|
Сабақтың тақырыбы: АК-74 автоматының арналу мақсаты, ұрыстық қасиеттері. Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 10 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
АК-74 автоматының міндетін, құрылысын, ұрстың қасиеттерін, толық емесбөлшектеу мен жинастырудың ретін түсіндіру, білдіру, меңгерту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындау керек: АК-74 автоматының арналу мақсатын, ұрыстық қасиеттерін, автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: АК-74 автоматының арналу мақсатын, ұрыстық қасиеттерін, автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- АК-74 автоматының арналу мақсатын білу - ұрыстық қасиеттерін білу - автоматты толық емес бөлшектей алу - жинастыру ретін білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «Кел, үйренейік!» «Конверттегі сұрақтар», «Ойлан, жұптас, бөліс». .Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. Топқа бөлу. Оқушылар қағаз түстеріне қарай топтарға бөлінеді. Ширату жаттығуы: ТЖ «Автомат дегенде ойға не түседі?» |
Әр топ «Кластер» құрады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну. ТЖ Ж Взвод 2 топқа бөлінеді. Әр топқа мәтін және кестелер таратылады. (Мәтін кітапта, 175 бет). Оқушылар мәтінді оқиды. Сабақ басында жазғандарын мәтіннен алған білімдеріне сәйкес белгілеп өтеді.(дұрыс+, қате -). |
Мәтінмен жұмыс «Ой шақыру» стратегиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану. ТЖ Автоматты бөлшектеу және жинастыру ретін көрсетіп, түсіндіремін. Бөлшектеу және жинау кезінде әр бөлшектің атауларын және олардың қолдану мақсатын айта отырамын. Тақтаға РПК-74, АКМ автоматтарының сипаттамалары бар плакат ілініп, оқушылар алдындағы кестеге сүйеніп салыстыру жүргізеді.
Б В
А АКМ РПК -74 РПК-74 |
«Кел, үйренейік!» Венн диаграммасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Қорытынды бөлім. АК-74 автоматты туралы негізгі сұрақтарды қою
|
Сұрақ– жауап |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төменд егі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяш ықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табыст ы болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
АК-74 автоматы
АК-74 автоматы
|
Сабақтың тақырыбы: АК-74 автоматының арналу мақсаты, ұрыстық қасиеттері. Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 10 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
АК-74 автоматының міндетін, құрылысын, ұрстың қасиеттерін, толық емесбөлшектеу мен жинастырудың ретін түсіндіру, білдіру, меңгерту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындау керек: АК-74 автоматының арналу мақсатын, ұрыстық қасиеттерін, автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: АК-74 автоматының арналу мақсатын, ұрыстық қасиеттерін, автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- АК-74 автоматының арналу мақсатын білу - ұрыстық қасиеттерін білу - автоматты толық емес бөлшектей алу - жинастыру ретін білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «Кел, үйренейік!» «Конверттегі сұрақтар», «Ойлан, жұптас, бөліс». .Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. Топқа бөлу. Оқушылар қағаз түстеріне қарай топтарға бөлінеді. Ширату жаттығуы: ТЖ «Автомат дегенде ойға не түседі?» |
Әр топ «Кластер» құрады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну. ТЖ Ж Взвод 2 топқа бөлінеді. Әр топқа мәтін және кестелер таратылады. (Мәтін кітапта, 175 бет). Оқушылар мәтінді оқиды. Сабақ басында жазғандарын мәтіннен алған білімдеріне сәйкес белгілеп өтеді.(дұрыс+, қате -). |
Мәтінмен жұмыс «Ой шақыру» стратегиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану. ТЖ Автоматты бөлшектеу және жинастыру ретін көрсетіп, түсіндіремін. Бөлшектеу және жинау кезінде әр бөлшектің атауларын және олардың қолдану мақсатын айта отырамын. Тақтаға РПК-74, АКМ автоматтарының сипаттамалары бар плакат ілініп, оқушылар алдындағы кестеге сүйеніп салыстыру жүргізеді.
Б В
А АКМ РПК -74 РПК-74 |
«Кел, үйренейік!» Венн диаграммасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Қорытынды бөлім. АК-74 автоматты туралы негізгі сұрақтарды қою
|
Сұрақ– жауап |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төменд егі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяш ықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табыст ы болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













