Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан. Оқу мақсаттары: 6.2.1.3алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 6.2.1.4 айнымалылардың қандай мәндерінде алгебралық өрнектің практикалық есептер мәнмәтінінде мағынасы бар болатынын түсіну;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек

Бөлім:

6.2В Алгебралық өрнектер

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

08.12.2023ж

Сынып: 6 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.1.3алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

6.2.1.4 айнымалылардың қандай мәндерінде алгебралық өрнектің практикалық есептер мәнмәтінінде мағынасы бар болатынын түсіну;

Сабақтың мақсаты

  • алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады





Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




6 сынып оқулығы. 1-бөлім

Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Егер айнымалы үшін алгебралық өрнектің мағынасы болатын мәндер берілсе, онда мұндай мәндерді айнымалының мүмкін мәндері деп атайды.

Бөлшек бөлімін нөлге айналдырмайтын айнымалылардың мәндері алгебралық бөлшектің мүмкін мәндері болады.

Егер өрнектегі айнымалының кейбір мәндерінде өрнектің мағынасы болмаса, ондай мәндерді айнымалының мүмкін емес мәндері деп атайды.

Тапсырмалар орындау. Топтық жұмыс

Тапсырма 1.

a = 2 болғандағы берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:

  1. ; 2) ; 3) .

Тапсырма 2.

х = 4 болғандағы берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:

  1. ; 2) ; 3) .

Тапсырма 3.

  1. ; 2) ; 3) . 4)

өрнектердің ішінен: y-тің кез келген мәнінде мағынасы болатын өрнектерді таңдап жазыңыз.

Тапсырма 4.

1) өрнегінің мағынасы болмайтын барлық с-ның мәндерін таңдаңыз

1) с= 3;

2) с= 0, с=3;

3) с= 1;

4) с= 0, с= 1.

2) Әрбір өрнекті: ; 2) ; 3) анықталу облысымен сәйкестендіріңіз.

1) ; 2) кез келген сан; 3) ; ; 4)

Қосымша тапсырма 5.

  1. Бір пункттен бір мезгілде жолаушы x км/сағ жылдамдықпен және велосипедші 12 км/сағ жылдамдықпен шығады. 3 сағаттан кейін олардың арасындағы арақашықтық 45 км-ге тең болады. Егер мұндай жағдай мүмкін болса, жолаушының жылдамдығын табыңыз.

  2. Екі жолаушы бірмезгілде бір пункттен қарама-қарсы бағытта шықты. Бірінші жолаушының жылдамдығы 5 км/сағ, ал екінші жолаушының жылдамдығы 4 км/сағ. Егер олардың жылдамдықтары тұрақты болса, онда x (бүтін) сағаттан кейін олардың арасындағы арақашықтық 40 км болуы мүмкін бе?

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.

Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды.

















Тапсырмалар орындайды. Нәтижесін тақтаға жазады.







Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»























1-10 баллдық жүйеде бағаланады.




















































Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп

Рефлексия: Мен бүгінгі сабақта не білдім:

Мен не білдім


Мен не үйрендім


Мен нені түсінбедім


Мен не білуім керек






Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.


Формативті бағаланады.


6 сынып оқулығы. 1-бөлім.

Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп» баспасы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2023
227
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі