Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут
2 минут | Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау 5 оқушыдан 4 топқа бөлу.Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды. |
|
|
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 4 минут
7 минут | Білу. «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ жазу
Түсіну. «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру.
| Өтілген материалды сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері артады.Балық қаңқаларына жаңа тақырыпқа сәйкес терминдер жазып, оның себептерін дәлелдейді. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.
| Оқулық
Плакат, маркер, бағалау парақшасы |
Жаңа сабақты қолдану | 10 минут
5 минут | Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін практикада ұштастыру.
Талдау. Жаңа тақырыпқа сәйкес жұптық әңгіме жүргізу. | 4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды орындап, мозайка құрастырады.
Жұпқа бөлініп, жаңа тақырыпқа сәйкес байланысты мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсндіреді. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара бағалау жасайды. | Қима қағаздар, бағалау парақшасы
Қима қағаздар, бағалау парақшасы |
Сергіту сәті | 3 минут | Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу. | Жануарлар әлемі туралы видеоролик көріп, сергіп қалады. |
| АКТ |
Жаңа сабақты қорытындылау
| 5 минут | Жинақтау. «Аквариум» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. | Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.
|
|
| 3минут | Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау. | Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.Басбармақты жоғары, төмен көтеріп ынталанады. | Сыныптасын критериалды бағалау.Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.
| бағалау парақшасы |
| 3 минут | Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. | Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. |
| Рефлексия парағы, стикер |
| 1 минут | Үйге тапсырма беру. | Күнделікке жазып алады. |
| Күнделік |