Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық мүдде құндылығы: әдеби тілде сөйлеу аясын кеңейту; Ар-ұят құндылығы: шыншыл болу, бауырмалдыққа, мейірімділікке құмарту, қиялға ерік беру, жанашырлық таныту. Талап құндылығы: сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

3.Адамгершілік - асыл қасиет

Мұғалім:

А.Кайранова

Күні:

09.01.2025 ж

Сынып: 5 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

  1. Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5 Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау


Сабақтың мақсаты

  • Автор өмірі туралы мәліметпен танысады;

  • Өлеңді мәнерлеп оқиды, мазмұнын анықтайды;

  • Өлеңнің жанрын анықтайды;

  • Өлеңнің идеясы мен тақырыбын анықтайды;

  • Өлең идеясы мен тақырыбына қатысты өз ойын айта алады, тұжырым жасайды;

Құндылықтар

ға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы: әдеби тілде сөйлеу аясын кеңейту;

Ар-ұят құндылығы: шыншыл болу, бауырмалдыққа, мейірімділікке құмарту, қиялға ерік беру, жанашырлық таныту.

Талап құндылығы: сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу;


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2 мин

10 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу

Жағымды ахуал қалыптастыру






Оқулық

Слайд





ІІІ. Жаңа сабақ

Миға шабуыл

Пазл бойынша құрастырылған авторға байланысты сұрақтар қою.

  • Суретте кім бейнеленген?

  • Автор туралы қандай мәлімет білесіздер?

  • Қандай шығармалары бар?

Автор туралы мәлімет беру

Ахмет Байтұрсынұлы (5 қыркүйек 1872 жыл, қазіргі Жангелді ауданы, Қостанай облысы – 8 желтоқсан 1937 жыл, Алматы) — қазақтың ақыны, әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері.[1] Қазақ халқының XX ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалысы жетекшілерінің бірі, мемлекет қайраткері, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы, Алаш Орда өкіметінің мүшесі.



Өз өзіңді бағала.

Мен не үйрендім?

Үйге тапсырма беру: оқу

Білімалу

шылар жақсы/жаман қасиеттерді атай алады;









Оқушылар автор туралы мәлімет айта алады;







Өлеңді мәнерлеп оқиды, өлең мазмұнына қатысты не түсінгенін баяндай алады;





Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды;



















Оқулықпен жұмыс жасайды.



Өз өзіңді бағала.


https://learningapps.org/display?v=p67m3esqk25
































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2025
241
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі