Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Бөлім бойынша жиынтық бағалау№5

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Бөлім бойынша жиынтық бағалау№5

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Бөлім бойынша жиынтық бағалау№5
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

ІІІ бөлім:Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

23.01.25

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті. Бөлім бойынша жиынтық бағалау№5

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; 5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақтың мақсаты:

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдасты-ру кезеңі



2минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді еске түсіру. Жеке жұмыс. «Зырылдауық сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабақтағы тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.



Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен жауапкершілік құндылығы туралы айтады.

-Сәлемдеседі.-0қу құралдарын дайындайды. «Зырылдауық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.


Смарт-фон





Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту

3минут


Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.Әңгіменің көркемдік ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді.

«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.


Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады.

Бағалау критерийі:

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдайды.Әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану

Оқулық 80-81-беттер

оқулық


Жаңа сабақты меңгергенін тексеру

5минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма Жұппен жұмыс. «Жұптық талқылау» әдісі арқылы әңгімеден тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табыңдар. Әңгімедегі қолданылу мағынасына талдау жасаңдар.

Бейнелеу құралдары

Өлеңнен дәлел

Мағынасы

Теңеу



Эпитет





Оқушылар 1-тапсырмада жұппен жұмыс жасайды. «Жұптық талқылау» әдісі арқылы жұптар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды.



Дескриптор:

бейнелеу құралын анықтайды:

теңеу;

1

эпитетті табады;

1

әңгімеден тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табады;

1

көркемдегіш құралдардың мағыналарын талдау арқылы жеткізеді;

1

Жалпы балл-4

Кері байланыс

Оқулық, топтама









80-81-беттер







10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма.Жеке жұмыс.

Шығармадағы бір кейіпкерді таңдаңдар. Таңдаған кейіпкердің бойындағы қасиеттерін негізге ала отырып, эссе жазыңдар (100сөз).

Білім алушылар 2-тапсырмада шығармашылықпен жеке жұмыс жасайды.

Шығармадағы бір кейіпкерді таңдайды. Таңдаған кейіпкердің бойындағы қасиеттерін негізге ала отырып, эссе жазады (100сөз

Дескриптор:

шығармадан бір кейіпкерді таңдайды;

1

кіріспе бөлімде кейіпкер туралы өзіндік пікір білдіреді (20-25 сөз);

1

негізі бөлімде кейіпкердің бойындағы адамгершілік қасиеттерін жинақтайды (30 сөз);

1

әр қасиетіне шығармадан дәлел келтіреді (30 сөз);

1

қорытынды бөлімде кейіпкердің бойынан өзіне үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойын тұжырымдайды (20-25 сөз).

1

нақты мысал, ділел келтіреді;

1

Жалпы балл-6


Оқулық



80-81-беттер

оқулық



Топтама

15минут

БЖБ тапсырмасын орындаңдар

1-тапсырма. Өлеңге басқаша тақырып қойып, себебін түсіндір

А)

Өлеңнің тақырыбы

Себебі




Ә)Өлеңдегі дәнге толы және дәні жоқ егіннің бастарын сипаттайтын жолдарды, өлеңнің идеясын ашуға тірек болатын шумақты анықта.



Дәні жоқ егіннің басы

Дәнге толы егіннің басы

Идеяға қызмет ететін шумақ


Өзіндік пікірің







2-тапсырма. Өлеңдегі қарама-қарсы суреттеулерді тауып, кестеге орналастырыңдар. Қарама-қарсы суреттеулердің көркемдегіш түрін анықтаңдар.

Суреттеу

Қарама-қарсы суреттеу

Көркемдегіш құрал түрі






Оқушылар БЖБ тапсырмасын орындайды.



1-тапсырмада өлеңге басқаша тақырып қойып, себебін түсіндіреді. Өлеңдегі дәнге толы және дәні жоқ егіннің бастарын сипаттайтын жолдарды, өлеңнің идеясын ашуға тірек болатын шумақты анықтайды.











2-тапсырмада өлеңдегі қарама-қарсы суреттеулерді тауып, кестеге орналастырады. Қарама-қарсы суреттеулердің көркемдегіш түрін анықтайды.



Дескриптор:

Жалпы балл:9

-шығармаға басқаша атау ұсынады; -атауды ұсынудың себебін 1 сөйлеммен түсіндіреді; - дәні жоқ егіннің басын сипаттайды; - дәнге толы егіннің басын сипаттайды; -өлеңнен идеяны ашуға негіз болып тұрған шумақты анықтайды; - анықталған шумақ негізінде өз пікірін білдіреді;

1







1









1

1

1



1

-шығармадан суреттеуді табады; -қарама-қарсы суреттеуді табады; -анықталған суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды;

1







1



1




Сабақтың соңы

3.Қорытынды-лау

5минут









«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

Үйге тапсырма беру

Қайталау

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

Рефлексия . «Білім баспалдағы» әдісі арқылы парақша арқылы бағалау

1-қадам

2-қадам

3-қадам






Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады.Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады





82-бет

Оқулық







Білім баспалдағы

Тексерген:



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2025
48
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі