Сабақжоспары
|
Ұзақмерзімдіжоспардың тарауы:6.4 Тірі ағзадағы үдерістер Мектеп:Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018 Мұғалімнің аты-жөні:Накипбеков А Сынып:6Қатысқандар:26Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Ағзалардың қоректену типтері |
|
Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.3 Ағзалардың қоректену типтері |
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: Тірі ағзалардың қоректену типтерін анықтау. Окушылардың басым көпшілігі: Тірі ағзалардың қоректену типтеріне анықтама беру. Кейбір оқушылар: Автотрофты және гетеротрофты ағзаларды ажырату
|
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну |
|
|
Тілдікмақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: автотрофты ағзалар, гетеротрофты ағзалар, продуценттер,консументтер,редуценттер. Оқытудың тілдік мақсаты: Тірі ағзалардың қоректену типтерін анықтау арқылы оқылым, айтылым дағдылары қалыптасады. Тірі ағзалардың қоректену типтеріне анықтама беру арқылы айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Автотрофты және гетеротрофты ағзаларды ажырату арқылы оқылым, жазылым, айтылым дағдылары қалыптасады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Продуценттерді атай аласыз ба? Консументтер....................... ағзалар жатады. Редуценттер дегеніміз....................... Автотротты ағзаларға ................... компоненттер жатады. Гетеротрофты ағзалар............................ Дайын ағзалық заттармен қоректенетіндер............................... |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият» құндылығына сәйкес оқушылардың табиғатқа сүйіспеншілікпен қарауын,мейірімділік сезімін ояту,табиғатты аялап,қорғауға тәрбиелеу. |
|
Пəнаралық байланыс |
География пәнінен тірі ағзалардың қоректенуі,қоршаған ортаға бейімделуі туралы білімді пайдаланамын. |
|
Алдыңғы білім |
6.4.2.1 Тірі ағзалардың ортақ қасиеті. Қоректік тізбекте тірі организмдердің өзара қарым –қатынасы. |
|
Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
|
1.Ұйымдастыру кезеңі *Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. *Сыныпта жағымды ахуал орнату. *Оқушыларды топтарға біріктіру. Тірі ағзалардың суреттері арқылы топтарға біріктіремін. 1-топ Жануарлар тобы. 2-топ Өсімдіктер тобы. 3-топ Саңырауқұлақтар тобы 4-топ Бактериялар тобы 2.Ширату жаттығулары. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Миға шабу әдісін қолданамын. 1.Тірі ағзаларға тән қасиеттердің дұрыс қатарын көрсетіңіз. 2.Суретте берілген тірі ағзалар патшалығын анықтаңыз. 3.Суреттегі үдерісті сипаттаңыз. 4. Тірі табиғат дүниелерінің сипаттамаларын салыстырыңыз. 5.Экожүйенің құрамдас бөліктерінің дұрыс қатарын анықтаңыз. Оқушыларды оқу мақсатымен бағалау критерийімен таныстыру. |
Суреттер
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 10 минут 12 минут
|
1-тапсырма «Суреттер сөйлейді»әдісі.Тж Сызбада ағзалар берілген. Сызбадағы тірі ағзаларға тән қоректену типтерін атаңыз.
Дескриптор: -ағзаларға тән қоректену типін анықтайды; Қб.: «Серпілген сауал» тәсілі. 2-тапсырма. «Түртіп ал»әдісі.ЖұпЖ Анықталғанқоректену типтерін сипаттаңыз, анықтама беріңіз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дескриптор: -ағзалардың қоректену типтеріне анықтама береді; ҚБ «Сөзді тап» тәсілі. 3-тапсырма. «Семантикалық карта» әдісі Сызбада берілген ағзаларға тән қоректену типін анықтаңыз, ажыратыңыз. Жауабыңызды кестеге жазыңыз ЖЖ
Дескриптор: - сызбадан автотрофты ағзаны ажыратады; - сызбадан гетеротрофты ағзаны ажыратады.
Қб.: «Серпілген сауал» тәсілі |
Суреттер Қалыптастырушы бағалау жинағы 6- сынып 30 бет
Қалыптастырушы бағалау жинағы 6- сынып 30 бет
Қалыптастырушы бағалау жинағы 6- сынып 30 бет Кесте |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
Рефлексия. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі. Бүгін мен-------------------- білдім. *---------------------- қызықты болды. *------------------------ қиын болды. *----------------------екенін түсіндім. Мен енді-----------------------білемін. Мен ----------------------білім алдым. Мен------------------------үйрендім. *-------------менің қолымнан келеді. Оқушылардың не үйренгені туралы қортынды жасау үшін аяқталмаған сөйлемдер әдісін ұсынамын.Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. |
|
||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырмаларбересіз? Қабілеті төмен оқушылар: «Суреттер сөйлейді»әдісі арқылы тірі ағзалардың қоректендіру типтерінсәйкестендіру кезінде оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін. Қабілеті орта оқушылар: «Түртіп алу»әдісі арқылы оқушылар суреттерді пайдалана отырып тірі ағзалардың қоректену типтерін анықтап мәтіннен терминдік сөздерді түртіп алу арқылы оқушылардың тыңдалым,жазылым,айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушылар: «Семантикалық карта» әдісі арқылы оқушылар топта ұйымдастыру қабілеттерін дамытып,талқылау жүргізгенде өз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануға шығармашылық тапсырма беремін. |
Сізоқушылардыңматериалды игеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? Қалыптастырушы бағалау оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау: Берілген тасырманы орындауына қарайоқушыларды«Серпілген сауал» әдісі арқылы топтық жұмыс, жеке жұмыс, арқылы кері байланыс орнатамын. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады. |
Денсаулық жəне Қауіпсіздік техникасынсақтау Оқушылардың денсаулығына аса көңіл бөліп,сыныптың тазалығымен бөлменің желдетуіне мән беремін. |
||||||
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақмақсаттары немесеоқу мақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде уақыттытиімді пайдаландыңызба? Сабақжоспарынан ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктеріқиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағзалардың қоректену типтері
Ағзалардың қоректену типтері
Сабақжоспары
|
Ұзақмерзімдіжоспардың тарауы:6.4 Тірі ағзадағы үдерістер Мектеп:Аманкелді атындағы ном Күні: 25.05.2018 Мұғалімнің аты-жөні:Накипбеков А Сынып:6Қатысқандар:26Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
Ағзалардың қоректену типтері |
|
Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.3 Ағзалардың қоректену типтері |
|
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: Тірі ағзалардың қоректену типтерін анықтау. Окушылардың басым көпшілігі: Тірі ағзалардың қоректену типтеріне анықтама беру. Кейбір оқушылар: Автотрофты және гетеротрофты ағзаларды ажырату
|
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну |
|
|
Тілдікмақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: автотрофты ағзалар, гетеротрофты ағзалар, продуценттер,консументтер,редуценттер. Оқытудың тілдік мақсаты: Тірі ағзалардың қоректену типтерін анықтау арқылы оқылым, айтылым дағдылары қалыптасады. Тірі ағзалардың қоректену типтеріне анықтама беру арқылы айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Автотрофты және гетеротрофты ағзаларды ажырату арқылы оқылым, жазылым, айтылым дағдылары қалыптасады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Продуценттерді атай аласыз ба? Консументтер....................... ағзалар жатады. Редуценттер дегеніміз....................... Автотротты ағзаларға ................... компоненттер жатады. Гетеротрофты ағзалар............................ Дайын ағзалық заттармен қоректенетіндер............................... |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият» құндылығына сәйкес оқушылардың табиғатқа сүйіспеншілікпен қарауын,мейірімділік сезімін ояту,табиғатты аялап,қорғауға тәрбиелеу. |
|
Пəнаралық байланыс |
География пәнінен тірі ағзалардың қоректенуі,қоршаған ортаға бейімделуі туралы білімді пайдаланамын. |
|
Алдыңғы білім |
6.4.2.1 Тірі ағзалардың ортақ қасиеті. Қоректік тізбекте тірі организмдердің өзара қарым –қатынасы. |
|
Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
|
1.Ұйымдастыру кезеңі *Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. *Сыныпта жағымды ахуал орнату. *Оқушыларды топтарға біріктіру. Тірі ағзалардың суреттері арқылы топтарға біріктіремін. 1-топ Жануарлар тобы. 2-топ Өсімдіктер тобы. 3-топ Саңырауқұлақтар тобы 4-топ Бактериялар тобы 2.Ширату жаттығулары. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Миға шабу әдісін қолданамын. 1.Тірі ағзаларға тән қасиеттердің дұрыс қатарын көрсетіңіз. 2.Суретте берілген тірі ағзалар патшалығын анықтаңыз. 3.Суреттегі үдерісті сипаттаңыз. 4. Тірі табиғат дүниелерінің сипаттамаларын салыстырыңыз. 5.Экожүйенің құрамдас бөліктерінің дұрыс қатарын анықтаңыз. Оқушыларды оқу мақсатымен бағалау критерийімен таныстыру. |
Суреттер
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 10 минут 12 минут
|
1-тапсырма «Суреттер сөйлейді»әдісі.Тж Сызбада ағзалар берілген. Сызбадағы тірі ағзаларға тән қоректену типтерін атаңыз.
Дескриптор: -ағзаларға тән қоректену типін анықтайды; Қб.: «Серпілген сауал» тәсілі. 2-тапсырма. «Түртіп ал»әдісі.ЖұпЖ Анықталғанқоректену типтерін сипаттаңыз, анықтама беріңіз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дескриптор: -ағзалардың қоректену типтеріне анықтама береді; ҚБ «Сөзді тап» тәсілі. 3-тапсырма. «Семантикалық карта» әдісі Сызбада берілген ағзаларға тән қоректену типін анықтаңыз, ажыратыңыз. Жауабыңызды кестеге жазыңыз ЖЖ
Дескриптор: - сызбадан автотрофты ағзаны ажыратады; - сызбадан гетеротрофты ағзаны ажыратады.
Қб.: «Серпілген сауал» тәсілі |
Суреттер Қалыптастырушы бағалау жинағы 6- сынып 30 бет
Қалыптастырушы бағалау жинағы 6- сынып 30 бет
Қалыптастырушы бағалау жинағы 6- сынып 30 бет Кесте |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
Рефлексия. «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі. Бүгін мен-------------------- білдім. *---------------------- қызықты болды. *------------------------ қиын болды. *----------------------екенін түсіндім. Мен енді-----------------------білемін. Мен ----------------------білім алдым. Мен------------------------үйрендім. *-------------менің қолымнан келеді. Оқушылардың не үйренгені туралы қортынды жасау үшін аяқталмаған сөйлемдер әдісін ұсынамын.Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын. |
|
||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандайтапсырмаларбересіз? Қабілеті төмен оқушылар: «Суреттер сөйлейді»әдісі арқылы тірі ағзалардың қоректендіру типтерінсәйкестендіру кезінде оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып барынша қолдау көрсетемін. Қабілеті орта оқушылар: «Түртіп алу»әдісі арқылы оқушылар суреттерді пайдалана отырып тірі ағзалардың қоректену типтерін анықтап мәтіннен терминдік сөздерді түртіп алу арқылы оқушылардың тыңдалым,жазылым,айтылым дағдыларын дамытуға орташа қолдау көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушылар: «Семантикалық карта» әдісі арқылы оқушылар топта ұйымдастыру қабілеттерін дамытып,талқылау жүргізгенде өз ой-пікірлерін қорғауға, сыни тұрғыдан ойлануға шығармашылық тапсырма беремін. |
Сізоқушылардыңматериалды игеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? Қалыптастырушы бағалау оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін мұғалім мен оқушы, оқушы мен оқушы арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін үдеріс. Оқыту мен оқуды тиімді түрде ұйымдастыру үшін әр оқушының ілгерілеуі мен ағымдағы түсіну деңгейін үнемі анықтап отыру маңызды. Бұл қалыптастырушы бағалау барысында жүргізіліп, оқушының оқу жетістіктері туралы шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау: Берілген тасырманы орындауына қарайоқушыларды«Серпілген сауал» әдісі арқылы топтық жұмыс, жеке жұмыс, арқылы кері байланыс орнатамын. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады. |
Денсаулық жəне Қауіпсіздік техникасынсақтау Оқушылардың денсаулығына аса көңіл бөліп,сыныптың тазалығымен бөлменің желдетуіне мән беремін. |
||||||
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақмақсаттары немесеоқу мақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқу мақсатынақол жеткіздіме? Егер оқушылароқу мақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралаудұрыс жүргізілдіме? Сабақкезеңдерінде уақыттытиімді пайдаландыңызба? Сабақжоспарынан ауытқуларболдыма жəненеліктен? |
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)? 1: 2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың жетістіктеріқиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз














