Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Мысал жанрының ерекшелігі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Мысал жанрының ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Мысал жанрының ерекшелігі
Материалдың қысқаша нұсқасы

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

ІІІ бөлім:Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

21.01.25

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Мысал жанрының ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;


Сабақтың мақсаты.

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Алдыңғы білімді еске түсіру. «Мина» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер.

Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. «Мина» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.




Смарт-фон



Оқулық



ҚБ


Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту





5минут


Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбын,негізгі идеясын,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді.

 «Егіннің бастары» мысал өлеңінің тақырыбы адамның қасиеттері мен мінез-құлық сипаттарына арналады.

Идея – көркем шығармадағы жазушының айтқысы келген ой-пікірі мен көзқарастары.

«Егіннің бастары» мысал өлеңінің негізгі идеяс



ы – оқырманды дәнсіз бидайға тән тәкаппарлықтан тыйылып, дәнге толы бидайларға ұқсап кішіпейіл болуға шақыру, адамгершілікке үндеу.

Мысалдың басты мақсаты – адамның бойына жақсы, ізгі қасиеттерді сіңіру, терең ғибрат пен тәлім-тәрбие беру, міншіл, күншіл қасиеттерді болдырмау, еңбекке жақын, қоғамға пайдалы болуды насихаттау.



«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.

Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.








Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

ертегі мазмұнымен танысады

Бағалау критерийі:

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазады.

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.



Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану

Оқулық 88-89-беттер

Оқулық



онлайн мектеп



https://onlinemektep.org/schedule/lesson/629a5da0-9d93-4303-b9f1-806f3791ec2a?tab=lesson


Жаңа сабақты меңгергенін тексеру



10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Жеке шығармашылық жұмыс

Төменде ұсынылған бір зат есімге таңдау жасап, бес жолды өлең құрастырыңдар. Өлең құрылымындағы сөздер арқылы шығармадан алған әсерлеріңді көрсетіңдер.

Ұсынылатын зат есімдер: тәкаппарлық, адамгершілік, қасиет, үлгі

  1. зат есім

  2. сын есім

  3. етістік

  4. 4 сөзді сөйлем

  5. синоним


Оқушылар 1-тапсырмада

ұсынылған бір зат есімге таңдау жасап, бес жолды өлең құрастырады. Өлең құрылымындағы сөздер арқылы шығармадан алған әсерлерін көрсетеді.


Дескриптор:

берілген зат есімдердің біріне таңдау жасайды;

1

таңдаған зат есімге қатысты екі сын есім жазады;

1

зат есімге қатысты үш етістік жазады;

1

таңдаған зат есімге мағыналас болатын бір зат есім жазады;

1

төрт сөзден тұратын сөйлем құрастыру арқылы әсерін жеткізеді;

1

Жалпы балл-5

Оқулық

88-89-беттер

оқулық



Топтама

15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма.Жұппен жұмыс. «Ортада қаламсап» әдісі арқылы өлеңнен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын өлең тармақтарын анықтаңдар. Негізгі сөздерге өз сөздеріңмен анықтама беріңдер. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңдер.


Мәтіннен үзінді

Өз сөзіңмен сипатта

ОЛ КІМ?

Қазіргі өмірде

Қалпы емес тәкаппарлық данышпанның,
Тұтынба бұл мінезді, балам», - дейді.


Көп білетін адам, ізденгіш әрі еңбекқор адамдар...

Мұндай адамдар тарихта ұмытылмайды, артында еңбегі, ашқан жаңалығы қалады...мысалы...




Білім алушылар 2-тапсырмада жұппен жұмыс жасайды. «Ортада қаламсап» әдісі арқылы өлеңнен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын өлең тармақтарын анықтайды. Негізгі сөздерге өз сөздеріңмен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіреді.





Кестемен жұмыс жасайды.

Дескриптор:

өлеңнен кейіпкерлер бейнесіне қатысты 3 үзіндіні тауып жазады;

1

өлең тармағындағы кейіпкер бейнесін ашатын кілт сөзді анықтайды;

1

кілт сөзге өз сөзімен сипаттама береді;

1

анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіреді;

1

өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді;

1

Жалпы балл-5

Оқулық, топтама







88-89-беттер

оқулық











Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі



5минут



«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту 1. Өлеңнің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде?

Үйге тапсырма беру Сурет салу

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия. «Құндылық ағашы» әдісі.

Жемісі: Көркем шығармадан алған әсерімді сипаттап авторға хат, өлең жаздым. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағаладым.

Тамыры: Сұрағым бар.

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма алады.

Білім алушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады











89-бет

Оқулық







Тексерген:















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2025
50
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі