Материалдар / "Айгүлдің әңгімесі" М.Қабанбай.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Айгүлдің әңгімесі" М.Қабанбай.

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сыныптың "Әдебиеттік оқу" пәнінен ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
5081
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пән:Әдебиеттік оқу.Сынып: 2Мектеп: Сатыбалды нжббм
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева М М
Сабақтың тақырыбы: «Айгүлдің әңгімесі» М.ҚабанбайҚатысқандар:Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
БағалаукритерилеріЖеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сөздік қорАяулы сөздер
ҚұндылықтардыдарытуАдалдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу.
Денсаулық жәнетехника қауіпсіздігініңсақталуыСабақтағы қауіпсіздік ережелері, сергіту сәті
ПәнаралықбайланыстарЕңбек, музыка
АКТ қолдану дағдысы Интерактивті тақта, сергіту сәті
Алдыңғы меңгерілген білім «Кім ойлап тапқан?», «Әже»
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 2 мин









5мин
Шаттық шеңбері:Күнім күліп арайлы,Тереземнен қарайды.Достарыммен шеңберге,Тұрғанымды қалайды.Күн шуағын жинаймын.Достарыма сыйлаймын«Кубизм» әдісі арқылы өткенді қайталату:Әр сұраққа дұрыс жауап берген сайын бір жетон алады.1. отбасындағы балалардың аяулы сөзін есіңе түсір.2. отбасындағы аналардың аяулы сөзін есіңе түсір3.Ф. Оңғарсынова кім? Оның қай шығармасын оқыдық?4. «Ата қартайып, күші кеміді: нагар көретін, нашар еститін болды....»-қай шығармадан, авторы кім?5. «Ей, Перзентім, ата-анаңды ешқашан ренжітуші болма...»-кімнің айтқаны, қай шығарма?6. «Елтанудың басы» кімнің шығармасы? «Шаттық шеңберіне» тұру, сәлемдесу









«Кубик», өзін-өзі бағалау жетондары.







Сабақ ортасы10мин.









10мин







3мин
«Мәтінді түсініп оқы»«Айгүлдің әңгімесі» М.Қабанбай.Марат Қабанбай-балалар жазушысы,1948ж.Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан ауданында дүниеге келген. Балаларға арналған көптеген шығармалар жазған.-әңгіме кімнің атынан баяндалған?-мәтіндегі отбасына қатысты аяулы сөздерді ата.Топтық жұмыс:1-топ: Мәтіннен дүкенге жиналған әже мен немере суреттелген тұсты тауып оқы.2-топ: осыған байланысты сурет сал.3-топ: Әжеге 5 жолды өлең құра:Сергіту сәті: «Әже» караокемен ән айту, би қимылын жасауДәптермен жұмыс:1-тапсырма. Кестені толтыру.2-тапсырма: Айгүлдің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.Оның орнында болсаң, сен не істер едің? М.Қабанбаев туралы слайд,

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.





«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау, стикерлер





Караоке «Әже»



Смайликтер арқылы бағалау
Сабақтыңсоңы10мин.Рефлексия:«Еркін микрофон» әдісі арқылы кері байланыс жасау.Оқушылар ортаға шығып, бір-біріне өтілген сабақ бойынша сұрақтар қояды, жауап береді.Кері байланыс, «Еркін микрофон» әдісі
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы






Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?.
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!