2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.15

теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

  • - саның модулі мен оның қасиеттерін біледі;

  • - айнымалысы модульдің ішінде берілген жай теңдеулерді шешу әдістерін біледі;

  • айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешудің тиімді тәсілдерін қолданады;

  • теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндейді;

теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Үйге тапсырмасын тексеру: №1009(т)-№1010(т)

«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді.


Өткен сабақты бекіту үшін: «Ой қозғау»

С-1. түріндегі сызықтық теңсіздіктерді қалай шешеміз.

С-2. Алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріндегі теңсіздіктерге қалай келтіреміз.

С-3. Теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде қалай кескіндейміз, мысал келтіру.

С-4. Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығына қалай белгілейміз, мысал келтір.

С-5: Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде қалай жазамыз, мысал келтір.


а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.

ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.



Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді.

Рахмет айту



бағалау (+/-)


«Жарайсың!»

деп

ынталандыру

kundelik.kz







қима қағаздар

Негізгі бөлім

10 минут


«Миға шабуыл»

1. Теңсіздіктің шешімі болатын бүтін сандарды атаңдар:

а) |х| < 3;

б) |х| > 1;

в) |х| < - 3,

г) |х| > - 1,

д) – 5 < х < -1,

е) 2 < |x| < 5,4.

Жауаптары:

а) |х| < 3; х = - 2, -1, 0, 1, 2;

б) |х| > 1; ±2, ±3, ±4, ±5, …;

в) |х| < - 3, шешімі жоқ, |х| ≥ 0;

г) |х| > - 1, х –кез келген сан,|х| ≥ 0;

д) – 5 < х < -1, х = -4, -3, -2;

е) 2 < |x| < 5,4, х = ±3, ±4, ±5.

2. Теңсіздіктердің шешімін координаталар түзуінде белгілеңдер:

а) |х| > 5;

б) |x| ≤ 2;

в) 1 ≤ |x| < 3;

г) 1 ≤ |x - 1| < 3.


Білім алушылар ережелерді тыңдайды.

Есептерді шығарады.

Математикалық тілде сөйлейді.

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады


Жауаптары:

аShape2 Shape4 Shape3 Shape1 ) |х| > 5; о о

- 5 0 5

Shape5

бShape7 Shape8 Shape6 ) |x| ≤ 2;

- 2 0 2


вShape13 Shape12 Shape10 Shape11 Shape9 ) 1 ≤ |x| < 3; о о

- 3 - 1 0 1 3

Shape14 Shape15

гShape16 Shape18 Shape17 ) 1 ≤ |x - 1| < 3. о о

-2 0 1 2 4

Дескриптор: Білім алушы

- теңсіздіктерді түріне келтіреді;

- есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді;

- жауаптардың сан аралығын жазады.


Бір-бірін бағалау (+/-)


«Жарайсың!»

деп ынталандыру

Оқулық,

дәптер, қима қағаздар


Оқулықпен жұмыс

25 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері №1011, №1012

В деңгейінің есептері №1013(ж),№1016(ж)


Дескриптор:

  • айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешудің тиімді тәсілдерін қолдана алады;

  • теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндей алады;

теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жаза алады.

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.

Әрбір жауапқа

1 балл қойылады.

Үлестірмелі қағаздар,

оқулық

ЕББҚ

Ермаханов Саян

Қайрат Арман


ҮТОЖ

1

Теңсіздіктерді шешіңіздер, шешімін координаталық түзуде кескіндеңдер:

а) 5; б) 7;

ДОЖ

2Теңсіздікті шеш:

а) 14; б) - ;

в) 16; г) ;

Дескриптор: Білім алушы

- теңсіздіктерді түріне келтіреді;

- есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді;

- жауаптардың сан аралығын жазады.


Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді.

Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі.

Тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар бағаланады.

Жауаптары:

1

а)

б)

а) (-5; -1); б) ;

в) ; г) .




Үлестірмелі қағаздар


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту:

Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:


Үйге тапсырма: №1013(т), №1016(т)

Рефлексия.

«Анкета» әдісі.

1. Мен сабақта жұмыс… жасадым

2.Менің сабақта жасаған жұмысыма

3. Сабақ маған

4. Мен сабақта

5. Менің көңіл-күйім

6. Сабақтың материалы маған

7. Үй жұмысы маған

Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді.

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

Тақырыпты меңгергенін анықтау



белсенді / неғұрайлы

Көңілім толды / толмады

ұзақ / қысқа немесе тез

шаршамадым / шаршадым

жақсарды / төмендеді

түсінікті / түсініксіз

пайдалы / пайдасыз

Қызықты / қызықсыз

жеңіл / күрделі

қызықты / қызықсыз


Белсенді оқушыларды бағалау


Kundelik.kz – ке бағаларын қою

6 сынып математика

2бөлім

Т.А.Алдамұратова

Алматы

«Атамұра»

2018ж


Kundelik.kz


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын.

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы


Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру.

Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу

Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру.

Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау.

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?












18 Ақпан 2025
95
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі