Пән:Әдебиеттік оқу.Сынып: 2 | Мектеп: Сатыбалды нжббм |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева М М |
Сабақтың тақырыбы: «Айгүлдің әңгімесі» М.Қабанбай | Қатысқандар: | Қатыспағандар саны: |
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты | 2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалаукритерилері | Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Сөздік қор | Аяулы сөздер |
Құндылықтардыдарыту | Адалдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу. |
Денсаулық жәнетехника қауіпсіздігініңсақталуы | Сабақтағы қауіпсіздік ережелері, сергіту сәті |
Пәнаралықбайланыстар | Еңбек, музыка |
АКТ қолдану дағдысы | Интерактивті тақта, сергіту сәті |
Алдыңғы меңгерілген білім | «Кім ойлап тапқан?», «Әже» |
Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин
5мин | Шаттық шеңбері:Күнім күліп арайлы,Тереземнен қарайды.Достарыммен шеңберге,Тұрғанымды қалайды.Күн шуағын жинаймын.Достарыма сыйлаймын«Кубизм» әдісі арқылы өткенді қайталату:Әр сұраққа дұрыс жауап берген сайын бір жетон алады.1. отбасындағы балалардың аяулы сөзін есіңе түсір.2. отбасындағы аналардың аяулы сөзін есіңе түсір3.Ф. Оңғарсынова кім? Оның қай шығармасын оқыдық?4. «Ата қартайып, күші кеміді: нагар көретін, нашар еститін болды....»-қай шығармадан, авторы кім?5. «Ей, Перзентім, ата-анаңды ешқашан ренжітуші болма...»-кімнің айтқаны, қай шығарма?6. «Елтанудың басы» кімнің шығармасы? | «Шаттық шеңберіне» тұру, сәлемдесу
«Кубик», өзін-өзі бағалау жетондары.
|
Сабақ ортасы10мин.
10мин
3мин | «Мәтінді түсініп оқы»«Айгүлдің әңгімесі» М.Қабанбай.Марат Қабанбай-балалар жазушысы,1948ж.Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан ауданында дүниеге келген. Балаларға арналған көптеген шығармалар жазған.-әңгіме кімнің атынан баяндалған?-мәтіндегі отбасына қатысты аяулы сөздерді ата.Топтық жұмыс:1-топ: Мәтіннен дүкенге жиналған әже мен немере суреттелген тұсты тауып оқы.2-топ: осыған байланысты сурет сал.3-топ: Әжеге 5 жолды өлең құра:Сергіту сәті: «Әже» караокемен ән айту, би қимылын жасауДәптермен жұмыс:1-тапсырма. Кестені толтыру.2-тапсырма: Айгүлдің іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір.Оның орнында болсаң, сен не істер едің? | М.Қабанбаев туралы слайд,
«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.
«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау, стикерлер
Караоке «Әже»
Смайликтер арқылы бағалау |
Сабақтыңсоңы10мин. | Рефлексия:«Еркін микрофон» әдісі арқылы кері байланыс жасау.Оқушылар ортаға шығып, бір-біріне өтілген сабақ бойынша сұрақтар қояды, жауап береді. | Кері байланыс, «Еркін микрофон» әдісі |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | . |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|