Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үйге тапсырмасын
тексеру: №1009(т)-№1010(т)
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Өткен сабақты бекіту
үшін: «Ой
қозғау»
С-1. түріндегі сызықтық
теңсіздіктерді қалай
шешеміз.
С-2. Алгебралық
түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді
, түріндегі теңсіздіктерге
қалай келтіреміз.
С-3. Теңсіздіктердің
шешімдерін координаталық түзуде қалай
кескіндейміз, мысал
келтіру.
С-4. Теңсіздіктердің
шешімдерін сан аралығына қалай белгілейміз, мысал
келтір.
С-5: Берілген сан аралығын
теңсіздік түрінде қалай жазамыз, мысал
келтір.
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тез жауап
беріп өткен білімді еске түсіреді.
|
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
10 минут
|
«Миға
шабуыл»
№1.
Теңсіздіктің шешімі болатын
бүтін сандарды атаңдар:
а)
|х| <
3;
б)
|х| >
1;
в)
|х| < -
3,
г)
|х| > -
1,
д) – 5
< х
<
-1,
е) 2 <
|x| <
5,4.
Жауаптары:
а) |х| < 3; х = - 2, -1,
0, 1, 2;
б) |х| > 1; ±2, ±3, ±4,
±5, …;
в) |х| < -
3, шешімі
жоқ, |х| ≥
0;
г) |х| > - 1, х
–кез келген
сан,|х| ≥
0;
д) – 5 < х < -1, х =
-4, -3, -2;
е) 2 <
|x| < 5,4, х = ±3, ±4,
±5.
№2.
Теңсіздіктердің шешімін
координаталар түзуінде
белгілеңдер:
а) |х| >
5;
б) |x| ≤
2;
в) 1 ≤ |x| <
3;
г) 1 ≤ |x - 1| <
3.
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Жауаптары:
а
) |х| > 5; о
о
- 5 0
5

б
) |x| ≤
2;
- 2 0
2
в ) 1 ≤ |x| <
3; о
о
- 3 - 1 0 1
3

г ) 1 ≤ |x - 1| <
3. о
о
-2 0 1 2
4
Дескриптор: Білім
алушы
-
теңсіздіктерді түріне
келтіреді;
- есептің шешімдерін
координаталық түзуде бірігулері арқылы
кескіндейді;
- жауаптардың сан аралығын
жазады.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
|
Оқулықпен жұмыс
25 минут
|
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды
қолдану
А деңгейінің есептері
№1011, №1012
В деңгейінің есептері
№1013(ж),№1016(ж)
|
Дескриптор:
-
айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген
бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешудің тиімді
тәсілдерін қолдана
алады;
-
теңсіздіктер түрінде берілген
нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндей
алады;
теңсіздіктердің шешімдерін сан
аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жаза
алады.
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған
оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы
өзін-өзі бағалайды.
|
Әрбір жауапқа
1 балл
қойылады.
|
Үлестірмелі қағаздар,
оқулық
|
ЕББҚ
6Г
Ермаханов
Саян
6Ә
Қайрат
Арман
|
ҮТОЖ
№1
Теңсіздіктерді шешіңіздер,
шешімін координаталық түзуде
кескіндеңдер:
а)
5;
б) 7;
ДОЖ
№2Теңсіздікті
шеш:
а)
14; б)
- ;
в)
16;
г) ;
Дескриптор: Білім
алушы
-
теңсіздіктерді түріне
келтіреді;
- есептің шешімдерін
координаталық түзуде бірігулері арқылы
кескіндейді;
- жауаптардың сан аралығын
жазады.
|
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексереді.
Тапсырмалар
алгоритмі көрсетіледі.
Тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар
бағаланады.
Жауаптары:
№1
а)

б)

а) (-5; -1);
б) ;
в) ;
г)
.
|



|
Үлестірмелі қағаздар
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты
бекіту:
Сабақ қортындылау
мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма: №1013(т),
№1016(т)
Рефлексия.
«Анкета»
әдісі.
1. Мен сабақта жұмыс…
жасадым
2.Менің сабақта жасаған
жұмысыма
3. Сабақ
маған
4. Мен
сабақта
5. Менің
көңіл-күйім
6. Сабақтың материалы
маған
7. Үй жұмысы
маған
Мұғалім ең
соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені
жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс
береді.
|
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау.
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
белсенді /
неғұрайлы
Көңілім толды /
толмады
ұзақ / қысқа немесе
тез
шаршамадым /
шаршадым
жақсарды /
төмендеді
түсінікті /
түсініксіз
пайдалы /
пайдасыз
Қызықты /
қызықсыз
жеңіл /
күрделі
қызықты /
қызықсыз
|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке
бағаларын қою
|
6 сынып
математика
2–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|