Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда жаңартылған бағдарлама бойынша 6 сыныпқа арналған сабақ жоспары бар. Мұғалімдерге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Мектеп:Шежін орта мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:Нұрғожаева А.Т

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.4

түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің

арақашықтығын пайдаланады;

  • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын

пайдаланады;

  • Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдаланады;

  • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.

Бағалау

критерийлері

Оқушылар:

  • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің

арақашықтығын пайдалана алады;

  • Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар

сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын

пайдалана алады;

  • Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдалана алады;

  • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • сызықты теңдеудің анықтамасын және түрін, санды теңдіктердің қасиеттерін, модуль анықтамасын біледі;

  • тепе-тең түрлендірулерді орындай отырып, теңдеулерді сызықты түрге келтіреді;

  • теңдеулердің қасиеттерін айта алады;

  • сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды;

  • теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;

  • хa= b, түріндегі теңдеулерді шешеді, мұндағы a және b – рационал сандар;

  • сызықты теңдеулерді және оларға келтірілетін теңдеулерді шығарады;

  • модуль анықтамасын ауызша тұжырымдайды;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • теңдеу;

  • теңдеудің түбірі;

  • теңдеудің сол жағы;

  • теңдеудің оң жағы;

  • тепе-тең түрлендіру;

  • сызықты теңдеу;

  • сызықты теңдеудің коэффициенттері;

  • модулі бар теңдеу;

Құндылықтар-дыдарыту

- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

- Өзгенің пікірін құрметтеу;

- Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

Пәнаралық байланыстар

Қазақ әдебиет

Бастапқы

білім

Амалдарды орындауда белгісіз компоненттерді табу ережелерін білу. Теңдеулерді шеше алу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы













































Жаңа сабақ













































Сабақтың ортасы

















Сергіту сәті


Ұйымдастыру. Амандасу.

Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйлау.


Психологиялық ахуал

Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,
Ауырсаң іше-тұғын дәріде есеп.
Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,
Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

img4.jpg


«Өрмекшінің торы». Оқушылар түгелдей шеңбер болып тұрады. Бүгінгі сабаққа деген жақсы тілектерін айтады.



Picture 8 Сыныпты топтарға бөлу.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады.

1-топ «Көк кәмпиттер»

2-топ «Қызыл кәмпиттер»

Топқа арналған ереже:

  • белсенді болу;

  • шыдамдылық таныту;

  • достық қарым-қатынаста болу;

  • бір-бірінің ойын сыйлау;

  • басқа адамды тыңдай білу;

  • барлығын бірге жасау;ынтымақтастықта жұмыс жасау.

Ү й тапсырмасын тексеру, оқушылар сурет кесектерін алу арқылы тапсырманың жауаптарын айтады. Сурет кесектерінің артында жаңа сабақ тақырыбы жасырылған.











| x|=3, |x-4|=5, |2x+3|=4, 3|x|-2=7 теңдеулері айнымалысы модуль ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуде:

1) Координаталық түзудегі А(а) және В(в) нүктелерінің арақашықтығы пайдаланылады:

|a – в |;

|

































823 «Қашықтықты анықтау» тәсілімен теңдеуді шешіңдер (есепті шығарып біткен топ 2 рет шапалақтап, қолдарымен шеңбер құрады):

1) |а|=8 3)-|c|=-3 5) -|-x|=-10

2) |-b|=9 4)|d|=0 6) -|-y|=-4

824Теңдеуді шешіңдер:

1) | x|+3=5

2)| y|-2=1

3)| 2x|+3=9

4)| 5y|-4=6

5) 3/7+|4x |=1

6) 4+ | 3y|=7

«Жасырылған жұмбақтар» оқушылардың парталарының астына жұмбақтар жасырылады. Оқушылар оны іздеп тауып жұмбақтың жауабын айтады.

Түзудің бір бөлігі,
Екі шеткі нүкте көрігі.
Ұзындығы және бар,
Айтшы ұпай сенікі. (Кесінді)

Он бір түйе, 5 жылқы,
2 сиыр, 5 ешкі.
2 қоян, 3 түлкі,
Таба алмасаң бос күлкі. (28)

Темір аяқты,
Ағаш таяқты.  (Циркуль мен қарындаш)

Бар саннан бұрын тұрамын,
Өзгерер кейде тұрағым ( 0 саны)

Жоқ өзінде баста, қаста, мойында
Ұзындығы жазулы бір бойында (сызғыш)

 Атадан 10 баламыз
Бір - бір жастан арамыз
Қосылып кейде басымыз
Азайып кейде қаламыз
Бөлініп кейде арамыз
Көбейіп те аламыз (цифрлар)

  1. Бірдей санды бірнеше рет

Көбейтуден тұрады

Егер оны ықшамдасаң

Қандай атау болады? (дәреже)

  1. Алды артымыз тексіз де,

Жете алмайсың біздерге

Сәуле менен кесінді

Шыққан тегін білсінде (түзу)

  1. Доп емес, дөңгелек емес,

Ұқсас бірақ достарым

Тыңда ол ең негізгі

Дәл жауапты қостадым (шеңбер)



825 Теңдеуді шешіңдер:

1) | x+3|=0

2) | x-5|=0

3) | 1+x|=0

4) | 2-x|=0

5)|x-3 |+0.5=0.5

6)|9+x |-0.7=-0.7

Слайд 1



















Слайд 2











Слайд 3





















Слайд 4


Жұптық жұмыс «Кім жылдам?» ойыны. Шапшаңдыққа берілген есептер.

жауаптар


теңдеуді шешу

5

-3; 3

-1; 2,5

-8; 8



























Презентация

Қосымша 1


Жұптық жұмыс

1

Теңдеуді шешіңдер:

а) ; б) ; в) .

Дескриптор: Білім алушы

- теңдеудің шешімі бар жоқтығын анықтайды;

- модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді;

- рационал сандарға амалдар орындайды;

- модулі бар теңдеудің түбірін табады.

2

Теңдеуді шешіңдер:

Дескриптор: Білім алушы

- сыртқы модульді ашады;

- ішкі модульді ашады;

- модульдік теңдеуден сызықтық теңдеуге көшеді;

- модулі бар теңдеудің түбірін табады.

Қосымша 2

Сабақтың соңы


Рефлекция. «Бес саусақ» әдісі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып іледі

Shape1

Үйге тапсырма: № 825 (4,5,6) 22 бет


Математика 2 бөлім, 6 сынып, Т.А. Алдамұратова 2015

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

АКТ-мен байланыстар

Саралау тапсырмалары жалпы сыныппен жұмыста және жұптық, өз беттік жұмыстарда беріледі. Жалпы сыныппен, жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады.

Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды смайликтермен мадақтау

Оқушылармен сергіту сәті жүргізіледі.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
1195
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі