытынды:
Әділдік – елге қызмет етудің бастауы ғана емес, оның жүрегі. Әділ болу арқылы адам өз қадірін арттырады, қоғамға сенім ұялатады, елдің дамуына үлес қосады.
Қаласаңыз, осы ойды негізге алып, шағын эссе, мақала немесе сөйлеу мәтінін дайындап бере аламын. Қалай жалғастырғым келеді?
шағым қалдыра аласыз















