|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.15
|
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазады. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №1009(т)-№1010(т) «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді. Өткен сабақты бекіту үшін: «Ой қозғау»
С-1. С-2. Алгебралық
түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді
С-3. Теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде қалай кескіндейміз, мысал келтіру. С-4. Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығына қалай белгілейміз, мысал келтір. С-5: Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде қалай жазамыз, мысал келтір. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 10 минут |
«Миға шабуыл» №1. Теңсіздіктің шешімі болатын бүтін сандарды атаңдар: а) |х| < 3; б) |х| > 1; в) |х| < - 3, г) |х| > - 1, д) – 5 < х < -1, е) 2 < |x| < 5,4. Жауаптары: а) |х| < 3; х = - 2, -1, 0, 1, 2; б) |х| > 1; ±2, ±3, ±4, ±5, …; в) |х| < - 3, шешімі жоқ, |х| ≥ 0; г) |х| > - 1, х –кез келген сан,|х| ≥ 0; д) – 5 < х < -1, х = -4, -3, -2; е) 2 < |x| < 5,4, х = ±3, ±4, ±5. №2. Теңсіздіктердің шешімін координаталар түзуінде белгілеңдер: а) |х| > 5; б) |x| ≤ 2; в) 1 ≤ |x| < 3; г) 1 ≤ |x - 1| < 3. |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді. Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Жауаптары: а - 5 0 5
б - 2 0 2
в - 3 - 1 0 1 3
г -2 0 1 2 4 Дескриптор: Білім алушы -
теңсіздіктерді - есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді; - жауаптардың сан аралығын жазады. |
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 25 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №1011, №1012 В деңгейінің есептері №1013(ж),№1016(ж) |
Дескриптор:
теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жаза алады. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
ЕББҚ 6Г 6Ә Қайрат Арман |
ҮТОЖ №1 Теңсіздіктерді шешіңіздер, шешімін координаталық түзуде кескіндеңдер: а)
ДОЖ №2Теңсіздікті шеш: а)
в)
Дескриптор: Білім алушы -
теңсіздіктерді - есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді; - жауаптардың сан аралығын жазады. |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. Жауаптары: №1 а)
б)
а) (-5; -1);
б)
в) |
|
Үлестірмелі қағаздар
|
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №1013(т), №1016(т) Рефлексия. «Анкета» әдісі. 1. Мен сабақта жұмыс… жасадым 2.Менің сабақта жасаған жұмысыма 3. Сабақ маған 4. Мен сабақта 5. Менің көңіл-күйім 6. Сабақтың материалы маған 7. Үй жұмысы маған Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Тақырыпты меңгергенін анықтау белсенді / неғұрайлы Көңілім толды / толмады ұзақ / қысқа немесе тез шаршамадым / шаршадым жақсарды / төмендеді түсінікті / түсініксіз пайдалы / пайдасыз Қызықты / қызықсыз жеңіл / күрделі қызықты / қызықсыз |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.15
|
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазады. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №1009(т)-№1010(т) «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді. Өткен сабақты бекіту үшін: «Ой қозғау»
С-1. С-2. Алгебралық
түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді
С-3. Теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде қалай кескіндейміз, мысал келтіру. С-4. Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығына қалай белгілейміз, мысал келтір. С-5: Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде қалай жазамыз, мысал келтір. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 10 минут |
«Миға шабуыл» №1. Теңсіздіктің шешімі болатын бүтін сандарды атаңдар: а) |х| < 3; б) |х| > 1; в) |х| < - 3, г) |х| > - 1, д) – 5 < х < -1, е) 2 < |x| < 5,4. Жауаптары: а) |х| < 3; х = - 2, -1, 0, 1, 2; б) |х| > 1; ±2, ±3, ±4, ±5, …; в) |х| < - 3, шешімі жоқ, |х| ≥ 0; г) |х| > - 1, х –кез келген сан,|х| ≥ 0; д) – 5 < х < -1, х = -4, -3, -2; е) 2 < |x| < 5,4, х = ±3, ±4, ±5. №2. Теңсіздіктердің шешімін координаталар түзуінде белгілеңдер: а) |х| > 5; б) |x| ≤ 2; в) 1 ≤ |x| < 3; г) 1 ≤ |x - 1| < 3. |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді. Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Жауаптары: а - 5 0 5
б - 2 0 2
в - 3 - 1 0 1 3
г -2 0 1 2 4 Дескриптор: Білім алушы -
теңсіздіктерді - есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді; - жауаптардың сан аралығын жазады. |
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 25 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану А деңгейінің есептері №1011, №1012 В деңгейінің есептері №1013(ж),№1016(ж) |
Дескриптор:
теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жаза алады. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
ЕББҚ 6Г 6Ә Қайрат Арман |
ҮТОЖ №1 Теңсіздіктерді шешіңіздер, шешімін координаталық түзуде кескіндеңдер: а)
ДОЖ №2Теңсіздікті шеш: а)
в)
Дескриптор: Білім алушы -
теңсіздіктерді - есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді; - жауаптардың сан аралығын жазады. |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. Жауаптары: №1 а)
б)
а) (-5; -1);
б)
в) |
|
Үлестірмелі қағаздар
|
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №1013(т), №1016(т) Рефлексия. «Анкета» әдісі. 1. Мен сабақта жұмыс… жасадым 2.Менің сабақта жасаған жұмысыма 3. Сабақ маған 4. Мен сабақта 5. Менің көңіл-күйім 6. Сабақтың материалы маған 7. Үй жұмысы маған Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Тақырыпты меңгергенін анықтау белсенді / неғұрайлы Көңілім толды / толмады ұзақ / қысқа немесе тез шаршамадым / шаршадым жақсарды / төмендеді түсінікті / түсініксіз пайдалы / пайдасыз Қызықты / қызықсыз жеңіл / күрделі қызықты / қызықсыз |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз














