АК-74 автоматы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

АК-74 автоматы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге Әдістемелік
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы: АК-74 автоматының арналу мақсаты, ұрыстық қасиеттері.

Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті.


Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 10


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу мақсаттары

АК-74 автоматының міндетін, құрылысын, ұрстың қасиеттерін, толық емесбөлшектеу мен жинастырудың ретін түсіндіру, білдіру, меңгерту.


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындау керек: АК-74 автоматының арналу мақсатын, ұрыстық қасиеттерін, автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: АК-74 автоматының арналу мақсатын, ұрыстық қасиеттерін, автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру ретін.


Бағалау критерийі

- АК-74 автоматының арналу мақсатын білу

- ұрыстық қасиеттерін білу

- автоматты толық емес бөлшектей алу

- жинастыру ретін білу


Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, «Кел, үйренейік!» «Конверттегі сұрақтар», «Ойлан, жұптас, бөліс».

.Рефлексия.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут




5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.

Топқа бөлу.

Оқушылар қағаз түстеріне қарай топтарға бөлінеді.

Ширату жаттығуы: ТЖ

«Автомат дегенде ойға не түседі?»






Әр топ

«Кластер» құрады


Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну. ТЖ Ж

Взвод 2 топқа бөлінеді. Әр топқа мәтін және кестелер таратылады. (Мәтін кітапта, 175 бет). Оқушылар мәтінді оқиды.

Сабақ басында жазғандарын мәтіннен алған білімдеріне сәйкес белгілеп өтеді.(дұрыс+, қате -).





Мәтінмен жұмыс

«Ой шақыру» стратегиясы

Ортасы

10 минут







Қолдану. ТЖ

Автоматты бөлшектеу және жинастыру ретін көрсетіп, түсіндіремін. Бөлшектеу және жинау кезінде әр бөлшектің атауларын және олардың қолдану мақсатын айта отырамын. Тақтаға РПК-74, АКМ автоматтарының сипаттамалары бар плакат ілініп, оқушылар алдындағы кестеге сүйеніп салыстыру жүргізеді.


Shape2 Shape1


Б В



А







АКМ РПК -74



РПК-74





«Кел, үйренейік!»




Венн диаграммасы

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут


Қорытынды бөлім. АК-74 автоматты туралы негізгі сұрақтарды қою





Сұрақ– жауап



Бағалау


5 минут












Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

Ширату жаттығуы


«Ой шақыру»


«Кел, үйренейік!»


Венн диаграммасы

Балл






































Рефлексия парағы


Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері













Бағалау парақшасы














Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төменд егі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяш ықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табыст ы болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
831
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі