|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.4 |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар
|
||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Жауапкершілікке, ұқыптылыққа баулу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №810(т), №811(т) «Көршіңді тексер» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Сұраққа жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру
Айнамылысы модуль таңбасының ішінде берілген сызықтық теңдеулерді шешу тәсілдері:
Модульдің қасиеттері:
Мысалдар:
1)
2)
|
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. Теңдеуді шешіңдер.
№2. Теңдеуді түбірлерін табыңдар.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №823, №824(ж) В деңгейінің есептері №825(ж), №827(ж)
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Ынталандыра-тын сөздерді жиі айтамын. Жарайсың! Өте керемет! Керемет! Жақсы! Өткендегіден жақсы! |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №824(т), №825(т), №827(т) Кері байланыс Рефлексия: «Плюс, Минус, Қызықты» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Плюс, Минус, Қызықты» ➕ стикерге сабақтан алған оң әсерлерін жазады; ➖ стикерге орындай алмаған тапсырмалар мен қиындық туғызған мәселелерді жазады; ✔ сабақтың қызықты болған тұстарын жазады.
Оқушылар бәрі көрсету арқылы түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.4 |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар
|
||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Жауапкершілікке, ұқыптылыққа баулу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №810(т), №811(т) «Көршіңді тексер» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Сұраққа жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 15 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру
Айнамылысы модуль таңбасының ішінде берілген сызықтық теңдеулерді шешу тәсілдері:
Модульдің қасиеттері:
Мысалдар:
1)
2)
|
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: №1. Теңдеуді шешіңдер.
№2. Теңдеуді түбірлерін табыңдар.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 20 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №823, №824(ж) В деңгейінің есептері №825(ж), №827(ж)
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Ынталандыра-тын сөздерді жиі айтамын. Жарайсың! Өте керемет! Керемет! Жақсы! Өткендегіден жақсы! |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №824(т), №825(т), №827(т) Кері байланыс Рефлексия: «Плюс, Минус, Қызықты» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Плюс, Минус, Қызықты» ➕ стикерге сабақтан алған оң әсерлерін жазады; ➖ стикерге орындай алмаған тапсырмалар мен қиындық туғызған мәселелерді жазады; ✔ сабақтың қызықты болған тұстарын жазады.
Оқушылар бәрі көрсету арқылы түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз




















