2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық мүдде құндылығы: әдеби тілде сөйлеу аясын кеңейту; Ар-ұят құндылығы: шыншыл болу, бауырмалдыққа, мейірімділікке құмарту, қиялға ерік беру, жанашырлық таныту. Талап құндылығы: сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

3.Адамгершілік - асыл қасиет

Мұғалім:

А.Кайранова

Күні:

09.01.2025 ж

Сынып: 5 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

  1. Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5 Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау


Сабақтың мақсаты

  • Автор өмірі туралы мәліметпен танысады;

  • Өлеңді мәнерлеп оқиды, мазмұнын анықтайды;

  • Өлеңнің жанрын анықтайды;

  • Өлеңнің идеясы мен тақырыбын анықтайды;

  • Өлең идеясы мен тақырыбына қатысты өз ойын айта алады, тұжырым жасайды;

Құндылықтар

ға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы: әдеби тілде сөйлеу аясын кеңейту;

Ар-ұят құндылығы: шыншыл болу, бауырмалдыққа, мейірімділікке құмарту, қиялға ерік беру, жанашырлық таныту.

Талап құндылығы: сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу;


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 мин

10 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу

Жағымды ахуал қалыптастыру






Оқулық

Слайд





ІІІ. Жаңа сабақ

Миға шабуыл

Пазл бойынша құрастырылған авторға байланысты сұрақтар қою.

  • Суретте кім бейнеленген?

  • Автор туралы қандай мәлімет білесіздер?

  • Қандай шығармалары бар?

Автор туралы мәлімет беру

Ахмет Байтұрсынұлы (5 қыркүйек 1872 жыл, қазіргі Жангелді ауданы, Қостанай облысы – 8 желтоқсан 1937 жыл, Алматы) — қазақтың ақыны, әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері.[1] Қазақ халқының XX ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалысы жетекшілерінің бірі, мемлекет қайраткері, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы, Алаш Орда өкіметінің мүшесі.



Өз өзіңді бағала.

Мен не үйрендім?

Үйге тапсырма беру: оқу

Білімалу

шылар жақсы/жаман қасиеттерді атай алады;









Оқушылар автор туралы мәлімет айта алады;







Өлеңді мәнерлеп оқиды, өлең мазмұнына қатысты не түсінгенін баяндай алады;





Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды;



















Оқулықпен жұмыс жасайды.



Өз өзіңді бағала.


https://learningapps.org/display?v=p67m3esqk25
































26 Қаңтар 2025
201
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі