Әйтеке би Қасқакөл дауы оқиғасының тәрбиелік рөлі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әйтеке би Қасқакөл дауы оқиғасының тәрбиелік рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін__________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 13-сабақ

Бөлім:

І бөлім: «Атадан қалған асыл сөз»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :



Күні:


Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әйтеке би "Қасқакөл дауы" оқиғасының тәрбиелік рөлі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі

рөліне талдау жасау;

Сабақтың мақсаты

автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі

рөліне талдау жасайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут







Сабақтың ортасы

7 минут













8 минут









20 минут







































Сабақтың аяқталуы

5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сен білмейсің...» әдісі бойынша оқушылар өздерінің қуаныштарын бөліседі.

ІІ. Қызығушылығын ояту. Оқушыларға ауызша сұрақ қоямын, оған жылдам жауап беру керек.

1.Әйтеке би туралы не білдіңдер?

2. Қандай игі істерімен ел есінде қалған?

3.«Қасқакөл дауы» – қандай дау?

4. «Қасқакөл дауы» қандай шешіммен аяқталады?

5.«Қасқакөл дауының» туындау себебі қандай?

6. Орманбеттің билер шешіміне көнбеу себебі неде?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.





ІІІ. Мағынаны тану

ЖЖ. 1-тапсырма. Жұптар шығармадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» жасайды. Осы деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін көрсетеді.

  • шығармадағы кейіпкерлер бейнесі;

  • шығармада кездесетін жер-су аттары;

  • шығармада жырланатын қазақ халқының мінез ерекшеліктері;

  • шығармада суреттелетін ұлттық құндылықтар т.с.с.

Дескриптор:

  • деректер табады;

  • деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін талдайды;

  • «Ақыл картасын» дайындайды.

ҚБ

2-тапсырма. Топтарға шешендік сөзден үзінділер беріледі. Оқушылар үзінді мазмұнын ашып, үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.

«Үш жақты күнделік» кестесі

Шығармадан үзінді

Автордың айтпақ ойы

Композициялық құрылымға әсері

-Әйел жақсы болса білім иесі батыр туады, жаман болса ер бөксе болса да қатын туады. Әйел жақсы болса ердің басшысы емес пе?! Бұрынғылар осылай демес пе? Қасқа көлді алам деп келіп едім, Ормамбет бермеген соң өліп едім. Жетпіс жасқа келгенде сөзім жерде қалып, мәңгіде тірілмейтін өлік едім, Жеңгей! Мені тірліттіңіз, енді балаңызға бата берейік,— дейді. Көлді ынтымақпен бөлісіп ел ризаласып тарқапты.




3-тапсырма. «Қос жазба» күнделігі

Шығармадағы автор бейнесін білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап, айшықты пікірмен дәлелдеңдер.

Тапсырманың орындалуына қарай қосымша сұрақтар қоямын.

Үзінді

Автор бейнесі



(Кесте арқылы поэмадан үзіндісін оқиды және автор бейнесін таладап , айшықты дәлелдейді.)


4-тапсырма. «Автор мінбері» әдісі. Ортақ тапсырма беріледі, ең құндысын топ басшысы хабарлап автор оқып баяндайды.

«Қасқакөл дауы» шешендігінде қандай мәселелер көтерілді? Талдаңыздар !

(Ортақ тапсырма беріледі, жеке-жеке топ ішінде оқып, ең құндысын ұсынады, топ басшы хабарлайды авторы баяндайды)

Рефлексия.

«Таңдау» әдісі. Бес пікір жазылған парақ беріледі.

1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

2. Мен сабақта көп нәрсені  үйрендім, үйренгенім аз болды.

3. Мен басқаларды  мұқият,зейінсіз тыңдадым.

4. Мен талдауларға  жиі, сирек қатыстым.

5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін. Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен  ынтасын білдіретін  сөздердің  астын сызады.

Үйге: Әйтеке би "Қасқакөл дауы" оқиғасының тәрбиелік рөлі мазмұндау


«Сен білмейсің...» әдісі бойынша оқушылар өздерінің қуаныштарын бөліседі.


Оқушылар өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсіреді.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды.

Жұптар шығармадан деректер іздестіріп, А3 қағазда «Ақыл картасын» жасайды. Осы деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін көрсетеді.




Топтарға шешендік сөзден үзінділер беріледі. Оқушылар үзінді мазмұнын ашып, үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды.


















Шығармадағы автор бейнесін білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап, айшықты пікірмен дәлелдеңдер.






Ортақ тапсырма беріледі, ең құндысын топ басшысы хабарлап автор оқып баяндайды.



Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді-1б



деректер табады-1б

деректердің шығарма идеясын ашудағы рөлін талдайды-1б

«Ақыл картасын» дайындайды-1б





үзінді мазмұнымен танысады-1б

Автордың айтпақ ойын анықтайды-1б

үзіндінің композициялық құрылымның дамуына әсерін талдайды-1б




Автор бейнесін идеялық мазмұнын біледі-1б

Үзіндіні оқып, талдап,өз пікірін айтып дәлелдейді-2б











Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

9-сынып













Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл











https://docs.google.com/document/d/1sic0UvAXCA-0r7AM8ou2osmqqF84mnK0/edit?usp=sharing&ouid=111048425725858245712&rtpof=true&sd=true


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
17
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі