Материалдар / әдістемелік матерйял
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

әдістемелік матерйял

Материал туралы қысқаша түсінік
ересек тобына арналған циклаграмма
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Маусым 2021
332
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЦИКЛОГРАММА

Төртінші апта 21-25 мамыр 2018 ж.)

«---------------------------------------» Екінші кіші топ

Өтпелі тақырып «Әрқашан күн сөнбесін!»

Тақырыпша «Мен жасай аламын »


Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма


Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу


Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )


Таңертеңгі гимнастика (5 мин)

8.00-8.45








Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.

Үстел үсті, саусақ.ойындар.

Құрылыс ойындары

«Үйшік жасаймыз»,


Фотосуреттер қарастыру «Көктемгі ойындар түрлері.».

Фотосуретте бейнеленген ойын түрлерін атау.

Ойын: «Қандай зат жоғалды?»


Үстел үсті ойыны – пазл:

«Жыл мезгілдері »

Балалармен жаз мезгілі туралы әңгімелесу.

Жаттығулар кешені: құралмен (доппен)

Жаттығулар кешені: құралмен «доппен»

Түсіріп алма: Қазақша молдас құрып отыру, доп қолда. Допты жоғары көтеру, қолды бүгіп, бастан асыру.

Допты бастан асырып ұстау: Тізерлеп отыру, доп төменде, көтермелеп қолды алдыға созу.

Құлау: Аяқ иық кеңдігінде, қол доппен төменде допты алға созып, оң аяқпен құлау.

Еңкею: отыру аяқ алшақ, доп ұстаған қолды бүгіп, кеуде тұсында ұстау. Алға оң(сол) аяққа шалу, қолдар түзу.

Допты айнала жүгіру: Доп еденде Белгі бойынша допты айналып, жүгіріп, тізерлеп отырып, алақанмен допты бір ұру.

Секіру: Оң және сол аяқпен кезек секіру. Алдығақарай жылжып секіру.


Таңғы ас

8.45 9.10

Кітап оқу да,

Кесте тоқу да,

Жеміс теру де,

Көмек беру де-

Барлығы да жұмыс,

Есте ұстаған дұрыс.

Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

9.10 10.15

Балаларменұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

«Жыл мезгілдерін, атап бер»


«Кәзір қай жыл мезгілі?»


«Ғажайып жаз» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру

Ана мен әжеге көмектесу туралы әңгімелесу


Сөздік ойын

«Қимылын көрсет»


Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі

9.15 10.15

Құрастыру. Тақырыбы: Шығармашылық: Музыка:

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті музыка жетекшінің жұмыс жоспарымен жүргізіледі

Сауат ашу негіздері

Жаратылыстану Тақырыбы

Дене шынықтыру Сауат ашу Тақырып:

Сурет салу. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті музыка жетекшінің жұмыс жоспарымен жүргізіледі

Матеметика негіздері: Такырыбы:

Сөйлеуді дамыту

Дене шынықтыру Таырыбы:

Көркем әдебиет. Тақырыбы:

Мүсіндеу: Ұйымдастырылған іс-әрекеті сурет салу мұғалімінің жұмыс жоспарымен жүргізі

Аппликация Такырыбы: Қауіпсіздік ережелері Тақырыбы

Өзін-өзі тану Тақырыбы:

Серуенге дайындық

10.15-10.45

Киіну: серуенге шығу.

Серуен:

10.45-11.45

Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

1. Ауа-райын бақылау.

Мақсаты:Табиғат құбылыстарын бақылауға ынталандыру

2.Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, ауладағы тастарды жинау.)

Мақсаты :қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету.

3.Қимылды ойындар «Өз орнынды тап» (2-3рет қайталау);

Мақсаты:Жылдам болуға үйрету.

4.Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар

Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру.

5.Жеке жұмыс: Балаларға ----------------------------------------------------------------------- табиғаттағы, ауа райындағы, адамдардың киіміндегі қарапайым өзгерістерді байқай білуге үйрету.

Серуеннен оралу

11.45-12.10

Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас

12.10-12.45

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Сон

12.45-15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.00-15.15

Төсекте жатып бой жазу,керілу.

Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.

Ойын- жаттығу :Жуын,жуын, жуынсақ

Қандай жақсы,қуыршақ!

Әйтпегенде, бөпешім

Кірлеп кеткен екенсің

Қазір аппақ боласың

Қуанады анашың!

Бесін ас

15.15-15.35

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет





Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс









15.35-15.55



Үстел үсті театры

«Ғажайып жаз». тақырып бойынша сюжетті картиналар қарастыру.


Сюжетті-рөлдік ойын

«Асхана»;

Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.


Ойын – жаттығу «Қуыршықты серуенге шығарамыз»;

Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру,

Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.


Ойын «Кімнің үйі Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика .


сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

«Көктем»(сурет қарастыру)

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

 Әңгіме құрастыру «Жаз» мезгілі туралы әңгімелеп бере»

Мақсаты: баланың сөздік қорын жаңа сөздермен байыту.

Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»

Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Ойындар

/Психолог/

Дидактикалық ойын «Атын атап бер»

Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Серуенге дайындық

15.55-16.15

Киіну: серуенге шығу.

Серуен

16.15-16.45

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: « Жазда қандай өзгерістер болады?»,

Кешкі ас

17.00-17.30

Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс.

Балалардың үйге қайтуы

17.30-18.00

Ата-аналарға кеңес:

«Балаңызға өз көзқарасыңызды тықпаламаңыз»

Психологтің кеңесі: «Баланың кез-келген қалауын орыңдауға асықпаныз».

Мед.бикенің кеңесі: «Тұмау»

Кеңес:

«Балаңызды тыңдауды үйреніңіз».

Жобаны таныстыру.

«Мен жасай аламын »тақырыбына көрме ұйымдастыру.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!