Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Математика
Тақырыбы: Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек
|
Бөлім: |
6.2В Алгебралық өрнектер |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.1.3алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 6.2.1.4 айнымалылардың қандай мәндерінде алгебралық өрнектің практикалық есептер мәнмәтінінде мағынасы бар болатынын түсіну; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы.
1-бөлім |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Егер айнымалы үшін алгебралық өрнектің мағынасы болатын мәндер берілсе, онда мұндай мәндерді айнымалының мүмкін мәндері деп атайды. Бөлшек бөлімін нөлге айналдырмайтын айнымалылардың мәндері алгебралық бөлшектің мүмкін мәндері болады. Егер өрнектегі айнымалының кейбір мәндерінде өрнектің мағынасы болмаса, ондай мәндерді айнымалының мүмкін емес мәндері деп атайды. Тапсырмалар орындау. Топтық жұмыс Тапсырма 1. a = 2 болғандағы берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
Тапсырма 2. х = 4 болғандағы берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
Тапсырма 3.
өрнектердің ішінен: y-тің кез келген мәнінде мағынасы болатын өрнектерді таңдап жазыңыз. Тапсырма 4. 1) 1) с= 3; 2) с= 0, с=3; 3) с= 1; 4) с= 0, с= 1. 2) Әрбір өрнекті: 1) Қосымша тапсырма 5.
|
Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді. Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалар орындайды. Нәтижесін тақтаға жазады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп Рефлексия: Мен бүгінгі сабақта не білдім:
|
Үй жұмысын алады. Рефлексияны ауызша орындайды. |
Формативті бағаланады. |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп» баспасы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан.
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан.
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Математика
Тақырыбы: Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек
|
Бөлім: |
6.2В Алгебралық өрнектер |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалы. Айнымалысы бар өрнек |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.1.3алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 6.2.1.4 айнымалылардың қандай мәндерінде алгебралық өрнектің практикалық есептер мәнмәтінінде мағынасы бар болатынын түсіну; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы.
1-бөлім |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Егер айнымалы үшін алгебралық өрнектің мағынасы болатын мәндер берілсе, онда мұндай мәндерді айнымалының мүмкін мәндері деп атайды. Бөлшек бөлімін нөлге айналдырмайтын айнымалылардың мәндері алгебралық бөлшектің мүмкін мәндері болады. Егер өрнектегі айнымалының кейбір мәндерінде өрнектің мағынасы болмаса, ондай мәндерді айнымалының мүмкін емес мәндері деп атайды. Тапсырмалар орындау. Топтық жұмыс Тапсырма 1. a = 2 болғандағы берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
Тапсырма 2. х = 4 болғандағы берілген өрнектердің мәндерін табыңыз:
Тапсырма 3.
өрнектердің ішінен: y-тің кез келген мәнінде мағынасы болатын өрнектерді таңдап жазыңыз. Тапсырма 4. 1) 1) с= 3; 2) с= 0, с=3; 3) с= 1; 4) с= 0, с= 1. 2) Әрбір өрнекті: 1) Қосымша тапсырма 5.
|
Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді. Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалар орындайды. Нәтижесін тақтаға жазады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп Рефлексия: Мен бүгінгі сабақта не білдім:
|
Үй жұмысын алады. Рефлексияны ауызша орындайды. |
Формативті бағаланады. |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп» баспасы |
шағым қалдыра аласыз














