Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Математика
Тақырыбы: Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек
|
Бөлім: |
6.2В Алгебралық өрнектер |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
07.12.2023ж |
|
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.1.1 алгебралық өрнек ұғымын меңгеру; 6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы.
1-бөлім |
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Тапсырмалар орындау. №1. х=4 болғанда берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
№2. а) с-ның мәндерін таңдаңыз. 1) с= 3; 2) с= 0, с=3; 3) с= 1; 4) с= 0, с= 1.
б) Берілген әрбір өрнекті анықталу облысымен сәйкестендіріңіз.
№3. Айнымалының қандай мәнінде өрнектің мағынасы болмайды: а)
Практикалық тапсырмалар. №1. Бір пункттен бір мезгілде жолаушы x км/сағ жылдамдықпен және велосипедші 12 км/сағ жылдамдықпен шығады. 3 сағаттан кейін олардың арасындағы арақашықтық 45 км-ге тең болады. Егер мұндай жағдай мүмкін болса, жолаушының жылдамдығын табыңыз. №2. Екі жолаушы бірмезгілде бір пункттен қарама-қарсы бағытта шықты. Бірінші жолаушының жылдамдығы 5 км/сағ, ал екінші жолаушының жылдамдығы 4 км/сағ. Егер олардың жылдамдықтары тұрақты болса, онда x (бүтін) сағаттан кейін олардың арасындағы арақашықтық 40 км болуы мүмкін бе? №3. Бірінші құбыр бассейнді 6 сағатта, ал екінші құбыр 4 сағатта толтырады. Егер олар үзіліссіз жұмыс істесе, бассейнді 2 сағатта толтыра алама? Бассейн неше сағатта толады? |
Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді. Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалар орындайды. Нәтижесін тақтаға жазады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп Рефлексия:
«плюс» бағанына - сабақта ұнағанның бәрі, жағымды эмоциялар тудырған немесе оқушының пікірінше, оған қандай да бір мақсаттарға жету үшін пайдалы болуы мүмкін ақпарат пен жұмыс түрлері жазылады. «минус» бағанына – сабақта ұнамаған, қызықсыз болып көрінген, ұнатпау тудырған, түсініксіз болып қалған немесе оқушының ойынша, оған қажетсіз болып шыққан мәліметтер жазылады. «қызықты» бағанына оқушылар сабақта білген барлық қызықты фактілерді, осы мәселе бойынша тағы не білгілері келетінін, мұғалімге сұрақтарды жазады. |
Үй жұмысын алады. Рефлексияны ауызша орындайды. |
Формативті бағаланады. |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп» баспасы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан.
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан.
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Математика
Тақырыбы: Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек
|
Бөлім: |
6.2В Алгебралық өрнектер |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
07.12.2023ж |
|
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.1.1 алгебралық өрнек ұғымын меңгеру; 6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы.
1-бөлім |
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Тапсырмалар орындау. №1. х=4 болғанда берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
№2. а) с-ның мәндерін таңдаңыз. 1) с= 3; 2) с= 0, с=3; 3) с= 1; 4) с= 0, с= 1.
б) Берілген әрбір өрнекті анықталу облысымен сәйкестендіріңіз.
№3. Айнымалының қандай мәнінде өрнектің мағынасы болмайды: а)
Практикалық тапсырмалар. №1. Бір пункттен бір мезгілде жолаушы x км/сағ жылдамдықпен және велосипедші 12 км/сағ жылдамдықпен шығады. 3 сағаттан кейін олардың арасындағы арақашықтық 45 км-ге тең болады. Егер мұндай жағдай мүмкін болса, жолаушының жылдамдығын табыңыз. №2. Екі жолаушы бірмезгілде бір пункттен қарама-қарсы бағытта шықты. Бірінші жолаушының жылдамдығы 5 км/сағ, ал екінші жолаушының жылдамдығы 4 км/сағ. Егер олардың жылдамдықтары тұрақты болса, онда x (бүтін) сағаттан кейін олардың арасындағы арақашықтық 40 км болуы мүмкін бе? №3. Бірінші құбыр бассейнді 6 сағатта, ал екінші құбыр 4 сағатта толтырады. Егер олар үзіліссіз жұмыс істесе, бассейнді 2 сағатта толтыра алама? Бассейн неше сағатта толады? |
Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді. Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалар орындайды. Нәтижесін тақтаға жазады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп Рефлексия:
«плюс» бағанына - сабақта ұнағанның бәрі, жағымды эмоциялар тудырған немесе оқушының пікірінше, оған қандай да бір мақсаттарға жету үшін пайдалы болуы мүмкін ақпарат пен жұмыс түрлері жазылады. «минус» бағанына – сабақта ұнамаған, қызықсыз болып көрінген, ұнатпау тудырған, түсініксіз болып қалған немесе оқушының ойынша, оған қажетсіз болып шыққан мәліметтер жазылады. «қызықты» бағанына оқушылар сабақта білген барлық қызықты фактілерді, осы мәселе бойынша тағы не білгілері келетінін, мұғалімге сұрақтарды жазады. |
Үй жұмысын алады. Рефлексияны ауызша орындайды. |
Формативті бағаланады. |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп» баспасы |
шағым қалдыра аласыз



















