Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Айналу денелері. Цилиндр
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақтөбе облысы
Шалқар қаласы
№ 6 орта мектебі
Пәні: геометрия
Пән мұғалімі: Р.О.Бахытова
Сабақ: геометрия |
Мектеп: №6 орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Бахытова.Р |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 11 "А" |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Айналу денелері. Цилиндр және оның элементтері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Айналу денелері туралы алғашқы түсінік қалыптастыру және айналу денелеріне жататын фигураларды ажырата білу, цилиндрдің бейнесі мен түрлерін, жазықтықпен қималарын түсіну. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
көпжақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Баста луы Білу, түсіну "Даналық ағашы" |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу «Терлеп еңбек етпегеннің, тілегіне жеткенін көргенім жоқ». Б. Момышұлы Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады. Оқушылар сандар арқылы 3 топқа топтасады. 1.«Қораптағы сұрақтар» стратегиясы арқылы өткенди қайталау 2. Шеберхана жұмысы (топтық жұмыс) Оқушыларға әр түрлі заттар беремін, сол заттардан цилиндр құрастыру керек және элементтерімен таныстыру керек 3. Топтар бір бірін бағалайды. Бұдан кеин бағалау кретерин беремин, оқушылар сол бойынша бағалайды Бағалау кретериі
|
11 сынып Геометрия В.Гусев,Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева Алматы "Мектеп ", 2015 жыл Цилиндр құрастыруғаарналған әр түрлі заттар кесте бағалау кретериі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы Қолдану Талдау |
1.Жаңа тақырыпты болжау әдісі бойынща ашу «Ағаш үи » туралы айтамын 2.Жаңа сабаққа қысқаша түсінік беру (қималар жөнінді) 3.Балық қаңқасы» әдісі арқылы цилиндр құрылымын талдау 4.Сергіту сәті 5. Оқулықпен жұмыс «Ротация» әдісімен |
11 сынып Геометрия В.Гусев,Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева Алматы "Мектеп",2015 жыл «Ағаш үи ,Балық қаңқасы» Таратпа материалдар 11 сынып Геометрия В.Гусев,Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева Алматы "Мектеп",2015 жыл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Жинақ тау Бағалау |
1.Математикалық диктант алу. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып жаз 2.Тақырыпты бекіту мақсатында «Ортадағы қаламсап» стратегиясы қолданылады |
Таратпа материалдар 11 сынып Геометрия В.Гусев,Ж.Қайдасов, Ә.Қағазбаева Алматы "Мектеп",2015 жыл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
Бағалау |
Пән аралық байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Оқушыларды 3 топқа бөлу: үшбұрыш, шаршы, төртбұрыш. 2. Балалар біз «Көпжақтар» тарауымен танысқан болатынбыз. Енді осы көпжақтар туралы не білетінімізді еске түсірейік. «Қораптағы сұрақтар» стратегиясы арқылы іске асады. Өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақтан дайындап келеді. Барлығы сұрақтарын бір қорапқа салады, содан кейін араластырылады. Бір кез келген сұрақты таңдап алу, қолма- қол жауап қайтару, қосымша мұғалімнің сұрағына жауап беру.
3. «Маған айтшы - мен ұмытып қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші - мен сонда түсінемін»(Қытай мақалы) Шеберхана жұмысы (топтық жұмыс Оқушыларға әр түрлі заттар беремін, сол заттардан цилиндр құрастыру керек және элементтерімен таныстырцу керек 4. Топтар бір бірін бағалайды. Бұдан кейн бағалау кретерин беремін, оқушылар сол бойынша бағалайды Бағалау кретериі
5.Жаңа тақырыпты болжау әдісі бойынща ашу «Ағаш үи » туралы айтамын 6.Жаңа сабаққа қысқаша түсінік беру (қималар жөнінді) Тік дөңгелек цилиндр, оның элементтері туралы айту (электрондық оқулық). «Цилиндр» сөзі гректің kulindros сөзінен алынған, ол «валик» - «оқтау» мағынасын білдіреді. Aнықтама. Цилиндр деп тіктөртбұрышты оның қабырғаларының бірінен айналдырғанда шығатын фигураны (денені) атайды. Бізді қоршаған ортада, тұрмыста цилиндр пішіндес заттар, обьектілер жиі кездеседі: металдан жасалған бөшкелер, консерві банкалары, хоккейдің шайбасы және т.б.
. Сонымен цилиндрдің беті цилиндрдің табаңдары деп аталатын екі дөңгелектен және цилиндрдің бүйір бетінен тұрады. Егер цилиндрдің жасаушысы оның табанына перпендикуляр, яғни цилиндрдің биіктігіне тең болса, онда цилиндр тік дөңгелек цилиндр деп аталады. Цилиндрдің қимасы Цилиндрдің жазықтықпен қимасы деп жалғыз нүктеден, цилиндрдің жасаушысынан немесе табанынан өзгеше фигураны, яғни аталғандардан өзге цилиндр мен жазықтықтың ортақ бөлігін атайды.
Теорема: Цилиндрдің бүйір бетінің ауданы табан шеңберінің ұзындығын оның биіктігіне көбейткенге тең, яғни S ц.б.б = 2π RH S ц.т.б = 2 π RH+2 R2 S ц.т.б = 2 πR(H+R) Ал қазіргі кезде цилиндр өмірде көптеп кездеседі(слайд арқылы көрсету). Цилиндр жазбасы(макеттер арқылы көрсету), оқушылар формуланы өз беттерімен жазады.Sб. б.= 2 RHSт. б. =2 RH+2 R2немесеSт. б. =2 R(H+R) Цилиндрдің жазықтықпен қимасы деп жалғыз нүктеден, цилиндрдің жасаушысынан немесе табанынан өзгеше фигураны, яғни цилиндр мен жазықтықтың ортақ бөлігін атайды.
Жалпы қорыта айтқанды цилиндрдің қималары қандай фигуралар болады? Жауап: тіктөртбұрыш, дөңгелек, эллипс. Ауызша есеп 7. »Балық қаңқасы» әдісі арқылы цилиндр құрылымын талдау
8.Сергіту сәті 9.Оқулықпен жұмыс «Ротация» әдісімен №11 Табанының радиусы 4м және биіктігі 6м цилиндр берілген. Цилиндрдің осьтік қимасының диагоналін табыңдар. Бер: R= 4см шешуі: d2= D2 + Н2 Н = 6см D=2 R = 2*4 =8см т/к: d d2= 82 +62 = 100, d = √100 =10 см Жауабы: 10 см №12 Табанының радиусы 3см, осьтік қимасының диагоналі 10см цилиндр берілген. 1) Цилиндрдің биіктігін; 2) Цилиндрдің осьтік қимасының ауданын табыңдар. Бер: R= 3см шешуі: d2= D2 + Н2 d = 10см Н2 = d2 - D2 , D = 2 R = 2*3 =6см т/к: H, S Н2 = 100 - 36 =64, Н = √64 =8 см S = D*Н, S = 6см *8см = 48см2 Жауабы: 48см2 №18 Бер: Цилиндр Шешуі: Биіктігі 6 дм Радиусы 5дм АВ 10см 8-5=3 жауабы: осіне дейінгі ең кіші Т/к: Ең кіші қашықтықты? арақашықтық 3дмге тең №24. 1)Табанының диаметрі 12 см, биіктігі 3,5 см; 2) табанының радиусы 18 см, биіктігі 2,5 дм цилиндр бетінің ауданын табыңдар. 1) R = 2D; R = 6 cм; Н = 3,5 см (см2 ) Жауабы: 358 см2 2) R = 18 cм; Н = 2,5 дм = 25 см
Жауабы: 48,6 дм2 №25. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 4 см және 5 см. Осы тіктөртбұрышты кіші қабырғасынан айналдырғанда пайда болатын дене бетінің ауданын табыңдар. R = 5 cм; Н = 4 см Жауабы: 90π см2 Қорытынды: сәйкестендіру тест тапсырмалары
10. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді тауып жаз: 1. Цилиндрдің толық бетінің ауданы ...тұрады (бүйір бетінің және табандарының аудандарының қосындысынан) 2. Цилиндр ... оның бір қабырғасынан айналдырғанда шығатын (денені) атайды. ( тіктөртбұрышты) 3.Цилиндрді оның осіне ... жазықтыпен қиғанда қимасы табандарына тең шеңбер болады. ( перпендикуляр) 4.Егер жасаушылары цилиндрдің табандарына перпендикуляр болса онда цилиндр ... цилиндр деп аталады. (тік дөңгелек) 5. Цилиндрдің жасаушылары өзара ... болады. (параллель және тең 11.Тақырыпты бекіту мақсатында 1. 2. «Ортадағы қаламсап» стратегиясы қолданылады. Оқушылар қаламсаптарын ортаға қояды. Мұғалім бір қаламды таңдайды. Сол қаламсаптың иесі сұраққа жауап береді |
Форматив ті бағалау: Ынталан дыру мақсатында қолдау көрсету. «Үш шапалақ» формативті бағалауы «Бағдар шам» арқылы бағалау жүргізіледі. Жұбын бағалау Фо рмтивті Жұбын бағалау Жұбын бағалау Жұбын бағалау Өзін бағала |
География Физика Экономика Тарих Сызу Сызу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Өзін бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ ________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? 1.____________________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1.____________________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________________ |