Бүгінгі күннің сабақ
жоспары
Пән:
Әдебиет.
Тақырыбы:Айналдым
Отаным!
Білімділік
мақсаты: Оқушыларға өлеңді дауыстап,
түсініп, мәнерлеп оқыту рақылы оқу дағдысын
қалыптастыру.
Ұштастыра
дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын,
тіл байлықтарын дамыта отырып, көркем сөйлеу
дағдыларын.қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз елін, жерін
Отанын тәрбиелеу сүюге , құрметпен қарауға
баулу.
Түрі: Аралас, жұппен,
ұжымдық.
Әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру,
әнгімелеу
Типі: Білімді
меңгерту
Формасы: дербес, ұжыммен,
топпен
Көрнекілік: Жануарлар суреттері,
жұмбақтар , мақал-мәтелдер тб.
Пәнаралық
байланыс: Дүниетану
Оқу үрдісінің
тәртібі:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Психологиялық
кезеңі
ІІІ. Үй тапсырмасын
зерттеу
IV. Ақпараттық. Мұғалім
басшылығымен жүргізілетін жұмыс:
Қ.Р, табиғаты, жерінің байлығы
туралы оқушыларды қатыстыра отырып
әңгімелеу.
1.
Отанымыз қалай аталады? 2. Біз
Отанымызды несімен мақтан етеміз?
3.
Қ.Р-ның Президенті кім? 4. «
Отан» деген сөзді қалай түсінесің?
5.
С.Асанов жайлы мағұлмат беру.
6. Суреттермен жұмыс.
V. Өздік
жұмыс
А. Өлеңді мәнерлеп
оқу.
Ә.оқушының іштей
оқу.
Б.сөздік жұмысы. Қиын сөздер
мен сөз тіркестерінің мағынасын ашу.
Г. Мәтінмен жұмыс: - Өленде не
туралы айтылған?
- Ақынның өз Отанына деген
сезім жолдарын тауып оқы.
VI. Деңгейлік тапсырмалар
нәтижесін зерттеу.
1-қатар.Даласы жұпар аңқыған
сөзін 2-қатар.жолдары шұбап қыр асқан
сөзін
3-қатар.Әні бар, теңіз дәні бар
сөздерін өмірмен байланыстырып айт.
VII. Сергіту
сәті
III. Шығармашылық жұмыс.
Дамыта оқыту.
Отанның жақсылығы: -Отбасы, -
балабақша, - мектепте тегін оқу, - тегін оқулықпен қамту, - тұрғын
үймен қамтамасыз ету, - жалақының өсуі, - әлеуметтік жағдай жасау,
- Астананың өркендеуі, - Білім, мәдиниетті қолдау
т.б.
IX.
Бекіту
X. Рефлексиялық бағалау
кезеңі (комментариймен)
XI. Үй тапсырмасын
қабылдау.
Бүгінгі күннің сабақ
жоспары
Пән:
Әдебиет.
Тақырыбы:Медеудегі мұз
айдыны.
Білімділік
мақсаты.Мәтіннің мазмұнын түсіне
отырып, Туған жер туралы толық түсінік алуларына жағдай
жасау.
Ұштастыра
дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын, тіл
байлықтарын дамыта отырып, көркем сөйлеу
дағдыларын.қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды Медеу мұз айдының
ерекшеліктерін білуге, атақты спортшыларды құрметтеуге
баулу.
Түрі: Аралас, жұппен,
ұжымдық.
Әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру,
әнгімелеу
Типі: Білімді
меңгерту
Формасы: дербес, ұжыммен,
топпен
Көрнекілік: Жануарлар суреттері,
жұмбақтар , мақал-мәтелдер тб.
Пәнаралық
байланыс: Дүниетану
Оқу үрдісінің
тәртібі:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Психологиялық
кезеңі
ІІІ. Үй тапсырмасын
зерттеу
IV. Ақпараттық. Мұғалім
басшылығымен жүргізілетін жұмыс
-
Жұмбақ
жасыру:
Жып- жылтыр, жалпақ
бір
Жатыр көк
айна
Жүгіріп
жығылып,
Жұлынып, сонда ойнап, тек
тайма
(тайғанақ)
-
Медеу мұз айдыны қай қалада деп
ойлайсындар?
-
Медеу мұз айдынында нелер
өтеді?
-
Атақты спортшылардан кімдерді
білеміз?
-
Т. Молдағалиев туралы мағұлмат
беру.
V. Өздік
жұмыс
А. Өлеңді мәнерлеп
оқу.
Ә.оқушының іштей
оқу.
Б.сөздік жұмысы. Қиын сөздер
мен сөз тіркестерінің мағынасын ашу.
Г. Дәптермен
жұмыс
VI. Деңгейлік тапсырмалар
нәтижесін зерттеу.
1-қатар Мұзбалақтар
сөзін 2-қатар. Қарлыға боп ұшқаның
сөзін
3-қатар. Атвқты да сүйкімді мұз
айдыны сөздерін өмірмен байланыстырып
айт.
VII. Сергіту
сәті
III. Шығармашылық жұмыс.
Дамыта оқыту.
Спорт денсаулық
пайдасы: шымырлы, сымбатты, бойшаң, сұлу
бітім
IX.
Бекіту
X. Рефлексиялық бағалау
кезеңі (комментариймен)
XI. Үй тапсырмасын
қабылдау.