Материалдар / АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
ағылшын тілін жаңа технологияны қолданып оқытудың маңызы жайлы және сабақ жоспары берілді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗЫ

Л.Қ. Медеуқанова«№27 ЖББОМ» КММ. Семей қаласы. medeukanova@ mail.ru

«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен  байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет» Н. Ә. НазарбаевЕлбасымыздың Қазақстан халқына жолдауында тәуелсіз еліміздің болашағы -жарқын, білімді, парасатты, өз ана тілімен бірге шетел тілі «ағылшын тілінде» еркін сөйлеп, өз елін, халқын, мәдениетін шетелге таныстыра алатын үш тілде еркін сөйлейтін азамат болып шығуы керек деген еді. Ағылшын тілі - бүгінгі заманымыздың кілті. Тіл үйрену арқылы адам бүкіл бір ұлттың мәдениеті мен әлеуметін қатар үйренеді. Адам көру, есту арқылы тіл қолданушылардың  мәдениетін тезірек сезінеді. Яғни, өзінің де сол тілді меңгергендердің қатарына қосылуы әбден мүмкін.Қазіргі таңда жаңа ақпараттық  технологияларды  оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыру құралы ретінде қолдану өте тиімді. Жаңа ақпараттық технологияларды енгізу және қолдану, интеллектуалды дамыған, ақпараттық ортада жақсы әрекеттене білетін тұлғаны қалыптастыру жолында пайдалы болуы мүмкін. Тіл үйрену барысында жаңа технологияларды қолдана отырып, педагогикалық қалыптасқан жазу, тыңдау, түсіну, сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға әбден болады.  Жаңа технологиялардың мүмкіндіктері оқушыларға оқу бағдарламаларын оқып тіл үйренуде де сәтті қолданылатынын түсіндіруге мүмкіндік беріп, шығармашылық белсенділікті дамытуға, пәнге деген қызығушылықты арттыруға, тыңдау мен сөйлеу дағдыларын үйренуге ең жақсы жағдайларды жасауға әсер етіп, нәтижесінде сапалы білім алуын  қамтамасыз етеді. Оқушылардың ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын арттыруда көп ізденіп, жаңа технологияларды меңгеруді, әр - түрлі әдіс-тәсілдерді білуді қажет деп санаймын және мен өз сабақтарымда модульдік технологияны қолданамын.

Technological card 3.

M-T 1 Numbers of a lesson 7. Lesson 3

The theme of the lesson: Which room do you like?The type of the lesson: Lesson – competition. The aim of the lesson:Educational: Revision of the taken grammar material ( There is/ are Construction ) and lexical material “ Home”. To revise the words in oral speech. To teach pupils how correctly to carry out tasks given in modular technology. Up-bringing: To teach pupils to work collective and independently. To teach them to check each other and estimate each other.Developing: To extend pupils grammar and lexical knowledge. To develop their reading, thinking, writing, speaking skills

Lexical material: Home.Grammar: There is (are) Construction ”. The equipment of the lesson: pictures of rooms, model of house, fishes, tables, cards, estimate sheets, stop watch (watch),scheme, keys, tasks, grammar cards, pictures.

The course of the lesson

time
I.Organization moment.2 m.
IIChecking up the homework. a/ Checking taken lexical material (orally ) What does it mean the word “house ”( a bedroom, kitchen, bathroom, dining room, living room)? b/ Checking grammar Class are divided on two groups. The teacher will give everyone a team a card, which pupils should translate sentences into English and show these sentences in a grammar card . Tasks I . Translate the following sentences into English.
  • Бөлмеде орындық бар.
  • Үстелдің үстінде шыныаяқтар бар ма?
  • Үстелдің үстінде алма бар.
  • II. Translate the following sentences into English.
  • Бөлмеде суреттер бар.
  • Орындықтың үстінде кітап бар ма?
  • Бөлменің ішінде орындықтар бар.
  • Keys. I.Keys II





    Construction in a card shows in a cloth. From everyone of group one pupil makes one sentence. Check each other. If the sentence have grammar mistakes then the following group correct a mistake. On each correct answer receive an asterisk.Task № 2I- team. There is a washing machine ___________ but there isn’t ________ There are chairs __________________ but there aren’t ___________ There is a lamp __________________but there isn’t_____________ There are pictures _________________but there aren’t ____________II- team There is a dishwasher _____________but there isn’t_____________There are plates _________________ but there aren’t ___________There is a radio___________________ but there isn’t____________There are cups __________________ but there aren’t ___________ Teams check correctness of the answer of this task each other. The teacher will give everyone team asterisk if their answer will be correct.



    2 m.



    10 m
    IIITelling about aims and passing of a lesson 3 m


    IY


    Game: “Happy minute”. I round: “Warm-up”. Class are divided on two groups. The teacher will give everyone a team a card, which pupils should translate words into English. For preparation are given two minutes. The team will give the answers and that team check the answers on the given key. And then the next team will told of the answers of task and that team check correctness of the answers of this team. Which team has answered more and correctly will win this round. № 1 № 2.1. кір жуғыш машина 1. төсек 2. теледидар 2. үстел 3. кресло. 3. тәрелкелер 4. туалетный столик 4. лампа5. буфет 5. ыдыс жуғыш машина6. плита 6. стерео7. ошақ 7. кілем8. күнтізбе 8. сағат Keys № 1 Keys № 2a washing machinе a bed television a tablean armchair plates.a toilet table. a lampacupboards a dishwasher.a cooker a stereoa fire. carpet.a calendar. a clock

    II round “Who is faster?” To teams will distribute pictures and tables. With the help of picture the pupils fill the table. Who has executed faster this task will lift a fish.

































    Keys. Who is the faster?
  • A living room – 1. 6. 7. 11. 13. 14.
  • A bedroom - 5. 15. 3.
  • A kitchen – 16. 10. 12. 8.
  • A bathroom – 4. 2. 9.
  • III round The world of riddles The teacher thinks of riddles, and the teams guess riddles.
  • I read books and newspapers
  • I watch TV.I listen to music.I relax and play chessWhich room is it?

  • I have breakfast, lunch, dinner
  • I cook supper.I wash up dishes.I eat and drink a waterWhich room is it?

  • He is taking a shower
  • He is cleaning his teethHe is washing her faceWhich room is it?IY round “The leader” On a theme “Dream flat” to make the story. Each pupil separately makes on one sentence (whenever possible) and itself reads the sentence, which have written. To interpret of each round is given to one minute.




    6 m.





















































    5 m.



















































    4 m.





























    9 m.









    VConclusion a)Giving marks. The pupils will tell how many have typed a number and teacher adds asterisk which they already have when they check the homework. b) Giving home task. To learn by heart the new words, to do exercises: 4, 5, 6,7 p.101-102.4 m.


    Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

    1.Жанпейісова М.М. «Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде». Алматы, 2006 жыл.

    2.Қамзина М. «Модульдік оқыту технологиясы».//Тәрбие құралы. 2005 жыл, №4.

    3. Назарбаев Н.Ә. Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан  //Қазақстан халқынаЖолдауы//,  11.11.2014..

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!